Geweldig vakmanschap!

Creatief denken in goede oplossingen, in dit geval mbt de rookgasafvoer van mijn CV ketel. Kundig èn snel, daar wordt een mens blij van!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Installatie bedrijf Ron Missler heeft onlangs de ketel vervangen, dakbedekking dakkapellen vervangen en lekkages verholpen. Prima vakwerk. Snel en zonder gedoe. Communicatie hierover snel en duidelijk. Uitstekende service.

• Nazorg en Garantie

Oplossingsgericht, klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

Een voor onze VVE relatief groot project was de aanpassing van de rookgaskanalen. Belangrijke doelstelling was het voldoen aan wet en regelgeving en het vinden van een oplossing die optimale flexibiliteit voor iedere individuele eigenaar ( 21 appartementen) bood. De oplossing die wij samen met Ron Missler hebben gevonden voldeed aan onze doelstelling. Ron en zijn mensen hebben in 3 weken doorlooptijd het project op een voortreffelijke wijze uitgevoerd in nauw en goed overleg met individuele bewoners en met ons als bestuur. Sterke punten open communicatie , oplossingsgericht, klantvriendelijk, deskundig en goede nazorg. Wij zijn erg tevreden en blij dat een regionaal familiebedrijf deze opdracht heeft opgepakt en uitgevoerd. Richard Beukhof vz. VVE Berkshire 1, Zilvermos Houten.

Super professioneel en punctueel

Ron Missler heeft goede jongens in dienst. Mike en Steffan waren goed op tijd, klaarden gemakkelijk de klus samen, in een huis dat in zeer oude staat is, en zetten net dat stapje extra voor een (zeer tevreden) klant. Bovendien erg gezellig om ze 'sochtends vroeg bij je in huis te hebben! (Dat is ook wat waard) (Nazorg beoordeling (nog) niet van toepassing maar weet zeker dat dat ook wel goed zit.

Punctueel

Het werken met Ron Missler en zijn jongens is zeer fijn. Missler heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan.

3 jaar lekkage maar nu niet meer en rookgas kanaal vernieuwd

Mijn ervaring met het bedrijf is zeer goed. Ze hebben onze rookgaskanalen voorzien zodat we weer alles volgens de veiligheid voorschriften hebben. Tevens hebben ze goed doorgehakt op één lekkage die ik al 3 jaar had. Dit bedrijf schroomt ook niet om externe expertise te raadplegen dit zie je niet vaak vaak wordt er dan maar wat geprutst waardoor je lekkage blijft bestaan.

• Nazorg en Garantie

Komt afspraken na binnen budget, tijd en kwaliteitsnorm

Wij hebben Installatiebedrijf Ron Missler bv in Nieuwegein leren kennen als een correct bedrijf, behulpzaam, ook als het niet gelegen komt. Missler heeft zorg gedragen voor een goed herstel van een eerder ondeskundig uitgevoerd renovatie project van dakwerken. Ook hebben zij nieuwe mast- en kilgoten van zink aangebracht. De werkzaamheden zijn snel, correct, binnen budget en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Dit alles bovendien voor een gunstige prijs. Kennis en expertise op het gebied van authentiek dakherstel zijn een toegevoegde waarde geweest voor onze karakteristieke villa.

• Nazorg en Garantie

We zijn zeer tevreden over het resultaat van de werkzaamheden.

Met Ron Missler bv was het fijn samenwerken, met een mooi resultaat. Korte lijnen en snelle reactie. Denkt proactief en constructief mee. Gedegen werk (dakdekken, regenwaterafvoeren, cv-installatie, sanitaire voorzieningen) voor een goede prijs. Ging goed om met onze hoge eisen!

Helemaal top!

Mike en Stefan hebben loodgieterswerk verricht in mijn badkamer en toilet. De mannen werken hard en komen met goede oplossingen. Ook zijn ze klantvriendelijk, netjes en gezellig! Ik ben heel erg blij met het resultaat. Mannen super bedankt! (Over de nazorg en garantie kan ik nog geen beoordeling geven)

• Nazorg en Garantie

Goede service en betrokken met het werk

Wij werken al jaren lang met Ron Missler samen, op verschillende projecten (particulier en woningbouw). Altijd naar grote tevredenheid en wij raden hem dan ook bij iedereen aan.

Vakmanschap, flexibel en meedenkend

Onlangs een project met 154 woningen in Amsterdam afgerond met de vaklieden van Ron Missler. Ruim 10 jaar een trouwe en vaste bouwpartner van ons.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke en uitstekende loodgieters voor de renovatie in bewoonde staat.

Missler heeft voor ons de W-installaties verzorgd voor een groot renovatie project van 82 woningen. Waaronder de ruw- en afbouw van toiletten en badkamers, hemelwaterafvoeren en leidingisolatie. Top prestatie geleverd!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer net loodgieters bedrijf en leuke jongens om mee samen te werken

Ik heb 2 renovatie klussen met dit bedrijf gedaan en deze zeer succes vol afgerond. (beide met een cijfer van bewoners rond de 8) Ook de nazorg/garantie word snel en netjes afgehandeld met bewoners!

Over Installatiebedrijf Ron Missler

Installatiebedrijf Ron Missler bv in Nieuwegein is al sinds 2009 een vertrouwde naam in de verwarming- en installatiebranche in de regio; o.a. Nieuwegein, Utrecht, Montfoort en Hilversum. Wij zijn met name gespecialiseerd in loodgieterswerk, sanitair en dakbedekking. Wilt u uw badkamer renoveren, uw cv-ketel vervangen, warmtepomp installeren. Heeft u een verstopte afvoer of moet uw dakgoot gerepareerd worden? Dan helpen onze deskundige installateurs u graag!

Over Techniek Nederland