Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Installatiebedrijf Ron Missler

Installatiebedrijf Ron Missler bv in Nieuwegein is al sinds 2009 een vertrouwde naam in de verwarming- en installatiebranche in de regio; o.a. Nieuwegein, Utrecht, Montfoort en Hilversum. Wij zijn met name gespecialiseerd in loodgieterswerk, sanitair en dakbedekking. Wilt u uw badkamer renoveren, uw cv-ketel vervangen, warmtepomp installeren. Heeft u een verstopte afvoer of moet uw dakgoot gerepareerd worden? Dan helpen onze deskundige installateurs u graag!

Over Techniek Nederland