Goede service en betrokken met het werk

Wij werken al jaren lang met Ron Missler samen, op verschillende projecten (particulier en woningbouw). Altijd naar grote tevredenheid en wij raden hem dan ook bij iedereen aan.

Vakmanschap, flexibel en meedenkend

Onlangs een project met 154 woningen in Amsterdam afgerond met de vaklieden van Ron Missler. Ruim 10 jaar een trouwe en vaste bouwpartner van ons.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke en uitstekende loodgieters voor de renovatie in bewoonde staat.

Missler heeft voor ons de W-installaties verzorgd voor een groot renovatie project van 82 woningen. Waaronder de ruw- en afbouw van toiletten en badkamers, hemelwaterafvoeren en leidingisolatie. Top prestatie geleverd!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer net loodgieters bedrijf en leuke jongens om mee samen te werken

Ik heb 2 renovatie klussen met dit bedrijf gedaan en deze zeer succes vol afgerond. (beide met een cijfer van bewoners rond de 8) Ook de nazorg/garantie word snel en netjes afgehandeld met bewoners!

Over Techniek Nederland

Over Installatiebedrijf Ron Missler

Installatiebedrijf Ron Missler bv in Nieuwegein is al sinds 2009 een vertrouwde naam in de verwarming- en installatiebranche in de regio; o.a. Nieuwegein, Utrecht, Montfoort en Hilversum. Wij zijn met name gespecialiseerd in loodgieterswerk, sanitair en dakbedekking. Wilt u uw badkamer renoveren, uw cv-ketel vervangen, warmtepomp installeren. Heeft u een verstopte afvoer of moet uw dakgoot gerepareerd worden? Dan helpen onze deskundige installateurs u graag!