Goede, snelle service.

CV ketel vervangen, Vlot en vakkundig gedaan. Overig oud leiding werk meteen vervangen. Meedenkend en oplossingsgericht. 👍🏻

• Nazorg en Garantie

Jammer dat bij de laatste onderhoudsbeurt, uitgevoerd door de leerling, er blijkbaar iets niet goed is gegaan waardoor Pieter moest terugkomen. Wij bleken toen ruim 100 euro meer aan gaskosten te hebben verbruikt in 3 maanden tijd. Overigens goed hersteld door Pieter in maart. Nb omdat wij overgestapt zijn van energieleverancier zijn wij achter de hogere gaskosten gekomen.

Historisch keuze.

Hallo Pieter, voor de opvolgende keren willen wij graag dat jij weer persoonlijk bij ons het service - onderhoud van onze installaties doet. in het kader van de energietransitie staan wij de aankomende jaren voor een aantal keuzes én ik verwacht dat jij onze "onafhankelijk" adviseur bent én mogelijk installateur. Als je mij belt 06 53 86 74 90 zal ik je uitleggen waarom de meneer die het laatst bij ons het serviceonderhoud heeft uitgevoerd niet mijn voorkeur heeft. Groet: Paul Hooft

Snelle service.

Snelle service. Alleen jammer dat er best wat rotzooi was achtergelaten.

Energy Coaching

goede service en vriendelijk personeel

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland