Goede service en net werk geleverd.

Prima uitleg hoe het best gewerkt kan worden, Koos is een superman denkt mee en lost alles op. Wij zijn heel tevreden, als het nodig is kloppen wij zeker weer bij jullie aan👍

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Ok

Ok

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekende service en duidelijke afspraken

Prima ervaring met het vervangen/uitbreiden van de meterkast

• Nazorg en Garantie

Over Heijligers Installaties B.V.

Heijligers Installaties B.V. is als erkend installateur een complete en veelzijdige dienstverlener op het gebied van installatietechniek. Daarnaast kunnen wij u voorzien van professioneel advies en ontwerp voor uw installaties en bieden wij inspecties aan voor uw elektrotechnische installaties en gereedschap. Onze meer dan 60 jaren lange ervaring in combinatie met het vakmanschap van onze monteurs, zorgt ervoor dat wij uw wensen omzetten in heldere en betrouwbare afspraken, professionele installaties, en een uitzonderlijke kwaliteit als het gaat om de uitvoering van uw opdrachten. Graag komen wij bij u langs voor een advies en ontwerp op maat.

Over Techniek Nederland