Filters

10

Prima en snelle service

Afspraak ruim binnen de afgesproken tijd. Goede communicatie met de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Onaangenaam verrast

Tijdens het maken van de onderhoudsafspraak werd ik geconfronteerd met het feit dat ik geen OGO abonnement meer had en dus "gewoon" moest betalen (of geen onderhoud laten plegen). Hier was mij niets van bekend en ik heb ook op geen enkele wijze daar een bericht of informatie over gehad! Een slechte zaak waarbij geen alternatief werd geboden. De vraag of ik niet gezien had dat de OGO-afschrijving op mijn bankrekening niet meer gebeurde heb ik afgedaan met de opmerking dat ik die niet iedere dag bekijk maar dat ik wel een bericht van Janssen had verwacht over de beëindiging van het abonnement, het waarom en eventueel een alternatief. Ben benieuwd naar een reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
4

Kan beter

De monteur is lang bezig om een toilet, die door blijft lopen te repareren. Mbt het uurloon van 99,50 EURO exclusief BTW geen enkele transparantie vooraf. In eerste instantie bijna 400 euro voor een kleine reparatie. Na een reactie wordt de factuur aangepast naar 300 euro is. Is nog steeds veel geld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Betrouwbaar, deskundig, vakwerk, vriendelijk, duidelijke afspraken en men denkt met je mee.

Vanaf de eerste afspraak tot de opleveringscontrole ben ik zeer te spreken over de deskundigheid van de medewerkers en de vriendelijke benadering. Het werk aan de de badkamer werd zeer vakkundig, zorgvuldig en in in goed overleg uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden met het resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundig, klantvriendelijk een punctueel.

Of ik nu problemen heb met CV, sanitair of een lekkage, jullie monteurs lossen het deskundig en vriendelijk op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

probleem prima en snel opgelost

Mijn ontstopping is professioneel en snel opgelost dus zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Prima

Vriendelijk,kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

geweldig

Jullie hebben de klus geweldig geklaard. Mijn platdak met betuumlaag kan er weer jaren tegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Vriendelijk en adequaat advies

Uiteindelijk werkzaamheden netjes en adequaat Uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle reactie.

Lekkage lijkt niet aan het dak te liggen, maar aan afvoer verwarmingsketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

ben goed geholpen ,en zeer tevreden

dat ze mij goed geholpen hebben ,en de reparaties goed hebben uitgevoerd .Ik ben tevreden over dit bedrijf. alleen ,voor de afspraak heb ik meerdere keren moeten bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zeer vakkundig en prima afwerking

Op aanraden van een kennis hebben we voor Janssen gekozen. .prima werk geleverd. Gelukkig weinig graaf en breekwerk dankzij fantastische apparatuur. Geen gezoek naar waar de buizen liggen. En heel vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

prima geholpen

De medewerkers hebben netjes werk geleverd en duidelijk aangegeven wat ze gingen doen en gedaan hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

correct en acuraat werk geleverd

met bedrijf Janssen goede ervaring, komen afspraken na en leveren goed werk af. wij zijn tevreden met Janssen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Zeer snelle oplossing van het probleem

Een goed uur na de melding, was er een monteur om het euvel te verhelpen. Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goed werk

Mijn oude riool moest vervangen worden. Dit is keurig en vakkundig gebeurd. De kinderkopjes werden daarna ook keurig teruggelegd ondanks dat dit geen makkelijke klus was. Vaklui waren erg aardig in de omgang en overlegden wat nodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Kon niet beter

Professionele installatie, snel uitgevoerd door vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Wij zijn zeer tevreden

Zeer tevreden over het nette en zorgvuldige werken en het nakomen van gemaakte afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

lange wachttijden, ondudelijke communicatie

De medewerkers zijn heel deskundig en vriendelijk, echter was de communicatie met de 'thuisbasis' de afgelopen twee keren niet prettig. Ik kreeg de indruk dat ook de medewerkers niet altijd over aanpassingen van het beleid (b.v. in welke regio kunnen service contracten worden afgesloten) geïnformeerd werden. Ook werd regelmatig niet op mijn mails gereageerd, waardoor het begin van het werk erg uitliep. Dus voor de vakmanschap zou ik Janssen altijd aanbevelen, maar voor mij is goede communicatie en mij gehoord voelen ook erg belangrijk, en dit was vroeger beter.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goed en snel.

Goede ervaren mensen. Zijn vriendelijk en werken heel netjes en fijn. Houden zich aan de gemaakte afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Over werkzaamheden prima; over gefactureerde werkzaamheden minder.

Wij hebben een onderdeel en een reparatie afgesproken bij Gebr Janssen in Horst. De werkzaamheden bij ons thuis werden uitgevoerd door een monteur van Gebr. Janssen uit Beugen, zonder overleg. Tot zover prima. Vervolgens werd voor een arbeidsduur van 0.45 minuten, 2 uur en 15 minuten opgeschreven en berekend, wat vlgs monteur moest omdat ook rijtijd opgeschreven diende te worden? Indien een monteur uit Horst werkzaamheden zou uitvoeren was er sprake van ca. 0.30 min. rijtijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Super

Komen de afgesproken afspraken netjes na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Super tevreden

Deskundig personeel zowel in omgang als het werk wat geleverd is .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

snelle service

Vrijdag ochtend gebeld en in de middag kwam er al iemand kijken om het probleem op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Was moeilijk te overtuigen om iemand langs te sturen.

Het koste mij moeite om de planner te overtuigen om iemand langs te sturen terwijl mij CV gewoon niet meer goed functioneerde. Achteraf bleek dat er een apparaat (smart radiator kraan) was toegevoegd aan mijn account waarmee ik mijn Bosch thermostaat kan regelen. Dit gaf een storing waardoor mijn thermostaat niet meer goed reageerde. Hoe dit apparaat is toegevoegd aan mijn account (is beveiligd met een wachtwoord) is voor mij en de aanwezige installateur een raadsel. Probleem is opgelost door desbetreffende apparaat te verwijderen uit mijn account. Gaarne dit onder de aandacht te brengen bij jullie installateurs om eenzelfde problemen bij andere klanten te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Hagelkruisstraat 6

5835 BD Beugen

485369621

[email protected]

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.