Goede service,

Alles verlopen volgens afspraak, vakmensen die het allemaal waar maken,

Topservice!

Snel, praktisch, meedenkend, vriendelijk…

• Nazorg en Garantie

Wij zijn heel tevreden over de manier waarop opdracht is uitgevoerd.

We kregen vriendelijke en deskundige uitleg vooraf. De opdracht werd op redelijk korte termijn afgewerkt.

snelle en goede service

nadat mijn (bijna) 30 jaar oude verwarmingsketel voor de zoveelste keer op storing viel, en nog slechts met veel moeite weer aan de praat te krijgen was een afspraak gemaakt om nieuwe ketel te plaatsen binnen de afgesproken levertijd werd er een plaatsingsafspraak gepland de plaatsing zelf ging perfect, monteur was (zo ver ik kan beoordelen) kundig en heeft ook alles netjes opgeruimd en uitleg gegeven binnen de geplande was het geregeld en heb ik nu een up to date ketel die op afstand te bedienen is

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed georganiseerd en mooie aflevering

Douche gerenoveerd, goed geholpen met het ontwerp en fijne mensen die het allemaal hebben gemaakt. We zijn super blij met deze nieuwe douche

• Nazorg en Garantie

De ervaring m.b.t. ontstopping riool.

N.a.v. verstopping afvoer keuken tel. contact opgenomen met Gebr. Janssen-Beugen. Het probleem kort omschreven en binnen enkele dagen een monteur op de stoep. Zo ook wat ik zelf al had ondernomen. De deskundige monteur kreeg de verstopping niet via het leidingwerk vanuit de aanrecht maar het stukje dunne leiding (40cm) naar het hoofdriool was nu wel gereinigd. Hij moest toch ergens vanuit een ontstoppingspunt de hoofdleiding in. De ontstoppingspunten had ik duidelijk op tekening maar uit kostenoverweging heb ik besloten deze zelf op te graven en een vervolgafspraak te maken. Dat was geen probleem. Na een nieuwe afspraak kwam enkele dagen diezelfde monteur. Hij heeft met de hoofdleiding ontstopt én alsnog even met hoge druk de dunne afvoerleiding doorgespoten en daarmee uitgesloten dat er alsnog brokken o.i.d. ergens een verstopping zou kunnen veroorzaken. Achteraf, onder het genot van een vlug bakje koffie, nog even over het rioolsysteem gebabbeld en hij gaf nog wat tips n.a.v. dat dit bij mijn weten de eerste keer is dat het riool onderhanden is genomen (woning stamt van 1982) Kortom, ik ben zeer tevreden over de algehele gang van zaken. (eerlijk gezegd heb ik in het verleden ook enkele slechte ervaring met Gebr. Janssen-Beugen gehad)

Snelle reactie

Erg goed

netjes, behulpzaam en snel

Meerdere keren deze firma aan huis gehad voor zowel afvoerproblemen als uitbreidingen aan CV installatie. Altijd netjes, behulpzaam, vakkundig, snel en duidelijke communicatie. Niet de goedkoopste maar de service is dat mijns inziens zeker waard.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Gebroeders Janssen, misschien niet de goedkoopste, maar geen gezeik

Afspraken worden nagekomen en het is prettig om mensen van de Gebroeders Janssen in of rond het huis te hebben om werkzaamheden uit te voeren. Er wordt netjes gewerkt en het werkgebied wordt netjes achter gelaten.

Goed en snel

Snel reageren en snel afspraak gemaakt, zeer tevreden.

fanatisch

Mijn verstopte riool keurig opgelost en ben zeer tevreden over hun werkwijze

Snel, deskundig verstoppingsprobleem opgelost

Snel geholpen. Probleem verstopping verholpen. Zijn tevreden.

heer goed

alle afspraken worden nagekomen

• Nazorg en Garantie

Met Uw bedrijf: Prima! Met de centralisten in weekend: slecht!

L.S., Ik heb het al in een mail aan Uw bedrijf omschreven: de centralist van de zaterdagavond was klantvriendelijk, alleen had hij moeten vragen of het water van badkamer ook koud was, want in de keuken heb ik een cooker waardoor het leek dat ik overal warm water had. De centralist van zondagmorgen was ronduit onbeschoft en zéér klant onvriendelijk. Hij beschuldigde mij ervan dat ik zaterdagavond verschillende keren de telefoon niet opgenomen had toen de monteur belde. Hij was ook niet genegen om te zorgen dat er zondag alsnog een monteur zou komen. Deze beoordeling komt door mijn ervaring van het afgelopen weekend. Voor hulp in het weekend scoren alle punten 0 sterren voor het verrichte installatiewerk: alle punten 5 sterren

Dik tevreden

Snel, directe goede oplossing, vriendelijk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer vriendeijke kundige werknemers weten wat ze doen leggen ook uit waarom.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer snel en zeer deskundig

Ik had een kapotte wc die overstroomde en in de gang enz. veel water veroorzaakte. Was nog geen klant bij jullie. Binnen een uur stond de auto voor de deur. Hele prettige manier van met klanten omgaan en deskundig opgelost!!! Ik ben blij dat ik nu ben ingeschreven bij jullie bedrijf!

Vakwerk

We hadden een verwarmingslek onder de vloer. Er werd niet gekozen om dit op te lossen met ingrijpend breekwerk, maar met leidingen ver- en omleggen. Heeft prima uitgepakt, ongetwijfeld dankzij het geleverde vakwerk. We zitten er weer warmpjes bij!

• Nazorg en Garantie

Afspraak gemaakt, monteur op tijd. Ketel goed gecontroleerd en voorzien van advies. Factuur volgens afspraak. Nette service! Ook communicatie verliep goed. Complimenten

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijn betrouwbaar bedrijf met deskundige werknemers die keurig werk achterlaten

Redelijk

Helaas na vele telefoontjes eindelijk begonnen. De rekening kreeg ik al en het is nog niet klaar. Grind moet er nog op. De afwerking aan de binnenkant????? Het personeel was zeer vriendelijk en gaf antwoord op vragen.

Vakmanschap en betrouwbaar.

Fijn, vakkundig en snel geholpen.

• Nazorg en Garantie

kwamen snel en alles is goed opgelost

• Nazorg en Garantie

zeer ervaren deskundig en betrouwbaar bedrijf

een keurige en deskundige monteur heeft de klus snel en goed geklaard

degelijk en goed bedrijf

Vriendelijk personeel,prijs voor regulier onderhoud erg hoog. 180euro voor normale onderhoudsbeurt die nog geen uur in beslag neemt wat werk betreft . leveren wel goed werk,heb jullie al vaker in huis gehad voor reparatie en aanpassingen,vind wel jammer dat normaal onderhoud in prijs zo opgeschroefd is zonder onderbouwing.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland