Filters

10

perfekt!

alles geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Voortreffelijk

Voortreffelijke info van aanbieding tot realisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima werk geleverd.

Prima werk geleverd. Offerte gevraagd op dag reparatie nog niet geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Super dat ons probleem zo snel werd opgelost. Grote klasse,

Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle service en vriendelijk en deskundig personeel

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Vakkundig werk geleverd

Over de jaarlijkse controle van de verwarmingsketel, als de verkoop van een nieuwe verwarmingsketel, als het plaatsen van de nieuwe verwarmingsketel zijn wij dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

goed

Na melding snel gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Kort maar krachtig zonder poespas

Niet veel woorden maar aanpakken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle en goede service

Lekkage aan dakgoot snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

De monteur wil niet helpen

De monteur wilde niet helpen omdat onze cv ketel 28 jaar oud was. Hij keek 5 minuten en komt met de foute diagnose; Luchtdruk schakelaar defect. Een ander bedrijf gevraagd die heeft keurig geholpen en bleek dat de schakelaar keurig werkte. Een regelrechte wan prestatie en ook nog een factuur sturen voor 45 minuten werk. Gelukkig is er wel een creditnota verstrekt na telefonisch contact. Ondertussen wel een moderne ketel een dag erna gemonteerd ivm te veel koolmonoxide uitstoot.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Top!!!

Meteen actie ondernomen, uitstekend personeel, goed georganiseerd!! ook in Horst werden wij top geholpen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Afspraken worden correct nagekomen.

Nadat mijn vorig installatie is gestopt met particuliere klanten, moesten wij op zoek naar een nieuw bedrijf. Na 1 telefoontje was alles geregeld. Afspraken worden correct en stipt nagekomen. Onze eerste indrukken zijn zeer positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

prima service

na een belletje was er snel een afspraak gemaakt en kwam de medewerker van firma Janssen op de aangegeven tijd. Snel en vlot werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Top, snelle reactie en leveren goed werk

Verstopping, bah, maar gelukkig was de monteur van gebr. Janssen er snel en werd het vakkundig en netjes opgelost. Top werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

al vaker goede ervaring gehad, goed meedenken en goede service

prettig dat de rekening meteen betaald kan worden met I-deal

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Goed

Goed werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goed

Tevreden over klantbenadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

super vakwerk

gebeld voor storing super snel reactie , na 1/2 uur was het al gemaakt mijn dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Netjes en perfect werk afgeleverd

Alle keren dat we gebruik gemaakt hebben van de rioolreiniging en de camera controle waren we zeer tevreden met het resultaat op Alfridahof

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Je moet er even op wachten, maar dan heb je ook wat..

Het werk is prima opgeleverd, voor de volle 100% tevredenheid. Alles perfect dus ? Nou nee, 1 puntje kan beter: Er wordt een offerte opgemaakt in september met uitgebreide werkomschrijving, inclusief foto's en gespecificeerde prijzen. Deze wordt positief beoordeeld en volgens afspraak zouden werkzaamheden november/december worden uitgevoerd. Maar er komt niemand, ook geen bericht hierover. Toen er in februari werd gebeld of de klus nog doorging (offerte was 2 maanden geldig) is wederom een afspraak gemaakt (eind maart) en deze is tot in de puntjes uitgevoerd, tegen dezelfde voorwaarden. PS beoordeling nazorg en garantie is nvt ingevuld, want werk is pas een week oud. Garantie wordt gegeven (in offerte), maar hebben (gelukkig) nog geen aanspraak op hoeven te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Prettig en vakkundig geholpen. Men heeft alle tijd voor je om alle vragen te beantwoorden en je te i

Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Ze komen de afspraken na die gemaakt zijn.

Ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn de afspraken na gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima

Goed materiaal, prima service. Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service alleen bijna n half jaar moeten wachten

De monteur heeft alles vakkundig voor zover mogelijk opgelost. Ik hoop dat het vervolg onderzoek en vervolg herstel binnenkort wordt aangepakt en dat ik hier niet zolang op hoef te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Grosso modo GOED

Klant 31703 Echter ontving een aanmaning wegens een niet betaalde factuur. Deze was digitaal gestuurd naar een oud E-mail adres. Dit komt in onze regio 9 LvC0 meer voor wegens overgang naar een glasvezel kabelaar ipv Ziggo. Laat de onderhoudsmonteur checken of het E-mail adres nog correct is. Vervolgens: Ik bezit een al jaren ( sinds failliet van Kuenen Sambeek) een onderhoudscontract bij jullie. Nog nooit een oproep gehad wegens een storing. Kosten abonnement circa € 120,- per jaar nagenoeg gelijk aan een onderhoudsbeurt bij Kuenen . Terwijl bij Kuenen tevens wel de afvoerpijp werd doorgespoeld om aangekoekte afvoer van vaste posten te verwijderen / doorspoeld. Dit is een oorzaak als gevolgd van de CV ketel. Ik vind het jammer als een jaren lange klant zonder extra kosten te hebben veroorzaakt deze eerste tot nu essentiële voor het onderhoudscontract bij de CV ketel geen onderhoud van het onderhoudscontract een onderdeel vanuit maakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd