Vlotte communicatie, perfect resultaat

Frits en Anton hebben geweldig werk geleverd voor het aanleggen van de elektriciteit voor mijn nieuwe keuken. De communicatie was super, met snelle duidelijke reacties. Anton heeft in het begin de tijd genomen om keurig alles even uit te leggen en te adviseren. Het ziet er geweldig uit en de heren waren beiden erg vriendelijk!

• Nazorg en Garantie

Alles volgens wens gedaan.

Door verbouwen van de keuken, moest alle electra worden veranderd. Ook de meterkast moest helemaal worden aangepast. Anton kwam bij ons kijken, maakte een offerte van alle werkzaamheden, en gaf aan hoelang hij nodig had. Alles is keurig netjes geworden volgens de afspraak. Wij zijn blij met het resultaat.

• Nazorg en Garantie

Maakt goed afspraken, komt ze na, vriendelijk correct personeel, schoon, werkt netjes, zorgvuldig. Goede nazorg

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, werken netjes en klantvriendelijk.

Ze zijn duidelijk in wat er voor aanpassingen moeten gebeuren. Werken heel netjes.

• Nazorg en Garantie

Zeer deskundig, betrouwbaar en vriendelijk

Anton Rots heeft alle elektra vernieuwd tijdens een forse verbouwing. Was allemaal perfect en als klant krijg je ook een zeer bruikbaar overzicht van het schema. Recent beneden alles overgezet naar LED. Zowel afspraken maken als afspraken nakomen helemaal goed evenals service achteraf.

• Nazorg en Garantie

Prettig bedrijf, prima communicatie, werk kwalitatief goed uit gevoerd en sterk in meedenken in oplossingen!

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, zorgvuldig, netjes en verantwoordelijk

Fijne vakmensen die je kunt aanspreken op hun professie. Anton in de voorbereiding en afhandeling, Jeroen voor het vakwerk en het meedenken. Een plezier om mee te werken. Vakmensen die trots zijn op hun product!

• Nazorg en Garantie

Vakmensen, die met je overleggen en afstemmen vooraf en tijdens het werk

We vroegen Anton Rots voor een laadpaal die een lokaal bedrijf niet voor elkaar kreeg. Daarbovenop hebben we ze gevraagd een aantal andere zaken tegelijk goed te regelen en dat hebben ze gedaan.

vakbekwaam, voorkomend, correcte afhandeling

zie boven

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wat een vriendelijke en deskundige man die Anton

Ik had al maanden problemen met het opladen van mijn auto aan de laadpaal thuis. Niemand kon aangeven waar het probleem in zat. De laadpaal kwam niet via Anton, maar na contact met de Volvo-garage kwam Anton kijken en loste het probleem zeer deskundig en belangenloos op. Super.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw positieve recensie. Wij hebben u graag geholpen! Samen met Garage Buitenweg wensen wij u veel veilige en plezierige kilometers.

Zeer fijne samenwerking.

Het team van Anton Rots is zeer deskundig en zorgvuldig te werk gegaan. We hebben echt het gevoel gehad dat ze zich 100% hebben ingezet om het zo soepel mogelijk voor ons te laten verlopen. Je kunt ook een zeer snelle reactie en service verwachten bij vragen/problemen.

Heel goed en vriendelijk

Als leek denk ik dat het allemaal heel goed is. Wat de garantie betreft, daar hoop ik geen gebruik van te hoeven maken en daar kan ik dan ook geen mening over hebben.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, betrouwbaar, goed advies.

Anton Rots Elektra heeft ons goed geholpen tijdens onze verbouwing van ons hele huis. Hij heeft ons goed advies gegeven en op punten gewezen waar wij nooit aan gedacht zouden hebben. De mannen werken zeer netjes en ruimen alles keurig achter zich op. Is goed bereikbaar. Levert materiaal van hoge kwaliteit.

• Nazorg en Garantie

Een zeer vakkundig en gedreven ondernemer!

Anton Rots Elektra heeft een goed beeld van de mogelijkheden op zijn vakgebied, is vakkundig , klantgericht en prettig mee samen te werken. Zijn planning en afspraken zijn altijd zoals afgesproken.

• Nazorg en Garantie

Anton Rots is een heel secure netwerkende elektricien

Anton Rots beoordeelt de situatie eerst grondig alvorens hij aan de slag gaat. Hij werkt heel secuur en nauwkeurig. Hij gaat niet weg voordat er een oplossing is gevonden voor het werk en zorgt ervoor dat alles tip top in orde is als hij klaar is. Korotm een fantastiche elektricien met een berg ervaring.

• Nazorg en Garantie

Levert uitstekende kwaliteit, zijn zeer betrouwbaar, komen afspraken na

Zijn altijd bereikbaar en geven goed advies. Zeer nauwkeurig in het uitvoeren van de werkzaamheden en voeren geen werkzaamheden uit waar zij niet achter staan. Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Netjes, correct en servicegericht

Anton Rots Elektra B.V. heeft bij onze verbouwing zorg gedragen voor al het elektra werk. Van centrale afzuiging, meterkast vervanging tot aan afwerking van de wandcontactdozen in de keuken, alles werd tot in de puntjes verzorgt. Fijn dat er goed overleg mogelijk is en flexibiliteit wanneer bijvoorbeeld ander afhankelijk werk uitloopt.

• Nazorg en Garantie

Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk personeel

Al meerdere malen een zeer positieve ervaring opgedaan. Adviezen en uitgevoerde werkzaamheden zijn volledig naar wens geweest. Het personeel is vriendelijk en betrouwbaar.

Zeer gedegen en betrouwbaar

Ik heb Anton meerdere malen meegemaakt als elektriciƫn, zowel bij mij thuis als in mijn bedrijf. Anton maakt uitgebreide tekeningen en voert die zeer zorgvuldig uit. Alles klopt en hij neemt geen enkel risico door te besparen op zaken die ook mogelijk later nog kunnen opspelen. Ook zijn service is uitstekend, altijd goed bereikbaar of hij belt snel terug en reageer alert. Dus voor gedegen en betrouwbaar werk: top. Anton doet geen concessies aan kwaliteit. Dus vraag hem niet voor low budget plak en knip werk, dat weigert hij gewoon.

Zeer deskundig en nauwkeurig

Al vele jaren doen wij zaken met Anton Rots Elektra BV maar ook met andere gelijksoortige bedrijven. Anton Rots steekt echter met kop en schouders uit boven zijn conculega's. Dit merk je in de voorbereiding en offerte van het project, tijdens de uitvoering ervan maar ook zeker erna met goede revisietekeningen, groepenkaart en service. Beter zijn wij in de afgelopen 10 jaar nog niet tegen gekomen.

• Nazorg en Garantie

Zeer deskundig, betrouwbaar en altijd een 100% uitvoering.

Ik kan iedereen die iets aan te leggen heeft op het gebied van elektra Anton Rots BV van harte aanbevelen. De deskundigheid van Anton Rots staat garant voor een 100% uitvoering. Vooraf een (ook voor de leek) goed leesbare offerte met vaak meerdere opties wat de uitvoering betreft. De afgesproken prijs en ook uitvoeringsdatum worden altijd waargemaakt. Na uitvoering volgt er een uitgebreid installatierapport, zodat later alles goed is terug te vinden. Meerdere, vaak ingewikkelde, projecten van mij zijn door hem uitgevoerd, in alle gevallen werkte alles direct perfect. De bouwplaats wordt netjes opgeruimd achtergelaten.

Over Techniek Nederland