Alles was super geregeld

Menselijk Alles was mogelijk, Goede begeleiding Niet op kosten jagen Persoonlijk Mooi klein Geven. Een luisterend oor. Echt één en al lof Ondanks het grote verdriet was het fijn om hier alles geregeld te hebben Wij kijken er heel mooi en fijn aan terug Niets was teveel!! Chapeau!!

• Begeleiding
  • Hoe bent u in contact gekomen met Varvik Uitvaartzorg? N.v.t.
  • Zou u Varvik Uitvaartzorg aanraden aan uw familie/bekenden? Ja

Prettig contact en zorgvuldig!

Vanaf het eerste contact voelde dit goed. Warner nam de tijd, kwam afspraken na, en gewoon een fijn mens, persoonlijk, betrokken en tegelijkertijd professioneel.

• Begeleiding
  • Hoe bent u in contact gekomen met Varvik Uitvaartzorg? Via familie en/of bekenden
  • Zou u Varvik Uitvaartzorg aanraden aan uw familie/bekenden? Ja

Persoonlijk, professioneel, vakkundig, toegankelijk, respectvol, bereikbaar.

Door de persoonlijke en respectvolle benadering van het team van Varvik Uitvaartzorg, waren mijn zussen en ik in staat om onze vader een waardig en respectvol afscheid te geven. Stap voor stap werden wij op een vriendelijke, warme manier begeleid in een proces wat al moeilijk genoeg is. Het is fijn wanneer iemand met je mee denkt en op een professionele wijze over je schouder mee kijkt. Er was altijd ruimte voor vragen en er werd alle tijd voor ons genomen. Nogmaals heel erg veel dank hiervoor!

• Begeleiding
  • Hoe bent u in contact gekomen met Varvik Uitvaartzorg? Wij kenden Varvik Uitvaartzorg al

geweldig

De medewerkers van Varvikuitvaartzorg staan ten alle tijde voor je klaar. Jammer genoeg al de 3e uitvaart bij Varvik uitvaartzorg maar altijd zeer tevreden en het fijne vinden wij dat de mensen van jaren terug er nog werken.

Altijd uitstekend verzorgd.

Door de jaren heen verscheidene keren in de familie de uitvaart geregeld door Gertie en zijn team. Altijd uitstekend gedaan, oplettend goedluisterend en tot in alle detail verzorgd. Onze complimenten.

• Zou u Varvik Uitvaartzorg aanraden aan uw familie/bekenden? Ja

Goed gevoel en alles goed geregeld.

In 1 woord; geweldig!

Meteen vanaf het eerste moment een warm en goed gevoel bij Varvik uitvaart. Maar ook ervaren en hartelijke mensen. Je merkt direct het verschil met massa uitvaartbedrijven. Niks is te gek en je wordt overal bij betrokken! We kunnen niet anders zeggen dan dat we iedereen zo’n persoonlijke benadering en uitvaart gunnen!

• Zou u Varvik Uitvaartzorg aanraden aan uw familie/bekenden? Ja

Prima begeleiding met veel emphatie.

Fijn dat we een familiekamer hadden, zodat we op elk moment van de dag/nacht naar onze moeder konden. Heel prettig dat het kleinschalig is.

Zorgvuldig, vriendelijk en efficiënt

Varvik uitvaart was na het overlijden van onze moeder snel ter plaatse en heeft onze familie uitstekend ondersteund en ontzorgd bij de crematie plechtigheid.

• Zou u Varvik Uitvaartzorg aanraden aan uw familie/bekenden? Ja

De uitvaart van onze moeder oma en oma-oma is voor ons heel mooi verlopen .de wensen van ons zijn perfect uitgevoerd en zijn dus heel tevreden daar mee.zowel het dragen van de kist door kinderen en kleinkind was mooi om te zien .In het crematorium ging het ook heel gemoedelijk en alles naar onze wens ..Het meeste waar we blij mee zijn is de opname voor ons van grote waarde...onze dank hier voor .En de hele begeleiding zowel thuis als in de aula grote dank daar voor.

Uitstekende zorg

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.

Warm en betrokken

Alles wordt duidelijk uitgelegd en je wordt goed geholpen. De mensen helpen je waar ze kunnen. Ze zijn warm en liefdevol.

• Zou u Varvik Uitvaartzorg aanraden aan uw familie/bekenden? Ja

Van begin tot eind perfect verzorgd!

Fantastische verzorging vanaf eerste contact, overleg gehad over de mogelijkheden, uitvoering van alle werkzaamheden tot in de pintjes verzorgd.

Menselijk

Zeer betrokken en professioneel team. Met de perfecte balans tussen zakelijkheid en menselijkheid. Er wordt overal aan gedacht om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel zorg gehad met het regelen

Ondanks het niet helemaal goed liep met de uitvaartverzeking zijn we super geholpen bij jullie Vooral het mee denken was heel fijn .

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe bent u in contact gekomen met Varvik Uitvaartzorg? N.v.t.

uitvaart prima geregeld

we hadden gertie ruesink als uitvaartleider en deze heeft alles perfekt geregeld tot en met de bitterbal toe, Af en toe met een lach en een traan. Perfekt verlopen alles.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe bent u in contact gekomen met Varvik Uitvaartzorg? Wij kenden het uitvaartcentrum al