Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Varvik Uitvaartzorg

Betrouwbaar, altijd bereikbaar en met een professionele betrokkenheid die hoort bij onze jarenlange ervaring. Deze woorden kenmerken onze werkwijze bij Varvik Uitvaartzorg. Bij Varvik Uitvaartzorg luisteren we nauwkeurig naar de wensen en behoeften van nabestaanden. Daarnaast proberen wij optimaal vorm te geven aan de voorkeuren van uw overleden dierbare, om het afscheid zo persoonlijk mogelijk te maken. Wij staan klaar om u advies te geven en te helpen bij het vastleggen van uw uitvaartwensen in een uitvaartcodicil of draaiboek. Zo proberen we ervoor te zorgen dat tijdens de uitvaart, maar ook in de dagen daarvoor, alles naar wens verloopt. Zowel voor, tijdens als na een afscheid zijn wij er voor u. Ons werk doen we vanuit een grote maatschappelijke betrokkenheid en verbondenheid met de regio Enschede. We werken zonder winstoogmerk en ondersteunen diverse initiatieven op sociaal en maatschappelijk gebied. Sinds 1828 is onze organisatie uitgegroeid tot een eigentijdse uitvaartonderneming voor iedereen. Daarnaast maakt het niet of en waar u verzekerd bent, u kunt altijd bij ons terecht.