professioneel en persoonlijk

Fysio in combinatie met begeleid sporten gehad. Er wordt goed geluisterd en de begeleiding is prettig. Ben pijnvrij en heb weer plezier in sporten en goede handvatten gekregen om zelfstandig verder te gaan. Bedankt!

Vriendelijke benadering

Therapeut is vriendelijk en kundig.

gewedig!

Ik ben, met tussenposes, al een paar keer, met succes behandeld door Grietje. En goeie oefeningen meegekregen om zelf te doen. Ik wilde op een dag een afspraak maken, maar dat lukte niet omdat de agenda's al vol zaten. Dus dan maar voor de volgende dag. Ik werd dezelfde dag gebeld omdat er iemand had afgebeld, zodat ik toch nog dezelfde dag terecht kon. Wat een goeie service!

Goed geholpen

Jammer dat Sietse bij jullie weg is maar goed vervangen door Jeroen!

De juiste fysiotherapeut voor mijn klachten.

Prima behandelingen, oorspronkelijke klachten grotendeels verdwenen. Op basis van de juiste diagnose (ditmaal).

Kundig, ervaren en vriendelijk. Na 3 keer van de klachten af

Hartstikke fijn, laagdrempelig, vriendelijk, en het heeft enorm geholpen

Na lang klachten na covid, kwam ik dik drie maand na de besmetting bij Daniëlle. Half jaar twee keer per week conditie en kracht opgekrikt, met een grote variatie aan oefeningen. Dinsdag laatste keer gehad, mijn loopresultaat was met 20% omhoog gegaan. Ik ben er weer. Daniëlle was(deed) altijd vrolijk, altijd vriendelijk. Fijne sfeer. Tijden ook altijd goed te regelen. Één woord: super tevreden (zijn twee) Heel hartelijk dank

Een klantvriendelijke fysiotherapie praktijk

Via mijn zorgverzekering kwam ik hier terecht en ik ben keurig behandeld van receptie tot aan de fysiotherapeut. Professionele aanpak waar ik veel steun aan had. Per mail werd ik keurig op de hoogte gehouden van de gemaakte afspraken, dus goede communicatie.

Goede vaklui

Goede vak lui luisteren waar probleem zit en komen met de juiste behandeling om probleem op te lossen

Fijne praktijk met deskundige en vriendelijke mensen

De behandelingen waren zeer effectief en de oefeningen en tips voor thuis werden stukje bij beetje uitgebreid en hierdoor wordt de verantwoordelijkheid bij jezelf gelegd wat ik erg fijn vind.

een erg prettige en vakkundige behandeling

Ik heb de behandeling als erg prettig ervaren en ben gelukkig weer van mijn klachten af

Goede behandelingen en afspraken

Zeer positieve ervaringen

De behandeling was prima

Fijn, goed, klantgericht en hartelijk

Er wordt geld geluisterd naar je klachten. Deze worden serieus genomen. Daarnaast elke keer hartelijk en professioneel ontvangen. Goede instructies met oefeningen mee gekregen voor de volgende keer.

Klantvriendelijk en goed vakmanschap en advies.

Goede behandelingen waar ik echt iets aan heb

goed gehopen en vriendelijk te woord gestaan

Zeer goed, na slechts enkele behandelingen van klachten af.

Zeer goed, na een lange tijd met de gevolgen van een hernia rondgelopen te hebben ben ik nu eindelijk klacht/ pijn vrij.

Klachten verholpen

Klachten verholpen en verbeteringen/tips gekregen

Goed geholpen

Prima geholpen bij bindweefselproblemen

Heb baat gehad met de therapeut mbt mijn rugpijn.

Prettig.

Vak bekwaam.

Wordt goed naar je geluisterd.

Goed en daatkrachtig

Alles netjes opgelost.

Zeer deskundige praktijk, zeker aan te bevelen

Ik heb zeer goede ervaring met Fysio Gorredijk. Men is deskundig en adviseren goed.

Super geholpen in paar sessies

Mijn lijf weer lekker los geen klachten meer en handvatten meegekregen om dit zo proberen te houden met oefeningen voor thuis. Super fijn!