Fijn en respectvol geholpen

Wij zijn heel erg blij met de hulp van Balans Mediation bij onze scheiding . We zijn met respect, snel en vakkundig geholpen door Els Klomp en Margriet Haak. Zeker een aanrader als u een snelle en duidelijke afhandeling wenst in een prettige omgang en omgeving.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Op de juiste manier alles kunnen oplossen

Tijdens de gesprekken, voelde het vertrouwd.

• Begeleiding
  • Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? N.v.t.

Vertrouwen, openheid, respectvol naar alle partijen

In het kennismakingsgesprek voelde ik mij direct gezien en gehoord. Dat heeft zich voorgezet in de mediation gesprekken. Die werden respectvol, deskundig en in alle openheid gevoerd. Gesprekken werden met een duidelijke lijn gevoerd. 'Punten' scoren door één van de partijen werd direct doorzien en ook afgestraft. Dat altijd op een duidelijke en onafhankelijke wijze. Het doel van de mediation werd telkens naar voren gebracht als één van de partijen dreigde af te dwalen van het pad. De uitkomst kwam, voor mij, toch onverwacht en bracht een resultaat dat in balans was.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Fijne, onafhankelijke en professionele begeleiding in moeilijke tijd

Ik ervaarde het begeleidingsproces voor onze scheiding als prettig, in hoeverre dat natuurlijk mogelijk is. Met name dat het buitenshuis plaats vindt, op neutraal terrein, gaf voor mij veel rust. Stapsgewijs wordt je door de materie heen geloodst, maar je bent ten alle tijde zelf aan het stuur.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Objectief en oog hebben voor beide partijen.

Zoals ik hierboven heb beschreven.

Een fijne ervaring

Heeft ons goed geholpen. Voor een goede bemiddeling in onze scheiding.

Mediation op maat.

Erg goed en correct geholpen, zeer duidelijke richtlijnen en we hebben het conflict goed afgesloten naar mijn mening.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Kundig, betrokken en fair!

Balans Mediation is in staat om op een hele natuurlijke en prettige manier moeilijke en soms pijnlijke zaken bespreekbaar te maken. Op een constructieve, eerlijke en open manier wordt er naar alle betrokkenen feedback gegeven zodat alle partijen weten waar zijn staan t.o.v. van elkaar. Samen wordt er gezocht naar een oplossing die voor iedereen aanvaardbaar is. In ons geval waren alle partijen heel erg tevreden over het proces maar ook over het behaalde resultaat.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Kundig en zeer ervaren. Heb dit als zeer prettig ervaren.

Vriendelijk, vertrouwd en vlot

Wanneer je in scheiding ligt is alles heel ingewikkeld. Balans heeft ervoor gezorgd dat we door de bomen het bos weer zagen. De wegen die bewandeld moeten worden op de juiste wijze worden in gegaan. Het voelde vertrouwd om ons verhaal te delen, vakkundig werd er meegedacht naar oplossingen.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Balans Mediation, zeker een aanbeveling!

Onze begeleiding door Golan Ephrati tijdens het mediation traject heb ik als bijzonder prettig ervaren. Het anticiperen, inspireren, analyseren en motiveren heeft ons ontzettend geholpen tijdens dit proces. Golan, dank voor jouw inzet en houvast!

Heel erg tevreden!

Fijne mediationbureau met zicht op alle aspecten. Ze hebben alle expertise binnenshuis zodat alles goed wordt afgehandeld v.w.b. financieel en kinderen, eigenlijk voor alles waar je vragen over hebt of ergens mee zit. Wil je snel, goed en duidelijk eerlijk advies dan zou ik er echt voor kiezen om bij deze mediation je zaak te laten behandelen/afhandelen. Bedankt voor al jullie goede zorgen!

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Eerlijke, professionele en passende hulp

Mijn ex-partner en ik hebben de mediation van Els als zeer prettig ervaren. Onze onzekerheid in deze tijd werd gelijk weggenomen door Balans Mediaton. Er was ruimte en tijd voor ons. Er werd goed ingespeeld op onze hulpvraag en het tempo was aansluitend op ons proces. Aldus, wij hebben een fijne en zeer professione begeleiding gehad.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Erg betrokken en deskundige mensen

Een zeer goede mediator, persoonlijk, menselijk, eerlijk.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Ik heb de gesprekken over het ouderschapsplan bij Balans betrokken en objectief professioneel ervare

Ik was al een paar jaar opzoek naar iemand die mij kon helpen met het opstellen van een degelijk ouderschapsplan. Ik ben niet getrouwd geweest en had ook geen grote vragen. Wel loop je altijd tegen kleine dingen aan en die worden dan groot. Ik wilde ik voor mijn dochtertje alles goed op papier hebben staan. Het bleek dat ik ook korting kreeg op de gesprekken, gezien mijn inkomen. Samen met haar vader zijn we een aantal avonden in gesprek geweest. Deze gesprekken waren niet altijd gemakkelijk, maar worden goed begeleid door een ervaren mediator die juridisch is onderlegd. Het resultaat is een ouderschapsplan waar wij als ouders achter staan en waar we mee verder kunnen! Ik ben heel erg blij dat we dit hebben gedaan, voor ons en voor onze dochter!

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Zorgvuldige en eerlijke benadering gehad om uit mijn zussenconflict te komen.

Mijn zus en ik hadden een conflict en al 2 jaar geen contact meer gehad daardoor. Het was een hoge drempel om elkaar weer te zien en het gesprek aan te gaan. Door de benadering van de de mediator en door hulp van de therapeut zijn we elkaar beter gaan begrijpen en zijn we langzaamaan uit het conflict gekomen. Nu is het contact tussen ons als zussen weer hersteld en hebben we geleerd hoe we beter met elkaar kunnen communiceren. Juist door de beter inzicht te kijgen in hoe we in elkaar zaten, konden we uiteindelijk verder. Dit werd op een eerlijke en zorgvuldige manier aangepakt, met evenveel ruimte voor ons allebei. Beiden kregen we een spiegel voor. Ik ben dankbaar voor de hulp en zonder hun waren mijn zus en ik er nooit uitgekomen. Mocht het in de toekomst weer mis gaan, dan zou ik gelijk opnieuw weer aankloppen. Ik raad het iedereen aan wanneer je een moeizame familierelatie hebt!

Zeer deskundig

Golan heeft ons begeleidt bij het opstellen van een ouderschapsplan. Ik ben zeer tevreden over hoe hij dit proces begeleidt heeft. Met aandacht stonden we stil bij het emotionele proces. Hierbij is Golan een invoelende begeleider van de gesprekken waardoor ik het als helend heb ervaren. Daarnaast is hij daadkrachtig en deskundig in het zakelijke stuk. Die schakeling tussen zacht en aandachtig en ook doorpakken op het maken van duidelijke afspraken vond ik erg prettig. Golan is een bevlogen mediator, ik zou hem zeker aanraden.

Uitstekende mediation

Na moeizaam overleg met mijn ex-vriendin hebben we besloten om mediation te proberen. We hadden beide geen ervaring met wat het precies inhield. Onze eerste gesprek bij de mediator was een inleidend gesprek, hier kregen we te horen wat ze voor ons konden betekenen. Deze mediators zijn zeer bekwaam in het bieden van mediation. Na twee sessie's hebben mijn ex en ik een goed compromis kunnen sluiten, waar wij beiden tevreden over waren. Zou deze partij zeker aan anderen adviseren.

Vriendelijke deskundige mediation

Prima geholpen door Els en Golan. Prettige sfeer en netjes en vlot afgewikkeld..

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Wij kwamen er samen niet meer uit. Toen zij we bij els geweest. Zij is heel vriendelijk en heeft ons erg goed geholpen! Zeker aan te raden.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

In een heftige tijd de juiste dingen weten te bespreken

In een heftige periode konden we toch snel de juiste dingen regelen. Dit zorgt voor rust en overzicht. Dat was zonder een goeie mediation niet mogelijk geweest.

Fijn, veilig, betrouwbaar, duidelijk

Fijne en duidelijke hulp, zonder te oordelen.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Heb de begeleiding als positief ervaren, ik voelde me serieus genomen en er werd naar mij geluisterd.

Deskundig en persoonlijk

We hadden een pittig conflict waarbij we op veel punten lijnrecht tegenover elkaar stonden maar uiteindelijk zijn we er toch (weer) uitgekomen mbv Els. Die gewoon erg goed is in haar werk.

professioneel, deskundig en onpartijdig

Het gehele team van Balans Mediation staat voor je klaar en zijn allemaal zeer deskundig. Denken goed mee in het proces en hebben het belang van de kinderen voorop staan.

Over BALANS Mediation

Balans Mediation is gespecialiseerd in het helpen oplossen van conflicten. Met de hulp van ervaren professionele mediators, snel en met zo min mogelijk kosten een conflict uit de wereld helpen. Met als resultaat een kwalitatief meestal betere oplossing dan procederen. Balans Mediation werkt intensief samen met een arbeidsrecht-deskundige, advocaten, belastingadviseurs arbeids- & organisatie, psycholoog en kindercoaches en stresscounselor. Het slagingspercentage van onze mediation is hoog. In 90% van de situaties wordt er een oplossing gevonden. Afhankelijk van uw inkomen en vermogen, kunt u in aanmerking voor een subsidie van de overheid. Deze subsidie vragen wij voor u aan.