Professioneel, vriendelijk, en snel geregeld

Ik heb mijn echtscheiding via Balans Mediation laten regelen. ik werd zeer professioneel en vriendelijk ontvangen met mijn ex partner. alles wat geregeld moest worden is zo snel en goed geregeld dat het voor mij een zeer aangename ervaring is geweest in een nare situatie. Alles is heel duidelijk uitgelegd, en er is op een zeer vriendelijke en rustige manier bemiddeld. er was ruimte voor vragen en er is duidelijk uitgelegd wat ik allemaal nodig had om de echtscheiding in werking te zetten. Er was ruimte voor persoonlijke gevoelens en onzekerheden. zelfs zorgen over woonplek, inkomsten etc waren bespreekbaar en daar zijn wij in geadviseerd. ik ben goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken, alles is heel netjes afgerond. zo heb ik met een gerust gevoel mijn leven verder kunnen oppakken. want een echtscheiding is nooit leuk en altijd zeer pijnlijk. ik werd zelf erg rustig van de vriendelijke en gastvrije sfeer, we kwamen vlot ter zake en er werd rustig verteld hoe alles zou verlopen, maar er word rekening gehouden met persoonlijke wensen of vragen. ik wist van begin tot eind wat er gebeurde met de aanvraag en hoe de zaken erbij stonden. zelfs het uitschrijven van de huwelijkse staat bij de gemeente zat erbij in en is geheel verzorgd door Balans Mediation. ik heb geen onnodig zorgen gehad aan het regelen van de scheiding. wat ervoor zorgde dat ik mij volledig op alle andere zaken kon richten om mijn leven voort te zetten. het was allemaal erg spannend, pijnlijk en zorgelijk. maar door Els Klomp en Balans Mediation ben ik zo vlot en pijnloos mogelijk gescheiden. Mijn echtscheiding was al na 3 maand geregeld! ik ben Balans mediation zeer dankbaar.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Goede begeleiding bij mijn conflict op het werk.

Na 2 gesprekken met mijn leidinggevende konden wij weer goed samenwerken en waren wij verbaasd waarom we niet eerder naar de mediator waren gegaan.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Goed en denken met je mee

De scheiding is snel en met alle respect voor beide partijen gedaan, daarbij werd goed rekening gehouden met gevoelens van beide partijen. Onze scheiding ging heel erg snel, en daarbij was er genoeg ruimte om even een stapje terug te nemen.

• Zou u bij een probleem of conflict weer mediation overwegen? Ja

Goed begeleid, stelde mij erg op mijn gemak

Els is een erg fijne mediator

Over BALANS Mediation

Balans Mediation is gespecialiseerd in het helpen oplossen van conflicten. Met de hulp van ervaren professionele mediators, snel en met zo min mogelijk kosten een conflict uit de wereld helpen. Met als resultaat een kwalitatief meestal betere oplossing dan procederen. Balans Mediation werkt intensief samen met een arbeidsrecht-deskundige, advocaten, belastingadviseurs arbeids- & organisatie, psycholoog en kindercoaches en stresscounselor. Het slagingspercentage van onze mediation is hoog. In 90% van de situaties wordt er een oplossing gevonden. Afhankelijk van uw inkomen en vermogen, kunt u in aanmerking voor een subsidie van de overheid. Deze subsidie vragen wij voor u aan.

Filter op Taal