Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over BALANS Mediation

Balans Mediation is gespecialiseerd in het helpen oplossen van conflicten. Met de hulp van ervaren professionele mediators, snel en met zo min mogelijk kosten een conflict uit de wereld helpen. Met als resultaat een kwalitatief meestal betere oplossing dan procederen. Balans Mediation werkt intensief samen met een arbeidsrecht-deskundige, advocaten, belastingadviseurs arbeids- & organisatie, psycholoog en kindercoaches en stresscounselor. Het slagingspercentage van onze mediation is hoog. In 90% van de situaties wordt er een oplossing gevonden. Afhankelijk van uw inkomen en vermogen, kunt u in aanmerking voor een subsidie van de overheid. Deze subsidie vragen wij voor u aan.