Prima geregeld.

Snelle levering en goede afspraken. Product ziet er prima uit.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Uitstekend.

Het is in 1 keer degelijk geplaatst.

Een snelle levering en montage,

niets op aan te merken

prima bedrijf schuifdeuren keurig geplaatst .niets op aan te merken.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Vriendelijke en correcte afwikkeling, maar de bestelprocedure laat ruimte tot vragen.

Schuifwanden besteld. Hier exacte maten opgegeven. Zijwand werd geleverd in een standaardmaat waar we zelf in moesten zagen. Bovendien was de zijwand zowel aan de boven als onderzijde niet voorzien van een afgewerkte kant (gefineerd). Gevolg is dat je altijd aan de onderkant onafgewerkt, kaal spaanderplaat hebt die op de vloer rust. Dat gaat problemen geven bij het dweilen van de vloer want het spaanderplaat fungeert vroeg of laat als een spons met alle gevolgen van dien. Wat ook aanbevelenswaardig is, is dat er bij de bestelling reeds inzage is in de montagehandleiding, dat neemt nl. veel vragen weg. De montage-instructie kwam eerst nadat er besteld en betaald was. Bovendien bleek op bepaalde punten deze ook niet te kloppen. Al met al zijn wij niet ontevreden, want met enige hulp links en rechts is het allemaal gelukt; maar het kan echt wel beter.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Niet volledig, zie opmerking

Goede communicatie, prachtig resultaat.

We hebben twee schuifwanden laten plaatsen. Het werk werd snel en netjes gedaan. De mannen waren wat laat; ze moesten uit Limburg komen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Goed waar voor je geld.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut.

binnen de geplande afleverdatum netjes aan de deur afgeleverd.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Goed materiaal met een klantgericht personeel

Levering kwam niet uit en men denkt echt mee !!! Ook alles prima in orde qau maten

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Prima

mooie prijs-kwaliteit verhouding. mooie wand, kamerhoog.

goede service

Prima service, aardige medewerkers

Schuifdeurenwand besteld, helemaal prima!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut!

Goede prijs, snelle levering, goed verpakt en perfecte kastdeuren!

Gebeld of dubbelzijdig tape erbij zat, werd bevestigd, maar bleek niet zo te zijn. Levering zou tussen 11-13 zijn, werd 08:45 Gebeld dat hij er over kwartier was. Chauffeur wel behulpzaam met sjouwen, omdat de hulptroepen er op dat tijdstip nog niet waren. Verder goede prijs, snelle levering, goed verpakt en perfecte kastdeuren!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

goed product

prima product voor een goede prijs. perfecte service en bezorging.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Gewoon Goed, geen problemen

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Heel plezierig

Kreeg alles op tijd geleverd alles paste precies Netjes geleverd

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Voldoet prima

Door een foutje is bij de levering gebleken dat de hoogte maat en de breedte maat omgewisseld waren! Na telefonisch contact is het zonder problemen en snel opgelost. Klasse 👍🏼

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker.

Over Schuifwanden.nl

Schuifwanden.nl is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige schuifwandkasten, schuifdeuren en kastinterieurs. Schuifwanden.nl levert enkel producten van sublieme kwaliteit. We geven dan ook 15 jaar garantie op onze producten.