Heel vriendelijk, snelle en vlotte info

Van bij aanvang heel vriendelijk en hulpvaardig om de juiste bestelling te plaatsen en ook tips ifv plaatsing. Levering heel vlot met leuke attentie. Een vb van klantgerichte aanpak!

Ben zeer tevreden

Ben zeer tevreden over jullie communicatie. Ook de bezorging liep zeer goed,keurig op tijd. Ook nog met een Limburgse vlaai. Zeer attent. Maar belangrijkste van alles het product zelf. Dat is van topkwaliteit,ziet er zeer strak uit. Ook goed en beschermend ingepakt. Kortom zeer tevreden. Volgende opdracht volgt binnenkort. Mvg Jan

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Top bedrijf met super service

Mooie schuifwand geleverd met goede omschrijving hoe te plaatsen. Vriendelijke geholpen door een mevrouw aan de terugreis die alle tijd voor je nam. En bij aflevering een heerlijk vla cadeau gekregen. In een woord geweldig.

100% naar verwachting

Prima ervaring

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? zeker

Super goede service!

Netjes in overleg het aflevermoment besproken. Vervolgens kreeg ik ook nog hulp bij het naar boven tillen van de bezorger. Tot slot een heerlijke vlaai om ons te bedanken voor de bestelling. Dat noem ik service!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Super kwaliteit en top service.

Mooie kleuren, netjes afgewerkt en schuift soepel

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Jazeker

Geweldige kwaliteit en service

Weer naar tevredenheid 2 schuifdeuren besteld en geleverd gekregen. Het kost geen moeite om de schuifdeuren te plaatsen en ze zien er geweldig uit! Kwaliteit en prijsverhouding dik in orde, ook als je vragen en advies wilt, wordt rit snel en vriendelijk behandeld. Wij komen weer terug als wij weer schuifdeuren nodig hebben en zullen jullue aanbevelen bij familie, vrienden, werk etc.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut

Fijne ervaring. Goed advies gehad . Super mooie schuifwand. Snelle levering en een heerlijke vlaai Echt top

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Top

Goede afspraken gemaakt die nagekomen worden

Prettige ervaring met schuifwanden.nl opgedaan. Kort telefonisch contact gehad na bestelling voor details. Schuifwanden goed en in afgesproken periode geleverd. Panelen en afwerklijsten zien er fraai uit. Kortom; resultaat mag er zijn.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut

Zeer tevreden en heel goed geholpen

Makkelijk bestellen, duidelijke uitleg....en ,eer goed en snel geholpen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Beter zelfs

Prettige site om te bestellen, levering binnen gecommuniceerde termijn

De bestelling op de site verliep eenvoudig. Afmetingen kunnen worden ingevoerd en diverse keuzes gemaakt. Na order wordt een verwachte termijn voor levering opgegeven. Deze klopte prima. De levering was net wat eerder dan opgegeven. De levering werd in eigen beheer uitgevoerd door een vriendelijke medewerker en de vlaai die we bij de bestelling ontvingen was een leuke waardering voor de opdracht. Al met al tevreden over de levering. De plaatsing verliep goed en was met de handleiding in beperkte tijd uit te voeren. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja, uitstekend

Hele mooie schuifwanden en fijne bezorging!

Wat zijn wij blij met de prachtige schuifwanden in de kleur Kasmiergrijs. Het plaatsen ging snel en gemakkelijk aan de hand van de meegeleverd (en per mail gestuurde) handleiding. De bezorging was erg fijn! Dan te voren kreeg je een sms met een geschatte bezorgtijd. Wegens een ongeluk was de bezorger iets vertraagd. Ook hiervan werd je op tijd op de hoogte gesteld! Wij zijn erg blij en zouden de schuifwanden dan ook aanraden!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja, de schuifwanden zijn erg mooi

Super service, volgens bestelling geleverd

Alles is op tijd en op de afgesproken dag geleverd. Gebruiksaanwijzing is duidelijk. De schuifwand is zonder beschadigingen aangekomen. Alles past perfect. En o ja, de vlaai was overheerlijk! Leuke geste!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Snelle service, prachtige kwaliteit! Kregen zelfs nog een heerlijke Limburgse vlaai cadeau.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Korte lijnen doen wat ze zeggen.

Zeer goede service, komt afspraken na deskundig en vriendelijk personeel.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeer zeker

Wat een top product. Snel geleverd, makkelijk geplaatst.

De website was makkelijk te vinden en het was prima te doen om zelf de maten op te nemen. Wij hebben de schuifwand met drie deuren in de garage geplaatst. Na vier werkdagen werd ik gebeld door Jessica om nog even de maten te checken. Vandaag was de bezorgdatum tussen 07.30 uur en 09.00 uur. Klokslag 07.30 uur werden de deuren geleverd. In drie kwartier tijd kon ik, met behulp van een goede beschrijving, de schuifwand plaatsen. We zijn zeer tevreden.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? jazeker

Perfecte service!

Hele duidelijke bestel site en mocht je alsnog vragen hebben is Carlijn zeer goed bereikbaar voor antwoorden en oplossingen! Super snelle en nette levering incl heerlijke vlaai! Kortom een aanrader!

Super schuifdeuren!

Na ontvangst kleurstalen goede keuze kunnen maken. Nette Levering (met verrassing, waarvoor dank!) goede instructie, mooi systeem, eenvoudig zelf te plaatsen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Prima product en prima service

Al eerder een bestelling geplaatst. Ook nu weer prima voor elkaar. Leuk bedrijf ook.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Top product en afspraken prima nagekomen

Er kunnen nog veel firma’s iets leren van deze firma !! Alles netjes volgens afspraak nagekomen en …. nog een lekkere vlaai ook !!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Kwaliteit is Top , niks mis mee

Producten in goede kwaliteit. Levering, communicatie alles prima voor elkaar. Een aanrader voor een ieder die een schuifwand zoekt.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut

Mooi product en prima service

Positieve ervaring in elk opzicht.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Prima bedrijf prima product en ze leveren conform afspraak.

Via internet gevonden, product in de showroom beoordeeld. Vervolgens besteld via de site en keurig de opdracht bevestigd en levertijd doorgekregen. Exact volgens afspraak geleverd. Kortom prima bedrijf, geod producten. .

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? 100%

Vantevoren gevraagd om sample. Kreeg deze snel gratis thuis gestuurd inclusief kortingscode. Nog via mail contact gehad over kleur en ook toen snel reactie en goed geholpen. Binnen 3 weken werden de deuren geleverd en ze zijn heel erg mooi en passen perfect. Ik had op vele sites gezocht, maar kon nergens goedkoper dan hier. Goede kwaliteit en goede prijs!!!

Super service

Extra onderdelen benodigd, snel geleverd en goed geholpen!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Goede kwaliteit

Over Schuifwanden.nl

Schuifwanden.nl is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige schuifwandkasten, schuifdeuren en kastinterieurs. Schuifwanden.nl levert enkel producten van sublieme kwaliteit. We geven dan ook 15 jaar garantie op onze producten.