Prettig en kort lijn in communicatie

Prettig en kort lijn in communicatie

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Super gave schuifwand en past exact helemaal Top !!!!

Besteld gebracht gemonteerd alles perfect

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Super

Prettige webshop

zeer tevreden met mijn schuifwand, goede kwaliteit, ik ben goed geholpen met kleurstalen en kleur kiezen, levering netjes volgens afspraak. aanrader!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Uitstekende kwaliteit schuifwanden met duidelijke montage instructies

Bestellen gaat heel makkelijk en onze vraag over de extra soft-close werd snel en duidelijk beantwoord. Alles wordt goed verpakt geleverd en met de duidelijke instructies is het niet moeilijk om de schuifwand te monteren. Er wordt netjes even gebeld van tevoren zodat je weet hoe laat de chauffeur bij je op de stoep staat. De vlaai die ook nog werd meegeleverd is natuurlijk een heel leuk gebaar. Kortom een prima product en uitstekende service.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Fijne ervaring en goede kwaliteit

Goede communicatie en kwaliteit van de schuifwand is zeer goed

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Mooie materialen en afwerking!

Eenvoudig te bestellen, en installeren met de meegestuurde instructies. Let op, voor de montage gebruik je eigen schroeven, pluggen, etc. Die worden niet meegeleverd.

Zeer positief

Goede prijs kwaliteit verhouding, uitstekende service, meedenken en een beschaafde en vriendelijke wijze van communiceren. Met name dit laatste is opvallend omdat je het nog maar weinig tegenkomt.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Uitstekende begeleiding van a tot z

Perfecte en uitstekende service!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, goede service

Ik had bij de bestelling een fout in de afmeting gemaakt waar ik pas weken later achter kwam. Dat kon gelukkig nog rechtgezet worden (zonder bijkomende kosten!) en de schuifwand past nu perfect. De bezorging duurde wat lang, maar gezien het tekort aan materialen overal was dat te verwachten. De datum en tijdstip van bezorging was duidelijk gecommuniceerd en als dank voor het vertrouwen en geduld kregen we een heerlijk limburgse vlaai erbij. Het installeren van de schuifwand was ook een makkie: alleen de rail aan het plafond vereiste boorwerk, de rail op de grond zit stevig vast met een plakstrip.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Via de website bestellen en levering ging heel goed. Levering werd gedaan door één oudere man, die ik dus moest helpen. Ik ben inmiddels ook 72 en vroeg hem wat hij nu doet wanneer hij aanbelt en iemand met een rolstoel opendoet? Vooraf melding maken, voorkomt nare verrassingen. Maar de vlaai maakte heel heel veel goed! Echt top gebaar!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Klant vriendelijk, reageren snel

Helemaal top en duidelijke informatie en berichten wanneer je de bestelling kan verwachten.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Netjes geholpen en mooie deuren

We zijn via internet bij dit bedrijf uitgekomen. We kregen snel kleurstalen toegestuurd. We zijn omdat we wat vragen hadden een afspraak gemaakt in de showroom. Hier werden we vriendelijk ontvangen en prima geholpen. Bezorging verliep vlot en het plaatsen was snel gedaan. We zijn erg tevreden met het resultaat

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Voldoet prima

Erg blij met de schuifdeuren

Ik ben blij dat ik de deuren heb besteld. Het maakt de kast en de kamer als geheel helemaal af. Mooie kwaliteit aluminium stijlen, zwart afgewerkt. Hoewel de prijs is gestegen in de afgelopen periode ben ik blij dat we ze hebben besteld. En we kregen zelfs een Limburgse vlaai van de bezorger, die overigens heel aardig was.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Mooier dan verwacht

Prachtige schuifwand

De prijs-kwaliteit verhouding van deze schuifwanden is goed. Je hebt voldoende keus om een mooie schuifwand samen te stellen. Het installeren en plaatsen van de schuifwand is niet moeilijk en zeer goed zelf te doen. De service is uitstekend, ze reageren snel, zijn service- en klantgericht en als zeer vriendelijk gebaar krijg je nog een heerlijke vlaai bij aflevering van je aankoop. Wij zijn heel erg tevreden met onze nieuwe schuifwand! Wij bevelen ze ook van harte aan!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Jazeker

Fantastische service & uitstekend product!

Schuifwanden.nl doet wat ze belooft; Het maatwerk wordt keurig gefabriceerd en afgeleverd met een duidelijke instructie. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en attent. Zelfs de bij levering meegebrachte Limburgse vla verdient een kwaliteitskeurmerk…. De Prijs/Kwaliteitsverhouding is dik in orde!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut

Kleine moeite groot plezier

De aflevering van de schuifwanden was stipt volgens afspraak en de chauffeur was zeer bereidwillig om de panelen op de 2e etage af te leveren. Plaatsing was heel makkelijk en ik kon dit in 3 uur in mijn eentje klaren. De bijgevoegde beschrijving was heel duidelijk Uitvoering van het materiaal is heel mooi en het resultaat is geweldig!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Meer dan… Ik had overigens de schuifwanden al vooraf gezien op de toonzaal.

Helemaal goed!

Top. Alles gewoon helemaal goed. Volgende keer zeker ook weer via schuifwanden.nl bestellen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Yep!

Waanzinnig

Een bedrijf dat met ons mee dacht over kleur en toepassing. Het bedrijf is er niet op uit om zomaar iets te verkopen en bekijk het maar. In alle aspecten kunnen en willen zij ondersteunen. Twee prachtige goedwerkende deuren ontvangen incl. Vlaai. Mooi toch. Een bedrijf dat zichzelf verkoopt door een uitstekende en professionele houding. Complimenten.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja en meer

Prima Ervaring

Een goede koop ervaring. Heel vriendelijke en effectief communicatie, een kwaliteit product met een goede prijs en snelle levering. Aan te bevelen.

Goede service!

Wat een goede service. De bestelling en levering zijn vlekkeloos verlopen. De schuifwanden zijn prachtig. En dan nog de lekkere vlaai! Heel attent.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Helemaal!!!

Snelle en prima service, mooi product

makkelijk bestellen, snel geleverd, telefoontje voor levering. Prima. Voor het monteren zou ik graag een iets uitgebreidere montage handleiding zien, maar verder helemaal top.

Snel en persoonlijk

Bestellen gaat eenvoudig en het is duidelijk wat je krijgt. Het contact na de bestelling (ivm wijzigen afleveradres) was zeer vriendelijk/persoonlijk. De meegeleverde vlaai hebben we ons goed laten smaken! Dank.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja.

Top product!!!

Prachtige zwarte Feelwood schuifdeuren. Goede kwaliteit, erg goed verpakt en makkelijk zelf te plaatsen! Kortom zeer tevreden, aanrader voor iedereen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Snelle service, goede kwaliteit

Zeer tevreden, goede kwaliteit, snelle levering en die heerlijke vlaai scoort ook pluspunten.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? zeker

Klantvriendelijk en mooi product.

Snel en goed contact.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Mooi product

Over Schuifwanden.nl

Schuifwanden.nl is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige schuifwandkasten, schuifdeuren en kastinterieurs. Schuifwanden.nl levert enkel producten van sublieme kwaliteit. We geven dan ook 15 jaar garantie op onze producten.