Goede en snelle communicatie bij de reservering en wijzigingen mijnerzijds. Top dat Arriva educatieve reizen voor schoolgaande jeugd voor een groot deel vergoed! De bus was mooi op tijd, vriendelijke chauffeur en het op en neer brengen en halen van de afzonderlijke groepen ging super goed!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1397860

Slechte start verder ging het goed

Voor deze reis was voor de heenreis te weinig tijd gepland, we waren maar net op tijd in de Eemshaven. Daar was niet bekend dat we met 50 personen kwamen, men rekende op 40. Alle kaartjes moesten nog worden geprint. Op de boot zelf wist men helemaal niet dat wij aan boord kwamen en bij dit arrangement ook koffie/thee met gebak zouden krijgen, dat moest nog worden ontdooid!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 22404

Heenreis was prima. Terugweg wel opmerkingen

Heenweg geen problemen gekend. Terugweg was de chauffeur 15 min te laat. Collega's merkte op dat hij hard reed. Interactie met chauffeur was ook matig.

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1373790

Goed geregeld

De bussen waren keurig op tijd, schoon, netjes en de chauffeurs vriendelijk.

Het kon beter.

Als het eenmaal begint met tegenzitten blijft het tegenzitten. Er hebben reeds gesprekken plaatsgevonden met Arriva

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 21885

Prima!

Mooie bus, hartelijke en kundige en rustige chauffeur ( Diana). Wij zijn zeer tevreden!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1389660

alles keurig volgens afspraak geregeld

afspraken correct geregeld, ook tussentijdse wijziging heel gemakkelijk kunnen aanpassen. onze chauffeur die dag was heel correct en plezierig om mee op reis. afmetingen al, weer voor herhaling vatbaar

geweldige dag

de gehele dag van begin tot eind uitstekend verzorgd

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 15 mei 2024

Snel, betrouwbaar en eerlijke prijzen

Al jaren werk ik als reisadviseur samen met Arriva, voor mijn samengestelde groepsreizen. Contactpersoon Harry de Jong reageert altijd snel en vriendelijk. Goede en duidelijke offertes met prima uitgevoerde ritten. Service top.

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1384060

goed georganiseerde reis, met hele vriendelijke buschauffeur.

Hierbij gewoon in een paar woorden een reactie op de reis naar Frankfurt. Het was schitterend!!!! Waarom: Jurrie is een correcte, vriendelijke en spontane chauffeur, die alles voor ons doen wou. Het Motel, had niet beter gekund. Mooi midden in het centrum. Het Motel was netjes en heeft mooi kamers.( Iedereen was tevreden.) En een goed ontbijt, en vriendelijk personeel Rondvaart en de stadswandeling was mooi. Het etentje, op de terugreis was goed, maar we zijn wat betere restaurants gewend, van wat jullie ons eerder wel eens aangeboden hadden . Samengevat: Het was goed geregeld, en we hebben allemaal genoten!!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1374640

Geweldige rit

Prima contact, gezellige chauffeuse! Relaxte bus

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) N.v.t.

Prima was soms lastig dat wij nog dingen wilden wijzigen, maar dit was voor Arriva geen probleem, er werd goed met ons meegedacht.

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1378710

Fijne ervaring

Wij hebben altijd goed contact en jullie denken mee. Komen afspraaken na. Wij zijn erg tevreden.

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 103710

Prijs/kwaliteit helemaal goed

Aardige chauffeurs/ mooie bus

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1351170

Ik kan alleen maar zeggen, dat wij een geweldige dag hebben gehad en alles is volgens plan verlopen. Top!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1376210

Waardeloze klantenservice

xxxxx van de klantenservice is de minst servicegerichte persoon die ik ooit in de chat gekregen heb. Eerst verontwaardigd over mijn opmerking dat mijn bus te vroeg was. Daarna krijg ik gewoon weer de chatbot. Asociaal. Als ik keuze had zou ik nooit meer met arriva reizen. Met jullie winnen we de strijd naar duurzame mobiliteit niet.

• Klantcontact

Een goede reis en fijn contact met zowel kantoorpersoneel als buschauffeur!

Onze busreis met Arriva naar Winterberg verliep op alle fronten soepel. De communicatie op voorhand en tijdens de reis verliep prettig. De chauffeur stelde zich enorm flexibel op wat zeer werd gewaardeerd. Volgende keer gaan we weer met Arriva!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1362400

Prima geregeld, we waren mooi op tijd

Bussen stonden op tijd klaar, de heen en de terugreis

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) N.v.t.

Wij hebben een fijne reis gehad.

De bus zag er netjes uit.

• Klantcontact N.v.t.
  • Gastheerschap chauffeur
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.

herhalingsvatbaar!

Volgend jaar weer!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1370600

Helaas een groep laten staan

Twee groepen leerlingen zijn prima vervoerd naar onze school. Helaas heeft een chauffeur een groep niet opgewacht bij het station, waardoor deze groep niet is vervoerd. Hier is ook al over gebeld door onze contactpersoon met uw kantoor. Helaas is het bedrag niet aangepast op de factuur; we overwegen intern om een volgende keer de opdracht elders te plaatsen.

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1362670

Altijd fijn samenwerken met Arriva!

Ik heb al vaker met Arriva Touring samengewerkt voor de gehele organisatie rondom evenementen. Het is vaak een uitdaging om medewerkers vanuit het gehele land naar een evenementen locatie te vervoeren met alle verschillende opstaptijden, plaatsen en last minute wijzingen. De samenwerking met Arriva is heel fijn en zij schakelen hierin erg snel. Zeker een aanrader!

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 1360670

Prima georganiseerd

Het was een gezellige rit. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de tijden en de locatie om te verzamelen. Tip aan de chauffeur.... Vertel geen oneindig 'informatief' verhaal onderweg over Kerst. Het applaus dat volgde toen het afgelopen was, was omdat iedereen blij was dat t afgelopen was....

• Uw bevestigingsnummer/ deelnemersnummer (indien bekend) 78572

Horror dag

Een keer maar nooit weer,Veel en veel te druk op de markt Je kon ook nergens even zitten om een kopje koffie te drinken en je kon bij geen enkele kraampje om iets te zien, nee nooit weer ,maar de chauffeur was prima helemaal niks om op aan te merken zeer gezellige en kundige chauffeur en een hartstikke mooie en goed rijdende bus daar lag het niet aan

Slecht

We gingen naar winterberg en toen we weer terug wouden gaan deden de chauffeurs de deur niet open voor ons en moesten we buiten in de sneeuw wachten hun reden dat we 45 minuten buiten op hun moesten wachten was dat ze chagrijnig waren

Bornholmstraat 60

9723AZ Groningen

Over Arriva Touring

Bedrijfsuitje, schoolreis of familieweekend? Arriva Touring heeft voor elke situatie een oplossing. Comfortabele touringcars voor 19 tot 85 personen. Kijk voor meer informatie en prijzen www.arrivatouring.nl