Bijzonder klantvriendelijk en deskundig!

Reageert snel. Wordt meteen opgelost en draagt ideeën aan voor betere beveiliging. Absoluut een aanrader om met dit bedrijf in zee te gaan c.q. zaken te doen!

• Persoonlijk advies

Klant had een slecht functionerende sluiting voor de voordeur. Deze hebben we natuurlijk binnen enkele dagen kunnen verhelpen omdat nu eenmaal een voordeur een belangrijke toegang betreft en tevens een vluchtweg kan zijn. Wij geven daar 24 uur service op. ook al hebben wij dit niet geïnstalleerd. Na de reparatie doen wij als correcte slotenmaker uit Eindhoven altijd gratis een preventie check volgens het politiekeurmerk. Deze is gratis en zo krijgt de klant inzicht in zijn of haar beveiliging. Wij geven deze check van uw woning gratis in groot Eindhoven en groot Helmond. Wij dit dit eigenlijk in de ruitDen Bosch-Deurne, Tilburg-oisterwijk-Best en Waalre-Mierlo-Geldrop. Wij zijn daarmee de bekendste en meest gewaardeerde slotenmaker in deze regio. en dat al bijna 12 jaar. Wist u trouwens dat u korting krijgt bij uw verzekering als u onze adviezen opvolgt. Wij komen dat graag bij u thuis uitleggen. KBS staat voor betrouwbaarheid en service. Het Politie keurmerk bedrijf in zuid oost Brabant.

Snel en vakkundig

Ons voordeurslot was kapot, geen beweging in te krijgen, en de voordeur vormt de enige ingang tot ons huis, dus dik probleem. De volgende ochtend was de slotenmaker er met een voorstel en offerte. De ochtend daarop waren alle sloten vernieuwd, inclusief politiekeurmerk. Bovendien waren een paar deuren na jaren gebruik niet helemaal gaaf qua sluiting, en dat werd ook verholpen.

• Persoonlijk advies

KBS slotenmaker in groot Eindhoven heeft een eigen installatie en service dienst die 24/7 klaar voor u staat. Wij leveren nog ouderwetse service tegen betaalbare prijzen. Wist u dat op alle producten die wij leveren 5 jaar garantie leveren, waar vind u dat nog. Mocht u besluiten uw woning te beveiligen dan garandeert KBS u als u de juiste maatregelen laat uitvoeren; dat de kans op een succesvolle inbraak gereduceerd wordt met 95%. Wij komen gratis uw woning inspecteren namens het Politie Keurmerk Veilig Wonen.

Snelle service en denkt goed mee in oplossingen

Goed!

• Persoonlijk advies

Soms komen we ergens en dan vraagt de situatie net even anders te denken en aan de hand van de wensen van bewoner te beveiligen. Dus ook voor een grote verbouwing kan er door ons beveiligd worden. we verplaatsen daarna hetgeen geïnstalleerd is over in de nieuwe situatie. das een paar uur werk maar daardoor is men wel direct beveiligd. Dus waarom uitstellen. De nummer 1 slotenmaker van groot Eindhoven, Mierlo, Geldrop en Nuenen is niet voor niets de nummer 1 en de betrouwbaarste beveiligings partner. Elke Politie keurmerk veilig wonen scan is trouwens geheel gratis. ook voor U.

Professioneel advies, vrijblijvend, objectief en kosteloos. Denkt mee met de wensen van de klant en zijn specifieke situatie.

• Persoonlijk advies

Mooi voorbeeld van onze service. Wij komen belangeloos en kosteloos bij bewoners thuis. en iedereen krijgt een politie keurmerk scan die inzicht wil hebben in haar sloten en cilinders. Soms voldoet een woning geheel aan de eisen. fijn dat we hebben kunnen bevestigen dat iemand veilig woont. KBS slotenmaker in groot Eindhoven geeft iedereen een gratis scan. wat kost het: een kopje koffie en uurtje van uw tijd. Uiteraard komen wij volgens de richtlijnen van het RIVM.

Betrouwbaar en veilig

Onlangs zijn sloten vervangen en heb ik advies gekregen over inbraakbeveiliging. Het is natuurlijk hartstikke belangrijk dat dit kundig gebeurt en door een betrouwbaar persoon. Via de website van politiekeurmerk bij KBS uitgekomen. Goed en op een prettige manier geholpen.

• Persoonlijk advies

Zeer veel duister en schemer bedrijven doen zich voor als slotenmaker. men wordt inderdaad geholpen, maar tegen welke prijs. Wordt een dure klus en zeker niet vertrouwd alwaar er nog sleutels zich begeven. Daarom maar een check en dat het politie keurmerk. in Eindhoven kom je dan bijna meteen uit op KBS slotenmaker. de nummer 1 slotenmaker in groot Eindhoven die special geselecteerd is door het politie keurmerk om mee te werken aan het 25 jarige bestaan ervan.

Degelijke en prettige service

KBS Slotenmaker gaf ons goed advies en heeft onze voordeur- en achterdeurbeveiliging flink verbeterd. Het contact verliep prettig.

• Persoonlijk advies

Geen enkele installatie is standaard. zo kijken we natuurlijk maar wat voor hang en sluitwerk er aanwezig is. we luisteren zeker naar de wensen en komen dan met een advies op maat dat in de stijl is zoals reeds aanwezig. Zo heeft slotenmaker KBS hier gekozen voor RVS kerntrek beslag en skg3 cilinders op certificaat. Uiteraard wordt alle bestaande sloten op hun werking bekeken en krijgen ze standaard een service beurt. Als alles is geïnstalleerd wordt de woning voorzien van preventie stickers en soms zelfs borden; zo weet de inbreker dat hij te laat is bij betreffende woning. #slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

Professioneel, netjes en snel

Fijn manier van zaken doen.

• Persoonlijk advies

Nav onze opnames voor jubileum film van het Politie keurmerk veilig wonen heeft deze bewoner een gratis woon veilig scan aangevraagd bij ons. Iedere bewoner heeft trouwens recht op deze veiligheids scan. u krijgt een gedetailleerd rapport met aanbevelingen en maakt duidelijk wat de zwakke plekken in uw woning zijn. Indien de bewoner deze aanbevelingen opvolgt wordt de kans op een succesvolle inbraak met 90% gereduceerd. Binnenkort gaat KBS slotenmaker de gehele wijk voorzien van deze woon veilig scan. Zo wordt u niet zelf alleen veilig maar wordt de hele wijk veilig en uiteindelijk wordt Eindhoven veilig. Wat let u om deze woon veilig scan aan te vragen? #slotenmaker eindhoven

vakmanschap bij problemen met voordeursslot.

Onze voordeur wilde niet meer op het nachtslot dicht. Wij besloten contact op te nemen met een KBS Slotenmaker in Nuenen. Door zijn nauwkeurig onderzoek werd dit probleem en goede analyse in korte tijd met vakmanschap op gelost zonder dat een of meer sloten vervangen moesten worden. Dit getuigt volgens mij van bijzondere vakmanschap die ook rekening houdt met de client. Hier hebben wij zeer veel waardering voor.

• Persoonlijk advies

Er zijn maar een paar echte slotenmakers in de regio Eindhoven. De andere aanbieders zijn verkopers of dozen schuivers. Wij hebben ouderwetse service, 24 uur per dag en tegen betaalbare prijzen. Waarom zou u genoegen nemen met minder is daarom ook onze leuze. Als slotenmaker voor groot Eindhoven en groot Helmond zijn wij Politie keurmerk erkent bedrijf. Lokaal gevestigd met zeer betrouwbare medewerkers die naast VOG ook interne opleiding hebben gevolgd. Wij zijn daarom ook uitgekozen door het Politiekeurmerk om bij deel te nemen aan een voorlichtingsfilm van het Politiekeurmerk. KBS is trots om hieraan mee gewerkt te hebben.#slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

Betrouwbaar en eerlijk

Goed advies, op situatie aangepast zodat het geen geldklopperij wordt maar wel veilig is.

• Persoonlijk advies

Wist u dat als een woning het politiekeurmerk veilig wonen certificaat heeft ontvang de kans op een geslaagde inbraak met 95% is gereduceerd. Wij voorzien de woning met de beste sloten en de taaiste cilinders die er op dit moment in de markt zijn. Zo onderscheid u zich ten opzichte van alle in uw omgeving en zal de inbreker u zeker overslaan. De woning wordt ook voorzien van inbraakpreventie borden of stickers zodat zelfs van de straatzijde goed zichtbaar is dat hier KBS slotenmaker - inbraakpreventie is geweest en dat de dief kansloos is. Wij maken Brabant aantoonbaar weer veilig.#slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

een vakkundig en betrouwbaar

Ik heb voor KBS slotenmaker gebeld nadat mijn ouders aanvankelijk helaas zijn opgelicht door een ander bedrijf, genaamd "slotenmaker-first". Een monteur van deze "club" heeft bij mijn ouders een tweedehands cilinder gemonteerd voor meer dan 400 euro op een doordeweekse dag, evenals de voordeur flink beschadigd. Na onderzoek op het internet besloot ik contact op te nemen met KBS. Dat bleek een goede keuze. Ik kreeg direct een vakkundige indruk al per telefoon, ontving goede informatie wat mijn ouders te adviseren na deze ontzettend vervelende gebeurtenis, wat een normale gang van zaken is, wat wel normale prijzen zijn en wat je van een goede slotenmaker mag verwachten. Mijn ouders hebben nu een nieuw cilinderslot en zijn zeer tevreden. Ik raad KBS slotenmaker van harte bij deze aan!

• Persoonlijk advies

geachte bewoners. voordat u betaald voor een service controleer altijd het KVK nummer en lees recensies. Er reizen malafide slotenmakers door het land en leveren tegen woekerprijzen, soms zelfs gebruikte, cilinders. Daar boven op weet u nooit zeker of sleutels al in omloop zijn en vooral bij wie! KBS waarschuwt al jaren hiervoor. Let op bij betaalde advertenties bovenin bij google. Soms zitten daar bedrijven tussen die tegen belachelijk prijzen spoed werkzaamheden komen uitvoeren. Lees eerst goed en kies uitsluitend betrouwbare bedrijven. Wij zijn met onze 12 jaar ervaring en politiekeurmerk erkend bedrijf een van de weinige bedrijven die een zo goede staat van dienst heeft achtergelaten in de markt. Waarom genoegen nemen met minder terwijl u daar meer betaald. #slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

goede adviezen, klantvriendelijk, goede uitvoering

Ik kreeg goede uitleg over wat er mogelijk was, wat er niet mogelijk was, en wat er daadwerkelijk zou gebeuren. Ook als iets niet kon werd dit uitgelegd. Keurig op tijd volgens afspraak alles gemonteerd. Iedere vraag van mij tijdens de montage werd vriendelijk beantwoord

• Persoonlijk advies

Wij betrekken de wensen van de bewoner natuurlijk bij ons Politiekeurmerk beveiligings advies. Als erkend slotenmaker dragen wij verschillende oplossing voor en leggen aan de bewoner uit wat de voor en nadelen ervan zijn. Uiteraard met een heldere transparante prijs offerte. Onze eigen cilinder, het veiligheidsbeslag en sloten behoren tot de beste die te verkrijgen zijn in de markt. Waarom zou u genoegen nemen met producten die nauwelijks voldoen aan de eisen en of bedrijven die geen 12 jaar slotenmakers ervaring hebben zoals alarmsystemen verkopers en aannemers. Ieder zijn vak en KBS behoord tot een van de beste beveiligers in regio groot Eindhoven en Helmond met alle omliggende gemeentes.#slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

Prima voorlichting en montage.

Door KBS is mijn huis nu prima beveiligd

• Persoonlijk advies

Klant had een slot kapot en zocht op ' slot kapot eindhoven ' ' slot kapot helmond ' aldaar vond hij ons daar als eerste in de zoekresultaten: als lokale betrouwbare slotenmaker en als enige erkend Politie keurmerk bedrijf. Vele andere aanbieders verkopen sloten als nevenactiviteit en zijn meer dozenschuivers of installateurs. Wij onderscheiden ons hiervan met onze service, onze beveiligingtechnisch inzicht, onze als best geteste producten en dat tegen een marktconforme prijs. KBS is de enige echte slotenmaker in uw regio die na ruim 10 jaar duizenden inwoners heeft voorzien van het beste en taaiste hang en sluitwerk. Jaarlijks leveren we ook de meeste certificaten voor het politie keurmerk veilig wonen. Waarom genoegen nemen met minder. #slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker Wij maken Brabant steeds veiliger.

Goed advies, goede tips, meegedacht over tijdelijke en definitieve oplossing

Johan heeft eerst een inspectieronde gemaakt, hierbij heeft hij goed advies & goede tips gegeven m.b.t. de huidige staat van het hang- en sluitwerk en uitgelegd wat de zwakste schakel hierin was. Hierna was duidelijk wat voor mij de juiste oplossing was. Daarnaast heeft hij meegedacht over een tijdelijke oplossing door een leencilinder beschikbaar te stellen.

• Persoonlijk advies

De klant wilde graag het inbraakpreventie advies van KBS uitgevoerd hebben. Van datum van opdracht tot plaatsing daarin kan een woning nog kwetsbaar zijn en daarom plaatsen wij in bijzondere gevallen als slotenmaker direct leencilinders. geheel gratis. Dat is onze service en is de zelfde avond nog de woning beveiligd volgens onze norm en standaard. Deze norm en standaard is de beveiliging richtlijn van het Politie Keurmerk. Zo hebben wij ook gratis pakketten leen camera's en leen alarmsystemen om dezelfde dag nog te kunnen acteren nav bijvoorbeeld een inbraak. Weer een punt waarin wij ons onderscheiden.#slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

Deskundig advies en snelle vakkundige montage. KBS heeft gedaan wat ze hebben beloofd.

• Persoonlijk advies

Al 12 jaar is KBS de slotenmaker van Helmond en omgeving en zo kwam deze klant via via bij ons terecht. Wij komen bij u thuis en maken een risico analyse en laten alle zwakke plekken zien. Tevens informeren wij u over de inbraaktechnieken. Daarover schrijven we een rapport dat voor u bestemt is. Wij hanteren uiteraard de richtlijnen van het Politie Keurmerk, maar gaan veel verder in de inbraakpreventie.... Wij werken uitsluitend met de beste producten en installeren met streng geselecteerde betrouwbare installateurs. Iedereen heeft een VOG en maakt zich kenbaar middels een legitimatie uitgegeven door het Politie keurmerk. Alles wordt keurig geïnstalleerd en daarover krijgt u evt een rekening. Er wordt pas betaald als u tevreden bent. Waarom genoegen nemen met minder zeggen wij altijd. Wij maken Brabant echt veilig!

Professioneel, meedenkend, realistisch, efficiënt

Johan en zijn team zijn van begin tot eind uiterst professioneel, meedenkend, realistisch, efficiënt. Vakkundig gaan ze te werk.

• Persoonlijk advies

Onze beveiligings adviseurs van het politiekeurmerk komen bij elke inwoner thuis voor een informatief gesprek en laat daarbij alle inbraak technieken zien. Zo werkt KBS slotenmaker in Nuenen, Eindhoven e.o en Helmond e.o. Indien bewoner het advies opvolgt krijgt men korting op zijn/haar inboedelverzekering en heeft men 95% minder kans dat er ingebroken zal worden. Wist u dat het beveiligings advies gesprek gratis is en dat zelfs het Politie keurmerk veilig wonen certificaat ook gratis wordt aangeboden door KBS. Zo maken wij u en uw gemeente veilig.#slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

Degelijk, professioneel bedrijf met klantgerichte aanpak

KBS heeft op een zeer professionele wijze een risicoanalyse gedaan m.b.t.de beveiliging van ons huis. Niet een mooi verkooppraatje maar ECHT advies en beveiligingstips waar je normaal zelf nooit aan zou denken. Van harte aanbevolen.

• Persoonlijk advies

Doordat deze klant de aanbevelingen heeft opgevolgd is het beveiligings nivo van deze woning conform de richtlijnen van het politie keurmerk. De woning wordt daarom nog eens extra voorzien van inbraakpreventie stickers van ons bedrijf in samenwerking met het politie keurmerk veilig wonen. Als slotenmaker in Nuenen hebben wij weer een stukje wijk veiliger gemaakt. Na aanleiding van onze donkere dagen actie hebben nu reeds 789 inwoners van Nuenen c.a. zich ingeschreven via onze website om in aanmerking te komen voor dit gratis certificaat. Zo wordt nuenen stukje bij beetje weer een veilige woon omgeving. Met dank trouwens ook aan Politie en onze wijk agenten die ook actief het politie keurmerk promoten.#slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

Prima advies, goed vakwerk geleverd, uitstekende service achteraf.

Vanaf eerste informatieve telefoongesprek, tot en met een vraag na levering heeft KBS Slotenmaker goed werk geleverd op een klantvriendelijke manier. Ik zal voor soortgelijk werk in de toekomst ook zeker weer KBS Slotenmaker bellen!

• Persoonlijk advies

Politie Keurmerk Veilig Wonen is bij ons gewoon gratis. In Eindhoven e.o hebben we zelfs een actie lopen EindhovenVeilig.nl zo geven we het Keurmerk gratis indien uw woning voldoet aan de eisen van dit keurmerk. Onze adviseurs komen vrijblijvend bij u langs om de alle inbraaktechnieken met u door te nemen. Enige wat wij als Slotenmaker en inbraakpreventie specialist vragen is een uurtje van uw tijd en een kopje koffie. U krijgt een gedetailleerd rapport hoe veilig u zelf woont. Uiteraard hebben we deze aanbieding ook voor Helmond, Geldrop, Nuenen, Veldhoven, Waalre en alle omliggende gemeentes voor u voorbereid. Wit u in aanmerking komen voor deze gratis actie kunt u zich aanmelden op onze website.#slotenmaker eindhoven @slotenmakerkbs #slotenmaker #kbs slotenmaker

Bestelling van sleutels per mail verloopt niet vlot

Na mijn e-mail op 6 augustus 2019 heb ik op 7 augustus 2019 een mail terug ontvangen met het bericht dat de levering binnen 2 weken zou plaatsvinden. Daarna is het lang stil gebleven. KBS laat niets van zich horen. Na 2,5 maand stuur ik op 22 oktober 2019 een herinnering met het bericht dat de bestelde sleutels nog niet binnen zijn. Ik dacht dat mijn mail van 6 augustus 2019 voldoende duidelijk was en heb op 30 oktober 2019 een nog duidelijker mail gestuurd met o.a. de zinsnede 'akkoord met de offerte'. Blijkbaar overbodig, want de sleutels zijn naar aanleiding van mijn mail van 22 oktober 2019, binnen 2 weken, eindelijk op 1 november 2019 goed bezorgd. En daar ben ik heel gelukkig mee, waardoor de beoordeling voor mij toch nog op een 'ruim voldoende' is uitgekomen.

• Betrouwbaarheid
  • Persoonlijk advies N.v.t.

Aanbieding en aanvaarding van aanbieding.... Aangezien wij als slotenmaker altijd leveren op factuur en dus geen betalingen vooraf vragen, vragen wij wel een bevestiging van de offerte hetzij per mail hetzij mondeling. In dit specifieke geval hebben wij gewacht tot klant uiteindelijk officieel akkoord gaf per mail. Dit liet lang op zich wachten (2,5 maand) daarna hebben wij alles bestelt en is alles geleverd. De twee weken levertijd is standaard bij elke aanbieding en was ook in onze mail van 7 augustus aangeboden. Uiteindelijk na akkoord bevinding van onze offerte hebben wij de sleutels in 10 dagen afgeleverd bij klant. Wist u dat onze calamiteitendienst 24/7 behelst en onze monteurs binnen 30 minuten ter plekke kunnen zijn. Vooraf wordt duidelijk inzicht gegeven in te verwachten kosten. Dat noemen wij ouderwetse service. Na aanleiding van bevinding van deze klant hebben wij onze policy omtrent offertes aangepast en wordt iedereen binnen 14 dagen na afgifte van offerte standaard door ons benaderd. Dank dus voor uw feedback.

Had mijzelf buitengesloten met sleutel aan binnenkant op de deur. Alle andere deuren vergrendeld. Monteur was in staat om mij via een 'inbrekersmethode' en zonder bijkomende schade weer binnen te laten.

• Persoonlijk advies

Onze drive is om zonder braaksporen mensen te helpen die zich hebben buitengesloten. Als slotenmakers met ruim 10 jaar ervaring mag je dat ook verwachten. We werken professioneel en transparant. Of te wel we besprek eerst met klant hoe we te werk gaan en wat de kosten zullen zijn. Wij onderscheiden ons daarbij positief tov de spookverhalen die de ronde doen over buitenlandse slotenmakers die voor honderden of soms duizenden euro s uw deur komen openbreken. Ons "calamiteiten" gebied is vrij groot: van beek en donk tot deurne, van helmond tot mierlo, van nuenen tot geldrop, van waarle tot veldhoven en van eindhoven tot best. Binnen 30 minuten staan onze monteurs dag en nacht ter plaatse. Vaak in samenwerking met politie en surveillance diensten. Wist u dat kosten van buitensluitingen soms worden vergoed door uw verzekering.

Vriendelijke en duidelijke uitleg en snelle montage

Goed informatief gesprek en daarna snel door vriendelijke monteur de afgesproken aanpassingen aangebracht.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Persoonlijk advies

slotenmaker en inbraakpreventie hand in hand. Wij zijn een erkend politie keurmerk bedrijf en onze monteurs en adviseurs hebben allemaal een VOG. Als initiatiefnemer van o.a. Nuenen Veilig, Eindhoven Veilig en Helmond Veilig hebben we de taak op ons genomen uw bezittingen te beschermen tegen o.a. gelegenheids inbrekers. Nu is het Politiekeurmerk gratis en we zien een enorme belangstelling om een van onze adviseurs uit te nodigen voor een gratis woning check inzake hang en sluitwerk. U krijgt een rapport volgens het PKVW keurmerk. Slotenmaker KBS is onderdeel van de KBS groep een samenwerkingsverband van beveiligings en onderhoudsbedrijven in de Benelux.

nvt

• Persoonlijk advies

Niet alleen in Eindhoven naar natuurlijk voor Helmond zijn wij ook DE slotenmaker. wij hebben Politie keurmerk veilig wonen preventie adviseurs in bijna elke gemeente in Brabant zuid oost en de kempen. Zij komen graag bij u thuis om u gratis een politie keurmerk veilig wonen advies te geven. Tevens is het keurmerk zelve vaak gratis. Wat let u dan om een afspraak te maken en een uitgewerkte beveiliging advies van uw woning te mogen ontvangen.

Goede service, bekwaam en vriendelijk personeel. Alles op tijd geregeld

Perfect.

• Persoonlijk advies

Nav inbraak hebben wij de meest 'taaie' oplossing geïnstalleerd bij deze klant. als slotenmaker in Eindhoven zorgen wij er voor dat producten net even sterker zijn dan van andere slotenmakers. Daarmee onderscheiden we ons en zo zal de inbreker met een grote boog om ons (u en ik) heenlopen.

Hele goede service, snel geholpen door vriendelijk en kundig personeel.

Binnen een paar dagen na de kennismaking is alles al gemonteerd, en goed ook, zelfs de voordeur die klemde. Hele fijne cilinders ook, met een goede degelijke sleutel. Heel blij mee.

• Persoonlijk advies

Voor toegangsdeuren en voor calamiteiten hebben wij als slotenmaker een spoed service. Zo lukt het ons om binnen 24 uur nieuw op maat gemaakte kwaliteits cilinders te plaatsen al waar wij als slotenmaker het alleen verkoop recht op hebben. Zo heeft u de beste cilinders die er te krijgen zijn en ben u veilig tegen alle bekende inbraakmethodes. Op onze al de inbraak methodes voor u uitgewerkt met een passende video erbij. Wij als slotenmaker voor Brabant en in bijzonder Eindhoven, Helmond, Geldrop, Nuenen, Mierlo e.o leveren de beste producten die speciaal voor u zijn uitgeselecteerd. en uiteraard tegen markt conforme prijzen. Past u aub op met malafide slotenmakers en beveiligingsbedrijven die cilinders e.d. als bijproduct zien of die met woekerprijzen te werk gaan.

Goede en snelle service.

Kon op korte termijn de sloten vervangen en heeft uitgebreid geadviseerd welke verbeteringen noodzakelijk zijn voor een goede beveiliging.

• Persoonlijk advies

u kunt een inbraak en poging ertoe met 95% zelf reduceren indien huis conform richtlijnen politie keurmerk veilig wonen door slotenmaker KBS in Nuenen en groot Helmond - Eindhoven laat beveiligen. Wij zijn al jaren de vertrouwde slotenmaker in uw regio en maken Brabant veilig met onze acties Nuenenveilig.nl - Eindhovenveilig.nl - Helmondveilig.nl - mierloveilig.nl - geldropveilig.nl Slotenmaker Nuenen (KBS) heeft een eigen cilinder die nog taaier is dan wat er regulier aangeboden wordt. Wilt u een gratis rapport door een Politiekeurmerk adviseur dan kunt u direct met ons contact opnemen. www.slotenmakerkbs.nl of bel 040 - 843 853 0

Deskundig en klantvriendelijk

Denkt goed mee, legt goed uit, houdt zich aan afspraken, snelle levering

• Persoonlijk advies

deze klant is proactief bezig met zijn beveiliging. om de paar jaar worden wij uit genodigd om te kijken of de mechanische beveiliging up to date is tegen de nieuwste inbraak technieken. Wij hebben de woning voorzien van de beste cilinders die wij hebben op dit moment en de woning is voorzien van onze inbraakpreventie beveiligings stickers. KBS slotenmaker Nuenen tot uw dienst!

Over KBS Slotenmaker - Inbraakpreventie

KBS slotenmaker bestaat inmiddels 13 jaar en is in de regio groot Eindhoven en groot Helmond de specialist op het gebied van beveiliging en inbraakpreventie. Bouwkundig kunnen wij uw woning beveilingen volgens de normen van het Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW) met de benodigde SKG producten. Wij zijn al jaren de nummer 1 in de regio en stellen daarom ook: waarom genoegen nemen met minder veilig?! Wij zijn de betrouwbare slotenmaker voor de volgende gemeentes: Eindhoven, Helmond, Mierlo, Geldrop, Nuenen, Waarle, Veldhoven, Best, Oirschot, Oisterwijk, Son en Breugel, Deurne, Tilburg, Vught en alle aanliggende gemeentes zoals hierboven omschreven.