Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over KBS Slotenmaker - Inbraakpreventie

KBS slotenmaker bestaat inmiddels 13 jaar en is in de regio groot Eindhoven en groot Helmond de specialist op het gebied van beveiliging en inbraakpreventie. Bouwkundig kunnen wij uw woning beveilingen volgens de normen van het Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW) met de benodigde SKG producten. Wij zijn al jaren de nummer 1 in de regio en stellen daarom ook: waarom genoegen nemen met minder veilig?! Wij zijn de betrouwbare slotenmaker voor de volgende gemeentes: Eindhoven, Helmond, Mierlo, Geldrop, Nuenen, Waarle, Veldhoven, Best, Oirschot, Oisterwijk, Son en Breugel, Deurne, Tilburg, Vught en alle aanliggende gemeentes zoals hierboven omschreven.