Deskundig advies en snelle vakkundige montage. KBS heeft gedaan wat ze hebben beloofd.

• Persoonlijk advies

Al 12 jaar is KBS de slotenmaker van Helmond en omgeving en zo kwam deze klant via via bij ons terecht. Wij komen bij u thuis en maken een risico analyse en laten alle zwakke plekken zien. Tevens informeren wij u over de inbraaktechnieken. Daarover schrijven we een rapport dat voor u bestemt is. Wij hanteren uiteraard de richtlijnen van het Politie Keurmerk, maar gaan veel verder in de inbraakpreventie.... Wij werken uitsluitend met de beste producten en installeren met streng geselecteerde betrouwbare installateurs. Iedereen heeft een VOG en maakt zich kenbaar middels een legitimatie uitgegeven door het Politie keurmerk. Alles wordt keurig geïnstalleerd en daarover krijgt u evt een rekening. Er wordt pas betaald als u tevreden bent. Waarom genoegen nemen met minder zeggen wij altijd. Wij maken Brabant echt veilig!

Professioneel, meedenkend, realistisch, efficiënt

Johan en zijn team zijn van begin tot eind uiterst professioneel, meedenkend, realistisch, efficiënt. Vakkundig gaan ze te werk.

• Persoonlijk advies

Onze beveiligings adviseurs van het politiekeurmerk komen bij elke inwoner thuis voor een informatief gesprek en laat daarbij alle inbraak technieken zien. Zo werkt KBS slotenmaker in Nuenen, Eindhoven e.o en Helmond e.o. Indien bewoner het advies opvolgt krijgt men korting op zijn/haar inboedelverzekering en heeft men 95% minder kans dat er ingebroken zal worden. Wist u dat het beveiligings advies gesprek gratis is en dat zelfs het Politie keurmerk veilig wonen certificaat ook gratis wordt aangeboden door KBS. Zo maken wij u en uw gemeente veilig.

Degelijk, professioneel bedrijf met klantgerichte aanpak

KBS heeft op een zeer professionele wijze een risicoanalyse gedaan m.b.t.de beveiliging van ons huis. Niet een mooi verkooppraatje maar ECHT advies en beveiligingstips waar je normaal zelf nooit aan zou denken. Van harte aanbevolen.

• Persoonlijk advies

Doordat deze klant de aanbevelingen heeft opgevolgd is het beveiligings nivo van deze woning conform de richtlijnen van het politie keurmerk. De woning wordt daarom nog eens extra voorzien van inbraakpreventie stickers van ons bedrijf in samenwerking met het politie keurmerk veilig wonen. Als slotenmaker in Nuenen hebben wij weer een stukje wijk veiliger gemaakt. Na aanleiding van onze donkere dagen actie hebben nu reeds 789 inwoners van Nuenen c.a. zich ingeschreven via onze website om in aanmerking te komen voor dit gratis certificaat. Zo wordt nuenen stukje bij beetje weer een veilige woon omgeving. Met dank trouwens ook aan Politie en onze wijk agenten die ook actief het politie keurmerk promoten.

Prima advies, goed vakwerk geleverd, uitstekende service achteraf.

Vanaf eerste informatieve telefoongesprek, tot en met een vraag na levering heeft KBS Slotenmaker goed werk geleverd op een klantvriendelijke manier. Ik zal voor soortgelijk werk in de toekomst ook zeker weer KBS Slotenmaker bellen!

• Persoonlijk advies

Politie Keurmerk Veilig Wonen is bij ons gewoon gratis. In Eindhoven e.o hebben we zelfs een actie lopen EindhovenVeilig.nl zo geven we het Keurmerk gratis indien uw woning voldoet aan de eisen van dit keurmerk. Onze adviseurs komen vrijblijvend bij u langs om de alle inbraaktechnieken met u door te nemen. Enige wat wij als Slotenmaker en inbraakpreventie specialist vragen is een uurtje van uw tijd en een kopje koffie. U krijgt een gedetailleerd rapport hoe veilig u zelf woont. Uiteraard hebben we deze aanbieding ook voor Helmond, Geldrop, Nuenen, Veldhoven, Waalre en alle omliggende gemeentes voor u voorbereid. Wit u in aanmerking komen voor deze gratis actie kunt u zich aanmelden op onze website.

Bestelling van sleutels per mail verloopt niet vlot

Na mijn e-mail op 6 augustus 2019 heb ik op 7 augustus 2019 een mail terug ontvangen met het bericht dat de levering binnen 2 weken zou plaatsvinden. Daarna is het lang stil gebleven. KBS laat niets van zich horen. Na 2,5 maand stuur ik op 22 oktober 2019 een herinnering met het bericht dat de bestelde sleutels nog niet binnen zijn. Ik dacht dat mijn mail van 6 augustus 2019 voldoende duidelijk was en heb op 30 oktober 2019 een nog duidelijker mail gestuurd met o.a. de zinsnede 'akkoord met de offerte'. Blijkbaar overbodig, want de sleutels zijn naar aanleiding van mijn mail van 22 oktober 2019, binnen 2 weken, eindelijk op 1 november 2019 goed bezorgd. En daar ben ik heel gelukkig mee, waardoor de beoordeling voor mij toch nog op een 'ruim voldoende' is uitgekomen.

• Betrouwbaarheid
  • Persoonlijk advies N.v.t.

Aanbieding en aanvaarding van aanbieding.... Aangezien wij als slotenmaker altijd leveren op factuur en dus geen betalingen vooraf vragen, vragen wij wel een bevestiging van de offerte hetzij per mail hetzij mondeling. In dit specifieke geval hebben wij gewacht tot klant uiteindelijk officieel akkoord gaf per mail. Dit liet lang op zich wachten (2,5 maand) daarna hebben wij alles bestelt en is alles geleverd. De twee weken levertijd is standaard bij elke aanbieding en was ook in onze mail van 7 augustus aangeboden. Uiteindelijk na akkoord bevinding van onze offerte hebben wij de sleutels in 10 dagen afgeleverd bij klant. Wist u dat onze calamiteitendienst 24/7 behelst en onze monteurs binnen 30 minuten ter plekke kunnen zijn. Vooraf wordt duidelijk inzicht gegeven in te verwachten kosten. Dat noemen wij ouderwetse service. Na aanleiding van bevinding van deze klant hebben wij onze policy omtrent offertes aangepast en wordt iedereen binnen 14 dagen na afgifte van offerte standaard door ons benaderd. Dank dus voor uw feedback.

Had mijzelf buitengesloten met sleutel aan binnenkant op de deur. Alle andere deuren vergrendeld. Monteur was in staat om mij via een 'inbrekersmethode' en zonder bijkomende schade weer binnen te laten.

• Persoonlijk advies

Onze drive is om zonder braaksporen mensen te helpen die zich hebben buitengesloten. Als slotenmakers met ruim 10 jaar ervaring mag je dat ook verwachten. We werken professioneel en transparant. Of te wel we besprek eerst met klant hoe we te werk gaan en wat de kosten zullen zijn. Wij onderscheiden ons daarbij positief tov de spookverhalen die de ronde doen over buitenlandse slotenmakers die voor honderden of soms duizenden euro s uw deur komen openbreken. Ons "calamiteiten" gebied is vrij groot: van beek en donk tot deurne, van helmond tot mierlo, van nuenen tot geldrop, van waarle tot veldhoven en van eindhoven tot best. Binnen 30 minuten staan onze monteurs dag en nacht ter plaatse. Vaak in samenwerking met politie en surveillance diensten. Wist u dat kosten van buitensluitingen soms worden vergoed door uw verzekering.

Vriendelijke en duidelijke uitleg en snelle montage

Goed informatief gesprek en daarna snel door vriendelijke monteur de afgesproken aanpassingen aangebracht.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Persoonlijk advies

slotenmaker en inbraakpreventie hand in hand. Wij zijn een erkend politie keurmerk bedrijf en onze monteurs en adviseurs hebben allemaal een VOG. Als initiatiefnemer van o.a. Nuenen Veilig, Eindhoven Veilig en Helmond Veilig hebben we de taak op ons genomen uw bezittingen te beschermen tegen o.a. gelegenheids inbrekers. Nu is het Politiekeurmerk gratis en we zien een enorme belangstelling om een van onze adviseurs uit te nodigen voor een gratis woning check inzake hang en sluitwerk. U krijgt een rapport volgens het PKVW keurmerk. Slotenmaker KBS is onderdeel van de KBS groep een samenwerkingsverband van beveiligings en onderhoudsbedrijven in de Benelux.

nvt

• Persoonlijk advies

Niet alleen in Eindhoven naar natuurlijk voor Helmond zijn wij ook DE slotenmaker. wij hebben Politie keurmerk veilig wonen preventie adviseurs in bijna elke gemeente in Brabant zuid oost en de kempen. Zij komen graag bij u thuis om u gratis een politie keurmerk veilig wonen advies te geven. Tevens is het keurmerk zelve vaak gratis. Wat let u dan om een afspraak te maken en een uitgewerkte beveiliging advies van uw woning te mogen ontvangen.

Goede service, bekwaam en vriendelijk personeel. Alles op tijd geregeld

Perfect.

• Persoonlijk advies

Nav inbraak hebben wij de meest 'taaie' oplossing geïnstalleerd bij deze klant. als slotenmaker in Eindhoven zorgen wij er voor dat producten net even sterker zijn dan van andere slotenmakers. Daarmee onderscheiden we ons en zo zal de inbreker met een grote boog om ons (u en ik) heenlopen.

Hele goede service, snel geholpen door vriendelijk en kundig personeel.

Binnen een paar dagen na de kennismaking is alles al gemonteerd, en goed ook, zelfs de voordeur die klemde. Hele fijne cilinders ook, met een goede degelijke sleutel. Heel blij mee.

• Persoonlijk advies

Voor toegangsdeuren en voor calamiteiten hebben wij als slotenmaker een spoed service. Zo lukt het ons om binnen 24 uur nieuw op maat gemaakte kwaliteits cilinders te plaatsen al waar wij als slotenmaker het alleen verkoop recht op hebben. Zo heeft u de beste cilinders die er te krijgen zijn en ben u veilig tegen alle bekende inbraakmethodes. Op onze al de inbraak methodes voor u uitgewerkt met een passende video erbij. Wij als slotenmaker voor Brabant en in bijzonder Eindhoven, Helmond, Geldrop, Nuenen, Mierlo e.o leveren de beste producten die speciaal voor u zijn uitgeselecteerd. en uiteraard tegen markt conforme prijzen. Past u aub op met malafide slotenmakers en beveiligingsbedrijven die cilinders e.d. als bijproduct zien of die met woekerprijzen te werk gaan.

Goede en snelle service.

Kon op korte termijn de sloten vervangen en heeft uitgebreid geadviseerd welke verbeteringen noodzakelijk zijn voor een goede beveiliging.

• Persoonlijk advies

u kunt een inbraak en poging ertoe met 95% zelf reduceren indien huis conform richtlijnen politie keurmerk veilig wonen door slotenmaker KBS in Nuenen en groot Helmond - Eindhoven laat beveiligen. Wij zijn al jaren de vertrouwde slotenmaker in uw regio en maken Brabant veilig met onze acties Nuenenveilig.nl - Eindhovenveilig.nl - Helmondveilig.nl - mierloveilig.nl - geldropveilig.nl Slotenmaker Nuenen (KBS) heeft een eigen cilinder die nog taaier is dan wat er regulier aangeboden wordt. Wilt u een gratis rapport door een Politiekeurmerk adviseur dan kunt u direct met ons contact opnemen. www.slotenmakerkbs.nl of bel 040 - 843 853 0

Deskundig en klantvriendelijk

Denkt goed mee, legt goed uit, houdt zich aan afspraken, snelle levering

• Persoonlijk advies

deze klant is proactief bezig met zijn beveiliging. om de paar jaar worden wij uit genodigd om te kijken of de mechanische beveiliging up to date is tegen de nieuwste inbraak technieken. Wij hebben de woning voorzien van de beste cilinders die wij hebben op dit moment en de woning is voorzien van onze inbraakpreventie beveiligings stickers. KBS slotenmaker Nuenen tot uw dienst!

Snel, goed, adequaat

Snel, goed, adequaat

• Persoonlijk advies

nav calamiteit (achterdeur sloot niet meer) heeft KBS slotenmaker in Nuenen dit binnen enkele uren opgelost en heeft advies uitgebracht om alle deuren te voorzien van SKG3 cilinders e.d. Nu een week later is de woning voorzien van de beste cilinders die er op dit moment te verkrijgen zijn, uiteraard met certificaat.

Snel en kundig

Snel geholpen nadat sleutel in slot was afgebroken en een helder advies...

• Persoonlijk advies

calamiteiten service van KBS: sleutel was afgebroken, deur geopend en geadviseerd aan de bewoner om skg3 cilinders te plaatsen. Met een heldere demonstratie inzake de oude cilinder is het huis nu voorzien van Cilindertrek / kerntrek beveiligde cilinders. Tevens heeft KBS inbraak preventie stickers geplaatst omdat de woning nu zeer goed beveiligd is.

Snelle service en vakkundig

Ondanks de drukte ,zeer snel geholpen. Duidelijke uitleg over de verwachte kosten. Netjes geholpen.

• Persoonlijk advies

met onze spoedservice zijn we vaak binnen enkele minuten ter plaatsen. Deze service wordt eerst overlegd en besproken met de klant alvorens we tot actie overgaan. Hier ter plekke hebben we nieuwe cilinders geplaatst volgens het SKG3 protocol. Dit pand is nu beveiligd tegen de modernste inbraaktechnieken. wel zo vertrouwd gevoel net voor alle vacantie. Zo houden we Nuenen Veilig. Wij adviseren ten alle tijde het politie keurmerk veilig wonen certificaat.

Deskundig advies en kosten bespaard

Wij hebben een deskundig advies ontvangen mbt preventie. Daarnaast is er een slot gerepareerd ipv vervangen waardoor de kosten lager uitkwamen dan in eerste instantie was ingeschat. Men is 2x op bezoek geweest, keurig op tijd en snel antwoord op vragen.

• Persoonlijk advies

Soms zit het mee..... bij eerste analyse door onze slotenmaker hadden wij de klant geadviseerd om een defecte meerpuntsluiting te vervangen. Echter de dag van installatie heeft onze slotenmaker van KBS het oude slot nog kunnen repareren. De klant betaalde dus maar een fractie van de afgesproken prijs.

uitstekend

Plezierig contact, duidelijk en deskundig advies. Vlotte en acurate uitvoering van het werk.

• Persoonlijk advies

dank voor de positieve review. u heeft gebruikt gemaakt van Helmond Veilig actie (www.helmondveilig.nl) en dus gebruik gemaakt tot 21% kortingsactie. Uiteraard is het pand bouwkundig beveiligd volgens de richtlijnen van het politie keurmerk veilig wonen. KBS heeft voor veel plaatsen in Brabant een speciale kortingsactie ontwikkeld samen met het PKVW en onze inkooppartners. Check op www.slotenmakerkbs.nl

Advies op maat met uitleg

Rustige vriendelijke man die afval meenam en alles netjes achterliet.

• Persoonlijk advies

Heel fijn om weer eens een oude klant van KBS te zien. Jaren geleden daar beveiligingsmaatregelen getroffen en nu was de woning toe aan een update. Deze woning heeft nu alle bouwkundige beveiligingen ter voorkoming van een geslaagde inbraak met de gebruikelijke inbraak technieken.

Ervaren, correct, goede service,een vakman.

Zeker aan te raden.

• Persoonlijk advies

deze woning is veilig verklaard door KBS en voorzien van politiekeurmerk veilig wonen producten met het skg3 keurmerk. KBS de slotenmaker uit Nuenen komt gratis en vrijblijvend bij mensen thuis om alle zwakke plekken en alle inbraakmethodes te laten zien. Das een ouderwetse service waar wij ruim de tijd voor nemen.

Prima geholpen voor een goede prijs.

Goed geadviseerd, beveiligingsmiddelen zijn vakkundig aangebracht. Keurige mensen die het hebben uitgevoerd.

• Persoonlijk advies

Ook ver buiten Nuenen en Helmond wordt er ingebroken..... Deze woning is nu top beveiligd door KBS slotenmaker uit Nuenen. Een veilig gevoel zo net voor alle vacanties

prima bedrijf om zaken mee te doen

Johan is een hele kundige man met veel ervaring. Is heel oplossingsgericht. prima bedrijf om zaken mee te doen

• Persoonlijk advies

Elke woning is weer anders en iedereen heeft zijn eigen wensen. KBS slotenmaker is gehouden aan de richtlijnen voor politiekeurmerk. Samen met de klant maken we een goede beveiliging van het woonhuis.

Snel, netjes en professioneel geholpen

Het slot ging niet meer open, maar omdat het om de belangrijkste toegangsdeur ging was het voor onze belangrijk dat het snel gerepareerd zou worden. De respons en afhandeling was naar volle tevredenheid.

• Persoonlijk advies

bij het niet functioneren van toegangsdeuren en andere calamiteiten heeft KBS een 24 uur service paraat. Correct en tegen faire prijzen. Streven is om binnen half uur een oplossing te vinden voor deze calamiteit.

Goede, snelle en vriendelijke service

Snel en goed advies en uitstekende service

Wederom een klant die gebruik heeft gemaakt van onze korting actie die gedurende 2018 bij ons loopt. tot wel 21% korting op politiekeurmerk producten. www.nuenenveilig.nl

Onze ervaring met KBS is uitstekend

Netjes optijd houd zich aan afspraken en betaalbaar en kwaliteit dus helemaal top

Nav onze actie Nuenen Veilig 2018 hebben wij deze klant kunnen voorzien van een korting. deze kan oplopen tot wel 21%. www.nuenenveilig.nl

Zeer kundig, bevlogen en betrokken advies!

Dit bedrijf heeft hart voor de zaak. Geen gladde verkooppraatjes maar zeer kundig, professioneel, bevlogen en betrokken advies. Zorg op maat wil ik het noemen. Alle tijd word genomen om samen met de klant te kijken naar de behoefte die nodig is. Veiligheid staat hier het allerhoogste in het vaandel en dit wordt ook uitgedragen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een vaste leverancier heb gevonden voor mijn bedrijf en mijn prive!

Soms kom je met een ander advies dan wat de wens was van de klant. Wij nemen serieus de tijd en nemen ten alle tijde voorbeelden mee om de klant een keuze te geven. Wij doen geen compromis aangaande kwaliteit van onze producten.

Over KBS Slotenmaker - Inbraakpreventie

KBS bestaat inmiddels 10 jaar en is in de regio groot Eindhoven en groot Helmond de specialist op gebied van beveiliging en inbraakpreventie. Bouwkundig kunnen wij uw woning beveilingen volgens de normen van het Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW) met de benodigde SKG producten. Wilt u in het bezit blijven van uw waardevolle zaken dan hebben wij daar een kluisoplossing die extreem inbraakwerend is. Wilt u nog meer controle over uw huis en woonomgeving adviseren wij een camerasysteem dat u direct informeerd over de sistuatie. U kunt dan met deze geverifieerde beelden direct actie (laten) ondernemen.