Snelle service en vakkundig

Ondanks de drukte ,zeer snel geholpen. Duidelijke uitleg over de verwachte kosten. Netjes geholpen.

• Persoonlijk advies

met onze spoedservice zijn we vaak binnen enkele minuten ter plaatsen. Deze service wordt eerst overlegd en besproken met de klant alvorens we tot actie overgaan. Hier ter plekke hebben we nieuwe cilinders geplaatst volgens het SKG3 protocol. Dit pand is nu beveiligd tegen de modernste inbraaktechnieken. wel zo vertrouwd gevoel net voor alle vacantie. Zo houden we Nuenen Veilig. Wij adviseren ten alle tijde het politie keurmerk veilig wonen certificaat.

Deskundig advies en kosten bespaard

Wij hebben een deskundig advies ontvangen mbt preventie. Daarnaast is er een slot gerepareerd ipv vervangen waardoor de kosten lager uitkwamen dan in eerste instantie was ingeschat. Men is 2x op bezoek geweest, keurig op tijd en snel antwoord op vragen.

• Persoonlijk advies

Soms zit het mee..... bij eerste analyse door onze slotenmaker hadden wij de klant geadviseerd om een defecte meerpuntsluiting te vervangen. Echter de dag van installatie heeft onze slotenmaker van KBS het oude slot nog kunnen repareren. De klant betaalde dus maar een fractie van de afgesproken prijs.

uitstekend

Plezierig contact, duidelijk en deskundig advies. Vlotte en acurate uitvoering van het werk.

• Persoonlijk advies

dank voor de positieve review. u heeft gebruikt gemaakt van Helmond Veilig actie (www.helmondveilig.nl) en dus gebruik gemaakt tot 21% kortingsactie. Uiteraard is het pand bouwkundig beveiligd volgens de richtlijnen van het politie keurmerk veilig wonen. KBS heeft voor veel plaatsen in Brabant een speciale kortingsactie ontwikkeld samen met het PKVW en onze inkooppartners. Check op www.slotenmakerkbs.nl

Advies op maat met uitleg

Rustige vriendelijke man die afval meenam en alles netjes achterliet.

• Persoonlijk advies

Heel fijn om weer eens een oude klant van KBS te zien. Jaren geleden daar beveiligingsmaatregelen getroffen en nu was de woning toe aan een update. Deze woning heeft nu alle bouwkundige beveiligingen ter voorkoming van een geslaagde inbraak met de gebruikelijke inbraak technieken.

Ervaren, correct, goede service,een vakman.

Zeker aan te raden.

• Persoonlijk advies

deze woning is veilig verklaard door KBS en voorzien van politiekeurmerk veilig wonen producten met het skg3 keurmerk. KBS de slotenmaker uit Nuenen komt gratis en vrijblijvend bij mensen thuis om alle zwakke plekken en alle inbraakmethodes te laten zien. Das een ouderwetse service waar wij ruim de tijd voor nemen.

Prima geholpen voor een goede prijs.

Goed geadviseerd, beveiligingsmiddelen zijn vakkundig aangebracht. Keurige mensen die het hebben uitgevoerd.

• Persoonlijk advies

Ook ver buiten Nuenen en Helmond wordt er ingebroken..... Deze woning is nu top beveiligd door KBS slotenmaker uit Nuenen. Een veilig gevoel zo net voor alle vacanties

prima bedrijf om zaken mee te doen

Johan is een hele kundige man met veel ervaring. Is heel oplossingsgericht. prima bedrijf om zaken mee te doen

• Persoonlijk advies

Elke woning is weer anders en iedereen heeft zijn eigen wensen. KBS slotenmaker is gehouden aan de richtlijnen voor politiekeurmerk. Samen met de klant maken we een goede beveiliging van het woonhuis.

Snel, netjes en professioneel geholpen

Het slot ging niet meer open, maar omdat het om de belangrijkste toegangsdeur ging was het voor onze belangrijk dat het snel gerepareerd zou worden. De respons en afhandeling was naar volle tevredenheid.

• Persoonlijk advies

bij het niet functioneren van toegangsdeuren en andere calamiteiten heeft KBS een 24 uur service paraat. Correct en tegen faire prijzen. Streven is om binnen half uur een oplossing te vinden voor deze calamiteit.

Goede, snelle en vriendelijke service

Snel en goed advies en uitstekende service

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wederom een klant die gebruik heeft gemaakt van onze korting actie die gedurende 2018 bij ons loopt. tot wel 21% korting op politiekeurmerk producten. www.nuenenveilig.nl

Onze ervaring met KBS is uitstekend

Netjes optijd houd zich aan afspraken en betaalbaar en kwaliteit dus helemaal top

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Nav onze actie Nuenen Veilig 2018 hebben wij deze klant kunnen voorzien van een korting. deze kan oplopen tot wel 21%. www.nuenenveilig.nl

Zeer kundig, bevlogen en betrokken advies!

Dit bedrijf heeft hart voor de zaak. Geen gladde verkooppraatjes maar zeer kundig, professioneel, bevlogen en betrokken advies. Zorg op maat wil ik het noemen. Alle tijd word genomen om samen met de klant te kijken naar de behoefte die nodig is. Veiligheid staat hier het allerhoogste in het vaandel en dit wordt ook uitgedragen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een vaste leverancier heb gevonden voor mijn bedrijf en mijn prive!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Soms kom je met een ander advies dan wat de wens was van de klant. Wij nemen serieus de tijd en nemen ten alle tijde voorbeelden mee om de klant een keuze te geven. Wij doen geen compromis aangaande kwaliteit van onze producten.

Goede service en werken precis volgens afspraak

Prima en betrouwbaar bedrijf. Komt afspraken keurig na. Nette prijs.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Altijd zeer vereerd als klanten bij ons terug komen. Wederom dank voor het vertrouwen dat u in ons had.

Super goede service !

In een weekend ging ons achterdeur slot kapot. Dus ik opzoek naar een slotenmaker. Omdat Nuenen dicht bij Eindhoven ligt en ik ook in het weekend kon bellen, belde ik dus KBS Slotenmaker. Met mijn vraag om meteen te komen, werd er gevraagd of dit het enige slot op de deur was. Nee, er zitten nog twee vergrendel sloten op. Toen werd er heel eerlijk verteld dat ik dan beter kon wachten tot door de week, omdat het weekend tarief eens zo hoog is en dat de rekening dan onnodig hoog zou worden. Ze zijn meteen in die week gekomen en het een nieuw slot geplaatst en ook nog eens twee nieuwe vergrendel sloten geplaatst. Perfect, dacht ik ! Maar elke keer als ik mijn achterdeur dicht trok hield ik de klink in mijn hand. Na een telefoontje hier over stond de slotenmaker direct voor mijn deur. Hij heeft het probleem opgelost en wij zijn super tevreden met ons nieuwe achterdeur slot. Dus als je opzoek bent naar een goede slotenmaker, dan bel KBS Slotenmaker voor de beste service !

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

uiteraard installeren we met de leveranciers productgarantie maar ook onze eigen installatiegarantie is voor een klant belangrijk. Meteen oplossen en direct reageren dat zit in ons bloed.

professioneel bedrijf met een eerlijk open advies

mijn huis heb ik op enkel punten laten beveiligen door KBS. Onze woning is nu voorzien van inbraakpreventie-stickers en van nieuwe skg3 sloten. super correct alles verlopen en kunnen hem aanbevelen aan iedereen die een betrouwbare beveiligingsbedrijf zoekt. ik zou 5 sterren hebben gegeven als wat meer sleutels erbij had gekregen; 5 is aan de krappe kant. We gaan ze maar bijbestellen via KBS

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

helaas bepaald de leverancier het aantal sleutels dat bij deze cilinders geleverd wordt. maar in het kader van Nuenen Veilig actie 2018 hebben wij korting van 21% gegeven op de bijbestelling.

Over KBS Slotenmaker - Inbraakpreventie

KBS bestaat inmiddels 10 jaar en is in de regio groot Eindhoven en groot Helmond de specialist op gebied van beveiliging en inbraakpreventie. Bouwkundig kunnen wij uw woning beveilingen volgens de normen van het Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW) met de benodigde SKG producten. Wilt u in het bezit blijven van uw waardevolle zaken dan hebben wij daar een kluisoplossing die extreem inbraakwerend is. Wilt u nog meer controle over uw huis en woonomgeving adviseren wij een camerasysteem dat u direct informeerd over de sistuatie. U kunt dan met deze geverifieerde beelden direct actie (laten) ondernemen.