Alles is op enkele punten na (elektra) prima verlopen

Mooi huis, netjes gebouwd. aardige en vriendelijke medewerkers

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Erg goed bereikebaar en keurig werk

Erg tevreden

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte service en nog slechtere nazorg

Ik raad iedereen af om met Giesbers te bouwen. Onprofessionele organisatie!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Vriendelijk aanspreekpunt als kopersbegeleider, echter wel chaotisch

Vriendelijk aanspreekpunt als kopersbegeleider, echter wel chaotisch. Giesbers bouwt hele mooie, moderne huizen. Voldoende keuzes in de kleur van baksteen, dakpan. De voeg van de bakstenen erg mooi afgewerkt. Ons huis zou in mei opgeleverd worden, dat is uiteindelijk medio juli geworden. De finale afwikkeling van de opleverpunten duurde erg lang (schilderwerk en lekkage dakgoot).

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Begon goed liep uit op een teleurstelling

Tijdens het koperstraject aan het begin zitten ze je continue op de huid en moe talles snel beslist worden, maar hierin wordt je wel goed begeleid, als de bouw eenmaal begonnen is zie en hoor je nog maar weinig van Giesbers. En als de oplevering is geweest bestaat het huis niet meer voor hun. Al verschillende keren geprobeerd contact te krijgen met nazorg, maar heb het idee dat die afdeling alleen voor de sierbestaat. Dus conclusie zolang het in hun belang is zijn ze heel behulpzaam maar is het geld binnen dan besta je niet meer voor ze. Ook werken ze met heel veel onder aannemers waardoor fouten snel afgeschoven worden. (ik betaals Giesbers niet de onder aannemer)

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Succes afhankelijk van individuen en daarmee te kwetsbaar

Het is echt afhankelijk van personen. Sommigen hebben hun nek uitgestoken en echt een prachtig huis helpen realiseren. Anderen dachten met name in nee, waardoor individuen harder hun best voor ons moesten doen. Van een grote partij als Giesbers zou je een hoger niveau verwachten. Ons bekroop wel eens t gevoel: Giesbers wil champions league huizen bouwen voor champions league prijzen, maar werkt als een eredivisionist en begeleidt klanten ook niet op top niveau. Zoals gezegd: graag bereid voor nader gesprek en toelichting. Er gaat een hoop goed, maar er is een hoop te verbeteren.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Een goed en zeer vriendelijk opgezette organisatie....

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prima kwaliteit, goede prijs.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prima partij, goede communicatie, goede kwaliteit en mooi bouwconcept.

Over Bouwnu

Over Giesbers Ontwikkelen en Bouwen

Giesbers Ontwikkelen en Bouwen. Ruimte creëren, dromen realiseren. Wat is uw droom? Onder het motto ‘Ruimte creëren, dromen realiseren’ stoppen we nooit na te denken over hoe dingen beter kunnen. Want wij zijn ervan overtuigd dat we de samenleving mede vorm kunnen geven en vernieuwen. Ieder mens verdient ruimte voor een gelukkig bestaan. Met onze passie voor eigentijds vakmanschap en dankzij duurzame partnerships geven we vandaag al de beste antwoorden op de vragen van morgen. Dit stelt ons iedere dag weer in staat om positieve veranderingen te bewerkstelligen. Zo worden dromen werkelijkheid.