vriendelijk personeel en harde werkers!

Zeer tevreden, verbeterpunten zijn er altijd, zie mijn punten,

Prettige ervaring

De afspraken die gemaakt zijn,.zin jullie nagekomen

Mixed feelings

De inspanningen die het hebben gekost om het huis opgeleverd te krijgen zoals wij het hadden bedoeld waren onevenredig groot, maar nu zijn we tevreden, zeker gezien de nazorg bij hetgeen we nog tegen komen. Tijdens de bouw heb ik thuis vaak gezegd: "ik heb nog nooit zoiets duurs gekocht en tegelijkertijd heb ik me nog nooit zo niet als klant behandeld gevoeld"

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goed, stabiel en betrouwbaar bouwbedrijf

De opgeleverde woning ziet er nog mooier uit dan verwacht aan de buitenkant. Wel wat opleverpunten die de aandacht verdienden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Helaas een slechte ervaring: klantonvriendelijk en inflexibel.

We waren enthousiast over het ontwerp voor ons huis, maar de weg naar de realisatie ervan was een ervaring die we niemand gunnen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

goede bouw slechte communicatie

te afwisselend van goed en opeens zeer slecht qua communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Over Bouwnu

Over Hegeman Ontwikkeling B.V.

Het ontwikkelen van nieuwe woonconcepten ligt aan de basis van betekenis geven aan ruimte. Elke woning is uniek en past van binnen én van buiten in de omgeving. Hegeman Bouwgroep ontwikkelt duurzaam, oplossings- en toekomstgericht. We combineren het fraaie en comfortabele van het één, met het slimme en energetische van het ander. Hegeman Ontwikkeling B.V. maakt onderdeel uit van Hegeman Bouwgroep. Samen met onze ICB-ketenpartners werken wij vanuit de drie vestigingen Almelo, Hengelo en Zwolle elke dag vanuit de overtuiging de optimale oplossing te bieden voor onze opdrachtgevers.