Prima service. Goed bereikbaar en tevreden over het eindresultaat

Prima service. Goed bereikbaar, duidelijke communicatie en op een paar ongelukkige ontwerpfoutjes na zijn wij dik tevreden over het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? N.v.t.

Jammer

Het kopen en opleveren van een huis moet een feestje zijn. Ik vond het moeizaam en dat begint al bij jullie partners Lammering en Teunissen en Becking. Zij stralen ook op jullie af en dat was niet heel positief. Daarnaast merk ik dat makkelijke zaken snel behandeld worden, maar complexe of lastige vragen zomaar niet beantwoord worden...Oplevering was een drama! Staat 2 uur voor, duurde 3,5 uur. Dag feestelijk gevoel en welkom katterig gevoel. Ook hier weer de communicatie of het gebrek daaraan. Zal positief proberen afvoer sluiten, ben heel blij met de woning!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

slechte communicatie; geen klantbesef

kopersbegeleiders met gebrek aan tijd, kennis van de technische inhoud en de wijze waarop het project verloopt. Bouwers die goed werk leveren maar onvoorstelbaar lange bouwtijd (vanaf koopovereenkomst tot opleveren bijna 18 maanden terwijl we 5 dagen hadden om te beslissen om in te schrijven)

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

vriendelijk personeel en harde werkers!

Zeer tevreden, verbeterpunten zijn er altijd, zie mijn punten,

Prettige ervaring

De afspraken die gemaakt zijn,.zin jullie nagekomen

Mixed feelings

De inspanningen die het hebben gekost om het huis opgeleverd te krijgen zoals wij het hadden bedoeld waren onevenredig groot, maar nu zijn we tevreden, zeker gezien de nazorg bij hetgeen we nog tegen komen. Tijdens de bouw heb ik thuis vaak gezegd: "ik heb nog nooit zoiets duurs gekocht en tegelijkertijd heb ik me nog nooit zo niet als klant behandeld gevoeld"

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goed, stabiel en betrouwbaar bouwbedrijf

De opgeleverde woning ziet er nog mooier uit dan verwacht aan de buitenkant. Wel wat opleverpunten die de aandacht verdienden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Helaas een slechte ervaring: klantonvriendelijk en inflexibel.

We waren enthousiast over het ontwerp voor ons huis, maar de weg naar de realisatie ervan was een ervaring die we niemand gunnen.

goede bouw slechte communicatie

te afwisselend van goed en opeens zeer slecht qua communicatie.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Over Bouwnu

Over Hegeman Ontwikkeling B.V.

Het ontwikkelen van nieuwe woonconcepten ligt aan de basis van betekenis geven aan ruimte. Elke woning is uniek en past van binnen én van buiten in de omgeving. Hegeman Bouwgroep ontwikkelt duurzaam, oplossings- en toekomstgericht. We combineren het fraaie en comfortabele van het één, met het slimme en energetische van het ander. Hegeman Ontwikkeling B.V. maakt onderdeel uit van Hegeman Bouwgroep. Samen met onze ICB-ketenpartners werken wij vanuit de drie vestigingen Almelo, Hengelo en Zwolle elke dag vanuit de overtuiging de optimale oplossing te bieden voor onze opdrachtgevers.