We hebben veel geleerd van Hunebouw en zijn een ervaring rijker.

Vorig jaar is onze nieuwbouwwoning opgeleverd. We waren vol vertrouwen in het bedrijf en hebben lang gewacht met het plaatsen van een review omdat we dachten dat ze het wel zouden oplossen wegens hun goede reputatie. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen en als je ze daarover contacteert, wordt je genegeerd. Wij wachten al meer dan een maand op een reactie. Wij hebben vlak na de oplevering verschillende lekkages in het huis gehad waarbij de directeur zelf had toegezegd alle geleden schade en gemaakte kosten te vergoeden omdat zij volgens eigen zeggen hiervoor verzekerd waren. Helaas, na ruim een half jaar, is hier niet meer op teruggekomen. Ze hanteren ook verschillende prijzen voor dezelfde woningen, dit verschil zit in meer en minderwerk. Zo kan het gebeuren dat je als buren hetzelfde huis koopt, maar jijzelf kaal en je buren dik aangekleed (vloerverwarming, schuifpui, lichtkoepel etc) voor dezelfde prijs en wettelijk gezien mag dit gezien de marktwerking. Dit schijnt normaal te zijn bij de aankoop van een huis, ook al zeggen ze eenheidsprijzen te hanteren en niet onderhandelen omdat het nieuwbouw is. Dit klopt dus niet is en is wel handig om te weten voor kopers in spé. De woning is ook erg gehorig. Als je beneden een klein geluid maakt zoals schuiven met een stoel of een krukje, dan klinkt het geluid versterkt door, het is een enorm geluid. Boven klinkt het immens en beneden is het geluid verwaarloosbaar. Ons huis is een klankbord. Wij hebben hier op zich geen last van, maar de buren wel. Voor de rest is het een mooie woning. Het schilderwerk is wel al afgebladerd bij sommige kozijnen, maar dat schilderwerk doen we binnenkort wel zelf opnieuw. De bouwvakkers hebben de woning mooi afgewerkt en de bouw is ook heel mooi. We grappen onderling dat we een maandagmorgen-model hebben, gezien de lekkages en misschien wel een constructiefout, maar grappig is het natuurlijk niet.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Degelijk gebouwd leuk en open contact met personeel en meedenkend in oplossingen top

zie hierboven

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Nette en overzichtelijke bouw

Nette en overzichtelijke bouw, met goede dienstverlening en service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over HuneBouw BV

HuneBouw is een veelzijdig en zelfstandig bouwbedrijf dat integrale maatwerkoplossingen biedt voor complexe bouwprojecten. Met ongeveer 65 werknemers realiseert HuneBouw een omzet van circa 15 miljoen euro op jaarbasis. In meer dan 200 jaar heeft het bedrijf een solide reputatie opgebouwd als bouwpartner in zowel kleine- als grootschalige bouwprojecten.