Met de klant meedenkende aannemer. Best for project mentaliteit

Op de website van Hunebouw staat waar het bedrijf voor staat. Wij hebben ervaren dat ze dit ook zonder uitzondering waarmaken. Top!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? N.v.t.
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Beste Pieter, wij zijn erg blij met deze mooie beoordeling! Wij hopen dat jullie veel plezier beleven aan jullie nieuwe huis!

Goed bouwproces met kwaliteit, moeizame uitvoering opleverpunten en communicatie

Bouwproces en bouwwerk is naar wens en netjes uitgevoerd echter is de communicatie en het verhelpen van opleverpunten nogal een probleem. De gestelde 3 maand wordt hevig overschreden.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? N.v.t.
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Nick, bedankt voor je feedback! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de bouw(kwaliteit). De communicatie rondom de opleverpunten had inderdaad beter gekund. Wij willen je veel plezier wensen in je nieuwe woning!

Komt afspraken goed na en maakt een goede woning

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Laura, bedankt voor jullie nieuwe beoordeling. Veel woonplezier gewenst!

goed bedrijf dat vertrouwen geeft en uitstraalt ook is dit terug te zien op het bouwproject .

een goed en eerlijk bouwbedrijf die z,n afspraken na komt ook word er netjes en vakkundig gebouwd. als er iets niet klopt en je belt hierover dan word het geregeld en opgelost.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Beste heer de Vries, hartelijk dank voor uw review. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning/appartement!

Uitstekend georganiseerd, komen afspraken na en verlenen prima service

Uitstekend georganiseerd, komen afspraken na en verlenen prima service!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer de Vries, bedankt voor deze mooie beoordeling!

Problemen goed opgelost

Nieuwbouwwoning gebouwd door Hunebouw. Meer- en minderwerk heel duidelijk, geen verrassingen achteraf. We hebben wel een redelijk groot probleem gehad met de verwarming. Dit is na de oplevering zo goed mogelijk opgelost, alleen hebben we zelf hierdoor wel de nodige overlast en kosten gehad, o.a. afvoer van afval van onderaannemers. Misschien een idee om hier in de toekomst toch nog iets meer aandacht aan te besteden. Verder zijn wij heel tevreden over de communicatie en we wonen in een heel fijn huis!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Tiny, bedankt voor je review en feedback, wij gaan dit meenemen voor de toekomst. Voor nu veel plezier met jullie woning!

Leveren kwaliteit

Alles positief

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Jan, bedankt voor je beoordeling. Veel woonplezier gewenst!

fijn bedrijf

Na brand in onze woning veroorzaakt door fouten van onze vorige aannemer stonden wij wel voor een uitdaging. Vertrouwen in aannemers was tot nul gezakt. Hunebouw heeft ons huis weer naar volle tevredenheid verbouwd. Vriendelijk en vakkundig personeel. Ik kan dit bedrijf aanraden :-)

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Beste Marion, wat fijn om te lezen! :) Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie verbouwde/herstelde woning!

Goed maar contact moeizaam

Alles verliep vrij goedmaak met vragen werden we erg veel van de een na de ander gestuurd

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Laura, wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad en begrepen dat het voortraject met de makelaar helaas niet vlekkeloos is verlopen.

good quality & excelent service

No complaints.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Dear Patrick, thank you very much for your review!

Goede kwaliteit in combinatie met klantvriendelijkheid

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Rick, hartelijk dank voor je beoordeling. Veel plezier met jullie nieuwe woning!

Goede communicatie, persoonlijk, staan open voor wensen van koper

Prima communicatie, persoonlijk, keurig opgeleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Seakle, bedankt voor je review. Veel woonplezier gewenst!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Beste Richard en Yvonne, bedankt voor jullie beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier!

?

Lastig in korte omschrijving. Over het algemeen positief, maar een paar punten kunnen verbeterd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Inge, allereerst bedankt voor je beoordeling. Wat betreft de verbeterpunten voor ons hopen wij nog even met je in contact te komen om dit door te nemen. Voor nu veel plezier met je nieuwe woning!

Klantvriendelijk, toegankelijk en prima werk afgeleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Erik, hartelijk dank voor je beoordeling. Veel woonplezier gewenst!

We hebben veel geleerd van Hunebouw en zijn een ervaring rijker.

Vorig jaar is onze nieuwbouwwoning opgeleverd. We waren vol vertrouwen in het bedrijf en hebben lang gewacht met het plaatsen van een review omdat we dachten dat ze het wel zouden oplossen wegens hun goede reputatie. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen en als je ze daarover contacteert, wordt je genegeerd. Wij wachten al meer dan een maand op een reactie. Wij hebben vlak na de oplevering verschillende lekkages in het huis gehad waarbij de directeur zelf had toegezegd alle geleden schade en gemaakte kosten te vergoeden omdat zij volgens eigen zeggen hiervoor verzekerd waren. Helaas, na ruim een half jaar, is hier niet meer op teruggekomen. Ze hanteren ook verschillende prijzen voor dezelfde woningen, dit verschil zit in meer en minderwerk. Zo kan het gebeuren dat je als buren hetzelfde huis koopt, maar jijzelf kaal en je buren dik aangekleed (vloerverwarming, schuifpui, lichtkoepel etc) voor dezelfde prijs en wettelijk gezien mag dit gezien de marktwerking. Dit schijnt normaal te zijn bij de aankoop van een huis, ook al zeggen ze eenheidsprijzen te hanteren en niet onderhandelen omdat het nieuwbouw is. Dit klopt dus niet is en is wel handig om te weten voor kopers in spé. De woning is ook erg gehorig. Als je beneden een klein geluid maakt zoals schuiven met een stoel of een krukje, dan klinkt het geluid versterkt door, het is een enorm geluid. Boven klinkt het immens en beneden is het geluid verwaarloosbaar. Ons huis is een klankbord. Wij hebben hier op zich geen last van, maar de buren wel. Voor de rest is het een mooie woning. Het schilderwerk is wel al afgebladerd bij sommige kozijnen, maar dat schilderwerk doen we binnenkort wel zelf opnieuw. De bouwvakkers hebben de woning mooi afgewerkt en de bouw is ook heel mooi. We grappen onderling dat we een maandagmorgen-model hebben, gezien de lekkages en misschien wel een constructiefout, maar grappig is het natuurlijk niet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Degelijk gebouwd leuk en open contact met personeel en meedenkend in oplossingen top

zie hierboven

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Nette en overzichtelijke bouw

Nette en overzichtelijke bouw, met goede dienstverlening en service.

Over Bouwnu

Over HuneBouw BV

HuneBouw is een veelzijdig en zelfstandig bouwbedrijf dat integrale maatwerkoplossingen biedt voor complexe bouwprojecten. Met ongeveer 65 werknemers realiseert HuneBouw een omzet van circa 15 miljoen euro op jaarbasis. In meer dan 200 jaar heeft het bedrijf een solide reputatie opgebouwd als bouwpartner in zowel kleine- als grootschalige bouwprojecten.