Komt afspraken goed na en maakt een goede woning

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

goed bedrijf dat vertrouwen geeft en uitstraalt ook is dit terug te zien op het bouwproject .

een goed en eerlijk bouwbedrijf die z,n afspraken na komt ook word er netjes en vakkundig gebouwd. als er iets niet klopt en je belt hierover dan word het geregeld en opgelost.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Uitstekend georganiseerd, komen afspraken na en verlenen prima service

Uitstekend georganiseerd, komen afspraken na en verlenen prima service!

Problemen goed opgelost

Nieuwbouwwoning gebouwd door Hunebouw. Meer- en minderwerk heel duidelijk, geen verrassingen achteraf. We hebben wel een redelijk groot probleem gehad met de verwarming. Dit is na de oplevering zo goed mogelijk opgelost, alleen hebben we zelf hierdoor wel de nodige overlast en kosten gehad, o.a. afvoer van afval van onderaannemers. Misschien een idee om hier in de toekomst toch nog iets meer aandacht aan te besteden. Verder zijn wij heel tevreden over de communicatie en we wonen in een heel fijn huis!

Leveren kwaliteit

Alles positief

fijn bedrijf

Na brand in onze woning veroorzaakt door fouten van onze vorige aannemer stonden wij wel voor een uitdaging. Vertrouwen in aannemers was tot nul gezakt. Hunebouw heeft ons huis weer naar volle tevredenheid verbouwd. Vriendelijk en vakkundig personeel. Ik kan dit bedrijf aanraden :-)

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed maar contact moeizaam

Alles verliep vrij goedmaak met vragen werden we erg veel van de een na de ander gestuurd

good quality & excelent service

No complaints.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede kwaliteit in combinatie met klantvriendelijkheid

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede communicatie, persoonlijk, staan open voor wensen van koper

Prima communicatie, persoonlijk, keurig opgeleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

?

Lastig in korte omschrijving. Over het algemeen positief, maar een paar punten kunnen verbeterd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Klantvriendelijk, toegankelijk en prima werk afgeleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

We hebben veel geleerd van Hunebouw en zijn een ervaring rijker.

Vorig jaar is onze nieuwbouwwoning opgeleverd. We waren vol vertrouwen in het bedrijf en hebben lang gewacht met het plaatsen van een review omdat we dachten dat ze het wel zouden oplossen wegens hun goede reputatie. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen en als je ze daarover contacteert, wordt je genegeerd. Wij wachten al meer dan een maand op een reactie. Wij hebben vlak na de oplevering verschillende lekkages in het huis gehad waarbij de directeur zelf had toegezegd alle geleden schade en gemaakte kosten te vergoeden omdat zij volgens eigen zeggen hiervoor verzekerd waren. Helaas, na ruim een half jaar, is hier niet meer op teruggekomen. Ze hanteren ook verschillende prijzen voor dezelfde woningen, dit verschil zit in meer en minderwerk. Zo kan het gebeuren dat je als buren hetzelfde huis koopt, maar jijzelf kaal en je buren dik aangekleed (vloerverwarming, schuifpui, lichtkoepel etc) voor dezelfde prijs en wettelijk gezien mag dit gezien de marktwerking. Dit schijnt normaal te zijn bij de aankoop van een huis, ook al zeggen ze eenheidsprijzen te hanteren en niet onderhandelen omdat het nieuwbouw is. Dit klopt dus niet is en is wel handig om te weten voor kopers in spé. De woning is ook erg gehorig. Als je beneden een klein geluid maakt zoals schuiven met een stoel of een krukje, dan klinkt het geluid versterkt door, het is een enorm geluid. Boven klinkt het immens en beneden is het geluid verwaarloosbaar. Ons huis is een klankbord. Wij hebben hier op zich geen last van, maar de buren wel. Voor de rest is het een mooie woning. Het schilderwerk is wel al afgebladerd bij sommige kozijnen, maar dat schilderwerk doen we binnenkort wel zelf opnieuw. De bouwvakkers hebben de woning mooi afgewerkt en de bouw is ook heel mooi. We grappen onderling dat we een maandagmorgen-model hebben, gezien de lekkages en misschien wel een constructiefout, maar grappig is het natuurlijk niet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Degelijk gebouwd leuk en open contact met personeel en meedenkend in oplossingen top

zie hierboven

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Nette en overzichtelijke bouw

Nette en overzichtelijke bouw, met goede dienstverlening en service.

Over Bouwnu

Over HuneBouw BV

HuneBouw is een veelzijdig en zelfstandig bouwbedrijf dat integrale maatwerkoplossingen biedt voor complexe bouwprojecten. Met ongeveer 65 werknemers realiseert HuneBouw een omzet van circa 15 miljoen euro op jaarbasis. In meer dan 200 jaar heeft het bedrijf een solide reputatie opgebouwd als bouwpartner in zowel kleine- als grootschalige bouwprojecten.