Bijna helemaal goed op een laatste punt wat niet correct is/blijft afgehandeld

Voortraject tot en met oplevering goed maar de service op een ontbrekend onderdeel blijft uit. Erg jammer gezien het nauwe contact. aanbevelen kan zeker maar wel met waarschuwing.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Dramatische oplevering, uiteindelijk toch redelijk positief

Waal probeerde woningen op te leveren die helemaal niet gereed waren voor oplevering. Wij hadden de luxe dat we geen haast hadden en dus kritisch konden zijn en hebben dan ook de oplevering geweigerd. Na de weigering werden dingen wel snel opgepakt, maar dat is natuurlijk niet de beste manier van werken. Ook ontbrak het aan goed overzicht tijdens de interne bouwfase (zolder timmeren, tegelwerk etc) waardoor er erg veel slordige fouten zijn gemaakt. Het oplossen hiervan heeft meer energie, tijd en geld gekost. Jammer genoeg overheerste het negatieve in de fase van oplevering waardoor het plezier van een mooie nieuwe woning ver te zoeken was. Deze mening wordt gedeeld door iedereen in dezelfde straat. Uiteindelijk zijn de dingen (vaak net op tijd, soms te laat) opgepakt en de laatste weken is Waal zeker verbeterd in haar dienstverlening en bereidheid om zaken op te lossen. Nu is het gevoel positiever maar de nasmaak van alle problemen rond de oplevering is er nog steeds. Uiteindelijk is het een pracht van een woning met veel goed en mooie kanten, maar zoals zo vaak blijft het negatieve toch nog hangen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Hardwerkende, welwillende club, maar een te licht team op een te complex project

Over het algemeen hebben we een goede ervaring met jullie persoonlijk op een uitzondering na. Organisatorisch kan nog veel beter. Communicatie en planning lieten duidelijk te wensen over.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Blij met het huis, maar sta versteld hoe slordig er wordt gewerkt

Mensen zijn van goede wil, maar er wordt inefficient / slordig gewerkt en dit veroorzaakt een arbeidsdruk waar mensen niet aan kunnen voldoen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Slecht

Zie hierboven

Prima ervaring

Zie hierboven

Slechte ervaring

Zie mijn vorige punten

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Woning voldoet aan de wensen.

Professioneel en goed

Goede Service en ervaren vakmensen

We hebben altijd goed contact gehad met de voorman van ons bouw project. deze was eerlijk en transparant, heeft ons veel kunnen vertellen over een nieuwbouw huis. (was ons eerste koophuis, dus de informatie was meer dan welkom)

Klantgericht

Organisatie die naar de wensen van de klant te werk gaat.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

voor ons als de eerste keer redelijk

we hadden wel wat meer en duidelijkere uitleg willen hebben over wat er wel en niet bij zat.net als stroom op zolder en zo.want daar wisten we niks van en hebben nu geen stroom alleen on ons was hok

rommelig

rommelig

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer beperkt in mee in en mee werken

De contact dame van Waal is zeer beperkt in medewerking te verlenen, tot nu toe enkel gehoord kan niet/mag niet. Zeer teleurstellend

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Goeie bedrijf

Geen bijzonderheden

Over Bouwnu

Over Waal

Bij de bouw is de enige echte opdrachtgever de eindgebruiker. Koop een nieuw huis en het merendeel van de mogelijkheden is al vooraf bepaald. Waarom eigenlijk? Een gebouw is een thuis, een uiting van identiteit voor een bewoner of gebruiker. Het is het terrein waarop mensen juist invloed zouden moeten hebben. Waal gaat daarom voor klantgedréven bouwen, voor een aanpak waarin de beleving van de eindgebruiker centraal staat. Waal gaat continu voor èchte verandering. Stap één om dichter in de huid van onze eindgebruiker te kruipen: co-creatie. Eindgebruikers inspireren om aan tafel te komen. Om mee te denken, samen te creëren.