Realistisch, open, betrouwbaar, vriendelijk

Door de jaren heeft Oosterbosch makelaardij ons begeleid bij meerdere (pogingen tot) aankoop en verkoop van huizen. Altijd zeer prettig contact gehad; recht door zee, meedenkend en realistisch.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Iwan heeft goed geluisterd naar onze wensen en eisen geluisterd Zeker omdat ik n zieke echtgenoot heb die zo min mogelijk hindernissen moet hebben in en rondom de woning Daarom ook zo blij dat Iwan met deze patio bungalow kwam Blij met deze stap gezet te hebben. We hebben veel gelachen en boos geweest vanwege de strubbelingen.

Top makelaar

Stond altijd klaar met goed advies op wat voor manier dan ook. Wij zullen deze makelaar "aanbieden "aan een ieder die haar of zijn woonruimte wil verkopen of wellicht aankopen. Wij hebben er een geweldige makelaar aan gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en vooral snel alles geregeld

Goeie ervaring met iwan gehad,bij zowel eerste koop/taxatie als tweede verkoop en aankoop incl taxatie! Kan er eigenlijk niks meer van zeggen of aantoe voegen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele prettige samenwerking met deze makelaar.

Hele prettige samenwerking met deze makelaar. Iwan is professioneel en weet de belangen van beide partijen te behartigen. Hierdoor hebben wij onze woning snel en tegen een goede prijs weten te verkopen. Contact met Oosterbosch Makelaardij verliep vlekkeloos, duidelijk begeleiding en uitleg. Kortom, super tevreden!

Persoonlijke service

Na een eerdere kennismaking nu een taxatie laten doen door Oostermosch Makelaardij. De kwaliteit van het geleverde werk was goed en de service was persoonlijk en sloot goed aan op onze wensen.

Goed en snel geregeld!

Fijne 'samenwerking'. Goed en vakkundig!

Vriendelijke makelaar

Deskundige en vriendelijke makelaar. Verkoop woning is heel snel geregeld.

Positief

Erg enthousiaste, eerlijke en vriendelijke makelaar, vakbekwaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Compleet geholpen met aan- en verkoop woonhuis

Super bijgestaan door Oosterbosch Makelaardij met de verkoop van ons huis en het kopen van een nieuw huis. Alles tot in de puntjes geregeld. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prettige samenwerking met resultaat boven verwachting.

De eerste benadering was meteen al opvallend. Hij probeerde zijn werkwijze uitgebreid uit te leggen. En dat is soms net het verschil en gaf de doorslag om met hem in zee te gaan. Je kunt spreken van een fijne samenwerking. Goede afspraken, duidelijk en een rustige uitleg. Reageert vrij snel op berichten, mail e.d. Kortom ik heb zeer zeker geen spijt van mijn keuze !

vriendelijk en deskundig

Via een waardebepaling zijn we in contact gekomen met Iwan. Hij heeft uiteindelijk voor ons de taxatie uitgevoerd. Dit deed hij professioneel en deskundig. Dus wij hebben een fijn samenwerking gehad met hem.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige contact en snelle verkoop

Iwan heeft ons goed geholpen met de verkoop van onze woning. In no time was het verkocht. Iwan heeft ons tijdens onze vakantie tevens geholpen met de aankoop van onze nieuwe woning. Iwan is een prettige no nonsense makelaar die helpt waar hij kan en met persoonlijke aandacht. Dat kunnen wij erg waarderen.

Fijne, betrouwbare makelaar

Rustig persoon, discreet met verstand van zaken. Geen ‘gladde’ makelaar met mooie praatjes. Geeft goede tips, is goed bereikbaar en reageert snel op vragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakman. Komt zijn afspraken na ?

Hij heeft een goede en nette taxatie gemaakt van mijn woning. Ik ben zeer tevreden over de makelaar.

uitstekend

professionele, alerte begeleiding en plezierige en toegankelijke persoon

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening

komt zijn afspaken na,

goed en vakkundig behandeld

zeer goed en snel verkocht uitstekend begeleid en van goed advies voorzien

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima aankoopmakelaar, degelijk advies en meedenkend

De makelaar heeft ons goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe woning. Door een actieve houding en meedenkend vermogen van Oosterbosch makelaardij is het gelukt om snel en ook nog voor een acceptabele prijs onze droomwoning te bemachtigen, wat zeker in deze tijd niet zomaar vanzelfsprekend is. Dank voor alle hulp!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goede begeleiding bij het in de markt zetten van de woning, tijdens de verkoop en overdracht.

Geen poeha, niet opdringerig maar zeer behulpzaam. Beloften worden waar gemaakt. Afspraken nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Actieve en meedenkende makelaar-taxateur. Goed advies en snelle service.

Taxatie verliep deskundig. Gevalideerd rapport voor een redelijke prijs! Aankoop verliep prima. Nam ruim de tijd en heeft ons goed geadviseerd. Dankzij de snelle en actieve houding van de makelaar hebben we nu een leuke nieuwe woning kunnen kopen!

Prettig mee gewerkt

Contact verliep goed. Snel en duidelijk antwoord op vragen. Vakkennis prima. Marktkennis volstond. Prijs onderhandelbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijkheid in een ontspannen relaxte sfeer

Heeft een duidelijk doel maar laat de keuze wel aan de verkoper. Zoals bij het bepalen van je vraagprijs maar zal wel proberen uitleg/feedback te geven wat er dan eventueel kan gebeuren. Zeker aan te raden als makelaar.

Prima ervaring

Professioneel, snelle afspraak, snelle afhandeling

Over Oosterbosch Makelaardij

Oosterbosch makelaardij. Gecertificeerd makelaar en taxateur in de regio Eindhoven. Uw persoonlijke en betrouwbare partner bij de aankoop, verkoop en (NWWI) taxatie van uw woning. Wij bieden full-service begeleiding en doe 't zelf modules. Maatwerk tegen betaalbare tarieven! Transparante en doelgerichte begeleiding, scherpe tarieven en een vaste contactpersoon. Gratis waardebepaling. Professionele fotografie. Plaatsing op Funda. Actieve marketingstrategie. Oosterbosch Makelaardij, Register Makelaar (RM) en Register Taxateur (RT). Taxateur voor gevalideerde taxatierapporten. Lid van VastgoedPro, NRVT en Vastgoed Cert. Gecertificeerd makelaar en taxateur in de regio Eindhoven. Uw persoonlijke en betrouwbare partner bij de aankoop, verkoop en taxatie van uw woning. Full-service, doe-het-zelf modules en deeldiensten. Wij staan u met onze dienstverlening-op-maat graag ter zijde op de momenten dat ú daar behoefte aan heeft.