Prima aankoopmakelaar, degelijk advies en meedenkend

De makelaar heeft ons goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe woning. Door een actieve houding en meedenkend vermogen van Oosterbosch makelaardij is het gelukt om snel en ook nog voor een acceptabele prijs onze droomwoning te bemachtigen, wat zeker in deze tijd niet zomaar vanzelfsprekend is. Dank voor alle hulp!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goede begeleiding bij het in de markt zetten van de woning, tijdens de verkoop en overdracht.

Geen poeha, niet opdringerig maar zeer behulpzaam. Beloften worden waar gemaakt. Afspraken nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Actieve en meedenkende makelaar-taxateur. Goed advies en snelle service.

Taxatie verliep deskundig. Gevalideerd rapport voor een redelijke prijs! Aankoop verliep prima. Nam ruim de tijd en heeft ons goed geadviseerd. Dankzij de snelle en actieve houding van de makelaar hebben we nu een leuke nieuwe woning kunnen kopen!

Prettig mee gewerkt

Contact verliep goed. Snel en duidelijk antwoord op vragen. Vakkennis prima. Marktkennis volstond. Prijs onderhandelbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijkheid in een ontspannen relaxte sfeer

Heeft een duidelijk doel maar laat de keuze wel aan de verkoper. Zoals bij het bepalen van je vraagprijs maar zal wel proberen uitleg/feedback te geven wat er dan eventueel kan gebeuren. Zeker aan te raden als makelaar.

Prima ervaring

Professioneel, snelle afspraak, snelle afhandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede services, duidelijke uitleg & snelle reacties

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rustige kalme benadering. Geen onrealistische verwachtingen scheppen. Flexibel maar terzake. Gaan wellicht in de toekomst weer gebruik .maken van deze dienstverlening.

Altijd goede service!

We waren zeer tevreden over Oosterbosch makelaardij. Wij wonen in Frankrijk en moesten het op een afstand regelen. Dit was voor ons spannend want je weet nooit van te voren hoe dit zal gaan verlopen. Het contact verliep uitstekend zowel via de mail, via whats app als telefonisch. Onze makelaar, Iwan Oosterbosch, was deskundig, klantvriendelijk, eerlijk, had altijd een luisterend oor, stelde aan ons de juiste vragen en er was tijd voor overleg. Daarnaast maakte hij tijd om extra naar ons huis te gaan als dat nodig. Kortom voor ons zeker een aanrader! Sonja en Iris

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rustige, vriendelijke en deskundige makelaar

Contact met de makelaar verliep heel prettig. Hij nam voldoende tijd om het een en ander uit- of voor te leggen. Dit allemaal op een heel vriendelijke en rustige wijze.Hij is verder deskundig en wil ook nadenken om (in ons geval de verkopende partij ) zoveel mogelijk ondersteuning te geven in het verkoopproces. Kortom , Ik kan Iwan Oosterbosch aan iedereen aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede snelle adequate servioce en no nonsense

Goede snelle en adequate service

Vriendelijk, oprecht, prettig behandeld

Fijn contact, vriendelijk en oprecht, spontaan, transparant. En goede wijn ;)

Top gegaan!

Snel een gesprek waar ik toen al van dacht, oprechte insteek. Slimme marktaanpak, gedegen onderzoek gedaan van tevoren. Je krijgt nooit het idee dat je wat aangesmeerd wordt, of het idee dat je huis maar z.s.m. t.e.a.b. wordt weggezet. Uiteindelijk nadat mijn huis online ging binnen 12 dagen boven vraagprijs verkocht en ook nog tegen nette kosten. Wat wil je nog meer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, correct en deskundig.

Woning taxatie ivm hypotheek oversluiten. Snelle en correcte service.

Snel en correct

De taxateur heeft snel gehandeld en we hebben de papieren vervolgens direct ontvangen.

""

Snelle service, meedenkend personeel

Taxatie van mijn appartement uitgevoerd door Oosterbosch makelaardij. Snel en keurig afgehandeld! Snelle reactie via telefoon en mail.

Goed netjes accurraat

Snel, netjes, goede communicatie

Er is een taxatierapport opgesteld na eerst een afspraak te hebben gehad of dit wel nodig was ivm een echtscheiding. Hierbij ben ik keurig behandeld en had totaal niet het gevoel dat er geld verdiend moest worden, wat mijn ervaring wel vaker is geweest. Verder een snelle afwikkeling wat ik vroeg en het ook snel gergeld werd! Erg tevreden ben ik.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De makelaar is een deskundig persoon en luisterde goed naar onze wensen.

Door zijn meedenkende en actieve aanpak heeft hij onze woning snel en zelfs boven de vraagprijs weten te verkopen. Ook bij het aankoopproces is hij erg behulpzaam geweest en heeft hij ons prima geadviseerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Very friendly and helpful.

I found Iwan spoke excellent english and was very helpful with the process and was always available on the end of the line for advice. He helped us with making the best decision for us. I found the notifications from the agency not helpful or efficient. The alerts were not accurate. I found the service an expensive one.

Flexibel en daadkrachtig

De makelaar is erg flexibel , meedenkend en erg goed bereikbaar zelf tot in de late uren. Daarnaast waardeerde ik enorm dat de makelaar ook een erg snelle reactietijd heeft waardoor er snel duidelijkheid was over zaken.

Over Oosterbosch Makelaardij

Oosterbosch makelaardij, Gecertificeerd makelaar en taxateur in de regio Eindhoven. Uw persoonlijke en betrouwbare partner bij de aankoop, verkoop en taxatie van uw woning. Full-service, doe-het-zelf modules en deeldiensten. Wij staan u met onze dienstverlening-op-maat graag ter zijde op de momenten dat รบ daar behoefte aan heeft.