Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Oosterbosch Makelaardij

Oosterbosch makelaardij. Gecertificeerd makelaar en taxateur in de regio Eindhoven. Uw persoonlijke en betrouwbare partner bij de aankoop, verkoop en (NWWI) taxatie van uw woning. Wij bieden full-service begeleiding en doe 't zelf modules. Maatwerk tegen betaalbare tarieven! Transparante en doelgerichte begeleiding, scherpe tarieven en een vaste contactpersoon. Gratis waardebepaling. Professionele fotografie. Plaatsing op Funda. Actieve marketingstrategie. Oosterbosch Makelaardij, Register Makelaar (RM) en Register Taxateur (RT). Taxateur voor gevalideerde taxatierapporten. Lid van VastgoedPro, NRVT en Vastgoed Cert. Gecertificeerd makelaar en taxateur in de regio Eindhoven. Uw persoonlijke en betrouwbare partner bij de aankoop, verkoop en taxatie van uw woning. Full-service, doe-het-zelf modules en deeldiensten. Wij staan u met onze dienstverlening-op-maat graag ter zijde op de momenten dat ú daar behoefte aan heeft.