Good and reliable buying agent

We are very happy with the help offered by Iwan. We had a very detailed first meeting where Iwan asked us for our wishes for the house and explained what the service entails. Consequently, Iwan accompanied us to several viewings and helped us with making the decision to find a house that is best suited to our needs. Iwan's friendly mannerism and easy approachability is highly appreciated.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar en doelgericht van start tot finish!

Iwan Oosterbosch heeft zich van begin tot einde ingezet voor een vlotte en goede verkoop van onze woning. Kent de lokale markt goed en denkt mee met de klant! Nuchtere instelling. Maakt heldere afspraken en komt die ook na.

Alles in overleg

Na een moeizame start wat we in deze tijd absoluut niet verwacht hadden en waardoor wij erg gestresst waren ivm al nieuw aangekocht huis ...een goed onderling contact waarbij we hem altijd konden bellen. Ons huis uiteindelijk toch verkocht en ook tot bij de notaris goed begeleid. .

• Deskundigheid/Vakmanschap

correcte en prettige begeleiding van het verkoopproces.

Iwan Oosterbosch is een sympathieke makelaar, met een koel hoofd voor de zaak en een warm gevoel naar de betrokken partijen, met een snel en goed resultaat. De vlotte communicatie was to-the-point. Op basis van onze ervaring bevelen we Oosterbosch Makelaardij van harte aan.

Een goede makelaar

We hebben gekozen voor deze makelaar en zijn er zeer tevreden over. Snelle service.

Professionele en flexibele

Oosterbosch makelaar heeft de inkoop proces van mijn huis gehele begeleiden. Zeer professioneel en flexibele...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Excellent service, very helpful and an excellent purchase price achieved

Our real estate agent Iwan helped us very well with the purchase of a new home. He is an experienced real estate agent and thinks along with you. Bought for a good price. We are happy that we have engaged Oosterbosch Makelaardij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen met de verkoop van mijn appartement

Fijn contact en goede hulp bij het verkopen van mijn appartement. Ik zou Oosterbosch zeker aanbevelen als aan- of verkoop makelaar.

Uiterst teveden

Professionele en accurate hulpverlening door de heer Oosterbosch. Taxatie rapport snel via mail mogen ontvangen. Ik ben uiterst tevreden.

Great service.

Everything in English. Great for expats

Uitstekende service met snelle afhandeling

Uitstekende service met snelle afhandeling

Realistisch, open, betrouwbaar, vriendelijk

Door de jaren heeft Oosterbosch makelaardij ons begeleid bij meerdere (pogingen tot) aankoop en verkoop van huizen. Altijd zeer prettig contact gehad; recht door zee, meedenkend en realistisch.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Iwan heeft goed geluisterd naar onze wensen en eisen geluisterd Zeker omdat ik n zieke echtgenoot heb die zo min mogelijk hindernissen moet hebben in en rondom de woning Daarom ook zo blij dat Iwan met deze patio bungalow kwam Blij met deze stap gezet te hebben. We hebben veel gelachen en boos geweest vanwege de strubbelingen.

Top makelaar

Stond altijd klaar met goed advies op wat voor manier dan ook. Wij zullen deze makelaar "aanbieden "aan een ieder die haar of zijn woonruimte wil verkopen of wellicht aankopen. Wij hebben er een geweldige makelaar aan gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en vooral snel alles geregeld

Goeie ervaring met iwan gehad,bij zowel eerste koop/taxatie als tweede verkoop en aankoop incl taxatie! Kan er eigenlijk niks meer van zeggen of aantoe voegen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele prettige samenwerking met deze makelaar.

Hele prettige samenwerking met deze makelaar. Iwan is professioneel en weet de belangen van beide partijen te behartigen. Hierdoor hebben wij onze woning snel en tegen een goede prijs weten te verkopen. Contact met Oosterbosch Makelaardij verliep vlekkeloos, duidelijk begeleiding en uitleg. Kortom, super tevreden!

Persoonlijke service

Na een eerdere kennismaking nu een taxatie laten doen door Oostermosch Makelaardij. De kwaliteit van het geleverde werk was goed en de service was persoonlijk en sloot goed aan op onze wensen.

Goed en snel geregeld!

Fijne 'samenwerking'. Goed en vakkundig!

Vriendelijke makelaar

Deskundige en vriendelijke makelaar. Verkoop woning is heel snel geregeld.

Positief

Erg enthousiaste, eerlijke en vriendelijke makelaar, vakbekwaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Compleet geholpen met aan- en verkoop woonhuis

Super bijgestaan door Oosterbosch Makelaardij met de verkoop van ons huis en het kopen van een nieuw huis. Alles tot in de puntjes geregeld. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prettige samenwerking met resultaat boven verwachting.

De eerste benadering was meteen al opvallend. Hij probeerde zijn werkwijze uitgebreid uit te leggen. En dat is soms net het verschil en gaf de doorslag om met hem in zee te gaan. Je kunt spreken van een fijne samenwerking. Goede afspraken, duidelijk en een rustige uitleg. Reageert vrij snel op berichten, mail e.d. Kortom ik heb zeer zeker geen spijt van mijn keuze !

vriendelijk en deskundig

Via een waardebepaling zijn we in contact gekomen met Iwan. Hij heeft uiteindelijk voor ons de taxatie uitgevoerd. Dit deed hij professioneel en deskundig. Dus wij hebben een fijn samenwerking gehad met hem.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige contact en snelle verkoop

Iwan heeft ons goed geholpen met de verkoop van onze woning. In no time was het verkocht. Iwan heeft ons tijdens onze vakantie tevens geholpen met de aankoop van onze nieuwe woning. Iwan is een prettige no nonsense makelaar die helpt waar hij kan en met persoonlijke aandacht. Dat kunnen wij erg waarderen.

Fijne, betrouwbare makelaar

Rustig persoon, discreet met verstand van zaken. Geen ‘gladde’ makelaar met mooie praatjes. Geeft goede tips, is goed bereikbaar en reageert snel op vragen.

Over Oosterbosch Makelaardij

Oosterbosch makelaardij. Gecertificeerd makelaar en taxateur in de regio Eindhoven. Uw persoonlijke en betrouwbare partner bij de aankoop, verkoop en (NWWI) taxatie van uw woning. Wij bieden full-service begeleiding en doe 't zelf modules. Maatwerk tegen betaalbare tarieven! Transparante en doelgerichte begeleiding, scherpe tarieven en een vaste contactpersoon. Gratis waardebepaling. Professionele fotografie. Plaatsing op Funda. Actieve marketingstrategie. Oosterbosch Makelaardij, Register Makelaar (RM) en Register Taxateur (RT). Taxateur voor gevalideerde taxatierapporten. Lid van VastgoedPro, NRVT en Vastgoed Cert. Gecertificeerd makelaar en taxateur in de regio Eindhoven. Uw persoonlijke en betrouwbare partner bij de aankoop, verkoop en taxatie van uw woning. Full-service, doe-het-zelf modules en deeldiensten. Wij staan u met onze dienstverlening-op-maat graag ter zijde op de momenten dat ú daar behoefte aan heeft.