Super fijn

Voor ons gevoel was het een warm bad waar wij in kwamen. Ons eerste kindje dus alles was nieuw en spannend. We voelde ons meteen op ons gemak bii alle dames. Alles was bespreekbaar en niks was te gek. Omdat mijn zwangerschap gepaard ging met vele ongemakken belde wij regelmatig op om te overleggen. Onze vragen werden altijd serieus genomen en we hebben nooit het gevoel gehad " teveel " te zijn met al die onzekerheden. Ook toen ik uitgedroogd bleek te zijn door HG kwam Annemarie meteen controle doen en stuurde mij meteen door naar het ziekenhuis. Heel prettig dat je als nieuwe ouders meteen serieus genomen wordt. Helaas hebben wij onze laatste weken niet af kunnen maken onder hun zorg maar werden we door mijn hoge bloeddruk overgenomen door het ziekenhuis. Wij raden deze praktijk ten zeerste aan. Echt top!!! Dank jullie wel dames namens ons de trotse ouders van Mick.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja zeker
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jazeker

Meer dan tevreden, erg persoonsgericht

De praktijk kijkt erg goed naar wat een zwangere vrouw nodig heeft. Ivm een miskraam was ik in het begin erg onzeker, hier speelden ze goed op in. Ik mocht in het begin wat vaker langs komen, dit totdat ik zelf de baby voelde. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Alle verloskundigen zijn professioneel en leggen alles goed uit. Ze zijn erg vriendelijk /meelevend en je voelt je bij alle 3 op je gemak.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Prima

Hele fijne, deskundige begeleiding gehad tijdens de zwangerschap en na de bevalling!

Ik heb de zorg vanuit verloskundigenpraktijk Montferland Wehl als zeer prettig ervaren gedurende mijn zwangerschap en na de bevalling. Bij elke controle even naar de baby kijken is ook heel fijn, net zoals de informatievoorziening. Ondanks dat het coronatijd is, heb ik de zorg als persoonlijk ervaren. Bij twijfel over de bewegingen van de baby mag je direct komen voor controle of er worden meteen afspraken gemaakt met het ziekenhuis. Helaas niet onder begeleiding van jullie kunnen bevallen, maar ook de zorg nadien was uitstekend!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, naar het ziekenhuis ivm 40+ zwangerschap
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Dag Gitte, Dank je wel voor je mooie review. Zijn blij dat je zo'n mooie tijd bij ons hebt gehad!

Elk bezoek voelde als een cadeautje!

Ik ( wij) heb deze praktijk als ontzettend fijn ervaren. We werden elke keer heel erg spontaan verwelkomd door de 3 verschillende verloskundigen. De dames nemen de tijd voor je, en terwijl dat helemaal niet gewoon of vanzelfsprekend was, kregen we elk bezoek even ons kindje te zien. Normaal krijg je in je zwangerschap maar 3 echo's, maar wij hebben ons kindje bij elke controle even gezien. Dat voelde elke keer weer als een cadeautje. De bevalling werd heel fijn, ontspannen doordat de vroedvrouw zelf ook heel ontspannen was en daarmee aangaf dat het "goed was, geen stress, het gaat goed". De vele jaren ervaring die Astrid en Judith hebben, maakten dat ik me erg op mijn gemak voelde. Toppertjes!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Perfect
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeker

Hi Cindy, We zijn heel blij met zo'n mooie review. Dank je wel! Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad in de zwangerschap/bevalling en kraambed. Daar zijn wij ook voor ;)

Fantastische praktijk!

Een erg fijne verloskundige praktijk. In de zwangerschap heb ik enkele controles bij jullie gehad daarna doorverwezen naar het ziekenhuis. Zelfs in de periode van de controles in het ziekenhuis, af en toe bij jullie geweest. Ik voelde me bij jullie zeer welkom. Jullie zijn een luisterend oor voor mij geweest. In de kraamtijd waren jullie er ook voor mij. Niks was teveel voor jullie. Nogmaals erg bedankt voor al jullie tijd en geduld!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja duidelijke uitleg vanuit jullie
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dank je wel Carmen voor je lieve woorden en mooie review! Fijn dat we er voor je konden zijn.

geweldig !

Een fijne verloskundigen praktijk, zeker aan te raden! De sfeer is goed en de dienstverlening is persoonlijk, professioneel en kundig! Er was altijd ruimte voor vragen en advies. Heel erg bedankt!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel Anna voor je mooie review! Fijn dat je alles zo goed hebt ervaren. Geniet met zijn drietjes! Groeten Annemarie

Ontzettend positieve ervaring

Astrid en Judith hebben echt plezier in hun werk en dat zorgde ervoor dat het fijn was om naartoe te gaan. Of je nu zwanger was van je eerste, tweede of derde kindje, zij waren weer net zo enthousiast.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Nogmaals bedankt voor je review Kim!

Een heel ervaren en zeer betrokken team!

Ik heb de periode van mijn zwangerschap en bevalling als zeer prettig ervaren bij deze verloskundige praktijk. Het is een ontzettend warm team met zeer ervaren en betrokken verloskundige. Ze geven je een warm gevoel. Ze doen er alles aan om je zeker te laten voelen en helpen je waar nodig is. Je hoeft maar te bellen en ze komen bij je thuis langs! Heel fijn!!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Uitstekend

Hi Kelly, Dank je wel voor je prachtige review. Wat fijn om te horen dat je een fijne tijd bij ons hebt gehad! Naast het leveren van goede verloskundigenzorg vinden wij het ook heel belangrijk dat zwangeren (en natuurlijk de partner) een fijne tijd bij ons hebben. Zwangerschap, bevalling en het kraambed zijn een unieke gebeurtenis in het leven van een mens. Een tijd om nooit meer te vergeten! Groetjes Judith

Lieve schatten met een passie voor goede zorg.

Ik heb me altijd welkom gevoeld, geen vraag is teveel en de verloskundigen leven enorm met je mee. Begeleiding en deskundig is top wat mij betreft.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed.

Bedankt Lisa!!! Heel veel geluk met zijn vieren! Groetjes Annemarie

Super goed ervaren.

Gedurende mijn zwangerschap super fijn begeleid door alle verloskundigen binnen deze praktijk. Kreeg goede informatie mee en kon altijd terecht met vragen. Leuk dat er altijd d.m.v. een echo de mogelijkheid bestaat om even naar je kindje te kijken!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super goed. Er werd ook goed rekening gehouden met de corona maatregelen.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja erg goed bereikbaar!

Wat fijn om te horen Marjolein. Bedankt voor je review! Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal!

Zeer tevreden over de persoonlijke en professionele begeleiding van deze verloskundigenpraktijk.

De begeleiding is professioneel en goed, maar zeker ook persoonlijk. Ik ben door alle verloskundigen gezien. Dit is erg fijn, omdat je niet weet wie er dienst heeft tijdens de bevalling. Alleen maar complimenten voor deze fijne praktijk!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed.

Lieve Anke, Dank voor je mooie review. Altijd weer blij als mensen een fijne tijd bij ons hebben gehad. Groetjes Judith Snelder

Behandeld met respect, liefde en deskundigheid

Elke controle was een feestje om te gaan. Mijn vragen, onrust en angst werden serieus genomen, beantwoord en weg genomen daar de deskundige en liefdevolle medewerkers. Er werd meegeleefd en gedacht. Ook bij “ twijfel “ werd er altijd goed actie ondernomen. Ook kwamen ze liever een keer te vaak dan te weinig.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, er werd goed uitgelegd waarom en wat ik kon verwachten
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja ze hebben een duidelijk site

Lieve Nardy, Dank je wel voor de prachtige review! We zijn blij en trots dat je wederom een fijne ervaring bij ons hebt gehad. Groetjes Judith Snelder

Prettige sfeer en goede begeleiding

De zwangerschap verliep soepel. Op de echo was er een mogelijke afwijking gezien, waarbij er direct werd gehandeld. Hierbij goede begeleiding en voorlichting gekregen. De bevalling ging vlug en ook hierin goede ondersteuning gekregen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, goed

Beste Leanne, Dankjewel voor de review. We zijn heel blij om te horen dat jullie de zorg zo goed hebben ervaren. Dit is waarvoor wij het allemaal doen! Geniet van jullie gezin! Groeten Annemarie

Superfijne begeleiding

Wij hebben de verloskundigen van Praktijk Montferland Wehl als heel fijn ervaren. De begeleiding tijdens de zwangerschap was prettig, duidelijk en we konden met al onze vragen bij hen terecht. Ook tijdens de bevalling zijn wij goed begeleid en wij kijken er ook met een heel goed gevoel op terug!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Perfect! Zeker in coronatijd!

Dankjewel voor de mooie review! We zijn blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn geweest. Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal

Super ervaring met deze dames

Allemaal stuk voor stuk toppers! Vooral Annemarie,Astrid en Judith veel gezien. Met de bevalling hadden we Milou. Maar ook zij is een topper en deed de bevalling geweldig. Ze vertelde zelfs dat het haar eerste bevalling was. Totaal niks van gemerkt en een dikke 10 waard. leuke tijd gehad tijdens de zwangerschap en alle afspraken.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super

Bedankt voor je mooie reactie Brenda! Fijn dat jullie het zo goed hebben ervaren. Heel veel geluk met elkaar! Groetjes van ons allemaal

Opnieuw weer hele fijne begeleiding gehad.

Ook bij de zwangerschap en bevalling van ons tweede kindje deskundige en goede begeleiding gekregen! De praktijk is makkelijk op allerlei manieren en laagdrempelig te bereiken, erg fijn!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed vindbaar

Fijn om te horen Loes, dankjewel voor je mooie review. We hebben het met veel plezier gedaan! Geniet van de mannen! Groetjes Judith, Astrid en Annemarie

Een fijne en bijzondere tijd

Net als tijdens mijn eerste zwangerschap was de begeleiding heel fijn. Je voelt je meteen bij iedereen op je gemak. Er wordt alle tijd voor je genomen en je kunt met al je vragen terecht. Ook partners worden bij het hele proces betrokken. Allemaal zijn jullie even deskundig en betrokken. Al met al weer fijne maanden gehad. Bedankt allemaal!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg netjes en schoon.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja.

Dankjewel Maike! We hebben het heel graag gedaan! Groetjes van ons allemaal

Kan niet beter!!!! Uitstekend!

Zeer tevreden!!!!! Iedereen is zeer kundig en denken allemaal mee, luisteren. Zijn (gelukkig;-)) allemaal verschillend èn heel leuk; oprecht en ieder is zichzelf! Je merkt gewoon dat het vak met veel passie en plezier wordt “uitgevoerd” Dat voelt erg prettig, er is ook een prettige sfeer. Zou niet weten wat er beter kan...!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed!

Dag Elise, Hier gaan we van blozen! Dank je wel. We zijn erg blij dat jullie weer een hele fijne tijd bij ons hebben gehad. Groetjes Judith

Super ervaring

Een hele fijne ervaring met verloskindige praktijk Montferland-Wehl. Als er iets was kon ik snel terecht! Heb me altijd erg op mijn gemak gevoelt bij allemaal. Zelfs na onze vroeg geboorte (30 weken) hielden zij netjes contact met ons en namen contact op over hoe het ging. En zijn bij ons thuis geweest nadat onze kleine uiteindelijk thuis was.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Altijd netjes en schoon
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja zeker

Hi Charelle, Het is al weer eventjes geleden maar wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden waren! Dank je wel hoor!

Betrokken en kundig!

Gedurende twee zwangerschappen begeleid door de verloskundigen van Montferland Wehl. Beide keren de begeleiding als heel positief ervaren, de dames zijn betrokken en kundig! Allen zijn erg toegankelijk en heel prettig in omgang.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hi Myrthe, Wat een mooie review! Dank je wel hoor.

Goed zorg met zwangerschap en naar de bevalling ,mensen met goede ervaring.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? N.v.t.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? N.v.t.

Dag Ania We hadden elkaar al gesproken bij de nacontrole maar wat een mooie reactie op "klanten vertellen". Dank je wel hoor!

Je bent totaal geen nummer maar een echt mens bij hun. Ze zijn allemaal open en eerlijk en geven je de helpende hand waar nodig ook doen ze liever een onderzoek teveel als te weinig wat ook erg prettig is en daardoor voel je je ook gewaardeerd. Kortom hele goede verloskundigen die daar werken

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hi Diandra, Excuus voor de wat later reactie (veel baby's geboren ;) Dank je wel voor de mooie terugkoppeling!

Geweldige praktijk.

Een praktijk met veel ervaring en deskundigheid. Ze geven je een vertrouwd gevoel, iedere keer weer als je een controle hebt.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed (ook tijdens de corona crisis werd hier goed op gelet)

Hoi Michelle, Bedankt voor je mooie review! Graag gedaan! Heel veel geluk, Groeten Annemarie Cornelissen

Heel prettig

Ik heb de zorg als zeer prettig ervaren! Je kunt altijd bellen, ze nemen je zeer serieus, komen langs als het moet etc.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Uitstekend

Beste Sanne, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is voor ons heel belangrijk om te horen hoe iedereen onze zorg ervaart. Heel veel geluk met jullie kleine ! Groeten Annemarie Cornelissen

Zeer deskundige en betrokken verloskundigen

Er werd duidelijke informatie gegeven, afgestemd de desbetreffende fase in de zwangerschap. Ook voldoende naslagwerk. De ZwApp bleek ook een handige tool voor info. De verloskundigen hadden zich goed ingelezen mbt mijn patientdossier. De verloskundigen en stagiaire Milou kwamen betrokken en vriendelijk over. Aandachtspunt; ik mis Marije nog op jullie site?!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Karin, Bedankt voor de review. Fijn dat jullie tevreden zijn! Marije staat op de site ;) Onderaan op onze homepage als 4e verloskundige. Ze staat er nu een maand of 2 op vermeld. Veel geluk met jullie meiden! Groeten Annemarie Cornelissen

Over Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl

In onze Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl werken 3 verloskundigen:Judith Snelder, Astrid Maus en Annemarie Cornelissen. Judith Snelder is in 1991 begonnen in 's-Heerenberg. Astrid Maus heeft de praktijk van haar moeder, Tiny Maus, overgenomen en omdat Judith en Astrid al geruime tijd intensief samenwerkten hebben zij 10 jaar geleden besloten de solopraktijken samen te voegen. Sinds 2018 is Annemarie werkzaam in de praktijk. Samen bestieren we een kleine plattelands praktijk. En vinden we het heel belangrijk alle tijd te hebben voor onze zwangeren en partners. Samen met ons kunnen zij zich met vertrouwen voorbereiden op de komst van hun kindje.