Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. Indien u een voornaam en woonplaats invult wordt deze zichtbaar op de reviewpagina. Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Over Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl

In onze Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl werken 3 verloskundigen:Judith Snelder, Astrid Maus en Annemarie Cornelissen. Judith Snelder is in 1991 begonnen in 's-Heerenberg. Astrid Maus heeft de praktijk van haar moeder, Tiny Maus, overgenomen en omdat Judith en Astrid al geruime tijd intensief samenwerkten hebben zij 10 jaar geleden besloten de solopraktijken samen te voegen. Sinds 2018 is Annemarie werkzaam in de praktijk. Samen bestieren we een kleine plattelands praktijk. En vinden we het heel belangrijk alle tijd te hebben voor onze zwangeren en partners. Samen met ons kunnen zij zich met vertrouwen voorbereiden op de komst van hun kindje.