Enthousiast en betrokken

Fijne begeleiding, verloskundigen hebben veel kennis en zijn erg betrokken.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg schoon

Ontzettend betrokken en zeer vakkundige verloskundigen

Super goede zorg, duidelijk en goede begeleiding bij de bevalling. Ook veel tijd voor nazorg.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed

Super lieve meiden profecioneel en vakkundig Hele fijne begeleiding zelfs toen ik naar het ziekenhuis ging voor gynocologice begeleiding werd ik nog uitgenodigt bij de verloskundige en mijn 13 en 20 weken echo werd door de verloskundige gedaan heel erg fijn.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Ja

Ik ben tijdens mijn zwangerschap goed begeleid.

Alles was voor mij nieuw. Moest veel uitzoeken en meemaken. De hulp die ik vanuit de praktijk heb gekregen kan ik zeker niet ontkennen en dan heb ik het nog niet eens over de vriendelijkheid. Ik ben erg tevreden en blij dag ik voor deze verloskundige praktijk gekozen heb!!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hoi Aysenur, Bedankt voor de mooie woorden! Dit doet ons goed, fijn dat je zo positief terugkijkt op alles. Heel veel liefs van ons allemaal

Zeer positieve ervaring

Onze ervaring met Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl is zeer positief. Zowel gedurende de hele zwangerschap als tijdens de bevalling van onze prachtige dochter zijn we ontzettend goed geholpen en begeleid door alle lieve verloskundigen. Er wordt echt de tijd voor je genomen bij alle afspraken en bij vragen kun je altijd terecht. Wat ik ook erg fijn vond is dat je gedurende je zwangerschap alle gezichten een keer te zien krijgt, waardoor je altijd een bekend gezicht aan je bed hebt staan bij je bevalling. En ook heel fijn dat er bij alle afspraken een echo gemaakt wordt, zodat we ons kleintje telkens weer even konden zien. Kortom; helemaal perfect wat ons betreft!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hoi Maaike, Bedankt voor je mooie beoordeling. Dat doet ons goed!! Heel veel liefs voor jullie 3!

Fijne begeleiding

Van begin tot eind een heel fijne ervaring.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ik wist niet dat deze praktijk in o.a. Didam gevestigd zat. Via via kwam ik dit ten hore.

Lieve Mayelle, Bedankt voor de mooie review. We zijn superblij om dit te horen! Heel veel liefs van ons allemaal

Kundige begeleiding door een bevlogen team

De verloskundigen van Montferland-Wehl hebben mij op een prettige manier in mijn zwangerschap begeleid. Zowel de meer ervaren als de jongere verloskundigen hebben passie voor hun vak en hebben hun eigen tips en zienswijzen die je als zwangere verder helpen. Als bewust alleenstaand moeder vond ik het jammer dat alle communicatie op een ouderstel gericht was.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jazeker

Bedankt voor de mooie woorden Rosanne! Het punt wat je aangeeft, over de alleenstaande ouder, nemen we mee. We gaan kijken of we hier een mooie oplossing voor kunnen vinden in de mailberichten. Bedankt hiervoor! Heel veel geluk!

Super goed voor ons gezorgd

Nemen je serieus. Nemen de tijd voor je. Zijn er altijd voor je dag en nacht. Stuk voor stuk aardige dames die vriendelijk en behulpzaam zijn. We zijn dan ook dik tevreden en kunnen niet anders dan een 10 geven.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor de mooie review Annika, Super fijn om te horen dat jullie zo goed terugkijken op onze begeleiding. Heel veel geluk met elkaar! Liefs van ons allemaal

Super fijne en persoonlijke begeleiding

Gedurende mijn zwangerschap, bevalling en het kraambed ben ik super begeleid door de Verloskundigepraktijk Montferland-Wehl. Er was uitgebreide en persoonlijke aandacht en ik kon met alle vragen bij de verloskundigen terecht. Ze dachten echt met je mee. Een fijn en professioneel team.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Wat fijn om te horen Maike, dankjewel voor deze mooie woorden. Heel graag gedaan en veel geluk! Groetjes van ons allemaal

Leuk, persoonlijk contact

Hele fijne zorg ontvangen tijdens mijn zwangerschap! Grote betrokkenheid en alle mogelijkheid om vragen te stellen. Veel informatie ontvangen en iedere afspraak even kijken naar de kleine! Echt een super gezellig en betrokken team!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja goed door verwezen. Was warme overdracht
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed

Bedankt voor de review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel geluk!

Wat een fijne verloskundigenpraktijk! Echt een aanrader. Geven goede informatie, leven met je mee en nemen ook echt de tijd voor je. En Milou nogmaals bedankt voor alles!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Niets op aan te merken

Hele fijne begeleiding, ondersteuning en begrip!

Wij kijken terug op een zwangerschap waarin we prettig begeleid zijn. Eenmaal bij de bevalling aangekomen was het de kers op de taart, de manier van coachen en begeleiden krijgt van ons een dikke 10.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Een team van zeer kundige en betrokken verloskundige.

We hebben ons altijd welkom en gehoord gevoelt. De lijntjes zijn erg kort, iedereen is op de hoogte van je zwangerschap en de situatie daarvan. We voelde ons altijd serieus genomen. Ga zo door meiden!!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed zo als het hoort
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, heel duidelijk!

De beste begeleiding en zorg die we hadden kunnen krijgen

9 maanden lang hebben we de beste begeleiding en zorg gekregen die we hadden kunnen krijgen. Professionaliteit en persoonlijke aandacht waren geweldig. Na elke afspraak gingen we goed geïnformeerd en met een fijn gevoel naar huis. De assistente is super en alle verloskundigen zijn allemaal even prettig in omgang. Met name Astrid en Judith willen we heel erg bedanken voor alle informatie, zorg en liefde die we hebben gekregen. Het is één van de mooiste ervaringen die we hebben gehad tijdens de zwangerschap en bevalling. Wij zijn jullie enorm dankbaar en we kijken er met een grote glimlach op terug. Een bijzondere en waardevolle tijd die we nooit meer zullen vergeten!

Fijne verloskundige

Fijne verloskundige, persoonlijke aandacht voor je en denken goed mee. Stellen je op je gemak. Goede telefonische bereikbaarheid en verschillende nette locaties. Voldoende gratis parkeergelegenheid. Duidelijke weekmail met uitleg mbt je zwangerschap en na je bevalling. App om je eigen dossier in te zien.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg nette praktijk
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, goed vindbaar en telefonisch goed bereikbaar.

Persoonlijke, fijne, goede begeleiding tijdens de zwangerschap en bevalling.

Ik ben heel tevreden over praktijk Montferland-Wehl. Alle vier verloskundigen zijn professionele, betrokken, ervaren en lieve krachten. Ik voelde me gehoord en serieus genomen, van begin tot einde zwangerschap. Ook tijdens de bevalling was ik blij met de fijne persoonlijke begeleiding. Er werd goed meegedacht met mijn wensen. Bedankt daarvoor! Dit was mijn laatste kindje, maar anders zou ik graag bij jullie terug komen:)

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Wat een mooie woorden, dankjewel! Hier worden wij heel blij van! Met liefde gedaan! Heel veel geluk met jullie mooie gezin, Groetjes van ons allemaal

Goede hulp en begeleiding gekregen.

Fijne ervaring gehad. De verloskundigen zijn erg bekwaam, vriendelijk en helpen ons zodat wij met gerust hart tijdens de zwangerschap te hebben.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener ja
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? ja

Dankjewel Abby voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over alles Heel vee geluk met zijn 3tjes! Groetjes van ons

Fijne begeleiding

Fijne begeleiding gehad tijdens mijn zwangerschap, bevalling en in de kraamweek. We kijken er met een fijn en ontspannen gevoel op terug. Alleen maar fijne ervaringen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor je mooie review Charlotte. Fijn dat je zo positief terugkijkt op alles. Heel veel geluk met jullie gezin! Liefs van ons allemaal

Erg fijne verloskundige praktijk

Ik werd doorverwezen naar ziekenhuis, maar de verloskundige praktijk bleef wel tussendoor contact houden doormiddel van mailtjes wat per week kan gebeuren bij de zwangerschap. Ook als er iets gebeurd was, belde ze op om te vragen hoe het gaat.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed schoon
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jaa alles staat er duidelijk op

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent, ook al waren we wat meer 'langs de zijlijn' betrokken. Heel veel geluk! Lieve groetjes van ons allemaal

Super fijn! Raad iedereen aan om bij jullie te komen

Oh wat heb ik een fijne tijd gehad! Wat zijn jullie geweldige mensen het voelde super fijn!! Als of we elkaar jaren lang kende. Als het me weer gegund is dan kom ik zeker weten weer bij jullie !!!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super schoon

Wat een lieve woorden! Dankjewel voor deze mooie reactie. Dit doet ons goed! Lieve groetjes van ons allemaal

Rustig, fijne en enthousiaste begeleiding

Al mijn 3 zwangerschappen zijn door jullie fijn begeleid. Jullie nemen de tijd voor de cliënt en zijn rustig maar enthousiast in contact. Bij mijn laatste zwangerschap hebben jullie ook de bevalling kunnen begeleiden thuis. Hier kijk ik heel fijn en goed op terug. Er werd goed aangevoeld wat ik nodig had op dat moment.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor de mooie review! Daar zijn wij heel erg blij mee. Fijn dat je het zo goed ervaren hebt. Geniet van jullie gezin! Lieve groetjes van ons allemaal

Professionele en persoonlijke begeleiding tijdens de zwangerschap.

We hebben een ontzettend fijne tijd gehad bij de verloskundigenpraktijk. Stuk voor stuk zijn jullie toppers bij wie je met al je zorgen en vragen terecht kan. Jullie namen de tijd, boden een luisterend oor, toonden begrip, dachten mee en oefenden vooral met heel veel liefde en passie jullie vak uit. Dankjewel!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Lieve Britt Dankjewel voor je mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze begeleiding. Hier worden wij echt blij van!!!! Lieve groetjes van ons allemaal

Voor de 3e keer een super fijne ervaring!

Goede begeleiding, gezellige controles, goed advies. Allemaal toppers bij verloskundigen praktijk montferland wehl!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja netjes doorverwezen naar de gyn. Wel jammer van de gezellige controles die nu niet meer bij jullie waren.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor je lieve woorden Wieke! Je maakt ons blij hiermee! Heel veel groetjes van ons allemaal!

Lieve mensen, goed luisterend oor! Mee denkend. Gewoon tevreden mog er een 2 komen dan kom ik gewoon weer terug!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, netjes voorgesteld en overhandigd!
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Altijd hygiënisch

Dankjewel Daniella voor het invullen van de review. Fijn dat je zo goed terugkijkt op onze begeleiding. Geniet ervan! Groetjes van ons allemaal

Lieve deskundige mensen die ons fijn hebben begeleid tijdens deze bijzonde tijd

Ik kijk heel fijn terug op mijn zwangerschap en bevalling. Ik en mijn partner (die goed werd betrokken) zijn goed geïnstrueerd & voorbereid. Ook de bevalling verliep heel fijn ook mede dankzij Judith die ons heeft bijgestaan. Dank hiervoor!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor het invullen Kelsey, Fijn dat je zo goed terugkijkt op de begeleiding! Wat ontzettend mooi om te horen. Geniet lekker met zijn drietjes Veel liefs van ons allemaal