Zeer naar wens verlopen

Altijd een luisterend oor, wekelijkse controles waren erg fijn, haalde de angst weg.

Meedenkende verloskundigen met een luisterend oor

Een fijne praktijk met meerdere locaties en verloskundigen. Bij iedere afspraak wordt er naar het kindje gekeken en geluisterd. Er wordt voldoende informatie gegeven en dat wat verteld wordt, wordt later ook nog gemaild. Vragen worden goed beantwoord en bij zorgen wordt er oprecht geluisterd en daar op in gegaan. Ook na de bevalling is er nog een prettige begeleiding. Een erg prettige ervaring en mede dankzij hen een goede en zorgeloze zwangerschap gehad.

Over Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl

In onze Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl werken 3 verloskundigen:Judith Snelder, Astrid Maus en Annemarie Cornelissen. Judith Snelder is in 1991 begonnen in 's-Heerenberg. Astrid Maus heeft de praktijk van haar moeder, Tiny Maus, overgenomen en omdat Judith en Astrid al geruime tijd intensief samenwerkten hebben zij 10 jaar geleden besloten de solopraktijken samen te voegen. Sinds 2018 is Annemarie werkzaam in de praktijk. Samen bestieren we een kleine plattelands praktijk. En vinden we het heel belangrijk alle tijd te hebben voor onze zwangeren en partners. Samen met ons kunnen zij zich met vertrouwen voorbereiden op de komst van hun kindje.