Fijne praktijk met een persoonlijke benadering!

De praktijk bestaat uit 4 verloskundigen. Alle 4 even persoonlijk en deskundig. Ze staan voor je klaar en nemen de tijd.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja. Verwijzing naar extra groeiecho. Dit werd volledig voor ons geregeld.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg goed

Deskundig, betrokken, goede en fijne begeleiding in iedere fase van de zwangerschap en bij bevalling

Hele fijne en deskundige begeleiding tijdens iedere fase vd zwangerschap en tijdens en na de bevalling. Je kunt altijd terecht met al je vragen/zorgen.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed

Prima zorg en genoeg tijd/aandacht.

Ik vond het een fijne en persoonlijke praktijk.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima.

Zoals het hoort!

Elke afspraak was er echt tijd voor je, en als er vragen waren werd alles rustig uitgelegd. Enige minpuntje vonden wij de hoeveelheid aan mail met informatie. Het waren zeker zaken die belangrijk zijn maar misschien een idee om dit te bundelen in een informatiepakket/magazine zodat je dit makkelijk terug kan lezen/vinden.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Top
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeker

Beste Sabine, Bedankt voor de review. We begrijpen dat de informatie vrij veel is, zeker in Corona tijd kwam er nog meer op je af aan info! Bedankt voor de tips, we nemen het mee! Groeten Annemarie Cornelissen

Goede zorg en vriendelijk

Wat ik fijn vond is het aantal echo’s wat we kregen. Eigenlijk bij iedere controle keken ze ook even dat geeft toch net wat meer indruk dan alleen hartje luisteren. Erg leuk!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, doorgestuurd naar gynaecoloog
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Keurig

Beste Willemijn, Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Geniet van jullie kleintje. Groet, Annemarie Cornelissen

Goede persoonlijke begeleiding

Door alle verloskundige goed begeleid. Erg tevreden.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Lynn, Bedankt voor je mooie review! Daar doen we het voor! Groeten Annemarie Cornelissen

Top begeleiding

Vriendelijke verloskundigen die goed bereikbaar zijn (ook 's nachts) die bereid zijn om je vragen te beantwoorden en eventuele onzekerheden weg te nemen. Hier hebben wij veel aan gehad!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja. De overdracht naar het ziekenhuis is goed verlopen.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Ze maakte alles netjes schoon na elke afspraak. De hygiëne is toegenomen rondom het virus. Zij hebben de regels goed in acht genomen.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja! Ik heb hen altijd kunnen bereiken als dat nodig was.

Beste Nienke, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel geluk! Groeten Annemarie Cornelissen

Na mijn miskraam werd ik erg onzeker over mijn zwangerschap. Zou alles wel goed verlopen, doet de kleine het goed in de buik. Ik kon goed mijn verhaal kwijt en er was begrip over mijn onzekerheid. Gelukkig voor de corona tijd kon ik om de 2 weken een echo laten maken totdat ik 20 weken zwanger was zodat ik mijn zekerheid terug kreeg. Mijj gehele zwangerschap heb ik fijn ervaren. Een top praktijk met fijne verloskundigen!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Sharon, Fijn dat je het zo goed hebt ervaren. Blij dat we dit hebben kunnen doen voor jullie. Groeten Annemarie Cornelissen

Fijne praktijk, prettige begeleiding.

Prettige begeleiding tijdens zwangerschap, bevalling en nazorg.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goede hygiëne

Beste M, Bedankt voor je mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Annemarie Cornelissen

Altijd goed geholpen en gehoord

Ik ben erg tevreden over de verloskundigen , ze hebben me altijd goed en duidelijk geholpen, de ap ook erg fijn zodat je alles altijd digitaal kan terug lezen enige is dat de eerste 2 echo fotos erin zijn gezet en daarna heb ik geen fotos meer ontvangen geen noodzaak maar dat vond ik soms jammer. Fijne controles en had met ieder een klik

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super goed ook ivm de corona extra goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja zeker

Beste Mandy Bedankt voor je review. Je tip nemen we mee wat betreft de echo foto's. Dank daarvoor. Veel geluk! Groeten Annemarie Cornelissen

Fantastisch geholpen in de periode van zwangerschap, bevalling en kraamweek!

Ik ben erg tevreden over de begeleiding, ook ondanks deze Corona periode met beperkende maatregelen. Ik heb fijne gesprekken gehad met alle drie verloskundigen, fijne controles waarin tijd genomen wordt en veel uitgelegd wordt en een goede begeleiding bij bevalling.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, verwijzing naar ziekenhuis werd goed uitgelegd.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, in de mails staat duidelijke uitleg waar je moet zijn. Fijn dat je bevestigingsmail krijgt met locatie en tijd.

Beste Yvon, Een beetje laat, maar toch wil ik je nog even bedanken voor je mooie review! Dat vinden we erg fijn! Groeten Annemarie Cornelissen

Hele fijne verloskundigen praktijk

Hele fijne verloskundigen praktijk. Duidelijke uitleg. Lieve, betrokken verloskundigen.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, was vlot geregeld
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja. Enige nadeel is dat er voor de praktijk in s heerenberg weinig parkeer plaatsen zijn. Als je hoog zwanger met een kindje van 2 jaar moet parkeren bij de action en moet lopen naar de praktijk kan dit best ver zijn.

Beste Josien, Een beetje late reactie, maar toch nog even een bedankje voor je review. Ten aanzien van het parkeren kan ik me dat helemaal voorstellen. Dan is het best een eind lopen.... Fijn dat je verder zo tevreden was. Veel geluk! Annemarie Cornelissen

Lieve vriendelijke dames die alles doen om je zo goed mogelijk te helpen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeer goed

Ik kijk door Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl zeer positief terug op mijn zwangerschap!

In deze praktijk wordt door de dames met ziel en zaligheid gewerkt. Ze zijn eerlijk, betrokken en communiceren duidelijk hoe het er voor staat. Ze helpen je met advies over borstvoeding, waar bevallen, welke testen er mogelijk zijn en hoe jij je eigen leefstijl het beste aan kan passen op jouw zwangerschap. Ervaring en mensenkennis, ze weten wanneer er doorgepakt moet worden. Ik heb zelf een prima zwangerschap gehad, mede door de kennis en kunde van de dames er tot het eind van kunnen genieten!

Prima begeleid tijdens onze 2 zwangerschappen

Prima begeleid tijdens onze 2 zwangerschappen afgelopen 4 jaar. In alle 3 de locaties geweest en alle 3 prima geholpen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Heb een zeer goede en fijne ervaring met de verloskundigenpraktijk. Alle drie de dames erg prettig en deskundig in hun vak. Duidelijke uitleg, prettige controles. Bij vragen of twijfels namen ze je erg serieus en de tijd voor je. Een top verloskundige praktijk.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, duidelijk, goede overdracht, uitleg naar ons toe.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed, netjes
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed, duidelijk vindbaar

Zeer goede en vriendelijke begeleiding tijdens en na de bevalling.

Een erg fijne en goede verloskundige praktijk. Een praktijk met tijd en aandacht voor de zwangere en haar partner. Begeleiding door vriendelijke verloskundige die liever het zekere voor het onzekere nemen. Alles wordt goed na gekeken en bij vragen kun je ze altijd bereiken.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, ivm kleine buik doorverwezen voor een extra groeiecho, puur als extra zekerheid om te controleren of alles goed is.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Netjes
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, duidelijk aangegeven en beschreven in de mails.

Lieve Luciënne, Wat een mooie beoordeling. We zijn heel blij dat jullie zo tevreden zijn geweest! Groetjes Judith Snelder

Zeer naar wens verlopen

Altijd een luisterend oor, wekelijkse controles waren erg fijn, haalde de angst weg.

Hi Mariska, We moeten nog een beetje wennen aan "klanten vertellen" , vandaar deze late reactie. Heel fijn dat jullie zo tevreden zijn geweest! Groetjes Judith Snelder

Meedenkende verloskundigen met een luisterend oor

Een fijne praktijk met meerdere locaties en verloskundigen. Bij iedere afspraak wordt er naar het kindje gekeken en geluisterd. Er wordt voldoende informatie gegeven en dat wat verteld wordt, wordt later ook nog gemaild. Vragen worden goed beantwoord en bij zorgen wordt er oprecht geluisterd en daar op in gegaan. Ook na de bevalling is er nog een prettige begeleiding. Een erg prettige ervaring en mede dankzij hen een goede en zorgeloze zwangerschap gehad.

Over Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl

In onze Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl werken 3 verloskundigen:Judith Snelder, Astrid Maus en Annemarie Cornelissen. Judith Snelder is in 1991 begonnen in 's-Heerenberg. Astrid Maus heeft de praktijk van haar moeder, Tiny Maus, overgenomen en omdat Judith en Astrid al geruime tijd intensief samenwerkten hebben zij 10 jaar geleden besloten de solopraktijken samen te voegen. Sinds 2018 is Annemarie werkzaam in de praktijk. Samen bestieren we een kleine plattelands praktijk. En vinden we het heel belangrijk alle tijd te hebben voor onze zwangeren en partners. Samen met ons kunnen zij zich met vertrouwen voorbereiden op de komst van hun kindje.