Prima begeleid tijdens onze 2 zwangerschappen

Prima begeleid tijdens onze 2 zwangerschappen afgelopen 4 jaar. In alle 3 de locaties geweest en alle 3 prima geholpen.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Heb een zeer goede en fijne ervaring met de verloskundigenpraktijk. Alle drie de dames erg prettig en deskundig in hun vak. Duidelijke uitleg, prettige controles. Bij vragen of twijfels namen ze je erg serieus en de tijd voor je. Een top verloskundige praktijk.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, duidelijk, goede overdracht, uitleg naar ons toe.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed, netjes
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed, duidelijk vindbaar

Zeer goede en vriendelijke begeleiding tijdens en na de bevalling.

Een erg fijne en goede verloskundige praktijk. Een praktijk met tijd en aandacht voor de zwangere en haar partner. Begeleiding door vriendelijke verloskundige die liever het zekere voor het onzekere nemen. Alles wordt goed na gekeken en bij vragen kun je ze altijd bereiken.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, ivm kleine buik doorverwezen voor een extra groeiecho, puur als extra zekerheid om te controleren of alles goed is.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Netjes
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, duidelijk aangegeven en beschreven in de mails.

Lieve Luciënne, Wat een mooie beoordeling. We zijn heel blij dat jullie zo tevreden zijn geweest! Groetjes Judith Snelder

Zeer naar wens verlopen

Altijd een luisterend oor, wekelijkse controles waren erg fijn, haalde de angst weg.

Hi Mariska, We moeten nog een beetje wennen aan "klanten vertellen" , vandaar deze late reactie. Heel fijn dat jullie zo tevreden zijn geweest! Groetjes Judith Snelder

Meedenkende verloskundigen met een luisterend oor

Een fijne praktijk met meerdere locaties en verloskundigen. Bij iedere afspraak wordt er naar het kindje gekeken en geluisterd. Er wordt voldoende informatie gegeven en dat wat verteld wordt, wordt later ook nog gemaild. Vragen worden goed beantwoord en bij zorgen wordt er oprecht geluisterd en daar op in gegaan. Ook na de bevalling is er nog een prettige begeleiding. Een erg prettige ervaring en mede dankzij hen een goede en zorgeloze zwangerschap gehad.

Over Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl

In onze Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl werken 3 verloskundigen:Judith Snelder, Astrid Maus en Annemarie Cornelissen. Judith Snelder is in 1991 begonnen in 's-Heerenberg. Astrid Maus heeft de praktijk van haar moeder, Tiny Maus, overgenomen en omdat Judith en Astrid al geruime tijd intensief samenwerkten hebben zij 10 jaar geleden besloten de solopraktijken samen te voegen. Sinds 2018 is Annemarie werkzaam in de praktijk. Samen bestieren we een kleine plattelands praktijk. En vinden we het heel belangrijk alle tijd te hebben voor onze zwangeren en partners. Samen met ons kunnen zij zich met vertrouwen voorbereiden op de komst van hun kindje.