Goede hulp en begeleiding gekregen.

Fijne ervaring gehad. De verloskundigen zijn erg bekwaam, vriendelijk en helpen ons zodat wij met gerust hart tijdens de zwangerschap te hebben.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener ja
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? ja

Fijne begeleiding

Fijne begeleiding gehad tijdens mijn zwangerschap, bevalling en in de kraamweek. We kijken er met een fijn en ontspannen gevoel op terug. Alleen maar fijne ervaringen.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor je mooie review Charlotte. Fijn dat je zo positief terugkijkt op alles. Heel veel geluk met jullie gezin! Liefs van ons allemaal

Erg fijne verloskundige praktijk

Ik werd doorverwezen naar ziekenhuis, maar de verloskundige praktijk bleef wel tussendoor contact houden doormiddel van mailtjes wat per week kan gebeuren bij de zwangerschap. Ook als er iets gebeurd was, belde ze op om te vragen hoe het gaat.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed schoon
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jaa alles staat er duidelijk op

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent, ook al waren we wat meer 'langs de zijlijn' betrokken. Heel veel geluk! Lieve groetjes van ons allemaal

Super fijn! Raad iedereen aan om bij jullie te komen

Oh wat heb ik een fijne tijd gehad! Wat zijn jullie geweldige mensen het voelde super fijn!! Als of we elkaar jaren lang kende. Als het me weer gegund is dan kom ik zeker weten weer bij jullie !!!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super schoon

Wat een lieve woorden! Dankjewel voor deze mooie reactie. Dit doet ons goed! Lieve groetjes van ons allemaal

Rustig, fijne en enthousiaste begeleiding

Al mijn 3 zwangerschappen zijn door jullie fijn begeleid. Jullie nemen de tijd voor de cliënt en zijn rustig maar enthousiast in contact. Bij mijn laatste zwangerschap hebben jullie ook de bevalling kunnen begeleiden thuis. Hier kijk ik heel fijn en goed op terug. Er werd goed aangevoeld wat ik nodig had op dat moment.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor de mooie review! Daar zijn wij heel erg blij mee. Fijn dat je het zo goed ervaren hebt. Geniet van jullie gezin! Lieve groetjes van ons allemaal

Professionele en persoonlijke begeleiding tijdens de zwangerschap.

We hebben een ontzettend fijne tijd gehad bij de verloskundigenpraktijk. Stuk voor stuk zijn jullie toppers bij wie je met al je zorgen en vragen terecht kan. Jullie namen de tijd, boden een luisterend oor, toonden begrip, dachten mee en oefenden vooral met heel veel liefde en passie jullie vak uit. Dankjewel!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Lieve Britt Dankjewel voor je mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze begeleiding. Hier worden wij echt blij van!!!! Lieve groetjes van ons allemaal

Voor de 3e keer een super fijne ervaring!

Goede begeleiding, gezellige controles, goed advies. Allemaal toppers bij verloskundigen praktijk montferland wehl!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja netjes doorverwezen naar de gyn. Wel jammer van de gezellige controles die nu niet meer bij jullie waren.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor je lieve woorden Wieke! Je maakt ons blij hiermee! Heel veel groetjes van ons allemaal!

Lieve mensen, goed luisterend oor! Mee denkend. Gewoon tevreden mog er een 2 komen dan kom ik gewoon weer terug!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, netjes voorgesteld en overhandigd!
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Altijd hygiënisch

Dankjewel Daniella voor het invullen van de review. Fijn dat je zo goed terugkijkt op onze begeleiding. Geniet ervan! Groetjes van ons allemaal

Lieve deskundige mensen die ons fijn hebben begeleid tijdens deze bijzonde tijd

Ik kijk heel fijn terug op mijn zwangerschap en bevalling. Ik en mijn partner (die goed werd betrokken) zijn goed geïnstrueerd & voorbereid. Ook de bevalling verliep heel fijn ook mede dankzij Judith die ons heeft bijgestaan. Dank hiervoor!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor het invullen Kelsey, Fijn dat je zo goed terugkijkt op de begeleiding! Wat ontzettend mooi om te horen. Geniet lekker met zijn drietjes Veel liefs van ons allemaal

Fijne betrokken praktijk met professionele verloskundige

Lieve warme verloskundige praktijk met de juiste kennis en ervaring. Ondertussen hebben wij begeleiding van ons 4de kindje mogen ontvangen en zijn wij alle keren zeer tevreden geweest.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Altijd keurig en schoon.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed bereikbaar.

Dankjewel Kitty voor het invullen. Wat mooi dat je zo tevreden bent, dat vinden wij superfijn om te horen. Geniet van jullie mooie gezin! Liefs van ons allemaal

Prima, deskundige begeleiding met oog voor de persoon.

Vooral tijdens mijn bevalling heb ik een erg fijne ervaring gehad met de verloskundige. Er werd op eigen initiatief serieus naar mijn bevalplan gekeken, en deze ook in praktijk gebracht. Ik heb hele fijne begeleiding gehad van Annemarie, die mij heel goed kon coachen en op hele fijne wijze begeleidde door de moeilijkste momenten van mijn bevalling heen. Dankzij die steun heb ik een prachtige thuis-bevalling gehad in een bevalbad, precies zoals we het gewild hadden.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? prima

Dankjewel voor het invullen van de review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden kan terugkijken op de begeleiding! Heel veel geluk met zijn viertjes! Liefs van ons allemaal

Erg goede ervaringen met alle verloskundige . Ze bieden een luisterend oor. Ze nemen de tijd voor je. Kortom dik tevreden

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeker!

Dankjewel Chantal, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Heel veel geluk met zijn vieren, Liefs van ons allemaal

Helemaal top.

Ik ben goed begeleid en goed geholpen.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg goed.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je het goed hebt ervaren bij ons. Nu lekker genieten met elkaar! Groetjes van ons allemaal

Het voelde erg vertrouwd

Ik heb de controles als heel fijn ervaren bij jullie. Ik voelde geen drempel om jullie dingen te vragen dit was erg prettig.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja prima
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel Maud voor je mooie feedback. Wat worden we hier blij van!! Geniet ervan! Groetjes van ons allemaal

Hele fijne vertrouwde ervaring

Fijne praktijk met super lieve dames, prettig in omgang, altijd goed en fijn advies en hebben mijn bevalling goed bijgestaan waar ik met een positieve blik op terug kijk!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Helemaal goed

Dankjewel voor je mooie review Laura, Fijn dat je er zo goed op terugkijkt! Heel veel geluk met elkaar! Liefs van ons allemaal

Geweldig!

Ze staan altijd voor je klaar maakt niet uit hoelaat het is, ze zijn allemaal super geduldig en liefdevolle personen. Ik heb er een super fijne ervaring aan overgehouden en zou bij me volgende kindje graag weer bij jullie terug komen. Ik zou dan ook iedereen aanraden om naar jullie toe te gaan!!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed altijd schoon!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja zeker

Wat een mooie woorden!!! Dankjewel daarvoor, we vinden het fijn om te horen dat je het zo goed hebt ervaren. Heel veel geluk met zijn drietjes! Groetjes van ons

Alleen maar lof

Fijne verloskundigen, luisteren naar je en ze pakken signalen goed op, wachten niet af maar zetten je door als iets niet helemaal lijkt zoals het hoort. Ook de terugkoppeling is goed, ze bellen en vragen hoe het met je is.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Bedankt voor de mooie reactie Carmen! Fijn dat je het zo goed ervaren hebt met ons! Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal

Vertrouwd en deskundig

Ik kijk met een goed gevoel terug op een onverwachte snelle thuisbevalling mede door de goede coaching, het vertrouwen en de rust van Astrid.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor het invullen. Wat fijn dat je zo goed kan terugkijken op onze begeleiding! Geniet van jullie gezin! Lieve groetjes van ons allemaal

Betrokken kundige zorgverleners

Van het eerste contact tot en met het laatste bezoek in de kraamweek hebben we het gevoel gehad in goede handen te zijn, kundig maatwerk. Helaas liep het tijdens de bevalling iets anders waardoor ik uiteindelijk niet met jullie kon bevallen. Vanaf thuiskomst uit het ziekenhuis in de kraamweek hebben we ons ook gehoord en gezien gevoeld. Kortom een prima begeleiding en goede voorbereiding op deze bijzondere gebeurtenis in je leven.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Lieve Anne Bedankt voor je review. Fijn dat je zo goed terugkijkt op onze begeleiding. Dit is waar wij het voor doen! Heel graag gedaan, Lieve groetjes van ons allemaal

Bijzonder fijn en vertrouwd!

De deskundigheid can de verloskundige is ontzettend fijn! En ondanks dat ik “5 uur” te vroeg aan het bevallen was hebben zij alsnog mijn bevalling gedaan omdat ik dit persee wilde! Wat ben ik ze dankbaar!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, heel goed zelfs.

Lieve Stephanie Dankjewel voor het invullen van de review. Fijn dat jij het zo goed hebt ervaren bij ons. Jij bent het voorbeeld van zorg op maat ;). Heel graag gedaan!!! Groetjes van ons allemaal

Lieve, deskundige en fijne verloskundigen!

We zijn twee zwangerschappen begeleid en super tevreden. Bij alle 4 de verloskundigen een fijn gevoel en goed geholpen. Allemaal verschillend, maar juist prettig en fijn!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, snel doorverwezen.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Prima

Lieve Mendy dankjewel voor de het invullen. Wat een mooie beoordeling! Heel fijn om te horen dat jullie een goede tijd met ons hebben gehad! Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal

Deskundige lieve dames.

Drie keer perfect geholpen door de dames. Beantwoorden al je vragen en nemen de tijd voor je. Geen vraag is te gek.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Netjes

Dankjewel Djuwla voor het invullen van de review. Wat fijn dat je zulke goede ervaringen bij ons hebt gehad, dat doet ons goed! Heel veel groetjes van ons allemaal

Fijne praktijk met betrokken verloskundigen!

Tijdens mijn zwangerschappen ging ik altijd met plezier naar de controles. Bij bijna elk bezoek mag je even naar je kindje kijken d.m.v. een echo. Verloskundigen zijn betrokken en deskundig. Als je zorgen hebt, stellen zij je gerust. Goede begeleiding gehad tijdens mijn thuisbevallingen en de nazorg. Ik zou deze praktijk aanbevelen!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Dit is prima

Dankjewel voor het invullen van de beoordeling Ilona! Heel fijn dat jet het goed hebt ervaren bij ons, daar doen wij het voor! Hee veel geluk met jullie gezin, Groetjes van ons allemaal

Alle 3 mijn zwangerschappen en bevallingen zijn begeleid door Tiny en Astrid. Wat een fijne en lieve vrouwen zijn dat. Bij mijn laatste 2 zwangerschappen ging ik voor de controles soms ook naar Judith. Zij is al net zo’n topper

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed. Alles was netjes voor elkaar

Dankjewel voor het invullen van de beoordeling, en ook nog ter nagedachtenis aan Tiny. Wat mooi.... Fijn dat je zo tevreden kan terugkijken! Heel veel groetjes van ons allemaal

Kan niet beter!

Lieve, betrokken en deskundige verloskundigen!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, tijdige verwijzing
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Dankjewel voor het invullen en de mooie beoordeling! Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze begeleiding. Heel veel geluk, Groetjes van ons allemaal

Over Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl

In onze Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl werken 3 verloskundigen:Judith Snelder, Astrid Maus en Annemarie Cornelissen. Judith Snelder is in 1991 begonnen in 's-Heerenberg. Astrid Maus heeft de praktijk van haar moeder, Tiny Maus, overgenomen en omdat Judith en Astrid al geruime tijd intensief samenwerkten hebben zij 10 jaar geleden besloten de solopraktijken samen te voegen. Sinds 2018 is Annemarie werkzaam in de praktijk. Samen bestieren we een kleine plattelands praktijk. En vinden we het heel belangrijk alle tijd te hebben voor onze zwangeren en partners. Samen met ons kunnen zij zich met vertrouwen voorbereiden op de komst van hun kindje.