Super ervaring

Een hele fijne ervaring met verloskindige praktijk Montferland-Wehl. Als er iets was kon ik snel terecht! Heb me altijd erg op mijn gemak gevoelt bij allemaal. Zelfs na onze vroeg geboorte (30 weken) hielden zij netjes contact met ons en namen contact op over hoe het ging. En zijn bij ons thuis geweest nadat onze kleine uiteindelijk thuis was.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Altijd netjes en schoon
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja zeker

Hi Charelle, Het is al weer eventjes geleden maar wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden waren! Dank je wel hoor!

Betrokken en kundig!

Gedurende twee zwangerschappen begeleid door de verloskundigen van Montferland Wehl. Beide keren de begeleiding als heel positief ervaren, de dames zijn betrokken en kundig! Allen zijn erg toegankelijk en heel prettig in omgang.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hi Myrthe, Wat een mooie review! Dank je wel hoor.

Goed zorg met zwangerschap en naar de bevalling ,mensen met goede ervaring.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? N.v.t.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? N.v.t.

Dag Ania We hadden elkaar al gesproken bij de nacontrole maar wat een mooie reactie op "klanten vertellen". Dank je wel hoor!

Je bent totaal geen nummer maar een echt mens bij hun. Ze zijn allemaal open en eerlijk en geven je de helpende hand waar nodig ook doen ze liever een onderzoek teveel als te weinig wat ook erg prettig is en daardoor voel je je ook gewaardeerd. Kortom hele goede verloskundigen die daar werken

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hi Diandra, Excuus voor de wat later reactie (veel baby's geboren ;) Dank je wel voor de mooie terugkoppeling!

Geweldige praktijk.

Een praktijk met veel ervaring en deskundigheid. Ze geven je een vertrouwd gevoel, iedere keer weer als je een controle hebt.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed (ook tijdens de corona crisis werd hier goed op gelet)

Hoi Michelle, Bedankt voor je mooie review! Graag gedaan! Heel veel geluk, Groeten Annemarie Cornelissen

Heel prettig

Ik heb de zorg als zeer prettig ervaren! Je kunt altijd bellen, ze nemen je zeer serieus, komen langs als het moet etc.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Uitstekend
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jazeker

Beste Sanne, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is voor ons heel belangrijk om te horen hoe iedereen onze zorg ervaart. Heel veel geluk met jullie kleine ! Groeten Annemarie Cornelissen

Zeer deskundige en betrokken verloskundigen

Er werd duidelijke informatie gegeven, afgestemd de desbetreffende fase in de zwangerschap. Ook voldoende naslagwerk. De ZwApp bleek ook een handige tool voor info. De verloskundigen hadden zich goed ingelezen mbt mijn patientdossier. De verloskundigen en stagiaire Milou kwamen betrokken en vriendelijk over. Aandachtspunt; ik mis Marije nog op jullie site?!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Karin, Bedankt voor de review. Fijn dat jullie tevreden zijn! Marije staat op de site ;) Onderaan op onze homepage als 4e verloskundige. Ze staat er nu een maand of 2 op vermeld. Veel geluk met jullie meiden! Groeten Annemarie Cornelissen

Helemaal goed, gezellige praktijk.

Tweede kindje, geen twijfel over mogelijk om ergens anders heen te gaan. Voelde weer als thuiskomen bij Astrid en Judith. Annemarie en Marije wat minder gezien, maar ook alleen maar positieve ervaring mee. Contact met Thea was ook prettig.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat jullie je zo thuis hebben gevoeld bij ons en dat jullie wederom bij ons een goede tijd hebben gehad! Veel geluk, Groeten Annemarie Cornelissen

Fijne praktijk

Leuke en lieve dames die je begeleiden bij je zwangerschap. Altijd goed advies en je voelt je meteen op je gemak.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Rianne, Bedankt voor de mooie evaluatie! Daar doen we het voor! Groeten Annemarie Cornelissen

Ik ging er altijd met plezier heen, en keek er ook altijd weer naar uit.

Klantvriendelijk, Maakte veel tijd vrij, Altijd heel vrolijk en beleefd. Kreeg vaak complimenten, Kon altijd terrecht voor vragen of problemen of onzekerheden. Er werd altijd goed geluisterd naar de verhalen. Kortom heb een hele positieve ervaring.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, ik was altijd zeer tevreden.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed, het zag er altijd netjes en overzichtelijk en schoon uit.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Alleen de praktijk in wehl was voor de eerste keer moeilijk te vinden. Maar de overige praktijken zaten op een lokaal punt waar voldoende parkeergelegenheid is. De overige praktijken waren makkelijk te vinden.

Beste Nikita, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je altijd met plezier bij ons op de praktijk kwam. Veel geluk! Annemarie Cornelissen

Geweldig, professioneel,betrokken en hele lieve en bekwame verloskundigen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeker

Wat een mooie beoordeling Aniek, Dankje! Veel geluk met elkaar, Groeten Annemarie Cornelissen

Toppers!!

De titel zegt het al, toppers zijn jullie. Lief, zorgzaam en altijd een luisterend oor. Geïnteresseerd en erg professioneel. Na 3 zwangerschappen kan ik dit wel zeggen. Vooral Astrid en judith heb ik veel gezien, en we hebben denk ik zeker een fijne band opgebouwd na al die jaren. Dank hiervoor, namens mij, rick, en de jongens Teun, Flip en Rijk

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Liza, Bedankt voor je mooie review! Mooi dat je na 3 zwangerschappen zo goed kan terugkijken op onze zorg. Daar doen we het voor! Heel veel geluk met jullie jongens, Groeten Annemarie Cornelissen

Erg tevreden met de kundigheid, advisering en vriendelijkheid van de medewerkers

Op een paar puntjes na: 1 keer kreeg ik mail doorgestuurd wat bedoeld was voor een andere client (de info ging over een miskraam dus was even schrikken) Ik was graag wat beter geïnformeerd over wat er geregeld moet worden wat betrefd consultatiebureau en zorgverzekering baby als je in Duitsland woont maar verder alles in Nederland geregeld hebt (evt wil ik mijn ervaring over hoe t werkt nog wel een keer doorgeven als jullie willen) Verder kijk ik heel blij terug op het fijne contact met de mensen van de verloskundigenpraktijk. De super kundigheid met de echo's, combi test en 20 weken echo van Judith heeft me heel veel steun gegeven. De zorgzaamheid van Annemarie vorig jaar met de miskraam, en de info van de info avonden en in de kraamweek gaven me gerustelling . Het meeleven/meedenken/meevoelen van Marije tijdens de zwangerschap en eerste kraamweek gaf me vertrouwen in en zachtheid voor mezelf. Astrid heb ik niet ontmoet maar vast wel een keer aan de telefoon gesproken. Dames: enorm bedankt voor jullie goede zorgen! Als zzp'er weet ik hoe t is om je vol in te zetten voor je werk. Dat je werk meer is dan alleen werk. En dat voelde ik bij jullie ook.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? prima

Bedankt voor de mooie review! De punten die je aangeeft nemen we zeker mee. We hebben elke week bespreking met elkaar en daar zullen de bovengenoemde punten ook worden meegenomen. Geniet van elkaar! Groeten Annemarie Cornelissen

Fijne praktijk met een persoonlijke benadering!

De praktijk bestaat uit 4 verloskundigen. Alle 4 even persoonlijk en deskundig. Ze staan voor je klaar en nemen de tijd.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja. Verwijzing naar extra groeiecho. Dit werd volledig voor ons geregeld.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg goed

Bedankt voor je mooie review! Groeten Annemarie Cornelissen

Deskundig, betrokken, goede en fijne begeleiding in iedere fase van de zwangerschap en bij bevalling

Hele fijne en deskundige begeleiding tijdens iedere fase vd zwangerschap en tijdens en na de bevalling. Je kunt altijd terecht met al je vragen/zorgen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed

Ook wij zijn heel blij dat jullie weer zo'n mooie ervaring hebben gehad! Dank je wel voor de mooie beoordeling.

Prima zorg en genoeg tijd/aandacht.

Ik vond het een fijne en persoonlijke praktijk.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima.

Dag Willeke, Dank je wel voor de mooie beoordeling!

Zoals het hoort!

Elke afspraak was er echt tijd voor je, en als er vragen waren werd alles rustig uitgelegd. Enige minpuntje vonden wij de hoeveelheid aan mail met informatie. Het waren zeker zaken die belangrijk zijn maar misschien een idee om dit te bundelen in een informatiepakket/magazine zodat je dit makkelijk terug kan lezen/vinden.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Top

Beste Sabine, Bedankt voor de review. We begrijpen dat de informatie vrij veel is, zeker in Corona tijd kwam er nog meer op je af aan info! Bedankt voor de tips, we nemen het mee! Groeten Annemarie Cornelissen

Goede zorg en vriendelijk

Wat ik fijn vond is het aantal echo’s wat we kregen. Eigenlijk bij iedere controle keken ze ook even dat geeft toch net wat meer indruk dan alleen hartje luisteren. Erg leuk!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, doorgestuurd naar gynaecoloog
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Keurig

Beste Willemijn, Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Geniet van jullie kleintje. Groet, Annemarie Cornelissen

Goede persoonlijke begeleiding

Door alle verloskundige goed begeleid. Erg tevreden.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Lynn, Bedankt voor je mooie review! Daar doen we het voor! Groeten Annemarie Cornelissen

Top begeleiding

Vriendelijke verloskundigen die goed bereikbaar zijn (ook 's nachts) die bereid zijn om je vragen te beantwoorden en eventuele onzekerheden weg te nemen. Hier hebben wij veel aan gehad!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja. De overdracht naar het ziekenhuis is goed verlopen.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Ze maakte alles netjes schoon na elke afspraak. De hygiëne is toegenomen rondom het virus. Zij hebben de regels goed in acht genomen.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja! Ik heb hen altijd kunnen bereiken als dat nodig was.

Beste Nienke, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel geluk! Groeten Annemarie Cornelissen

Na mijn miskraam werd ik erg onzeker over mijn zwangerschap. Zou alles wel goed verlopen, doet de kleine het goed in de buik. Ik kon goed mijn verhaal kwijt en er was begrip over mijn onzekerheid. Gelukkig voor de corona tijd kon ik om de 2 weken een echo laten maken totdat ik 20 weken zwanger was zodat ik mijn zekerheid terug kreeg. Mijj gehele zwangerschap heb ik fijn ervaren. Een top praktijk met fijne verloskundigen!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Sharon, Fijn dat je het zo goed hebt ervaren. Blij dat we dit hebben kunnen doen voor jullie. Groeten Annemarie Cornelissen

Fijne praktijk, prettige begeleiding.

Prettige begeleiding tijdens zwangerschap, bevalling en nazorg.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goede hygiëne

Beste M, Bedankt voor je mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Annemarie Cornelissen

Altijd goed geholpen en gehoord

Ik ben erg tevreden over de verloskundigen , ze hebben me altijd goed en duidelijk geholpen, de ap ook erg fijn zodat je alles altijd digitaal kan terug lezen enige is dat de eerste 2 echo fotos erin zijn gezet en daarna heb ik geen fotos meer ontvangen geen noodzaak maar dat vond ik soms jammer. Fijne controles en had met ieder een klik

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super goed ook ivm de corona extra goed

Beste Mandy Bedankt voor je review. Je tip nemen we mee wat betreft de echo foto's. Dank daarvoor. Veel geluk! Groeten Annemarie Cornelissen

Fantastisch geholpen in de periode van zwangerschap, bevalling en kraamweek!

Ik ben erg tevreden over de begeleiding, ook ondanks deze Corona periode met beperkende maatregelen. Ik heb fijne gesprekken gehad met alle drie verloskundigen, fijne controles waarin tijd genomen wordt en veel uitgelegd wordt en een goede begeleiding bij bevalling.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, verwijzing naar ziekenhuis werd goed uitgelegd.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, in de mails staat duidelijke uitleg waar je moet zijn. Fijn dat je bevestigingsmail krijgt met locatie en tijd.

Beste Yvon, Een beetje laat, maar toch wil ik je nog even bedanken voor je mooie review! Dat vinden we erg fijn! Groeten Annemarie Cornelissen

Hele fijne verloskundigen praktijk

Hele fijne verloskundigen praktijk. Duidelijke uitleg. Lieve, betrokken verloskundigen.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, was vlot geregeld
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja. Enige nadeel is dat er voor de praktijk in s heerenberg weinig parkeer plaatsen zijn. Als je hoog zwanger met een kindje van 2 jaar moet parkeren bij de action en moet lopen naar de praktijk kan dit best ver zijn.

Beste Josien, Een beetje late reactie, maar toch nog even een bedankje voor je review. Ten aanzien van het parkeren kan ik me dat helemaal voorstellen. Dan is het best een eind lopen.... Fijn dat je verder zo tevreden was. Veel geluk! Annemarie Cornelissen

Over Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl

In onze Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl werken 3 verloskundigen:Judith Snelder, Astrid Maus en Annemarie Cornelissen. Judith Snelder is in 1991 begonnen in 's-Heerenberg. Astrid Maus heeft de praktijk van haar moeder, Tiny Maus, overgenomen en omdat Judith en Astrid al geruime tijd intensief samenwerkten hebben zij 10 jaar geleden besloten de solopraktijken samen te voegen. Sinds 2018 is Annemarie werkzaam in de praktijk. Samen bestieren we een kleine plattelands praktijk. En vinden we het heel belangrijk alle tijd te hebben voor onze zwangeren en partners. Samen met ons kunnen zij zich met vertrouwen voorbereiden op de komst van hun kindje.