Goede service, correct, vriendelijk en open

Maar vooral een "warme", vriendelijke en waardige begeleiding van Irma.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Coppens is een prima uitvaartorganisatie, die ja van begin tot eind ontzorgd.

Coppens, en met name Jeffrey, heeft ons vanaf het moment van overlijden tot aan het eind met veel zorg begeleid, daar hebben wij een heel goed gevoel aan over gehouden. Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen, en als er eens iets aangepast moest worden was dat geen probleem en werd daar soepel en accuraat op ingespeeld. Dat de uitvaartdienst in hun eigen centrum kon plaatsvinden vonden wij een groot voordeel, je bent niet afhankelijk van ander partijen en protocollen, dus je kan het doen zoals je zelf wilt en op je eigen tempo, zonder dat er alweer een andere uitvaart staat te wachten. Ook de door Jeffrey voorgestelde spreekster paste precies bij onze familie, hierdoor is het voor alle aanwezigen een mooi en waardig afscheid geworden. Kortom Coppens heeft het prima gedaan, wij zijn

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrokkenheid en deskundigheid op het moment dat dat erg nodig is.

Bij het plotseling overlijden van onze vader, is het een geruststellende gedachte om Jeffrey Coppens als een ervaren en betrokken uitvaartleider naast ons te hebben. Met duidelijke informatie over de te ondernemen acties, kunnen wij ons richten op ons persoonlijk afscheid, terwijl Jeffrey al het andere voor zijn rekening neemt. Hierdoor kijken we met een warm en tevreden gevoel terug op de afgelopen periode, en met dankbaarheid aan Jeffrey en de medewerkers van Coppens Uitvaartverzorging, die dat mogelijk maakten.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer prettig, proffecioneel en open.

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daar we niet wisten waar we allemaal aan moesten denken bij het regelen van de uitvaart, heeft Coppens ons aan de hand genomen en altijd open en eerlijk gecommuniceerd over alles, ook de prijzen van alles.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Gemoedelijk, persoonlijk, betrouwbaar en vertrouwd.

Het contact was gemoedelijk, persoonlijk. We hebben voldoende steun en informatie gehad om er een mooie uitvaart van te maken. Afspraken werden goed nagekomen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima aangesloten bij gevoel en emotie van familie

Snelle reactie na eerste telefoontje. Wisseling van begeleider was een prima zet. Eerste sloot niet helemaal aan bij gevoel nabestaande. Actieve houding van begeleiders en prima verzorging van overledene.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel, met zorg op maat.

Onze ervaring met Coppens was zeer naar tevredenheid. Met oog voor detail en een goede mensenkennis. Je kon je wensen aangegeven en daar werd met elkaar aan gewerkt tot een mooi eindresultaat. Ook hadden ze een luisterend oor voor als het wat minder ging, ontzettend fijn was dat. De dienst is geweldig verlopen, precies naar onze wens. Ook naar de wens van mijn man, hij zou ontzettend trots geweest zijn. Na een paar weken een fijn nagesprek gehad. Kortom hele fijne mensen, ondanks de trieste situatie. Met vriendelijke groet, Rianne.

Goede begeleiding.Mooie uitvaart

Door de samenwerking met Coppens uitvaartverzorging kreeg mijn zus een heel mooie uitvaart

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer fijne persoonlijke begeleiding, met ruimt voor eigen wensen.

Heel positief, een goede hulp in een moeilijke tijd. Ruimte voor eigen wensen zodat de uitvaart goed en mooi verlopen is met een prettige sfeer. Ook een luisterend oor werd geboden.

Zeer goed en persoonlijk

Van begin af is er een professionele, persoonlijke begeleiding met veel aandacht voor nabestaanden. Met wensen wordt zoveel mogelijk rekening gehouden en er wordt ook goed meegedacht over het mogelijk maken van spontaan ontstane ideeën. Wat ook heel fijn is dat je van begin tot eind dezelfde uitvaartbegeleider ziet en dus een vast aanspreekpunt hebt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede ervaring met Jeffrey en Prisca, regelden alles rondom begrafenis:voor ons een zorg minder

Contact prima, afspraken nagekomen, meelevend, prettige houding, dachten met ons mee.

perfecte uitvoering

ondanks alle verdriet toch een hele mooie dienst gehad bij het overlijden van onze zoon

Behulpzaam, respectvol

Irma is een warm persoon die de tijd en de aandacht voor ieder lid van het gezin heeft. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goed en mooi betrouwbaar bedrijf

Irma Kerstens is zeer betrouwbaar, Zorgvuldig en heeft ons geweldig bijgestaan. Tis n kanjer. Doe haar de groetjes

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfecte begeleiding waardoor een bijzondere en dierbare herinnering

Heel veel waardering voor de wijze van de begeleiding van de uitvaart door Will Buckens, zeer betrokken, dag en dacht bereikbaar. Geen vraag is te veel, adviseerde en maakte mogelijk wat wij in gedachten hadden. Liet ons kennis maken met woorddienstbegeleider Siem van Baal, geweldig hoe hij het verwoordde in tekst en zang! Ik vind het fijn dat de bijeenkomst in het uitvaartcentrum in Roosendaal gehouden werd (mooi ingericht), heel intiem.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Kort samengevat? Meer dan uitstekend!

Zoals de titel al zegt; meer dan uitstekend! Gedurende het hele traject (voor, tijdens en erna) uitstekende begeleiding, adviezen en zelfs een luisterend oor. Uiteraard is het in feite een zeer droevige gebeurtenis, maar dankzij Coppens (en met name Jeffrey) is alles mooie en netjes geregeld (tot in de puntjes). Wat een absolute opluchting is, want er moe(s)t inderdaad erg veel worden geregeld. Dit was onze eerste ervaring met uitvaart/crematie in (zeer) persoonlijke sfeer, maar het is toch wel erg fijn om te weten dat een uitvaart/crematie bij Coppens in goede handen is. Niks is teveel en vriendelijkheid alom. Wat ook erg fijn was, was het feit dat men altijd probeert mee te denken. Ik hoop, logischerwijs, dat wij geen beroep meer hoeven te doen op Coppens in de nabije toekomst. Maar mocht het onverhoopt nodig zijn, dan weten wij wel waar wij moeten zijn. Niks dan lof over Coppens Uitvaartzorg en hun team!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

zeer betrokken en goed advies

Vanaf het moment dat je contact opneemt met Uitvaartcentrum Coppens is er, tussen alle verdriet en emoties door, een leidraad. Stap voor stap, dag voor dag word je op een hele sympathieke maar ook professionele manier begeleid tot de dag van de plechtigheid aangebroken is. En, net als bij een puzzel, valt dan alles samen. De dienstverlening is van hoogstaande kwaliteit bij dit bedrijf, evenals de flexibiliteit om op het laatste moment nog snel even iets recht te kunnen zetten. Wij hebben niets dan lof voor Jeffrey en zijn team.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

We kregen een hele fijne en persoonlijke begeleiding in deze moeilijke periode.

We zijn heel erg tevreden over de hele fijne en persoonlijke begeleiding die we kregen in de periode na het overlijden van mijn moeder. We kunnen toch met een fijn gevoel terugkijken op deze week na het overlijden tot en met de crematie, omdat alles precies gegaan is zoals we graag wilden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De begeleiding vanuit Coppens was ontzettend warm en empatisch zie onder

De persoonlijke en warme begeleiding van Wil Buckens ( die altijd klaarstond en bereikbaar was) van Coppens uitvaartverzorging, waarbij we gebruik mochten/ konden maken van de familiekamer in Oud Gastel en waarbij zoveel mogelijkheden werden aangeboden mbt goed afscheid nemen maakte dat we dit afscheid allemaal als een heel mooi afscheid hebben ervaren ondanks het verdriet.

Betrokken, professioneel

Geen enkel negatief punt te bedenken. Will Buckens heeft de zaken uiterst kundig geregeld en de woorden die hij tijdens de dienst zei pasten helemaal in het plaatje

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

veel steun, lastig om met zowel de familie als de executeur afspraken te maken

ik persoonlijk had het nog prettiger gevonden als er maar met een persoon zaken gedaan werd. nu was het soms met zowel de familie als de executeur afspreken. Verder goed begeleid met gevoel voor de mensen die achter blijven.

Respectvol en meedenkend.

Mijn ouders zijn op 6 weken tijd overleden. Eerst mijn moeder daarna mijn vader. De plechtigheden vonden plaats in het afscheidscentrum aan de Meeten 42 te Roosendaal. Heel sfeervolle locatie, geen tijdsdruk bij het condoleren. Heel vriendelijk en flexibel personeel. Er werd ook goed meegedacht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Aardige en vriendelijke mensen, die geduldig zijn en de tijd nemen.

Aardige en vriendelijke mensen, die geduldig zijn en de tijd nemen. Goede uiteenzetting van de kosten vooraf.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede en eerlijke service, erg persoonlijk

Tijdens het gesprek aan huis erg goed en eerlijk geholpen. Alvorens we allerlei afspraken gemaakt hadden heeft de medewerker van Coppens alles uitgezocht bij de verzekeraar of er wel werd uitgekeerd als een zelf gekozen uitvaartondernemer werd gecontracteerd. Dit om financiële verrassingen te voorkomen. Erg fijne samenwerking.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer betrokken, vriendelijk, betrouwbaar en vakkundige begeleiding

We kunnen niet anders zeggen dat het allemaal heel goed geregeld was. Het was heel fijn dat Jeffrey ons stap voor stap alles uitlegde en ons heel goed begeleide maar vooral ook dat hij heel goed luisterde en ons de tijd en ruimte gaf voor onze persoonlijke wensen omtrent de uitvaart van onze Oma /moeder Het was ook heel fijn dat we altijd even mochten bellen als we nog iets wilde veranderen of wat wilde weten.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens