Betrokken, warm, respectvol, luistert naar je wensen, goede begeleiding

Prisca wij willen je op deze manier nogmaals bedanken voor alles. Mede dankzij jou, kunnen wij terug kijken op een mooi afscheid van mijn man, onze vader en opa. Het blijft een trieste gebeurtenis, maar mede door de goede zorg en behulpzaamheid is het een zeer mooie maar zeker persoonlijke uitvaart geworden. In een moeilijke tijd hebben we toch de juiste keuzes en beslissingen kunnen nemen. Familie van Meer Etten-Leur

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfecte service, hele vriendelijke mensen en in overleg is er veel mogelijk

Vanaf het eerste telefoontje na het overlijden van onze lieve zoon is alles vanuit Coppens perfect geweest. Alles was bespreekbaar en in overleg was alles mogelijk. Vooral het persoonlijk contact en betrokkenheid heeft ons veel steun en warmte gegeven in deze vreselijke periode.

zeer klantvriendelijk

Zeer fijne ervaring, huiselijke sfeer, fijne begeleiding en zeer meedenkend.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

heel vriendelijk, alles voelt vertrouwd aan.

Erg bekwame mensen, die met je mee denken en je verdriet goed aanvoelen. Alles wordt goed besproken en ze nemen echt de tijd voor je. Geen haast werk. Ze staan dag en nacht voor je klaar, je mag ze altijd bellen. Wat ze beloven doen ze ook echt. Pa mogen helpen met aankleden, ze bieden je tal van mogelijkheden, niks moet, alles mag. !! Het voelt in Roosendaal erg warm aan. We hebben de dienst voor Pa daar gehouden want Pa wilde het klein houden en het is in Roosendaal allemaal zo warm, je zou bijna zeggen huiselijk en vertrouwd zo voelde het aan. Niet dat kille van een grote aula. Ook de koffietafel erna hebben we bij Coppens Roosendaal gedaan, vriendelijk dames, speelgoed voor de achterkleinkinderen. Ook de begeleidster Irma was geweldig, een liefdevolle warme vrouw, we hebben veel steun aan haar gehad. Daarom beveel ik Coppens aan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Persoonlijke begeleiding van begin tot eind

Prisca was voor ons eerste contactpersoon bij Coppens. Zij heeft de crematie met ons voorbesproken en ervoor gezorgd dat we in alle rust de beslissingen konden nemen die voor ons goed voelde. We kijken met een tevreden gevoel terug op de uitvaart. Dit alles zal ons helpen in het rouwproces.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top verzorging door Coppens!

Vanaf het eerste contact zijn we zeer goed geholpen door Irma van de Fa Coppens. Zeer goede begeleiding en ontzorging!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede service en vriendelijk en prettige mensen

Ik heb de ervaring met Coppens uitvaardzorg als heel goed mogen beschouwen. Goed verzorgd en vriendelijke personeel die de bergeleiding doen voor en na de crematie.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De begeleider was al voor het overlijden betrokken bij het afscheid.

Doordat de begeleider in een vroeg stadium betrokken was bij het afscheid van mijn partner verliep alles naar haar wens. Dit gaf in alle moeilijke dagen heel veel rust. Je wist immers dat alles haar wens was.

Klantvriendelijk en service-gericht

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Coppens.

Respectvol vriendelijk en behulpzaam

Vanaf het moment van melden van het overlijden hebben wij steun en hulp mogen ervaren om op een warme waardevolle manier afscheid te kunnen en mogen nemen van mijn man / onze vader en opa. Wij hebben tot aan de dag van de crematie nooit het gevoel gehad dat iets snel moest gebeuren, er was altijd tijd genoeg. Mede door jullie betrokkenheid hebben wij deze moeilijke week ervaren als een warme waardevolle week. Koosje Ellen en Sandra

Waardigheid ten top!

Na zeer positieve ervaringen bij de uitvaartverzorging van mijn vader, drie jaar geleden, kozen we onlangs ook bij het overlijden van mijn moeder, zonder aarzeling opnieuw voor Coppens Uitvaartzorg. Ook nu voldeden ze aan al onze verwachtingen en wensen. Op een zeer warme, menselijke en persoonlijke manier zijn we in een moeilijke periode prima begeleid en ondersteund. Mede hierdoor werd het een waardig afscheid. Al onze wensen werden ingevuld (prima maatwerk) en veel werk werd uit handen genomen. Er werd niet aangedrongen om bepaalde extra zaken te doen en er werd eerlijk vooraf verteld wat wel en wat niet kon en wat de kosten zouden zijn. ook de nazorg ervaren we als bijzonder fijn. Bijzonder dank hiervoor.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Warme, respectvolle begeleiding door een professioneel team

Vanaf het eerste contact hebben wij als familie vertrouwen gehad in deze organisatie. De stapsgewijze weg naar een mooi en goed afscheid zal ons bijblijven.

warm en persoonlijk

Wij hebben vorige week bij het afscheid van mijn vader mogen ervaren hoe fijn de samenwerking met Prisca Rombouts is. Met al onze wensen werd rekening gehouden. Het is een hele mooie, emotionele en waardevolle plechtigheid geworden. Door de begeleiding van Coby Snijders is de dienst met een katholiek tintje door de aanwezigen als heel bijzonder en persoonlijk ervaren.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Aan te bevelen voor een zeer waardig afscheid,want dat willen we toch allemaal!

Het afscheid van mijn vrouw was heel waardig. Heel veel had ze zelf geregeld, maar de ondersteuning door uitvaartbegeleidster Prisca bij de uitvoering was top. Aan de kleinste zaken werd gedacht. Je hebt het op zo een moment al moeilijk en heel veel zorgen worden uit handen genomen. Ja hoor ik mensen nu denken: "Dat hoort een uitvaartzorg toch te doen"? Ja klopt, maar belangrijk is nu net die service te bieden die daar toch een eind bovenuit steekt. Op deze wijze heeft mijn vrouw door een dynamisch, meedenkend team een waardig afscheid gekregen en kan ik er zelf met een goed gevoel op terug kijken.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Tot in de puntjes met aandacht verzorgd.

prima verzorging en aan alles is gedacht, met liefde en respect.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede begeleding. Heel fijn.

Goede begeleiding. Er wordt overal tijd voor genomen en naar je geluisterd.

Goede begeleiding!

Zeer tevreden over de begeleiding welke irma ons heeft gegeven in een zeer emotionele drukke week naar de uitvaart toe. Erg betrokken en meegaand vwb onze wensen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne mensen die je steunen, naar je luisteren en begeleiden bij het afscheid van een dierbare.

We kregen meteen een heel vertrouwd gevoel toen Jeffrey en zijn collega,s bij ons kwamen na de plotselinge dood van onze dierbare. Het was een onverwacht overlijden dus we waren helemaal niet voorbereid om een afscheid te moeten regelen. Jeffrey en zijn collega,s namen ons als het ware bij de hand om ons te begeleiden met het regelen van de uitvaart. Ze gaven ons veel gelegenheid om over onze dierbare te vertellen en gaven steun op moeilijke momenten. Jeffrey vertelde alle mogelijkheden die er waren op het gebied van afscheid en samen met hem hebben we een hele mooie afscheidsweek voor onze dierbare kunnen regelen. We kijken mede door de goede zorgen en het perfect regelen van alles rondom het afscheid door Jeffrey en zijn collega,s terug op een verdrietige en moeilijke maar ook een mooie en goede week. Omdat alles zo mooi en goed ging hebben wij daar heel veel steun uitgehaald.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke medewerkers en zeer goede service

Zeer vriendelijke medewerkers, goede service. Alles wordt perfect geregeld, de medewerkers denken mee, geven goede adviezen. Je kunt met een gerust hart het regelen van een afscheid overlaten aan Coppens.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer professioneel en toch heel persoonlijk

Wij hebben nu voor de 3e keer in een vrij korte periode samengewerkt en dit is wederom zeer goed bevallen. De medewerkers zijn vriendelijk, netjes, correct en professioneel ingesteld, met de bedoeling om de familie zoveel mogelijk te ontzorgen in bedroefde tijden. Perfecte service met een personal touch.

Alles top geregeld!

Alles top geregeld, ook goed ingesprongen op iets wat anders verloopt dan verwacht. Complimenten voor Will en Prisca, was fijn jullie als begeleiding naast ons te hebben.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Professionel, vriendelijk, persoonlijk en met toch voldoende afstand voor eigenheid.

Vanaf het eerste moment een vriendelijk en warm ontvangst. met in het traject veel contact voor alle details. netjes en zeer snel opgevolgd. kortom. professioneel, menselijk.

Zeer goede ervaring

Professioneel maar ook warm. Een rots in de branding.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede uitvaartbegeleider, persoonlijk en betrokken.

De ervaring met Coppens uitvaartzorg was erg goed bij het overlijden van mijn vader en nu ook bij het overlijden van mijn moeder. Ik ben erg tevreden over de begeleiding door Wendy en Will. Alles is perfect geregeld met veel persoonlijke aandacht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een firma waar de klant centraal staat en waar service hoog in het vaandel staat.

De firma Coppens hebben wij leren kennen als een firma waar zeer ervaren, gedreven en professionele medewerkers werken. Zij hebben onze familie gedurende de periode dat wij afscheid moesten nemen van ome Kees zeer goed ondersteunt, meegedacht en in in zijn geheel ontzorgt. Ook na de begrafenis konden wij beroep op hen blijven doen en hielpen zij ons waar nodig. Kortom jullie verdienen een groot compliment zoals alles verlopen is.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Uitvaartzorg Coppens nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.

Filter op Taal