Goede begeleiding en heel betrokken

Vanaf het eerste moment was er een goede band met Irma. De betrokkenheid en hoe zij ons benaderde was warm. Ze wilde ons echt leren kennen en heeft al onze vragen heel duidelijk beantwoord. Mijn man, en onze vader, lag er prachtig bij. We hebben heel goed afscheid kunnen nemen. Ze hield ons overal van op de hoogte. Heeft ons telkens heel goed ontvangen. Mede door uw onderneming hebben wij alles goed kunnen regelen en af kunnen sluiten. Heel veel dank.

Goede service in een moeilijke periode.

Het bedrijf neemt een zorg uit handen en begeleidt je gedurende een moeilijke periode. Ook daarna kun je er een beroep op doen.

Meelevend, meedenkend, zeer deskundige en sympathieke mensen.

Het personeel van begrafenisonderneming Coppens staat dag en nacht voor je klaar, denkt met je mee, geeft goede adviezen, handelt correct en doeltreffend en gaat op een persoonlijke, warme manier om met de nabestaanden, geeft genoeg ruimte om de herdenkingsdienst zelf in te vullen, maar kan daarbij ook goede begeleiding bieden als dat nodig is. De locatie waar de overledene opgebaard wordt, is mooi en rustgevend. De verzorging van het drukwerk (advertentie, rouwkaart, prentje) is ook prima. Wij zijn heel tevreden en bevelen deze onderneming zeker aan anderen aan!

Het was een fijne en persoonlijke samenwerking.

Ik heb een hele fijne en goede ervaring met coppens uitvaartzorg. Persoonlijke begeleiding was erg fijn, zodat je één contactpersoon hebt. Coppens heeft mij goed door de zeer moeilijke periode heen begeleid. Er werd goed mee gedacht over alles wat er bij komt kijken.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens