Goede begeleding. Heel fijn.

Goede begeleiding. Er wordt overal tijd voor genomen en naar je geluisterd.

Goede begeleiding!

Zeer tevreden over de begeleiding welke irma ons heeft gegeven in een zeer emotionele drukke week naar de uitvaart toe. Erg betrokken en meegaand vwb onze wensen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne mensen die je steunen, naar je luisteren en begeleiden bij het afscheid van een dierbare.

We kregen meteen een heel vertrouwd gevoel toen Jeffrey en zijn collega,s bij ons kwamen na de plotselinge dood van onze dierbare. Het was een onverwacht overlijden dus we waren helemaal niet voorbereid om een afscheid te moeten regelen. Jeffrey en zijn collega,s namen ons als het ware bij de hand om ons te begeleiden met het regelen van de uitvaart. Ze gaven ons veel gelegenheid om over onze dierbare te vertellen en gaven steun op moeilijke momenten. Jeffrey vertelde alle mogelijkheden die er waren op het gebied van afscheid en samen met hem hebben we een hele mooie afscheidsweek voor onze dierbare kunnen regelen. We kijken mede door de goede zorgen en het perfect regelen van alles rondom het afscheid door Jeffrey en zijn collega,s terug op een verdrietige en moeilijke maar ook een mooie en goede week. Omdat alles zo mooi en goed ging hebben wij daar heel veel steun uitgehaald.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke medewerkers en zeer goede service

Zeer vriendelijke medewerkers, goede service. Alles wordt perfect geregeld, de medewerkers denken mee, geven goede adviezen. Je kunt met een gerust hart het regelen van een afscheid overlaten aan Coppens.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer professioneel en toch heel persoonlijk

Wij hebben nu voor de 3e keer in een vrij korte periode samengewerkt en dit is wederom zeer goed bevallen. De medewerkers zijn vriendelijk, netjes, correct en professioneel ingesteld, met de bedoeling om de familie zoveel mogelijk te ontzorgen in bedroefde tijden. Perfecte service met een personal touch.

Alles top geregeld!

Alles top geregeld, ook goed ingesprongen op iets wat anders verloopt dan verwacht. Complimenten voor Will en Prisca, was fijn jullie als begeleiding naast ons te hebben.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Professionel, vriendelijk, persoonlijk en met toch voldoende afstand voor eigenheid.

Vanaf het eerste moment een vriendelijk en warm ontvangst. met in het traject veel contact voor alle details. netjes en zeer snel opgevolgd. kortom. professioneel, menselijk.

Zeer goede ervaring

Professioneel maar ook warm. Een rots in de branding.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede uitvaartbegeleider, persoonlijk en betrokken.

De ervaring met Coppens uitvaartzorg was erg goed bij het overlijden van mijn vader en nu ook bij het overlijden van mijn moeder. Ik ben erg tevreden over de begeleiding door Wendy en Will. Alles is perfect geregeld met veel persoonlijke aandacht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een firma waar de klant centraal staat en waar service hoog in het vaandel staat.

De firma Coppens hebben wij leren kennen als een firma waar zeer ervaren, gedreven en professionele medewerkers werken. Zij hebben onze familie gedurende de periode dat wij afscheid moesten nemen van ome Kees zeer goed ondersteunt, meegedacht en in in zijn geheel ontzorgt. Ook na de begrafenis konden wij beroep op hen blijven doen en hielpen zij ons waar nodig. Kortom jullie verdienen een groot compliment zoals alles verlopen is.

Respectvol / mensgericht / meelevend

Onze ervaring aan Coppens en brens heel fijn. We zijn super opgevangen door Wendy en Will. Ze hebben ons alle vrijheid gegeven en respecteerde al onze wensen en keuzes. Ook gaven ze tips of eventueel advies. Ook kwamen ze zelf met evt voorstel naar ons toe en dat deed ons ook goed. Jullie wisten je inteleven in de mens en situatie. Had dit nog nooit eerder mee gemaakt maar wat komt er veel op je af!! Door jullie hulp betrokkenheid en respect hebben we het verlies en afscheid ervaren al waardevol en mooi. Dank voor alles.

Super geregeld

Extra complimenten voor Jozina die met alle geduld en begrip de crematie volledig naar de wens van de overledene Jan heeft geregeld. Ik had andere wensen dan normaal maar niets was teveel voor Jozina.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, correct, vriendelijk en open

Maar vooral een "warme", vriendelijke en waardige begeleiding van Irma.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Coppens is een prima uitvaartorganisatie, die ja van begin tot eind ontzorgd.

Coppens, en met name Jeffrey, heeft ons vanaf het moment van overlijden tot aan het eind met veel zorg begeleid, daar hebben wij een heel goed gevoel aan over gehouden. Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen, en als er eens iets aangepast moest worden was dat geen probleem en werd daar soepel en accuraat op ingespeeld. Dat de uitvaartdienst in hun eigen centrum kon plaatsvinden vonden wij een groot voordeel, je bent niet afhankelijk van ander partijen en protocollen, dus je kan het doen zoals je zelf wilt en op je eigen tempo, zonder dat er alweer een andere uitvaart staat te wachten. Ook de door Jeffrey voorgestelde spreekster paste precies bij onze familie, hierdoor is het voor alle aanwezigen een mooi en waardig afscheid geworden. Kortom Coppens heeft het prima gedaan, wij zijn

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrokkenheid en deskundigheid op het moment dat dat erg nodig is.

Bij het plotseling overlijden van onze vader, is het een geruststellende gedachte om Jeffrey Coppens als een ervaren en betrokken uitvaartleider naast ons te hebben. Met duidelijke informatie over de te ondernemen acties, kunnen wij ons richten op ons persoonlijk afscheid, terwijl Jeffrey al het andere voor zijn rekening neemt. Hierdoor kijken we met een warm en tevreden gevoel terug op de afgelopen periode, en met dankbaarheid aan Jeffrey en de medewerkers van Coppens Uitvaartverzorging, die dat mogelijk maakten.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer prettig, proffecioneel en open.

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daar we niet wisten waar we allemaal aan moesten denken bij het regelen van de uitvaart, heeft Coppens ons aan de hand genomen en altijd open en eerlijk gecommuniceerd over alles, ook de prijzen van alles.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Gemoedelijk, persoonlijk, betrouwbaar en vertrouwd.

Het contact was gemoedelijk, persoonlijk. We hebben voldoende steun en informatie gehad om er een mooie uitvaart van te maken. Afspraken werden goed nagekomen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima aangesloten bij gevoel en emotie van familie

Snelle reactie na eerste telefoontje. Wisseling van begeleider was een prima zet. Eerste sloot niet helemaal aan bij gevoel nabestaande. Actieve houding van begeleiders en prima verzorging van overledene.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel, met zorg op maat.

Onze ervaring met Coppens was zeer naar tevredenheid. Met oog voor detail en een goede mensenkennis. Je kon je wensen aangegeven en daar werd met elkaar aan gewerkt tot een mooi eindresultaat. Ook hadden ze een luisterend oor voor als het wat minder ging, ontzettend fijn was dat. De dienst is geweldig verlopen, precies naar onze wens. Ook naar de wens van mijn man, hij zou ontzettend trots geweest zijn. Na een paar weken een fijn nagesprek gehad. Kortom hele fijne mensen, ondanks de trieste situatie. Met vriendelijke groet, Rianne.

Goede begeleiding.Mooie uitvaart

Door de samenwerking met Coppens uitvaartverzorging kreeg mijn zus een heel mooie uitvaart

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer fijne persoonlijke begeleiding, met ruimt voor eigen wensen.

Heel positief, een goede hulp in een moeilijke tijd. Ruimte voor eigen wensen zodat de uitvaart goed en mooi verlopen is met een prettige sfeer. Ook een luisterend oor werd geboden.

Zeer goed en persoonlijk

Van begin af is er een professionele, persoonlijke begeleiding met veel aandacht voor nabestaanden. Met wensen wordt zoveel mogelijk rekening gehouden en er wordt ook goed meegedacht over het mogelijk maken van spontaan ontstane ideeën. Wat ook heel fijn is dat je van begin tot eind dezelfde uitvaartbegeleider ziet en dus een vast aanspreekpunt hebt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede ervaring met Jeffrey en Prisca, regelden alles rondom begrafenis:voor ons een zorg minder

Contact prima, afspraken nagekomen, meelevend, prettige houding, dachten met ons mee.

perfecte uitvoering

ondanks alle verdriet toch een hele mooie dienst gehad bij het overlijden van onze zoon

Behulpzaam, respectvol

Irma is een warm persoon die de tijd en de aandacht voor ieder lid van het gezin heeft. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Uitvaartzorg Coppens nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.