Hele fijne en professionele begeleiding

In de laatste week toen Peter nog thuis bij ons was opgebaard, zijn we geweldig ondersteund en bijgestaan door Wil Buckens. Geen enkele vraag was hem teveel, of het nu om de condoleancekaarten ging of om het afdrukken van de misboekjes. Zelfs tijdens het overvolle afscheid voor Peter in de kerk, wist Wil, en natuurlijk ook jullie overig personeel, dit in hele goeie banen te leiden. Dank voor jullie fijne hulp en zorg tijdens Peters laatste week hier in zijn eigen huis. Peter wist, dat hij binnen korte tijd zou overlijden, Zijn wens was ook, dat de uitvaartverzorging door jullie zou gebeuren !!

Men stond er voor ons, vaak onopvallend, en alles werd precies verzorgd als afgesproken.

Vanaf dat we Coppens gebeld hadden hebben ze alle werk keurig uit handen genomen en naar volle tevredenheid verzorgd. Ze hebben met ons alles wat gebeuren moest doorgenomen en onze wensen opgenomen. Daarbij werd echt duidelijk hoeveel ervaring deze mensen allemaal hebben. Daarna hebben ze alles keurig verzorgd waarbij ze altijd voor ons ter ondersteuning aanwezig waren maar nooit onnodig op de voorgrond traden. En hun werk en betrokkenheid ging ook na deze periode nog verder tot alles na 4 maanden volledig was afgerond.

Uitstekende service en bijzonder vriendelijk personeel

Zowel de begeleiding in de week voorafgaande aan de uitvaartplechtigheid alsook de uitvaartplechtigheid zelf waren perfect geregeld. Bedankt voor alles. groetjes, Conny en Frank Thomas

zeer deskundig, altijd aanwezige medewerkers (rots in de branding)

Met een goed, dankbaar gevoel kunnen wij terugkijken op een mooi, warm afscheid. Corrie had dit graag zo gewild. Dit werd allemaal mogelijk gemaakt door de altijd aanwezige, raadgevende hulp van Dhr.Will Buckens. Hij gaf ons in alle rust steun Informatie en advies. De afscheidsdienst werd op een mooie, warme manier begeleid door Coby. Kortom ik wil, mede namens mijn kinderen,een woord van dank brengen aan Will en Coby. Tevens dank aan alle overige medewerkers van Coppens Uitvaartzorg. Jan Dommanschet

Perfecte organisatie voor begrafenis of crematie

Ik kan niet anders zeggen dan dat het top was zeker de begeleiding voor en na de crematie jullie hebben zeker bij gedragen aan een zeer mooi afscheid van ons pa hiervoor hartelijk dank fam franken

Uitzonderlijk betrokken, deskundig en respectvol

Het eerste bezoek 's avonds laat was een hele hulp en de onzichtbare manier waarop twee heren mijn vrouw uit haar bed haalde en meenamen was een positieve indruk die zich moeilijk laat omschrijven. Tijdens het hele vervolg zijn wij aan de hand genomen en op een prettige wijze door het hele proces geloodst. Uw "spreker" wist van zijn ontmoeting met ons zelfs een prettige, bijna leuke, middag te maken. Ik heb lang gedacht welke kritiekpunten ik heb, wat nog beter zou kunnen ……… ik heb niets kunnen bedenken.

Warm, betrokken en vertrouwelijk

Samen met jullie collega Wil hebben mijn zusje Lieke en ik gezorgd voor een welverdiend afscheid van onze moeder. Wil heeft ons de perfecte begeleiding gegeven en hij heeft continu rekening gehouden met onze wensen. De familiekamer was voor ons ook de ideale oplossing. Hartelijk dank nogmaals!

Warme en betrokken aandacht voor de nabestaanden en de overledene.

Wij kijken terug op een prachtig afscheid van onze moeder, Oma Toosje, bij het uitvaartcentrum Coppens. De liefdevolle en warme aandacht, het overal aan denken en regelen met name door Jozina, ons persoonlijk contact, altijd bereikbaar, is voor ons hartverwarmend geweest. Heel veel dank daarvoor van de familie Scheepers-Van Ghert.

Zeer vriendelijk personeel en een hele goede service.

De service is top, zeer vriendelijk personeel en ze bieden een luisterend oor van begin tot eind. Ze verstaan het "vak" zeker. Het voelt zeer vertrouwd er wordt tijd genomen voor je verhaal en wat heel belangrijk is er wordt "geluisterd" zeker omdat het een verdrietig moment is. De locatie is ook heel bijzonder en zeer verzorgd.

Warm, respectvol, zorgzaam...

Nog voor het overlijden van mijn moeder hebben we al heel fijn contact gehad en alle wensen en mogelijkheden door kunnen spreken. De uitvaart is daardoor heel mooi geworden en een fijne herinnering.

deskundig

Irma was onze uitvaartbegeleidster na het overlijden van mijn moeder. Zij heeft ons zeer goed geholpen ! ze was deskundig en hartelijk en nam alle tijd voor ons. De voorbereidingen en de afscheidsdienst zelf is mede door haar soepel en goed verlopen.

Correct, meevoelend en efficient!

Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop de uitvaart van onze moeder verzorgd is. Prettige medewerkers, meelevend invoelend adviserend en efficient. Gaf een fijn en warm gevoel in dagen van verdriet.

Geven het "ons" gevoel, warm en vriendelijk personeel

Ondanks het verdriet toch een fijn gevoel. Dit vanaf het moment van overlijden van mijn man tot aan de contacten nadien.

Zeer goeie ervaring met de manier waarop er met de wil van de nabestaande word omgegaan.

Vanwege de open en zeer vriendelijke benadering van de medewerkers van Coppens hebben wij het afscheid kunnen nemen zoals we ons hadden voorgesteld. Ook zijn we goed begeleid in de keuze die gemaakt moeten worden.

Coppens uitvaartzorg vertaalt je wensen naar een prachtig afscheid

Het onverwachte afscheid van pa is door Jeffrey professioneel begeleid. Onze wensen werden gehoord en op de juiste manier vertaald naar een mooi en waardig afscheid. Zeer professioneel, maar zeker ook heel warm. Ook de afscheidsdienst werd perfect geleid door beiden. En de 24uurs kamer die wij voor pa tot onze beschikking hadden heeft ons zeer goed gedaan, om in alle rust en met de familie afscheid te kunnen nemen.

Respectvol, zorgzaam, geweldige begeleiding!

Inmiddels alweer anderhalf jaar geleden maar nog steeds denk ik met een goed gevoel terug naar de periode na het overlijden van mijn man. Jeffrey heeft zoveel voor ons gedaan! Ontzettend veel waardering voor hem hoe hij ons in deze moeilijke periode heeft begeleid. Het heeft ons als gezin een ontzettend goed gevoel gegeven. Mede door Jeffrey kunnen we terugkijken op een heel mooi waardig afscheid. Dit gun je iedereen!

Persoonlijk en respectvol begeleid. TOP!!

Onze eerste ervaring met Coppens Uitvaart Zorg en meteen een prima gevoel! Na het overlijden van mijn vader, deze uitvaartdienst gekozen gewoon op basis van eerder ervaringen van klanten. We zijn super begeleid door Prisca en andere medewerkers die heel betrokken waren. Alle zorg werd uit handen genomen en alles prima doorgesproken en geregeld. We kunnen met een heel fijn gevoel terugkijken op de uitvaartdienst. Die werd door Bert Sep heel mooi geleid! Het mooiste compliment kregen we van vrienden en bekenden na afloop. Velen zeiden: " zo willen we het ook!" Wat een mooi afscheid op een perfecte locatie. Dank Prisca en alle andere medewerkers. XXX

Zeer behulpzaam op de juiste momenten!

Wij hebben het ervaren als een fijn, goed contact. Uiteraard staat je hoofd er helemaal niet naar maar dan is het fijn dat er iemand is die je net dat duwtje geeft en de zaakjes regelt, waardoor het afscheid toch helemaal wordt zoals de overledene dat verdient.

Vakkundige en liefdevolle verzorging

Wij zijn vakkundig geholpen , maar ook zeer liefdevol . Het was een persoonlijke benadering . Precies de juiste toon. Geen vraag was teveel. Kortom : wij bevelen dit bedrijf actief aan

Goede service, luisterend oor, hele goede adviseur

Onze begeleidster tijdens het afscheid van moeder was Irma Kerstens. Zij heeft ons heel goed bijgestaan in deze periode door echt naar ons te luisteren wat onze wensen waren en dacht met ons mee. De communicatie was uitstekend, zowel met de familie als met het zorgteam van de Contrefort. Ook het zorgteam heeft Irma ervaren als een heel prettig persoon, waarmee de samenwerking voortreffelijk was. Irma bedankt voor alles. Het was top!

Hele goede begeleiding en persoonlijke aandacht.

We zijn erg tevreden over Coppens Uitvaartzorg. De begeleiding en de persoonlijke aandacht bij de voorbereiding op de crematie van ons pa waren heel goed, waardoor de dienst van het afscheid prachtig was. Ook het condoleren in de condoleancehal was goed verzorgd. Alles verliep naar wens. We zijn heel dankbaar.

geef mijn ervaring met jullie zeker door

Geweldig hoe jullie alles geregeld en gedaan hebben.

Betrokken en goed afgestemd op onze wensen.

Wij hebben jullie hulp als zeer prettig ervaren. We wilden geen standaard uitvaart en dat hebben Prisca en Wendy goed begeleid. Ook de contacten aan de telefoon met mensen op kantoor waren prettig. Er wordt adequaat geluisterd en meegedacht. De communicatie is helder. Een warme en hartelijke steun in deze chaotische dagen.

Persoonlijk, rustig, zorgzaam en geruststellend

Goede bereikbaarheid, goede en snelle service, passend. Ik vind dat er op een prettige manier wordt geluisterd naar onze wensen. Niet op de voorgrond, maar wel aanwezig en ondersteunend.

Geweldige begeleiding zowel persoonlijk als de crematie en uitvaartdienst

Ik ben zelf al heel lang bij de DELA maar wil bij Coppens de crematie en de uitvaartdienst geregeld hebben. Dat zegt genoeg denk ik.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.