Een goede samenwerking

Begrafenis en crematieverzorging Coppens heeft ons heel erg goed begeleid in deze moeilijke periode. Ze hebben alles naar onze wens uitgevoerd met veel zorg en persoonlijke aandacht.

Een hele goede begeleiding en advies.Er straalde rust,geduld en vriendelijkheid uit.

Een hele goede begeleiding en advies. Er straalde rust, geduld en vriendelijkheid uit van vnl. Irma en Jeffrey. Nogmaals dank.

goede begeleiding en een fijne, lieve consulente..

Het was ineens zo plotseling gegaan met ma, en dan is het fijn dat je een goede begeleiding krijgt. Want anders vergeet je de helft. Prisca luisterde goed naar onze wensen en voelde dat goed aan...

Alles is netjes afgehandeld

We zijn tevreden.

Perfecte persoonlijke begeleiding

Onze moeder had al heel veel van haar crematie tevoren met ons besproken. Wendy heeft ons perfect begeleid om de wensen van ons ma maximaal te realiseren. Om wat voorbeelden te geven: de rouwkaart is door meedenken van Coppens heel bijzonder geworden, net als het bidprentje. Thuis opbaren is dankzij jullie hulp goed gelukt, we mochten ons ma begeleiden van huis naar de kerk. Allemaal

Uitermate professioneel en persoonlijk

Bij de uitvaart van mijn oma zijn we begeleid door Prisca en Jolanda en dit was een eerste ervaring met Coppens. En het was in 1 woord perfect. De aanpak is persoonlijk en zeer professioneel. We hebben er een goed gevoel aan over gehouden. We hebben goede adviezen gekregen en alles was heel duidelijk. Ook de nazorg is perfect. Een absolute aanrader.

Zorgeloos geregelde begrafenis

De contactpersoon van Coppens heeft ons keurig begeleid. Alle afspraken zijn nagekomen. Locatie en begrafenis zijn prima geregeld inclusief de nazorg.

Goede begeleiding

Goede begeleiding en Prisca heeft ons heel lief en geweldig geholpen.

Zorgvuldig, behulpzaam, empathisch

Een respectvol, warm afscheid

Professioneel, vol respect , warm, een mooi afscheid

Wij hebben de samenwerking metJeffrey als prettig en persoonlijk ervaren.

Adviserend, deskundig, begripvol medelevend.

Warm, persoonlijk, betrokken maar op een professionele wijze

We hebben zeer prettig samengewerkt tijdens een verdrietige en emotionele periode. We kregen alle ruimte om onze wensen en ideeën voor een mooi afscheid van ons moeder uit te voeren. Daar waar nodig boden ze hulp. Dit alles vanuit een professionele betrokkenheid.

Betrouwbaar bedrijf, service-gericht, denkt mee, transparant over kosten.

Jeffrey Coppens verstaat zijn vak. Een goede luisteraar die met suggesties komt en daarbij de familie goed aanvoelt. Komt gemaakte afspraken stipt na. Goede balans tussen het zakelijke en persoonlijke betrokkenheid.

Persoonlijke, betrokken service in passende omgeving

Toen mijn moeder onverwacht overleed, bleek dat ze Coppens Uitvaartzorg had uitgekozen om haar uitvaart te verzorgen. Wij zijn haar zeer dankbaar voor die keuze. Prisca van Coppens Uitvaartzorg heeft ons ontzettend goed begeleid waardoor we in korte tijd een uitvaart konden samenstellen die precies bij mijn moeder paste. Prisca leerde ons kennen, luisterde naar onze wensen en dacht actief mee, zonder opdringerig te zijn of extras te willen verkopen. De service was oprecht en zorgzaam, wat ons erg gesteund heeft. Het rouwcentrum in Roosendaal was een mooie plek om de dienst te houden en samen te komen met familie en vrienden. Wat ook erg prettig was, is dat er alle tijd was voor de dienst en het samenzijn erna. Wij kijken terug op een mooie uitvaart waar mijn moeder trots op geweest zou zijn.

Geweldige, meedenkende en professionele mensen!

Wij kijken met een goed gevoel terug op de dag van de uitvaart en de perfecte regeling en geduldige, respectvolle begeleiding door met name Irma. Niets dan lof ook voor alle andere betrokken, fijne en meelevende medewerkers van Coppens Uitvaartzorg! Dankjewel!

Goede service en goede medeleven

Zijn zeer tevreden over jullie Goede zorg voor de mensen Complimenten

Betrokken, warm, respectvol, luistert naar je wensen, goede begeleiding

Prisca wij willen je op deze manier nogmaals bedanken voor alles. Mede dankzij jou, kunnen wij terug kijken op een mooi afscheid van mijn man, onze vader en opa. Het blijft een trieste gebeurtenis, maar mede door de goede zorg en behulpzaamheid is het een zeer mooie maar zeker persoonlijke uitvaart geworden. In een moeilijke tijd hebben we toch de juiste keuzes en beslissingen kunnen nemen. Familie van Meer Etten-Leur

Perfecte service, hele vriendelijke mensen en in overleg is er veel mogelijk

Vanaf het eerste telefoontje na het overlijden van onze lieve zoon is alles vanuit Coppens perfect geweest. Alles was bespreekbaar en in overleg was alles mogelijk. Vooral het persoonlijk contact en betrokkenheid heeft ons veel steun en warmte gegeven in deze vreselijke periode.

zeer klantvriendelijk

Zeer fijne ervaring, huiselijke sfeer, fijne begeleiding en zeer meedenkend.

heel vriendelijk, alles voelt vertrouwd aan.

Erg bekwame mensen, die met je mee denken en je verdriet goed aanvoelen. Alles wordt goed besproken en ze nemen echt de tijd voor je. Geen haast werk. Ze staan dag en nacht voor je klaar, je mag ze altijd bellen. Wat ze beloven doen ze ook echt. Pa mogen helpen met aankleden, ze bieden je tal van mogelijkheden, niks moet, alles mag. !! Het voelt in Roosendaal erg warm aan. We hebben de dienst voor Pa daar gehouden want Pa wilde het klein houden en het is in Roosendaal allemaal zo warm, je zou bijna zeggen huiselijk en vertrouwd zo voelde het aan. Niet dat kille van een grote aula. Ook de koffietafel erna hebben we bij Coppens Roosendaal gedaan, vriendelijk dames, speelgoed voor de achterkleinkinderen. Ook de begeleidster Irma was geweldig, een liefdevolle warme vrouw, we hebben veel steun aan haar gehad. Daarom beveel ik Coppens aan.

Persoonlijke begeleiding van begin tot eind

Prisca was voor ons eerste contactpersoon bij Coppens. Zij heeft de crematie met ons voorbesproken en ervoor gezorgd dat we in alle rust de beslissingen konden nemen die voor ons goed voelde. We kijken met een tevreden gevoel terug op de uitvaart. Dit alles zal ons helpen in het rouwproces.

Top verzorging door Coppens!

Vanaf het eerste contact zijn we zeer goed geholpen door Irma van de Fa Coppens. Zeer goede begeleiding en ontzorging!

goede service en vriendelijk en prettige mensen

Ik heb de ervaring met Coppens uitvaardzorg als heel goed mogen beschouwen. Goed verzorgd en vriendelijke personeel die de bergeleiding doen voor en na de crematie.

De begeleider was al voor het overlijden betrokken bij het afscheid.

Doordat de begeleider in een vroeg stadium betrokken was bij het afscheid van mijn partner verliep alles naar haar wens. Dit gaf in alle moeilijke dagen heel veel rust. Je wist immers dat alles haar wens was.

Klantvriendelijk en service-gericht

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Coppens.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Uitvaartzorg Coppens nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.

Filter op Taal