Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.