Jullie doen het goed!

Ik heb graag met jullie te doen. Ik vraag, jullie leveren. Helemaal TOP!

Prachtig grafwerk

Wij hebben goede ervaringen met Nizza. Ze leveren mooi grafwerk en er is een prettige samenwerking. Als de opdracht iets meer vrijblijvend is, maken ze er prachtig werk van.

Mooie boeketten, goede service. Echt een bloemen boeket. Daar hou ik van!

Goede ervaring, mooie boeketten, geode service.

we bestellen regelmatig boeketten

Goede service, mooie boeketten

Nizza Bloembinders heeft een goede service: zeer vriendelijke bezorgers, Nizza denkt flexibel met de klant mee, Nizza komt afspraken na en zorgt voor prachtige boeketten, passend bij de gelegenheid.

Prima service, mooie bloemen

De contacten zijn heel professioneel, nooit problemen bij bestellen of leveren. De bossen zijn van goede kwaliteit

Altijd snelle en correcte reactie

Altijd snelle en correcte reactie

Komen afspraken na

Ze denken met je mee, perfecte service en zeer goede kwaliteit bloemen. Bloemstukken en boeketten zijn van goede kwaliteit en zijn nooit doorsnee.

Topservice met een smile ! echt onderscheidend van de rest !!

Ik maak mensen graag blij met een boeket van Nizza! Kwaliteit en altijd met zorg en liefde gemaakt. Volop keuze, afgestemd op ieders wensen. Een genot om even langs te gaan en wat moois uit te kiezen!

Goede service, klantvriendelijk en goede kwaliteit.

Zeer goed!

Prachtige boeketten en de service is perfect!

Nizza is een mooi bedrijf met een groot assortiment aan prachtige bloemen, planten en andere decoratie zoals vazen e.d. Personeel is deskundig en professioneel, de service is perfect.

Over Nizza Bloembinders