Levering van een prachtig kwalitatief goed boeket!

Levering van een prachtig en kwalitatief goed boeket

Ik heb 3 keer bloemen laten bezorgen, het was perfect. Bloemen hebben 2a3 weken gestaan. Dus echt tevreden.

Goede service. Zeer tevreden. Super boeket gestuurd

Altijd vriendelijk en snel geholpen

Mijn bestellingen vanuit het buitenland verlopen altijd erg goed.

Perfecte mooie bos bloemen

Volgens verwachting

Zie boven

Heel klantvriendelijk, goede kwaliteit bloemen en maken mooie boeketten.

Prachtige boeketten voor elke gelegenheid!

Gezellig,vriendelijk ,mooie boeketten,je voelt je thuis

Gezellig,vriendelijk, mooie boeketten en je voelt je thuis.

Bloemen gingen snel hangen

Nu 2x een boeket bij jullie besteld om te laten bezorgen en opnieuw verwelken de bloemen al vlug. Vond het boeket ook niet heel mooi maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Beste Brandy, Dankjewel dat je ons zo vriendelijk te woord stond. We hebben zaterdag een nieuw boeket bezorgd. Fijn dat we het zo mochten oplossen. Weet dat je als er iets niet goed is dat we dat graag horen zodat we het kunnen oplossen. Met vr. groeten, Team Nizza Bloembinders

Makkelijk bestellen, prachtig boeket

Vanuit nieuw zeeland is het zelfs makkelijk om een mooi boeket te bestellen om iemand in Venlo heel blij te maken! Bedankt!

Het was een prachtig boeket en is ook lang goed gebleven.

Ik heb het als een goeie ervaring beleefd het was een prachtig boeket.

geweldig, mooie bloemen en snelle service!

Bestel met enige regelmaat n boeket bloemen voor onze familie in Tegelen, altijd n mooi boeket en snelle service!

Altijd mooie bloemen!

Je weet dat het altijd mooie bijzondere bloemen zijn die met zorg worden samen gesteld.

Super goed

Super goed kwaliteit en service. TOP !!!

Altijd correcte hulp en prachtige bloemstukken die bezorgd worden.

Het grafstuk van mijn moeder was zo ontzettend mooi, ik bekijk de foto nog heel vaak.

Het is altijd super fijn om bloemen bij jullie te kopen.

Ik voel mij altijd welkom bij Nizza. Het aanbod is altijd goed. De service is goed en er wordt altijd meegedacht (praktische oplossongen aangedragen) als dit nodig is.

Chapeau

Prima service. Alles goed verlopen.

Super eigenaars en personeel

Super winkel goede eigenaar en goed personeel

Dit team maakt zijn beloftes waar!

Drie dagen geleden ontving ik een groot, origineel en zorgvuldig geschikt boeket van mijn werkgever, geleverd door Nizza. In het boeket staan bepaald niet de "makkelijkste" bloemen voor de vaas: Toch staan de bloemen er nog steeds prachtig bij, ook de meer "veldbloemachtige" soorten. Het kan dus niet anders, dan dat het team van Nizza kakelverse bloemen inkoopt en verwerkt in zijn boeketten. Uit eigen ervaring weet ik dat dat hard werken is! Mijn complimenten en mijn dank daarvoor: ik geniet er enorm van! Groet van Petra Oonk, uit Venray

Meer dan perfect!

Voor ons huwelijk het bruidsboeket laten maken door Debbie van Nizza. Ze vroeg me of ik het vertrouwen wilde geven zodat ze de vrijheid had en dat heb ik gedaan; prachtig! Ik wilde qua stijl net wat anders dan de meeste bruidjes, eerder stoer en nonchalant, en Debbie heeft t zo goed begrepen. Er was direct fijn gevoel en duidelijke klik in smaak. Top service!!

Top en snelle service

Top service, weten bij bestelling precies wat ik bedoel.

Top bedrijf, Je hoeft maar te bellen en het word geregeld

Goede service, aparte bloemen

Vriendelijk personeel, veel verschillende en aparte bloemen. Service is super.

Over Nizza Bloembinders

Nizza Bloembinders Verscholen tussen huizen en groen, waar je nog zonder problemen je auto parkeert, vind je in Venlo onze bloemenspeciaalzaak Nizza Bloembinders. Wij bieden een verrassend en breed assortiment bloemen, boeketten en bloemdecoraties, maar ook zeer originele (handgemaakte) potten, vazen en schalen. Ons assortiment bloemen en decoraties kenmerkt zich door originaliteit en kwaliteit. Elk item in onze zaak is uniek en met oog voor detail geselecteerd. Zoek je iets moois voor in huis, als cadeau of bijvoorbeeld relatiegeschenk? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Nieuwsgierig? Loop eens binnen en laat je inspireren!