Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Nizza Bloembinders

Nizza Bloembinders Verscholen tussen huizen en groen, waar je nog zonder problemen je auto parkeert, vind je in Venlo onze bloemenspeciaalzaak Nizza Bloembinders. Wij bieden een verrassend en breed assortiment bloemen, boeketten en bloemdecoraties, maar ook zeer originele (handgemaakte) potten, vazen en schalen. Ons assortiment bloemen en decoraties kenmerkt zich door originaliteit en kwaliteit. Elk item in onze zaak is uniek en met oog voor detail geselecteerd. Zoek je iets moois voor in huis, als cadeau of bijvoorbeeld relatiegeschenk? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Nieuwsgierig? Loop eens binnen en laat je inspireren!