Irene kijkt echt naar de persoon als mens zoals die is.

Ik heb me na een moeilijke periode in mijn leven ingeschreven bij dit bureau, en nee het was geen scheiding of relatiebreuk. In het begin wel wat voorstellen gehad die niet verder kwamen dan een telefoongesprek, maar ik kreeg wel de feedback dat het niet aan mij lag in het eerste contact. Na een drie kwart jaar eindelijk via Irene iemand leren kennen waar het eerste gevoel al gelijk heel goed bij was, en nu zijn we een kleine 8 weken verder en we hebben samen een heel goed gevoel over de toekomst. Soms moet je even geduld hebben, Irene neemt ook het geduld en is eerlijk in verwachtingen. Ik hoop/ga er vanuit dat er tussen mij en mijn match een mooie toekomst gaat komen. Irene bedankt voor je hulp.R

• Medewerkers

Binnen zeer korte tijd een goede match

Na aanmelding een intake gesprek gehad met Irene. Al kort na het intake gesprek volgde een voorstel van een mogelijke match. We hadden nooit kunnen bedenken dat dit direct een schot in de roos zou zijn. Na de eerste date volgden al snel volgende afspraakjes en zijn inmiddels al 3 maanden samen. De match is gewoon perfect en zien de toekomst zonnig tegemoet.

• Medewerkers N.v.t.

Het voelde vertrouwd en veilig.

Prettige persoonlijke benadering. De manier van werken van Irene sprak mij erg aan. Er wordt echt gekeken naar wie je bent als persoon en ze kan goed inschatten wie er mogelijk bij je past. Hierdoor had ik veel vertrouwen in het proces en voelde het eerste contact met mijn match heel veilig. Wij zijn heel blij en dankbaar dat we elkaar hebben gevonden.

Goede en fijne ervaring.

Date &match is een persoonlijk en professioneel Relatie bemiddelings bureau. Door de persoonlijke bemiddeling wordt er goed gekeken naar de persoonlijke wensen/ voorkeuren. Door een goede en uitgebreide samen werking met andere relatie bemiddelings bureaus komt men aan een groot slagings percentage. Ook worden er diverse leuke en gezellige activiteiten samen met andere bureaus georganiseerd. Deze activiteiten zijn laag drempelig en voor iedereen toegankelijk. Date &Match raad ik u zeker aan. Gr james

• Medewerkers

Persoonlijk, betrouwbaar, inzet voor een echt passende match

Patricia is een aardige, eerlijke en vooral enthousiaste vrouw die zich vol inzet om een leuke match te vinden. Ik heb veel geleerd van het daten en de begeleiding daarbij van Patricia. Er wordt echt gezocht naar iemand die bij je past.

• Medewerkers

Haalt alles uit de kast voor de JUISTE match !!

Oprecht betrokken, serieus geïnteresseerd en intrinsiek gemotiveerd om de JUISTE match te vinden. Ingrid is een onmisbare factor voor liefdesland!

• Medewerkers N.v.t.

Persoonlijke benadering en erg professioneel

Irene heeft duidelijk de missie om de juiste match te vinden. Erg fijn zijn de communicatie, duidelijke afspraken, oprechte interesse. Kortom super fijn warm contact.

Betrouwbaar en energiek bureau

Na geruime tijd alleen te zijn geweest hebben wij ons aangemeld bij een bureau voor bemiddeling bij kennismaking. Het resultaat was voor ons geweldig. In april j.l. hebben wij via bemiddeling van bureau DATE & MATCH kennis gemaakt. Wij zien elkaar nu regelmatig en hebben een prachtige tijd samen. Zonder medewerking van eerder genoemd bureau zou dit niet mogelijk zijn geweest. Groeten van een heel gelukkig paar.

• Medewerkers

Lieve T & W Bedankt voor jullie beoordeling. Ik ben blij dat het voor jullie zo goed uitgepakt heeft. Je ziet wel liefde vindt zijn weg.. Geniet van elkaar Patricia Date & Match

Nooit durven dromen dat ik hier die man van goud zou vinden

In januari 2021 mezelf ingeschreven bij Date en Match. Kort telefonisch contact met Irene. Online de vragenlijst over mezelf en over de wens qua partner ingevuld. Mijn mening vul deze breed & open minded in. Irene kwam op huisbezoek en ging daarna op zoek naar een match. Ik heb een date gehad met een man van een ander bureau. Ik ben twee keer op date geweest, ook al wist ik na de eerste ontmoeting dat het geen relatie zou worden. Date netjes afgerond en terug koppeling gegeven aan Irene. Al snel volgde een tweede mogelijke match. Je gelooft het niet, maar we zijn nu bijna 7 maanden verder en we hebben het nog steeds erg gezellig samen. Ondanks de corona periode hebben we veel leuke dates gehad en hebben we de kou getrotseerd (klompenpadden bewandeld, fietsen op de hoge Veluwe, pizza eten op de achterbank van de auto). Je wordt er wel creatief van (knipoog). Wat ik zo mooi vind aan Date en Match dat je gekoppeld wordt op je persoonsbeschrijving / karakter. Je ziet elkaars foto pas als je allebei 'ja' zegt op elkaars profielbeschrijving & elkaars nummer ontvangt & bv via whatsapp elkaars profielfoto ziet of voor mij bij mijn eerste match voorstel tijdens de eerste date.

• Medewerkers

Hallo Marlein, Bedankt voor jouw beoordeling. Ook goed van je dat ondanks Corona je elkaar toch ontmoet hebt. Veel geluk samen. Irene Date & Match

Persoonlijke benadering

Mijn ervaring met Patricia, ze luistert erg goed en komt tot een goede match. Ik zou Date & Match zeker aanraden!

• Medewerkers

Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat wij je zo goed heb kunnen helpen. Veel geluk en liefde samen. Patricia Date & Match

het is een leuke ervaring

het is mij goed bevallen. Maar dat komt ook omdat mijn eerste voorstel zoals het nu lijkt een schot in de roos blijkt te zijn.

• Medewerkers

Persoonlijke benadering en vakmanschap.

Omdat ik je in het dagelijks leven niet tegen kom ben ik via Hij Zoekt Hem in contact gekomen met Irene. Door de persoonlijke benadering van haar was er direct een goed gevoel en vertrouwen. We hebben een fijne intake gehad en nu trekt Irene alle registers open voor een leuke date / voorstel. Zou je met mij of met een andere leuke man in contact willen komen schrijf je dan in bij Hij Zoekt Hem. Wat mij betreft een aanrader dus ik zeg: Doen!!!

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik gun je een leuke man. Date & Match / Irene

Een hele goede ervaring prettig contact

Ik ben door date en Match prima geholpen fijn contact met de consulente. Mijn belangen zijn goed behartigd

• Medewerkers

Hallo Erna, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat wij je zo goed heb kunnen helpen. Date & Match

Leuke contact

Regelmatig contact met Patricia gehad in de zoektocht naar. Altijd professioneel en no nonsens.

• Medewerkers

Prettige communicatie, staan voor je klaar.

De communicatie verloopt soepel en prettig, goede bereikbaarheid, snel een match gevonden! Mocht je twijfelen je bij een dating bureau aan te melden, zou ik Date & Match zeker aanraden!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers

Beste Anoniem, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat wij je zo goed heb kunnen helpen. Date & Match

Onverwachts en bovenverwachting een bijzondere match gevonden.

• Medewerkers

Dank je Chantal voor je mooie beoordeling. Ik ben blij dat wij je match gevonden hebben en dat je uit eindelijk ook ja gezegd hebt. Wij wensen jullie heel veel liefde en vooral geluk. Liefs Patricia

Erg professioneel op maat toegepaste coaching en matching .

Mijn ervaring met Patricia is dat zij erg kundig is, kennis heeft, en de zoektocht naar een match op maat verzorgt gericht op mijn wensen. Bovendien is ze naast haar professionaliteit erg sociaal en communicatief. Er is geen drempel om je wensen te bespreken of feedback te geven. Het financiële aspect is niet het belangrijkste bij Date&Match, ze zoeken ook door zonder opnieuw te factureren. Ze doen hun uitstekende best om ook bij andere bureaus een geschikte match te vinden. Mijn complimenten!

• Medewerkers

Wauw Maltie wat een mooie lief! Je raakt mij met je recensie. Wat jij schrijft is precies de rede waarom ik dit werk doe. Ik probeer altijd voor iedereen mijn best te doen. Patricia Date & match

Persoonlijke benadering

Ik ben drie weken geleden lid geworden. Ik had nog wel even getwijfeld of de persoonlijke benadering die ik zocht wel mogelijk is met videobellen. Maar dat viel heel erg mee, ook via video was het een fijn en persoonlijk gesprek. Van de week een hele leuke match gekregen waar ik nu contact mee heb.

• Medewerkers

Beste Maikel, Bedankt voor jouw beoordeling. Leuk dat je zelf door de ervaring van een video intake ook voor een video date hebt gekozen. Veel plezier op jullie verdere dates. Patricia Date & match

Uiteindelijk tevreden

Enthousiaste kennismaking, goed profiel. Maar het aanbod was wat teleurstellend. Had meer verwacht. Uiteindelijk is er toch nog een match uit gekomen wat op dit moment nog wat pril is om daar iets over te zeggen. Door de Corona crisis hebben we elkaar nog niet ontmoet, maar heel veel met elkaar gebeld.

• Medewerkers

Beste Arja, Bedankt voor jouw beoordeling. Ieder beoordeling vindt ik belangrijk ook als het een wat mindere cijfer is. Dit geldt ook voor het aanbod aan profielen, de ene voorstel is minder en de andere is perfect. Ik ben blij dat na 6 maanden, je 3de voorstel hopelijk bij de perfecte zal horen. Ik hoop en gun het je. Patricia Zij zoekt haar

Persoonlijk ondanks online intake

Nieuwe werkwijze waar ik sceptische over was is mij reuzen mee gevallen. De intake via video bellen was persoonlijk en voelde super goed. Blij dat ik het gedaan heb.

• Medewerkers

Beste Pieter, Bedankt voor jouw beoordeling. Ook wij vonden het erg spannend of het video bellen ook persoonlijk voelt. Ik ben blij dat het een fijne nieuwe ervaring voor je is geweest. Patricia Date & match

Positief

Empatisch vermogen om mij bij te staan

• Medewerkers

Beste Anoniem, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat ik je zo goed heb kunnen helpen. Irene Date & Match

Zéér vakkundig dating bureau met oog voor hun clienten!

Desondanks het geluk voor mij uit een andere en geheel onverwachte hoek bleek te komen was ik er van overtuigd dat Date & Match vroeg of laat een match voor mij hadden kunnen vinden! Irene bedankt voor je inzet!

• Medewerkers

Beste John, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik ben blij voor je dat gelukkig bent. Veel geluk samen. Irene Date & match

Goede match gevonden

Ze luistert erg goed en komt tot een goede match .

• Medewerkers N.v.t.

Beste Nicole, Bedankt voor jouw beoordeling. We streven er naar om iedereen zo goed mogelijk te helpen een passende partner te vinden. Ik ben blij dat ik dit voor jou/jullie ook heb kunnen realiseren. Ik wens jullie veel liefde en geluk. Irene Date & match

Ik heb goede ervaringen en ben ook van mening dat ze alles uit de kast halen om mensen te matchen. Enigste waar hun geen grip op hebben is de voor oordelen van sommige mensen. En daardoor kan het dan voorkomen dat men geen match voor je kan vinden. Ik spreek voor mezelf mijn ervaring is erg goed.

• Medewerkers

Persoonlijke benadering en gericht op goede matching

Ik heb bij het begin van de samenwerking soms wat twijfels gehad over de mate waarin er serieus gezocht werd naar een partner voor mij. Hoe langer de samenwerking duurde, hoe meer mij duidelijk werd dat ze echt probeert om tot een goede match te komen en ook telkens opnieuw kijkt of ze nog beter kan achterhalen wat nu bij mij past. Ondanks dat er tijdens de looptijd van het contract geen match gevonden is (wat zeker ook komt door mijn eigen kritische houding), ben ik niet van de radar af bij Patricia. Wat mij betreft dus uiteindelijk een prestatie die mijn verwachting heeft overstegen.

• Medewerkers

Beste Menno, Bedankt voor een mooie beoordeling. We streven er naar om iedereen zo goed mogelijk te helpen om een passende partner voor ze te vinden. Ik ben blij dat je deze inzichten ook met andere wilt delen. Veel liefde en geluk voor jou. Patricia Date & match

Over Date & Match Datingbureau

Date & Match Relatiebemiddelingsbureau is een landelijke organisatie die in 2005 is gestart. Wij zijn gespecialiseerd in persoonlijke relatiebemiddeling voor singles vanaf 30 jaar tot 65 jaar, van MBO tot universitair niveau. Met een uitgelezen bestand met zorgvuldig gescreende singles waar we trots op zijn, wordt niets aan het toeval over gelaten. Met alle kandidaten is er persoonlijk contact en we staan in voor de echtheid en oprechtheid van de partners die we voorstellen. Ons jarenlange succes is gebaseerd op kwaliteit, expertise en inzet. Zet vandaag nog de eerste stap en neem contact met ons op. Het kan het begin zijn van een schitterende nieuwe fase in je leven!