Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Date & Match Datingbureau

Date & Match Relatiebemiddelingsbureau is een landelijke organisatie die in 2005 is gestart. Wij zijn gespecialiseerd in persoonlijke relatiebemiddeling voor singles vanaf 30 jaar tot 65 jaar, van MBO tot universitair niveau. Met een uitgelezen bestand met zorgvuldig gescreende singles waar we trots op zijn, wordt niets aan het toeval over gelaten. Met alle kandidaten is er persoonlijk contact en we staan in voor de echtheid en oprechtheid van de partners die we voorstellen. Ons jarenlange succes is gebaseerd op kwaliteit, expertise en inzet. Zet vandaag nog de eerste stap en neem contact met ons op. Het kan het begin zijn van een schitterende nieuwe fase in je leven!