Mobiliteit

Reviews voor de mobiliteitssector

Speciaal voor bedrijven in de mobiliteitssector hebben we een oplossing gebouwd in samenwerking met BOVAG. Want ook in deze branche zijn beoordelingen heel belangrijk. Klanten delen hun ervaringen en dat helpt om nieuwe klanten over te halen om voor jouw bedrijf te kiezen. Ons beoordelingssysteem dat samen met BOVAG is ontwikkeld is gebruiksvriendelijk en kun je snel implementeren in de bestaande processen. Manage je online reputatie met het beoordelingssysteem van klantenvertellen!

Maximaal rendement halen uit beoordelingen

Doordat wij samenwerken met strategische publicatiepartners zoals AutoScout, Autotrack, Autotrader, Google en Marktplaats haal je maximaal rendement uit gegeven beoordelingen. Nieuwe klanten zien meteen met welke partij ze in zee gaan. Onze reviewspecialisten kennen de branche en helpen je op weg als je gebruik gaat maken van ons beoordelingssysteem. Nodig alle klanten uit om hun ervaring te delen en reageer op de gegeven reviews. Zo laat je zien hoe je op een professionele wijze omgaat met beoordelingen. Bovendien zul je zien dat nieuwe klanten je sneller weten te vinden. Op deze manier haal je maximaal rendement uit reviews!

Ga aan de slag

Ga nu aan de slag en zet reviews in om te laten zien wie je bent en waar je voor staat. Starten is eenvoudig en kost nauwelijks tijd. Ons systeem regelt de verzending en verzamelt en publiceert automatisch de gegeven beoordelingen. Het is daarnaast mogelijk om handmatig uitnodigingen te versturen. Wij adviseren je altijd om zoveel mogelijk te reageren op reviews. Dit motiveert toekomstige klanten om zelf hun ervaring te delen en laat geïnteresseerden zien hoeveel waarde je hecht aan vaste klanten.

Start nu met het verzamelen van reviews

Autoflex

Hét pakket voor Automotive- en garagebedrijven. Processen optimaliseren, overzichtelijke planning, boekhoudpakket te koppelen, en nog veel meer…

WinCar Klantenvertellen

WinCar

WinCar software is speciaal ontwikkeld voor de autobranche

Gaston Software Klantenvertellen

Gaston Software

Gaston Software is automatiseerder in de autobranche en combineert eenvoud in een high-tech programma waardoor een perfect te bedienen pakket is ontstaan

Driver Garagesoftware Klantenvertellen

Driver Garagesoftware

Het Driver garagesoftwarepakket is ontwikkeld voor en door garagebedrijven

Dation Klantenvertellen

Dation

Dation levert software voor rijscholen.

Car-Systems Klantenvertellen

Car-Systems

Car-Systems heeft al meer dan 20 jaar ervaring met de automatisering van het garagebedrijf

Care-Mail Klantenvertellen

CaRe-Mail

CaRe-Mail is hét klantencontactsysteem voor de autobranche.

Autotaal Klantenvertellen

Autotaal

Autotaal, het bedrijf achter Easy-work en Easy-trade software, is vanaf zijn start in de jaren ’90 voor de volle 100% gericht op één sector: automotive

AutomaaT koppeling

AutomaaT