Niet serieus genomen

Heb deze week 2x contact gehad. Bij de eerste keer gaf ik aan dat er een storing was. Mevrouw kon de service afdeling niet bereiken. Ik zou worden teruggebeld, dit was na ruim 1 uur niet het geval. Waarop ik weer belde en toen ik mocht ik langskomen maar moest wel tussen 1,5 en 2 uur wachten. De melding was weg en ben daarom niet langsgekomen. Dinsdag om 15:30 belde ik opnieuw met dat mijn auto niet startte. En ik de 3 foutmeldingen wilde laten uitlezen op verzoek van Audi NL. Peggy kon de service afdeling weer niet bereiken. Ik zou worden teruggebeld tot op heden (inmiddels is het donderdag) niks meer gehoord. Ik snap dat het druk kan zijn in de vakantieperiode ivm collega’s die met verlof zijn. Alleen vind ik wel dat ik als klant altijd een terugkoppeling hoor te krijgen en helemaal als dat wordt toegezegd.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Beste Selim, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout

Altijd goed

Altijd goed en netjes geholpen. Doen wat ze beloven.

Super en goud eerlijk

Altijd goede service

Vriendelijk en klantvriendelijk personeel en goede service

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Super snelle services, denken met je mee

Wij moesten door het plotseling beëindigen van ons oude leasecontract bij een andere leasemaatschappij met spoed een nieuwe lease auto hebben. We zijn bij van den Udenhout uitgekomen welke echt met ons meedachten. Toen zij de gewenste auto niet op voorraad hadden hebben zij meteen rondgebeld en hebben ze auto ergens kunnen regelen op hele korte termijn. Ook kregen wij toen deze een weekje vertraagd was een leen auto mee zodat we vooruit konden. Joep bedankt voor de services!

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Goede service aardig en kundig personeel te hniek auto laat te wensen over

Voorsprung duch techniek is een slogan uit de oudheid, range, rij eigenschappen en gebruiksgemak software van de full electric q4 , zijn niet audi waardig

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Moest uitwijken naar Oss ivm problemen in garage Den Bosch. Maar communicatie was top en de service in Oss ook.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Zeer transparant en goed

Goed geholpen en duidelijk over het verloop

Bekend

Blijf niet aan de gang

Helemaal tevreden

De kosten voor het vervangen van de abs pomp zijn veel te hoog, mede door de kosten van de pomp zelf. Zoiets mag na dik 100.000km niet voorkomen. Een stuk coulance zou op zijn plaats zijn.

Perfekt geholpen !

Alles volgens afspraak prima gegaan, is wel wat duurder, maar kwaliteit kost geld !

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Top service en heel vriendelijk

De ruitenwissers kwamen een dag na het onderhoud binnen. Wat denk je? Niks wachtrij, gewoon snel en goed verwisseld door die lieve jongeman van de receptie.

Doen wat afgesproken is.

Als ik met de werkplaats bel wordt er direct advies gegeven en afspraken worden correct uit gevoerd.

• Prijs/Kwaliteit
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)

Excellent service

The reception was very polite and competent. The engineers was excellent and carried out the service with care and thoroughness

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven

Top dealer! Kom hier al jaren!

Onderhoudsbeurt van mijn Tiguan. Ben goed vooraf geinformeerd over de kosten en ben verder netjes te woord gestaan!

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel

alles prima geregeld, nette communicatie!

Prima! Kom hier al jaren. Altijd vriendelijk en doen wat is afgesproken. Het dashboard om berichten te sturen en te ontvangen werkt goed!

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven

Help graag mee jullie naar een hoger niveau te krijgen, maar weet eigenlijk niet meer hoe!

Al jarenlang naar tevredenheid klant bij jullie! Vriendelijk personeel, goede communicatie en géén praatjes. Wat gedaan moet worden gebeurt in overleg en eventuele verrassingen worden direct gecommuniceerd. En wat ze doen is professioneel en vakkundig altijd naar mijn tevredenheid.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel

De servicemedewerkers denken met je mee en bieden meer dan een geweldige service aan. De medewerkers zijn erg vriendelijk en snappen de gedachte van een klant.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Uitstekende ontvangst en ondersteuning door Ary

Gewoon top service

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Nemen de tijd om alles uit te leggen. Gewoon top!

Goed geïnformeerd, vriendelijk

Vriendelijk, netjes geïnformeerd wat de beurt inhoud. Leuk dat je een bon meekrijgt voor het wassen van de auto.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Tegenwoordig ben je een nummer, geen terugkoppeling over de werkzaamheden

Gewoon servicebeurt, verder geen ervaring

Uitstekend!

Afspraak nakomen en uitstekende service.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Goed en snel geholpen

vlug en goed

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)

Top en behulpzaam

Als ik met een probleem/vraag zit, wordt rr met mij meegedacht over de beste oplossing!

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).