Niks meer aan doen!

Skoda v/d udenhout Veldhoven is een fijne garage. men is er altijd vriendelijk, behulpzaam en keurig! Men heeft daar verstand van zaken, en ze proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen met de middelen die ze hebben

goed en snel

Snel en goed

Vriendelijk en deskundig

Afspraak maken is eenvoudig en je wordt goed geholpen

zoals altijd goed

zoals altijd goed

proffessioneel en klantvriendelijk

Attend, vakkundig en vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, correct en fijn contact met de klant.

uitstekende service

Afspraak maken gaat gemakkelijk en op de dag van reparatie zijn de vooraf gemaakte afspraken bekend. Een vast aanspreekpunt voor al je vragen. Je voelt je welkom vanaf het moment van binnenkomst. Reparaties worden grondig uitgevoerd en als men tijdens de reparatie iets onverwachts tegenkomt wordt hierover contact gezocht en om toestemming gevraagd + vermelding van de kosten.

Goede adviezen

Ik ben prima geholpen in de keuze van mijn nieuwe auto. Er werd goed meegedacht door Paul Brok en goede adviezen gegeven over de mogelijkheden aan de hand van mijn wensen. Je kunt merken dat hij goed weet waar hij het over heeft. Goede service en prettig in contact. flexibel in het maken van afspraken. Kortom, ik ben zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende communicatie, reparaties werden correct en op tijd uitgevoerd, receptie is zeer correct.

Alle afspraken werden goed nagekomen.

Very helpful

Although there were issues with the production of the car leading to delay in delivery, we were given clear description of the situation and we were very satisfied with the service of the Udenhout dealership.

Prettige service

Fantastische service

Echt een feestje om een nieuwe auto uit te zoeken. Alles wordt uit handen genomen en is perfect geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Op zijn Brabants, een gemoedelijke service.

De medewerkers komen hun afspraken na, en je wordt vriendelijk te woord gestaan. Nemen de tijd om je uitleg te geven, de auto is op tijd klaar en is van binnen schoongemaakt.

Gewoon goed.

Wekkerstraat goed maar wel prijzig . Maken van een simpele afspraak via internet was niet eenvoudig.

niks mis mee goed

goede uitleg geen opdringerige gedoe goed verlopen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Net en correct behandeld.

Snel, netjes en direct te woord gestaan. Afspraak voldeed volledig aan de verwachting. Gespecificeerd uitleg over werkzaamheden.

Zeer prettig,!!

Altijd prima ontvangst, met een goeie service. Klant gericht en altijd een enthousiast team. als ik namen mag noemen: Audrey Mart Koen Marieke ...toppers. Er wordt geluisterd en altijd naar een oplossing gezocht. Maar dat merk je ook als je einde dag weer je auto instapt. Altijd goed. Ga zo door team Eindhoven .

Zeer geinteresseerde verkoper

Mijn ervaring is : Verkoop gesprekken: super tevreden, mijn vragen over techniek zijn tot bepaald niveau goed beantwoord. alleen jammer dat Audi Connect nog niet geheel werkt, bij het eerst volgende bezoek wordt hier naar gekeken. Prijs / kwaliteit: kan ik nog niet geheel over oordelen. Mijn vorige Audi 2,5 TDI Quattro heeft mij 19,5 jaar trouwe dienst bewezen, dus voor deze nieuwe S4 nog even afwachten !!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snel een afspraak kunnen maken en gastvrij ontvangen

Prima geholpen

De recepcionist van de bedrijfswagens heeft duidelijke uitleg gegeven en afspraken voor 100% nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Alles heel goed verlopen.

Alles heel goed verlopen.

• Prijs/Kwaliteit

goede ervaring , hoog hospitallity gehalte

Goede ontvangst! Net geklede ontvangst, vanuit hospitallity… Je voelt je klant

Prima geholpen bij de onderhoudsbeurt

Prima geholpen bij de onderhoudsbeurt

Prettig ontvangen en geholpen

Fijn ontvangst gehad, met een goed bakkie koffie en uitleg over de auto. Het is een heerlijke auto! Enige kleine minpuntje, dat er geen luxe kentekenplaat op de auto zit.

Filter op locatie

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).