Super fijne ervaring

Zeer positieve ervaring met Udenhout Veldhoven. De positieve ervaring hebben wij te danken aan Nick Valentijn! Hij is zeer vakkundig, eerlijk maar vooral ook heel daadkrachtig! Mede door hem rijden wij nu in nieuwe Seat Ibiza die ons zeer goed bevalt!

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven

Opgelicht door bedrijf waar ik al jarenlang klant ben.

Mijn auto zou een beurt krijgen en gekeurd worden. vooraf nog gebeld wat de verwachte kosten gingen worden voor een Up van 4 jaar en 60.000km op de teller. dit omdat ik hier verschillende verhalen over gehoord had dat het vaak duurder blijkt te zijn. dit zou op 345,- komen. Ik gaf aan dat dat prima was, en dat ik vaker hoorde dat het over de 500,- ging kosten. Dit was volgens de medewerker niet het geval. 28-1 brachten we de Up, maar toen kreeg mijn vrouw een sms, kosten zouden rond de 550,- komen. er zat een schroefje in de band reparatie 31,-, dat is begrijpelijk. dan was er nog 100,- voor airco onderhoud. Dit kwam tijdens het telefoontje niet aan de orde, terwijl dit blijkbaar altijd is bij auto's van 4 jaar oud. dit vind ik al erg slordig. Maar dat mijn ruitenwissers versleten waren vond ik helemaal opmerkelijk, deze had ik nog geen week van te voren vervangen. Bij een 2e controle van de ruitenwissers bleken ze idd. zo goed als nieuw. had anders 65,- gekost... Als mensen die mijn auto moeten controleren op gebreken dergelijke fouten maken wekt dat geen vertrouwen.... maar het lijkt dat ze dit ook standaard na 4 jaar vervangen.... In een gesprek met een leidinggevende werd ineens aangegeven dat de ruitenwisser idd strepen na liet en dat de raam vettig bleek te zijn. de dag ervoor liet hij geen strepen na en hij heeft verder de hele tijd binnen gestaan. wat strepen door een vieze ruit lijkt me in de winter ook wel vaker voor te komen.... Voor mij voelt dit als smoezen zoeken, Ik heb al ruim een week geleden een klacht ingediend. Maar tot op heden nog geen reactie gehad. dus een berichtje van vervelend kunt u contact met ons opnemen hieronder is volstrekt onnodig, Jullie hebben mijn gegevens echt wel. En als jullie niet weten wie het betreft, dan zijn er dus meer mensen die dit ervaren hebben.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Helmond

Fout op fout

Ik heb mijn nieuwe Crafter voor de 1e beurt (olieservice) weggebracht, kosten 400,- veel geld voor een olieservice maar ok. Naar de 1e rit met de bus begon hij steeds meer naar de olie te stinken, toch maar even onder de motorkap kijken en ja hoor, de pijlstok was er niet goed ingezet waardoor de olie eruit werd gegooid. Naar de dealer om 17:00 uur en ze zouden kijken of ze hem de volgende dag klaar zouden krijgen, ik heb gemeld dat ik zzp’er ben en de bus hard nodig heb en benadrukt dat ze moeten bellen zodra die klaar zou zijn. (Vervangend vervoer was een caddy, kon ik niets mee) De volgende dag geen bericht, de dag erop bleef rustig, toch maar rond 11:00 gebeld of de bus al klaar was, “ ja meneer hij was gisteren al klaar” Er was blijkbaar iets foutgegaan bij het terugbellen, ze hadden me wel een sms gestuurd, dat wist hij zeker, nog een keer terplaatse dat sms’je laten versturen en het systeem werkte dus niet, foutje bedankt. Nog even bij de manager gemeld, Ralf geloof ik, maar ze hadden er geen boodschap aan dat ik door een fout van hun mijn bus 2 dagen niet in heb kunnen zetten terwijl ik die in een toch al moeilijke tijd hard nodig had. En korting op mijn factuur dat kon al helemaal niet want waar mensen werken daar worden fouten gemaakt, ja fout op fout zal hij wel bedoelen. Voor de volgende beurt gaan we maar naar Zijm in Nijmegen, daar heb ik betere verhalen over gehad, bij Vd Udenhout hebben ze liever geen jarenlange trouwe klanten in hun klantenbestand!!!

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Beste Paul, Erg vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Ik heb uw klacht doorgezet naar vestiging Oss, zodat er met u contact opgenomen kan worden (indien gewenst). Graag komen we samen met u tot een oplossing.

Zeer slecht

Het bedrijf heeft in mijn ogen de menselijke maat en - contact verloren door vergaande digitalisering. Zelfs op het ingevulde online klachten/feedback formulier wordt alleen een automatische ontvangstbevestiging gestuurd maar inhoudelijk niet gereageerd. De kwaliteit van de werkplaats is twijfelachtig en kan zo maar leiden tot onnodig hoge kosten. Lees onderstaande klacht en oordeel zelf (ook -letterlijk- ingediend bij van den Udenhout maar dus nooit geen antwoord op gekregen) KLACHT Ik heb mijn Volkswagen aangeboden voor de jaarlijkse APK keuring. Deze auto is in het verleden ook steeds bij Udenhout voor groot-onderhoud (en APK keuing) geweest. Reeds na een uur ontvang ik een digitaal bericht dat naast een aantal kleinigheden (service vloeistof/kentekenverlichting) er een belangrijk afkeurpunt is: de autogordels rechtsachter en middenachter blokkeren niet. Voorgesteld wordt beide gordels te vervangen voor ruim 800 Euro ! Omdat ik het vreemd vindt dat dit probleem door mijzelf niet eerder geconstateerd is en nog vreemder dat dit probleem zich ineens bij beide gordels tegelijk voordoet neem ik meteen telefonisch contact op en spreek mijn ernstige twijfel uit over jullie werkplaats constatering en verzoek dit heel goed te checken omdat we hier niet over "tientjes-werk" spreken. Volgens de medewerker is checken voldoende gebeurd: de gordels zijn defect en moeten vervangen worden. Ik weiger me bij deze constatering neer te leggen en wijs de voorgestelde vervanging met bijbehorende hoge kosten af. Gevolg is dat mijn auto APK afgekeurd wordt. Meteen daarna ben ik met mijn auto naar een gerenommeerde collega gegaan (uitdrukkelijk géén beunhaas om de hoek). Ik heb daar gemeld dat er twijfel bestaat over het functioneren van de betreffende autogordels. Daar hebben twee monteurs onafhankelijk van elkaar de gordels getest en daarna ook de chef van de werkplaats en alle drie kwamen ze tot de conclusie dat er niets mis was met de gordels en dat die goed functioneerden. <meer>

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Beste Jos, Ik vind het erg vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Graag gaan we hier ook inhoudelijk erop in. Ik heb uw klacht zojuist doorgestuurd naar het juiste loket, zodat er snel contact met opgenomen kan worden. Hopelijk kunnen we samen tot een gewenste oplossing komen.

Waardeloos bedrijf onbeschofte manager

Ben al weken met van Udenhout bezig om mijn geld terug te krijgen , Ze hebben me KEI HARD opgelicht voor 50,00 euro. Ik geef niets om de 50,00 euro maar ga voor mijn recht. Ze zullen terugbellen en het oplossen schrijven ze als antwoord op mijn review. Juist nog steeds niets. Van Udenhout zwijgt in alle talen. Mensen let Op Laat je niet PAKKEN door de graai grage MANAGER van de firma van Udenhout in Helmond. Deze hebbert haalt het hele bedrijf omlaag. Lees alle review,s voor u er over denkt met hen zaken te doen. Waarschijnlijk bent u dan al genezen. LAAT U NIET PAKKEN. Ze rekenen op uw onwetend heid, andere garage,s zijn vaak beter en zeker goedkoper.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Wat vervelend om te vernemen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar aftersales.klachten@udenhout.nl? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.

Top bedrijf!

Fijne, vriendelijke service. Voor de 2e keer een auto besteld. Top! Bedankt Gerton

nooit terugbellen

er wordt gezegd dat men terugbelt maar steeds niks hoor. baal ervan overweeg GEEN auto meer te kopen daar.

• Prijs/Kwaliteit

Wat vervelend om te vernemen dat u niet meer bent terug gebeld. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar feedback.afspraken@udenhout.nl? Dan nemen wij contact met u op.

Super!! Goede service duidelijk en transparant!!

Van de week de nieuwe caddy cargo opgehaald, ze hadden snel gehandeld zodat ik de auto nog voor het einde van het jaar op mijn naam had staan!! Service was top!!

in één zin? BAGGER 1e klas

Heb onderdelen besteld,heb de verpakking open gehaald en schijnt verkeerd te zijn,mogelijkheid om ter plekke terug te geven ging niet,maar die papzak achter de balie had gewoon een vieze schrijns op zijn bakkes,toen onplofte ik.Ook bereikbaarheid via de telefoon is bar en bar slecht,eerst vraagt ze ben u zakelijk of particulier.Ben je particulier dan kun je 20 minuten aan de telefoon hangen of ze verbreken de verbinding.Ik snap het ook zelf niet ik heb tot drie keer toe mijn mail adres achter gelaten en nog eens letter voor letter gespeld,want je moet eerst een betaling doen en dan gaan ze bestellen als ze het niet vergeten,en je kunt bellen hoeveel je wil je wacht gewoon meer als 20 minuten,en dan krijg je nog het verkeerde onderdeel binnen,maar het ergste is dat die medewerker achter de balie van de onderdelen gewoon jou uitlacht en zijn schouders ophaald,ik heb nog nooit zo'n slecht bedrijf mee gemaakt als dit,Daarom krijgen ze van mij een shit beoordeling.1e klas bagger tot en met.

• Prijs/Kwaliteit

Wat vervelend om te vernemen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) + bericht mailen naar feedback.afspraken@udenhout.nl? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op. En hopelijk kunnen we u op die manier van dienst zijn.

Prima ervaring

Beperkt door Corona was de aflevering prima. Ondanks situatie tioch voldoende aandacht gekregen. Is alleen nog niet gelukt connectie tussen auto en telefoon voor elkaar te krijgen. Ik kijk uit naar de rijinstructiedag van Audi om de auto nog beter te leren kennen.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen, het bedrijf dacht mee met oplossingen

Fijn geholpen, ook het regelen van de leen auto was zo geregeld. Er wordt fijn gecommuniceerd via een online app, waarin je kan zien wat voor advies zij geven wat er gemaakt moet worden volgens het bedrijf, dit kan je zelf mee beslissen en Werkt handig dmv aan of af vinken.

Zwaar ondermaatse service!

Golf GTE van mijn vrouw geeft een storing op de boordcomputer aan. "12 Volt accu vervangen". Heb de accu vervangen voor een nieuwe accu met dezelfde specificaties als de originele Volkswagen accu. Automaterialenhandel heeft met behulp van de productcode van de oude accu bepaald welke Bosch accu de equivalent van de originele accu is. Storingsmelding blijft ondanks de nieuwe accu. Dan maar mijn vrouw met de GTE naar Van den Udenhout gestuurd om een diagnose te laten stellen. Schijnt dat de accu mogelijk ingelezen moet worden in de computer. Hiervoor moet de monteur een stekker onder het dashboard in een connector steken en de computer uitlezen. Mijn vrouw belt mij dat ze er niet aan beginnen omdat ze deze accu niet kunnen inlezen in de computer..... Wel wordt er natuurlijk meteen een originele Volkswagen accu aangeboden welke met inbouwen € 350,00 exclusief BTW kost. Dat zonder dat er überhaupt een diagnose gesteld is. Even zelf langs geweest. De man aan de balie wist mij te vertellen dat de accu niet in te lezen was omdat ze dat vorige week ook bij een andere klant hadden.... Glazen bol meneer de balieman? Niet eens de OBD2 stekker aangesloten om te controleren of dit ook bij deze accu het geval is? Ik vraag om een diagnose te stellen en weet dat daar mogelijk kosten aan zijn verbonden maar meneer de balieman denkt zonder mij of mijn vrouw te kennen dat wij de rekening niet zouden willen betalen.... Is niet het eerste akkefietje met Van den Udenhout. Ruim 2 jaar geleden is de versnellingsbak van dezelfde GTE kapot gelopen doordat de monteur een liter te weinig olie in de versnellingsbak had gedaan. Dit is geconstateerd door de Volkswagen dealer in Zuid Duitsland waar de auto op dat moment voor diagnose was gestald. Van den Udenhout heeft nooit het boetekleed aangetrokken voor de fout die ze gemaakt hadden en hebben alles weggewuifd. Nee geen Van den Udenhout meer voor onze twee Volkswagens. Ik rijd graag een stukje verder naar een ander garagebedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Prettig geholpen door vriendelijk personeel.

Digitaal kopje onder

Een autohuur geregeld via de website. Keurig netjes een bevestiging per mail de volgende dag, echter, verhuurperiode en afhaallocatie onjuist. Aldus de wijziging per mail door gegeven (reply), maar toen bleef het doodstil. Kan altijd zijn dat er iets mis gaat of iemand ziek wordt, dus dezelfde mail doorgezet naar algemeen mailaccount. Wederom geen enkele reactie meer, hetzij telefonisch, hetzij per mail. Op de aanvangsdag van de huur ook niets meer vernomen, dus de mail moet dan wel gelezen zijn... Zeer vreemde gang van zaken en als uiterst grievend ervaren door een welwillende consument die bereid is een dienst af te nemen en ervoor te betalen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Wat vervelend om te vernemen dat u niets van ons heeft vernomen na het reserveren van een huurauto. Zoals u kunt begrijpen krijgen wij regelmatig reserveringen binnen en normaliter verloopt dit proces goed. Daarom zouden we graag met u in contact willen komen en met u tot een oplossing willen komen. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar feedback.afspraken@udenhout.nl? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.

Zeer teleurstellende dienstverlening

Ik ben al jaren klant bij v Udenhout door het leasen van diverse auto’s. Op het moment dat ik aantoonbaar ontevreden mag zijn over de dienstverlening trekt iedereen zijn handen er vanaf en is niemand bereikbaar. Schandalige situatie die ondanks mijn inspanningen nog steeds niet is opgelost. Wat ben ik afgeknapt op deze club.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Marco, Erg vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Graag komen we met u tot een oplossing en daarom is uw klacht in ieder geval doorgezet naar het juiste loket, zodat er met u contact opgenomen kan worden.

Flexibel en klantvriendelijk

Ik was per ongeluk een dag te vroeg voor een inspectie maar werd toch netjes geholpen. Er werd zelf alsnog vervangend vervoer geregeld. Daarmee bleef de medewerker zeer rustig en vriendelijk. Fijne service dus!

• Prijs/Kwaliteit

Werkzaamheden weer snel en vakkundig uitgevoerd

Werkzaamheden weer snel en vakkundig uitgevoerd. Geen opmerkingen verder.

• Prijs/Kwaliteit

Professioneel bedrijf, met de juiste customerfocus

Prima ontvangst, keurige introductie van de mogelijkheden, gedetailleerde uitleg van de diverse modellen en hulp geboden bij het kiezen van de juiste auto. De oplevering was summier, onder invloed van Corona natuurlijk, maar de aftersales was weer geweldig. Helaas werkte het opladen niet direct, door gebrek aan uitleg, en bleek er een kleine softwarefout in de auto te zitten, waardoor niet alle mogelijkheden beschikbaar waren, maar dit stond in schril contrast tot de pluspunten.

Goed service

Ik bracht mijn Golf voor een winterinspectie. Alles was netjes geregeld conform afspraak en na een tijdje kreeg een sms met een reparatie en enkele aandachtspuntjes. Op zich niks mis mee echter de reparatie betrof de vervanging van de dempingplaat van de motorkap. De auto was een kleine twee maanden ervoor voor een grote beurt bij de vestiging in Den Bosch geweest en daar was het probleem van de dempingsplaat niet opgevallen. In de tussentijd was de motorkap niet open geweest. Dus was ik een beetje verrast.

Fijne verkoper zonder aandringen

Gerton was heel erg mee denkend en wist wat wij wilden. Totaal niet opdringerig om de koop door te zetten. Hem was er alles aan gelegen om ons met een goed gevoel naar huis te laten gaan.

• Prijs/Kwaliteit

Van begin tot eind goede service!

Snelle service , altijd klant vriendelijk, goed advies , deskundigen monteurs! Je krijgt je auto als nieuw terug !

zeer goed

Goede service, klant vriendelijk. Je wordt op de hoogte gehouden van de reparatie en de evt. kosten hier van zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Zeer positief

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding

• Prijs/Kwaliteit

Een garage waar ik bij een bezoek een zeer goed gevoel beleef.

Een klant gerichte garage waar zeer kundige mensen werken die allemaal begrijpen wat je voor een klant moet doen.

Vlotte levering ondanks Corona

Vooraf leuke preview van de auto en bij aflevering prettige sfeer en grappige kerst attentie.

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).