Prettige, vakkundige en klantvriendelijke garage.

Wanneer je een probleem hebt met je auto, maken ze altijd tijd voor. Snelle service, prijsvriendelijk en zeer klantvriendelijk.

Redelijk

Vorig jaar sept mijn auto gekocht bij jullie. Sinds sept vorig jaar dus 4 x lege accu gehad. Slinger gehad van vrienden en dus maar uurtje rijden daarna. In april 2021 nieuwe accu gekregen. Daarna weer 4 keer lege accu. Ik n dus maar weer uurtje rijden met de hoge benzineprijzen. Terwijl ik echt niet minder reed met mijn vorige auto. En nog nooit een lege accu gehad. Blijkt nu dat de dynamo niet goed werkt en dus de accu niet goed oplaad. Misschien was dit dus al bij verkoop auto een probleem. Was toen de dynamo al niet goed. Nou ja. Ik geef eerlijk toe dat ik dit met jullie persoonlijk had moeten bespreken. Maar dat is niet mijn aard. Ik wil dus niet nu achteraf schoppen. Maar ja, is zoals het is. Dus ik weet oprecht niet hoeveel sterren ik Jelsma moet geven. Wel super dat op het moment dat ik bel er iemand voor de deur staat. Mijn accu oplaadt. Ik naar de garage kan rijden en ook weer thuis gebracht wordt. Dat is echt prima service. Dus voor dit stukje echt prima service. En misschien verwacht ik teveel voor een auto deze prijsklasse. Maar ik blijf erbij dat de dynamo dus bij aankoop al niet goed was.

Super!

Herinnering voor onderhoud van mijn fiets, snel een afspraak kunnen maken, hartelijke ontvangst, gewacht tijdens het onderhoud waar ik tijdens het wachten heb kunnen werken mét koffie. Fiets was binnen de aangegeven tijd klaar, alles verliep naar wens!

Altijd weer super tevreden

Gebracht/gehaald en mijn euvel aan de trekhaak verholpen. Ook gelijk even vloeistoffen bijgevuld en de bandenspanning gecontroleerd. Wat een top garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Super service, zoals altijd.

Vriendelijk en bekwaam geholpen, het probleem aan onze auto was snel opgespoord en opgelost. Bedankt!

snel geholpen

Prima.

Goede service, vervangen onderdelen mogen zien met goede uitleg.

• Faciliteiten wachtruimte

top service tegen zeer schappelijke prijs

prima service tegen een concurrerende prijs

Prima service!

Zie boven.

Ontzorgende service, bereikbaar, betrokken

Ik zeg niet dat een vrij complex probleem die wij hadden 100% weg is maar ze hebben goed geluisterd naar de vraag. Er is onderzoek gedaan ingenomen analyse door specialistische kennis van de merkfabrikant. Vooralsnog lijkt de aanpak te hebben gewerkt en daar zijn we erg blij mee. De kosten hebben ze meer dan fair behandeld. Een grote beurd als kers op de taart doet ons voorlopig weer prima rollen. Frank

Aanrader

Lieve mensen en goudeerlijk Leveren goed werk

Prettig geholpen!

Bij binnenkomst direct mijn vraag aangehoord en diagnose gesteld. De reparatie was snel uitgevoerd waardoor ik weer onbezorgd verder kan rijden. Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie vaklui. Prettig contact met personeel.

zie boven

alles verliep naar wens

• Locatie N.v.t.

Prima vakgarage

Nieuwe auto gekocht , prima service

• Faciliteiten wachtruimte

Alles zoals afgesproken, perfect binnen een korte tijdstermijn afgewerkt!

Komen hun afspraken na.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakgarage met goede service en klantvriendelijkheid.

Een garage waar je van op aan kan! Ik raad Vakgarage Schouten aan, door zijn deskundigheid, service en klantvriendelijkheid!

geklooi aan mijn audi A1

na contact te hebben gezocht met Jelmer, de monteur die bij dit bedrijf werkzaam is. Een afspraak gemaakt. Was zeer vriendelijk en dacht nou heb er een gevonden die bloed serieus is. Helaas na dat ik mijn audi terug kreeg was ik niet blij. .olie lekkage bij aftap plug ( olie was vervangen) bodem plaat de clips waar de boutjes in komen verrot gedraaid en daar bij zelf tappers in het subframe gedraaid. ik dacht dit is het wel dus ik ging naar een tuning bedrijf. Daar constateerden ze dat er een boutje dat los moest voor Carter ontluchting scheef in mijn blok was gedraaid. Ik nam meteen met jelmer de monteur bij richtlijn contact op. Deze melde dat niet hij maar weer een collega er mee bezig was geweest hij was zogenaamd boos. Goed omdat bij tuning de auto 2 klachten had sprak ik meteen af dit boutje juist te monteren en uit te zoeken waarom de auto nu op 3 cilinders liep. vervangen werd: 2 x lambda sonde Bougies Bobines het mooie is de bougies waren nog geen 1500 km jong en ook melde hij per telefoon dat de bougies goed waren. ( dan ga je er vanuit deze worden niet vervangen wand wat goed is is niet nodig te vervangen. Goed ik kreeg mijn overzicht van kosten. Ruim 1000€ maar let op als je cash betaald is het goedkoper. Toen dacht shit dit wil ik niet dit klopt niet. Goed de audi terug ik betaald en dacht mooi opgelost. Ja tijdelijk want nog geen dag later weer problemen. na wat zoek werk samen met een andere monteur. Bleek het probleem in de turbo te zitten. ( dus ik pis link) Ook kwamen we er achter het boutje dat scheef was geplaatst was wel aanwezig maar had compleet geen draad meer om vast te zitten. Nog bozer. ik contact op genomen met het positieve naar voren. Jelmer kan dit verholpen worden je hebt dit gesloopt. En jelmer kan dit kwaad… antwoord ( kan geen kwaad maar kan het wel voor je doen. ik denk wacht stuur een mail… en tot mijn verbazing Reageert zijn werkgever. er komt een gesprek:

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Goede service!

Je wordt netjes te woord gestaan en op een eerlijke manier geholpen. Komen afspraken na.

Geweldig geholpen

Wij kwamen kijken voor een auto en 2 uur later reed ik er al mee naar huis. Alles was tot in de puntjes verzorgd en snel geregeld.

Fijne ervaring

Goede service. Vriendelijke en vlotte afhandeling

goed, geen opmerkingen verder

doen wat ze moeten doen, in het verleden wel eens minder goede ervaringen gehad, bodem plaat vergeten vast te schroeven, 2 nagels in nieuwe band, maar dit was in 2016/2017

l

lekke band en gelijk geholpen!