Filters

10

Goede service en klantvriendelijk

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en als je langs komt, maken ze tijd om naar het probleem met de auto te kijken. Ook geven ze deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Het is een top garage. Vriendelijk monteurs. Een echte aanrader.

Zoals ik al zij een topper. Zijn altijd bereid te helpen en advies te geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Zo als afgesproken

Altyd correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Goede garage

Goeie service klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Zijn de kosten en uitgevoerde werkzaamheden duidelijk aan u uitgelegd? N.v.t.
10

Perfecte service

Doen wat ze beloven en denken mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Altijd goed

Al ruim 15 jaar kom ik bij Autogarage Heije en ik ben nog nooit teleurgesteld. Ze staan altijd voor me klaar, zijn eerlijk, behulpzaam en denken met je mee. In de loop der jaren heb ik er meerdere auto's gekocht en dat is altijd naar volle tevredenheid verlopen, zonder gedoe. De monteur is zeer vakkundig en de medewerkers aan de balie zijn altijd vriendelijk en gastvrij. Een garage waar je met een gerust hart naartoe kunt. Absoluut een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Goede service

Nooit geen problemen Gehad Kom daar al meer meer dan 15 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
6

Beetje vervelend

Ik vind dat als ik onze prima rijdende auto inlever voor een olieverversing á een kleine 1000 € en een slecht schakelende automaat retour krijg vind ik erg sneu. Terug naar de garage hebben de olie weer verwijderd en terug gedaan vervolgens reed de auto weer prima, vreemd verhaal. volgens mij was er iets vergeten en ik weer een kleine 2 uur kwijt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed ervaring

Mijn 1e keer hier met mijn eigen meegebrachte banden. Vriendelijk ontvangst, goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Goed

Ik werd goed geholpen door de verkoper

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekende service en communicatie!

Ik ben voor mijn eerste auto goed geholpen bij Vakgarage Mol. De communicatie was duidelijk, snel en transparant. De aflevering van mijn auto was netjes en de mensen waren erg vriendelijk. Ik ben enorm tevreden en zou de zaak aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Vriendelijk, informeel en netjes personeel

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Top geregeld

Met kapotte airco heel snel geholpen. Alles werd netjes uitgelegd en het kapotte onderdeel werd getoond. En fijne communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Klantgerichte service

Er wordt gedaan wat is afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Goede service

Vriendelijke bejegening, deskundig advies en goede reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Betrouwbaar en altijd snel geholpen

Wij gaan hier al jaren naar toe, nog nooit problemen gehad en een stuk goedkoper dan de dealer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
8

Prima service. Snelle afhandeling.

Ervaring met wejebe is prima. Betalen moet je overal, Service is een vraag......maar service is prima bij wejebe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Het plezier van persoonlijke service !

Zeer prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed

Eerlijk en hardwerkende jongens en zeer vakbekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

geweldige service

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Fijne garage met vriendelijke en vakbekwame mensen

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en ze denken actief mee en alles wordt goed en netjes gerepareerd en/of nagekeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer vakkundig en klantvriendelijk

Vond bij zomercheck een groot mankement aan de auto. Heel blij met accurate optreden. Hierdoor is erger/drama voorkomen. Dankbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima

Viel nog in garantie ging voor motorolie meteen wat lampjes vervangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Helemaal goed. Goed werk en persoonlijk contact.

Er wordt ook niet meer gedaan dan nodig tenzij wens van klant. Enige puntje: ik mis de sticker van de datum van de aircobeurt. Deze horen ook bij vervangen riem etc. Er is niet altijd een (ingevuld) onderhoudsboekje en die kan kwijtraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Top bedrijf, waar de klant nog ouderwets koning is

Ik kom hier al jaren, ze staan altijd voor je klaar. De factuur komt misschien soms wat later, maar dat laat ook zien dat ze de klant vertrouwen. Een echte ouderwetse, moderne dorpsgarage!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid

Best beoordeeld uit 340 leden

- Vakgarage Breugem | 9.9

- Vakgarage CCS | 9.9

- Vakgarage Top | 9.9

- Vakgarage Akersloot | 9.8

- Vakgarage ACA | 9.8

- Vakgarage Van 't Hoog | 9.8

- Vakgarage van Laar | 9.8

- Vakgarage Detcars | 9.8

- Vakgarage Time | 9.8

- Vakgarage Vermeulen | 9.8

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.