Professionele service

Vriendelijke en terzake kundige medewerkers

Betrouwbaar bedrijf

Het is een fijn bedrijf. Ze denken met je mee, zijn serviceminded en vriendelijk

ze staan altijd klaar als het nodig is

een goede servise

Vriendelijk personeel prima meedenken nette afhandeling en service

Uitstekende service.

Goede communicatie, snel en juist geholpen, fijne ervaring.

Prima, alles precies volgens afspraak. Helemaal goed.

Een goed en betrouwbaar bedrijf

Een klantvriendelijk, deskundig en professioneel garagebedrijf. Vanwege de afstand (2 km garage-huis) op verzoek 's morgens na het brengen van de auto weer netjes thuis teruggebracht en 's middags weer opgehaald. Bedankt!

perfecte service met vriendelijke behandeling.

de auto wordt altijd netjes gewassen afgeleverd. ik heb na een beurt nog nooit problemen gehad. houden zo.

Geen klachten

De auto is weer prima in orde

Geweldig geholpen

Goed bedrijf

Zo als het hoort te zijn

Vlot geholpen Extra advies nadien waar nodig Lekker kopje koffie

Heldere communicatie, goede service!

Fijne garage, vriendelijk, helder over kosten en afspraken. Ik was de eerste keer de afspraak vergeten, waren ze heel ontspannen over. En ze hebben ook spullen uit de kofferbak verplaatst, wat heel onhandig voor ze was. Fout van mij. Ik ben heel tevreden!

Super geholpen

Ik voel me altijd welkom en begrepen. Hele fijne mensen

Supergoede service

Na de melding werd onmiddellijk actie ondernomen en de nieuwe accu werd snel binnen 3 uur geplaatst dmv service-aan-huis (dat moest natuurlijk ook wel omdat de auto niet meer startte). Maar dan toch: prima service!

klantvriendelijk en professioneel

Houden zich goed aan de afspraken, zowel qua tijd als prijs.

Prima service. Juiste prijsopgave. Prima communicatie.

Klantgericht

Garage Olie & Zo toont zich, zoals altijd, klantgericht. Naar de wensen/ verzoeken van de klant wordt daadwerkelijk geluisterd. Dat heb je zeker niet overal. Men doet precies wat de klant vraagt en gaan zeker niet op “zoek “ naar andere dingen die men misschien kan repareren en het ergste de klant in rekening brengen. Toch weet je dat zodra je weer wegrijdt de auto in orde is, en voelt, zodat je veilig kunt rijden. Dus wederom een erg tevreden klant!!!

fijn om zaken mee te doen

komen afspraken goed na

Bijzonder fijn personeel

Olie & Zo is een bedrijf waar ik alle vertrouwen in heb. Het personeel is kundig, zeer behulpzaam en denkt met je mee. Goede service, ik kan altijd binnen stappen met een probleempje dat dan snel even tussendoor opgelost wordt. Vakkundige monteurs en zeer prettige sfeer.

Dinsdag mijn auto gebracht voor het vervangen van de multiriem en ondanks dat het druk was toch dezelfde dag klaar, prima zaak!!

Robin Verbeek heeft mij super geholpen!

5/5 niets meer aan toe te voegen.

Nette service, vriendelijk en vakkundig.

Aardig, behulpzaam en vakkundig

Iedere keer weer is alles goed geregeld, is duidelijk wat er moet gebeuren en weet ik wat het kost voordat apk en beurt worden uitgevoerd. En dan is de auto ook nog eens gewassen bij ophalen!

Je wordt hier snel en vriendelijk geholpen!

Als er iets met mijn auto is, of dit nu een service beurt is of net als nu een acuut probleem. Olie en Zo zorgt ervoor dat ik weer snel de weg op kan of denkt mee in oplossingen.

Super service!

De dag voor we op vakantie zouden gaan, was de waterpomp van de auto kapot. Door schuiven in de planning en overwerk is het gelukt om alles op tijd te repareren. Dat is echt goede service!