Keurig geholpen

Goed duidelijk netjes personeel en de werkplaats ziet er ook verzorgd uit. Goed de afspraken na gekomen!

Prima en snel geregeld

Trekhaak offerte gemaakt en afspraak geboekt, Later bleek dat ik als ANWB lid korting kreeg en dat was geen enkel probleem, die werd alsnog verrekend. Trekhaak keurig gemonteerd.

heel goed

De afspraak was al een keer verzet doordat de Foldclick 2 niet geleverd kon worden. Bij aankomst was de verrassing dat deze wederom niet geleverd was. De receptie BBS vond dit ook heel vervelend en heeft daar werk van gemaakt. Er lag nog 1 Foldclick in Boxtel. Deze is opgehaald en keurig gemonteerd. Top

Professioneel

Prima advies en perfecte uitvoering

We wilden een trekhaak op onze BMW t.b.v. een fietsendrager voor onze e-bikes. Op zo’n mooie auto ziet dat er eigenlijk niet uit. Vandaar dat we zochten naar een praktische en bij voorkeur onzichtbare oplossing. De dealer kon op ons oudere type 5 serie geen passende trekhaak leveren en zodoende kwamen we bij Olie&zo aka Trekhaakcentrum ‘s Hertogenbosch uit. We zijn daar voortreffelijk geadviseerd en besloten om een wegklapbare trekhaak te laten monteren. Die is in 1 dag gemonteerd. Het resultaat overtreft onze verwachtingen. Perfecte montage en inderdaad onzichtbaar, zoals beloofd. We hebben er maar gelijk een fietsendrager bij gekocht. We zijn er zeer tevreden over!

Alles in orde gemaakt

Alle punten die ik.op gaf zijn afgehandeld of besproken. Geeft vertrouwen.

Erg vriendelijk goede service

Ik wordt altijd fantastisch geholpen niks is teveel ze kennen me en kom er al jaren kan ik iedereen aan bevelen

Alles volgens afspraak en meteen goed!

Een degelijk bedrijf, goed, snel en betrouwbaar. Klantvriendelijkheid en vakbekwaam.

Behulpzame kerels en snelle service!

Behulpzame kerels en snelle service!

Snel een afspraak kunnen maken. Duidelijk advies. Korte lijnen.

Altijd goed en prettig!

Wat zal ik nog schrijven... een 10 en uitstekend zeggen al genoeg! Mijn ervaringen zijn uitsluitend positief. En wat ik vooral erg waardeer is dat deze jongens eerlijk zijn en écht met je meedenken en ook vooruit denken. Zeer prettig voor mij, als zzp-er die haar auto niet kan missen. Ga zo door jongens!

Super service

Trekhaak laten monteren, alles volgens afspraak en netjes uitgevoerd.

Fijn dat jullie ons snel en goed hebben geholpen

Fijne service, attent en vriendelijk personeel

Ik kom hier al jaren, APK, beurten en indien er iets is met de auto kan ik altijd snel terecht. Ze denken mee, bijvoorbeeld toen ik eens schade had goed advies gekregen. Vaak krijg ik de auto weer helemaal spic en span mee. Prijs kan ik niet veel over zeggen, heb geen vergelijk met andere garages. Maar wel duidelijk en overzichtelijke bonnen. En mocht het eens veel meer gaan kosten dan overleggen ze vooraf zodat ik nooit voor een verrassing kom te staan.

Goede en duidelijke afspraken. Werk wordt volgens afspraak gemaakt.

Snelle service

Snel geregeld

Een een trekhaak plaatsen

Nadat de trekhaak onder mijn auto was geplaatst, is er een controleronde met de auto gereden. De monteur gaf aan dat er waarschijnlijk een wiellager vast zat of haperde. Ik ben direct naar de dealer gegaan. Daar bleek dat er inderdaad een lager vervangen moest worden. Hierdoor is verdere schade / storing voorkomen. Fijn dat er ook mee gedacht wordt met de klant, en niet alleen een kwestie van de trekhaak plaatsen en betalen. Volgende keer hier maar de onderhoudsbeurten ook uit laten voeren ?? Waarschijnlijk wel .

Helaas ruim 2 wk moeten wachten om een afspraak met Olie & Zo in te plannen. Vind ik persoonlijk een lange wachttijd voor een simpele bandenwissel. Het betreft een wisseling van winterbanden (banden bij jullie in opslag) naar zomerbanden wat maar 20 min duurde. Hopelijk voor de volgende wisseling wat sneller in te plannen.

Service kan beter

Service was niet als anders: -moest na bandenwissel zelf vragen naar de staat van de banden - muziek stond een paar liedjes ontzettend hard in de garage en er werd hard meegezongen - mondkapjes zijn verplicht in de wachtruimte. Meerdere klanten droegen geen mondkapje in deze ruimte, zowel zittend als lopend en werden daar niet op aangesproken.

Prima gedaan

Niks op aan te merken

Prima garage met uitstekende service

Apk keuring was probleemloos verlopen, met duidelijke uitleg van de monteur

super

Toen ik vroeg wat kosten de banden 85 euro. Wel graag erbij zeggen dat er nog van alles bij komt. Toch alles goed.

Vriendelijke en behulpzaam

Ondanks de miscommunicatie in de afspraak gelijk een praktische en meedenkende oplossing! Daarnaast hebben alle medewerkers alle tijd en stralen ze rust en lol in het werk uit.

Je krijgt waarde en waardering voor je geld