Robin Verbeek heeft mij super geholpen!

5/5 niets meer aan toe te voegen.

Nette service, vriendelijk en vakkundig.

Aardig, behulpzaam en vakkundig

Iedere keer weer is alles goed geregeld, is duidelijk wat er moet gebeuren en weet ik wat het kost voordat apk en beurt worden uitgevoerd. En dan is de auto ook nog eens gewassen bij ophalen!

Je wordt hier snel en vriendelijk geholpen!

Als er iets met mijn auto is, of dit nu een service beurt is of net als nu een acuut probleem. Olie en Zo zorgt ervoor dat ik weer snel de weg op kan of denkt mee in oplossingen.

Super service!

De dag voor we op vakantie zouden gaan, was de waterpomp van de auto kapot. Door schuiven in de planning en overwerk is het gelukt om alles op tijd te repareren. Dat is echt goede service!

prima service en vakkundig

klant vriendelijk eerlijk meedenken

Flexibel en servicegerichte dienstverlening

Ik had een afspraak gemaakt voor bandenwissel en zag later dat het ook tijd was voor onderhoud. Ze zouden kijken of dat ook nog viel uit te voeren tijdens dit dag en dat is gelukt. Erg fijn dat ze zo flexibel zijn. En altijd vriendelijk en goede service!

Eerlijk, betrouwbaar, goede service, vriendelijk

Aan de hand van mijn wensenlijstje, hebben ze heel snel een goede auto voor me gevonden. Eerlijk en goed advies.

Correct, snel, vakkundig

ziet er erg netjes uit. goede service

goede uitleg, werd netjes geholpen

Vakwerk

Snelle en goede service.

Ben erg blij met de haal en brengservice. En ze bellen wat de onkosten zijn zodat je niet voor verassingen komt te staan.

Keurige service houden je op de hoogte van de kosten

Geweldige klantvriendelijke personeel

Moest een nieuwe accu kon meteen geholpen worden

Ik ben prima geholpen

Vriendelijk met goede koffie en gemakkelijk zitten en wachten op snelle bandenwissel

Zeer goede ervaring

Vriendelijk,snelle afhandeling,het lidmaatschap is echt een voordeel.ik zou het zo weer doen

Ze hebben een goede en vriendelijke service

Goede service fijn team dat altijd voor je klaar staat gezellige sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding kom al jaren met plezier

Top service :)

Medewerker heeft een zeer duidelijke uitleg gegeven (ook al bij de eerder gevraagde offerte). Uiteindelijk prima werk geleverd!

Prima service en kwaliteit

Alles top!

Prima service uitstekende communicatie

Duidelijke snelle communicatie en uitstekende service

Nette service, goed meedenkend en helemaal tevreden

Zeer goed, u heeft er een nieuwe klant bij.

Wij hebben een zeer goede ervaring bij Olie&Zo. Wij zijn een nieuwe klant, hebben 4 nieuwe banden laten plaatsen en zijn zeer correct en vriendelijk geholpen.

Snel

Gezellig tent