Vriendelijk en meedenkend

Voor een trekhaak hier beland. Kundig personeel. Zowel telefonisch als aan de balie netjes te woord gestaan. Veel informatie gekregen over het gebruik van de trekhaak op mijn fiat 500. De werkplaats ziet er netjes en verzorgd uit.

Goed werk, snel gedaan!

Hadden zelf het onderdeel aangeschaft. Geen probleem en prima gemonteerd. Top service

Open en eerlijke communicatie.

Ik heb weinig verstand van auto, maar ze namen de tijd om me heea uit te leggen. Komen afspraken na. Er fijn dat ze open en transparant zijn. Alles is zichtbaar in de werkplaats. Ziet er ook netjes uit!!

Service gericht, correct en goede kwaliteit

Er werd de tijd genomen om tot goede keuzes te komen voor mijn 14 jaar oude Suzuki omdat ik toch twijfelde om een trekhaak te plaatsen. Goede prijs- en werkafspraken waren vervolgens vanzelfsprekend, ook met een aantal wachtenden. De auto werd zelfs opgehaald thuis en alles werd vakkundig gemonteerd. Leroy en Robin waren verder gewoon vriendelijk en correct.

Snelle en voorkomende service

Afspraak online ging gesmeerd en monteren trekhaak liep vlot. Werkt perfect. Goede duidelijke demo.

Valse start

Tot een volgende keer.

perfect

goedgeholpen en uitstekende service

Prettig

De eerste keer dat ik bij Olie &zo kwam. Ik kreeg een goede indruk. Vooral een vertrouwd adres is voor mij belangrijk. Ook het meedenken vanuit mijn standpunt is een belangrijk ding voor mij. Ik heb de indruk dat ik bij het goede adres zit nu. Hopelijk blijft dit gevoel.

auto afleveren, krijg gelijk vervangende auto mee. Wordt direct gebeld als er iets bijzonders is. Gelijk opgelost en na mijn werk auto weer opgehaald. Prima uitleg gekregen en super netjes gewerkt. Keitevreden

Deskundige hulp bij aanschaf andere auto

Door Mathieu geweldig geholpen toen vrij plotseling de auto vervangen moest worden. Bijzonder klantvriendelijk. Echter net als bij een tandarts, hoop je vervolgens er toch weer een tijdje weg te kunnen blijven.

netjes keurig

Trekhaak laten plaatsen keurig en netjes geplaatst

Gewoon zo als het bij iedereen zou moet zijn! Uitstekend

Top!!

Prima niets mis mee.

Altijd servicegericht en klantvriendelijk

Ik kan altijd ( indien nodig) op korte termijn terecht. Vakkundig en vriendelijk geholpen. Er wordt meegedacht betreft de onkosten. Altijd n belletje vooraf met n begroting. Netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg. Gratis leenfietsen mogelijk. Ook de mogelijk om n vervangende auto te reserveren tegen n kleine vergoeding.

vriendelijk geholpen, goede service

zie boven

snelle en professionele dienstverlening

snel gewerkt en uitstekend werk

Keurig bedrijf, prima werk geleverd zoals afgesproken.

Prettig geholpen, keurig verzorgd. Aanbevelen.

prima ontvangst, prima werkzaamheden uitgevoerd, prima service.

Goed.

Zeer klantvriendelijk, snelle service, duidelijk en eerlijk reparatieadvies

Klant vriendelijk, duidelijke uitleg en gastvrij

Rondleiding door de werkplaats, erg vriendelijk. Koffie staat klaar.

Fijne en betrouwbare service

Ik liep binnen, ze wisten meteen wie ik was en waar ik voor kwam. Ik werd netjes gebeld over de kosten en ik kreeg een berichtje (vroeger dan verwacht) dat ik de auto kon komen ophalen toe die klaar was.

Klantvriendelijk en service

de eerste ervaring met Olie & zo is meer dan prima. we waren zeer tevreden over de behulpzaamheid en meedenken.

Prima volgens afspraken geholpen.

goede service en advies

Checken meer dan gevraagd zonder daarvoor extra te rekenen. Goed en eerlijk advies.

Netjes geholpen

Zoals afgesproken goed geholpen