Gewoon een prettige garage!

Vakbekwame en behulpzame medewerkers die voor een redelijke prijs je auto repareren en onderhouden. Ik rij voor deze garage 'om'!

Super Service

Geweldige service, altijd vriendelijke en staat altijd voor je klaar

uitstekend

uitdaging is wél vertellen/delen dat ze top zijn. Maar het lijkt me er druk genoeg. Toch snel en dus uitstekend geholpen ondanks de drukte. Prima mensen!

Communicatie niet eenduidig

Via Trekhaakcentrum een afspraak gemaakt voor het plaatsen van een trekhaak. Deze had 2 weken levertijd en bij binnenkomst kon men monteren. Op vrijdag akkoord gegeven en de maandag hier op volgend geannuleerd vanwege intrekken toestemming leasemaatschappij. De haak was al binnen en ik heb transport a 50 euro mogen voldoen voor het annuleren. Als ze gewoon hadden gezegd annuleren kost 50 euro had ik er een beter gevoel bij gehad. Dat de materialen er al liggen strookt immers totaal niet met de opgegeven levertijd van 2 weken.

Altijd goede service, kom er al jaren

Ik kom er altijd voor het wisselen van mijn zomer- en winterbanden. Goede service, aardige medewerkers die met je meedenken!

Vakkundig en snel

Altijd goed

Afspraak on-line maken is zeer fijn. Afspraak = afspraak. Keurige en snelle bandenwissel. Dit bedrijf heeft vriendelijke en kundige medewerkers.

keurig, vriendelijk, professioneel

Keurig geholpen

Prima service!

Winterwielen weer onder mijn auto, zeer snelle service.

Topservice en zeer aardig personeel

Al jaren kom ik hier en altijd perfecte service ervaren

vriendelijk en vlotte service

De service is snel. bij defecte onderdelen probeert men zo goed en prijsgunstig mogelijk aan onderdelen te komen. de communicatie richting klant mag wel wat duidelijker.

Op afspraak geholpen. Wachten op de bandenwissel in een zeer mooie ruimte.

prima bedrijf, met goede service, werkt conform afspraken

Prima service Beurt en keuring Prima vooraf afstemming over wat er nodig was Gemaakt conform afspraak

Ik werd goed geholpen

Ik was per ongeluk een wek te vroeg voor mijn afspraak en toen werd ik alsnog geholpen

Service is goed, attent en snel. Afspraken worden stipt uitgevoerd.

prima service

goede ontvangst, duidelijke uitleg, goede info. over te verwachte kosten. Netjes afgehandeld. Zeer tevreden

De fijnste garage waar ik ooit ben geweest! Eerlijke mensen!

Heel persoonlijke ontvangst en tevens uitgebreide uitleg over de verrichtte werkzaamheden.

Zo hoort het!

Super attent

Transparante factuur

Fijn bedrijf !

Fijn bedrijf en je kunt er altijd snel terecht. Een aanrader

Netjes, vriendelijk en correct geholpen

Wissel winterbanden, netjes conform afspraak

Goede service, denken in oplossingen. Klantgericht.

Helaas dure reparatie... Goede communicatie in hoe nu verder. Snel en prima afgehandeld. Top!

perfecte service

Heb een onderhoudsplan voor mijn auto bij van der Doelen, Schijndel. Afgelopen vrijdag problemen met olie. Zonder afspraak naar toe gereden omdat ik het niet vertrouwde. Werd meteen tijd voor je gemaakt en binnen 10 minuten was het probleem verholpen. Prima service en vriendelijk personeel.

Geweldig bedrijf met aandacht voor de klant

Er is altijd overleg voordat kostbare reparatie worden uitgevoerd. Topbedrijf

Filter op locatie