Zorgvuldig.

De rekening is uitvoerig toegelicht.

Goed, komen afspraken na, overleggen

Snelle reparatie

Auto zou pas na 10 dagen gerepareerd worden. Maar hij was binnen een dag of 5 al klaar.

Duidelijk, eerlijk en goed werk geleverd.

Prima service, fijn bedrijf!

Altijd vriendelijke goede service. Auto is altijd vlot weer klaar.

De ervaring was perfect

Zie de omschrijving hierboven

Goed gedaan

Professionele afhandeling van probleem

Goede service en goede uitleg van wat er is gedaan aan de auto.

wachttijd

De afspraak was om de auto om 10:15 te brengen, en dat heb ik ook gedaan. Tegelijkertijd heb ik aangegeven dat ik een afspraak had in het JBZ en dat de auto voor 11:00 klaar moest zijn. Tot mijn verbazing werd de auto pas om 11:00 de werkplaats in gereden en was uiteindelijk pas om 11:30 klaar. Ik heb me ontzettend moeten haasten om op tijd in het JBZ te zijn. Als jullie hadden aangegeven dat dit niet mogelijk was, had ik een leenfiets genomen om naar het JBZ te gaan.

Altijd aardig en netjes geholpen

Goed en duidelijk advies. Netjes te woord gestaan.

Je wordt goed ontvangen en voelt aan als een warm bad.

Keurig ontvangst en uitleg over de staat van de auto. Overige afhandeling ook prima.

top

blijvertje

Prima! Snelle service en prettig persoonlijk contact.

Prima! Snelle service en prettig, persoonlijk contact. PS. Graag contactgegevens aanpassen: Mw. A.A. (Toosje) Idema

Snelle hulp

Ik was wat zorgelijk over een lampje, dat bleef branden. Na telefonische feed-back kon ik dezelfde dag langskomen om het euvel op te lossen. Hele geruststelling, waarvoor dank!

Ga zo door

Nette en duidelijke uitleg volgens afspraken

Werd mij van te voren duidelijk uitgelegd hoe of wat, tussendoor werd ik gebeld over reparatie ook met goede uitleg dus geen verrassingen voor mij.

Prima geregeld allemaal.

Graag ontvang ik nog wel even het diagnoserapport van deze onderhoudsbeurt. Die heb ik (nog) niet ontvangen.

Vriendelijk geholpen

Een uurtje moeten wachten dus dat viel mee. Kon gebruik maken van n lekker kopje koffie.

Service zoals service moet zijn! Klasse receptie mensen!

Slechte aankondiging sluiting Bunnik helemaal goed gemaakt door team Nieuwegein! Hulde aan Barry en zijn collega’s!

Goede communicatie en auto prima onderhouden

behulpzaam en deskundig personeel aan de balie

het probleem met het dashbord kastje is nog niet volledig opgelost kom daar nog op terug. Komt nog steeds koude lucht uit is zeer vervelend voor de passagier!!

zeer goede ervaring

altijd vriendelijk en behulpzaam

eventuele problemen worden snel verholpen

Vriendelijk, volgens afspraak, vakkundig