Filters

7

Behulpzaam

Ik werd goed meegenomen in het probleem maar de storing is niet opgelost. Ik ontdek daardoor wel dat elektrische rijden heel kwetsbaar is voor software storingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Helemaal prima

  • Aanbevelen? Ja
1

Recall - Maken fouten en leggen de rekening bij de klant

Fouten door deze garage moeten door de klant betaald worden. Na een (verplichte) airbag-recall bij Nefkens Eindhoven kreeg ik storingen (bochtenverlichting, gordelwaarschuwingen). De oorzaak bleek een niet-uitgevoerde software-reset – iets wat volgens Citroën Nederland “altijd” moet gebeuren na zo’n ingreep. De dealer weigerde verantwoordelijkheid te nemen omdat het niet expliciet in het stappenplan stond, terwijl dit een bekende, standaardprocedure is. Het is simpelweg onkundig en klantonvriendelijk hoe hier mee is omgegaan. Ik moest €261,71 betalen voor een probleem dat zij zelf hadden veroorzaakt. Citroën Klantenservice Nederland gaf me gelijk, maar kon niets afdwingen bij de dealer. Zelfs Citroën bestempelt deze dealer als klantonvriendelijk en adviseerde me om hier niet meer terug te gaan vanwege de slechte service en het gebrek aan begrip. De klant draait hier op voor fouten van de dealer. Wees dus gewaarschuwd!

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service!

Op dinsdag ben ik met pech aan de kant van de weg komen te staan. Tussen alle geplande afspraken door hebben de monteurs mijn auto nog voor het weekend naar wens gerepareerd. Zo konden we toch met onze eigen auto een weekendje weg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gezellige ontvangst - snelle service

Vriendelijke ontvangst aan de balie, snelle service voor de onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
4

Prettig contact aan de balie, maar de motorstoring is niet verholpen

Vanaf jullie garage ben ik naar mijn werk in Breda gereden, terug naar huis ontstond weer de motorstoring t.h.v. Nefkens Oirschot. Dezelfde dag heb ik dan ook mijn auto daar gelaten voor verder onderzoek. De uitleg die ik bij jullie kreeg, leek voor mij niet de storing die de auto heeft. Zoals ook vertelt, hebben jullie Concollega's uit Zaltbommel een motorstoring uitgelezen van een druksensor.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik voel me niet serieus genomen

nadat ik zowel met Peugeot Den Bosch en daarna Peugeot Tilburg, telefonisch heb uitgelegd wat mijn probleem is, de bevestiging daarvan kreeg ik ook via de mail, kreeg ik niet het gevoel dat men snapt hoe vervelend het probleem. het probleem is dat ik niet kan snelladen met mijn auto. Dus wordt op donderdag de auto doorgemeten en gereset maar kunnen ze niets vinden en krijg ik te horen dat de auto beter op 20% accu naar de garage had moeten worden gebracht. Heel jammer dat me dat dan niet verteld is voordat ik de auto inleverde. ik heb nl ruim een maand moeten wachten voordat er ergens plek was. Nu mag ik zelf weer gaan uitvinden of de auto bij een fastned kan laden......

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk te woord gestaan en reparatie correct uitgevoerd

De baliemedewerker heeft in overleg eerst een diagnose onderzoek geadviseerd waaruit een reparatie advies kwam. Er was wat verwarring over de prijs maar uiteindelijk viel het mij nog mee. Auto is gelijk APK gekeurd en kreeg ook een wasbon mee. Nog even terug geweest om te vragen naar de ontbrekende kunststof afdekkapjes deze waren vergaan maar volgens de werkplaats niet echt nodig. Al met al tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

APK

APK weer snel uitgevoerd! Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel, klantvriendelijk en slagvaardig.

Ik werd professioneel over opties ingelicht. De medewerker(s) zijn slagvaardig en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top

Klantvriendelijk, professioneel en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke, vlotte, klantgerichte en efficiënte afhandeling

Vanaf het eerste contact met de pechhulp tot ik was herenigd met mijn gerepareerde auto ben ik vriendelijk, vlot, klantgericht en efficiënt behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nefkens betrouwbaar en vertrouwd met uitstekende service

Ook met een kleinere klus zoals koplampje vervangen werd ik snel en vakkundig geholpen. Een vertrouwd bedrijf met al jaren bekende, vertrouwde gezichten. Blij met de verleende service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service.

Duidelijke informatie vooraf en vriendelijke bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens!

Alles naar wens!

  • Aanbevelen? Ja
2

Erg slecht geholpen!

Dramatisch!

  • Aanbevelen? Nee
8

.

+ Vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

Mijn auto kwam terug vanwege een terugroep actie ,goede service vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

een prima service !

Een vriendelijke en gastvrije behandeling tijdens het wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Door persoonlijke omstandigheden kon ik mijn auto dit jaar niet zelf voor onderhoud en APK brengen. NEFKENS heeft mijn auto opgehaald en na afloop weer netjes thuisgebracht. Onderhoud bij de dealer is niet goedkoop, maar je krijgt daarvoor wel gedegen (merk-)kennis, goede service en mobiliteitsgarantie.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik was vergeten te zeggen dat mn raam defect is. En....stationair maakt mn auto 'geluid'

Raam was ik vergeten te zeggen. Stationair maakt mn auto meer/ander geluid. Maar ik heb er geen verstand van....

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede sevice en duidelijke afspraken

Volledig voldaan aan mijn verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig opgelost

We waren over een opstakel gereden . En todaardoor ontstond de klacht Na analyse is moest er een afgebroken kabel vervangen worden. Helaas was de kabel niet op voorraad en kwam er een onbekende wachttijd. Gelukkig was de kabel woensdag erna gemonteerd. We zijn verder heel tevreden over de afhandeling door Nefkens Tilburg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld!

Auto op tijd klaar en heldere, en eerlijke, prijsopgave! Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
6

Fiets met lega accu meegeven echt not done

De gratis leenfiets bleek niet opgeladen, waardoor ik halverwege zonder accu kwam te staan. Echt zeer slecht. Ook de onderhoudsbeurt was qua communicatie en verwachtingen slechter dan normaal. En als klap op de vuurpijl een rekening die hoger was dan in de app aangegeven. Slecht slecht slecht

  • Aanbevelen? Nee

Best beoordeeld uit 16 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.5

- Nefkens Valkenswaard | 9.4

- Nefkens Tilburg | 9.3

- Nefkens Uden | 9.3

- Nefkens Doorn | 9.2

- Nefkens Oirschot | 9.1

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 8.9

- Nefkens Eindhoven | Pietersbergweg | 8.8

- Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan | 8.7

- Nefkens Amersfoort | Amsterdamseweg | 8.6

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.