Filters

2

Vreselijk

Mijn auto gaf ongeveer twee weken geleden een motorstoring aan. Dit is toen gerepareerd en er is ook een APK-keuring uitgevoerd. Nu kreeg ik opnieuw een motorstoring. Ik woon niet ver van de garage, dus ben ik met moeite naar Nefkens Geldrop gereden. Tijdens het rijden reageerde mijn auto vreemd en wilde hij soms niet vooruit. Toen ik aankwam, vroeg ik of ze mij konden helpen omdat de storing opnieuw was teruggekomen. De receptionist gaf aan dat ze mij op dat moment niet konden helpen vanwege drukte. Dat begreep ik. Wat ik echter erg vervelend vond, is dat hij vervolgens zei dat ik mijn auto niet daar kon laten omdat het te druk was op de parkeerplaats. Hij luisterde niet naar wat ik uitlegde en gaf zelfs aan dat ik misschien naar de garage in Helmond moest rijden. Ik gaf duidelijk aan dat mijn auto niet verder kon rijden, maar hij deed geen moeite om naar mij te luisteren en er werd totaal niet naar een oplossing gezocht. Uiteindelijk heb ik de ANWB gebeld. Zelfs de ANWB-monteur vond het vreemd dat de garage niet eens kort naar de auto wilde kijken, terwijl het volgens hem maar een paar minuten werk was. De ANWB-monteur was mijn redding; hij heeft ter plekke iets aangepast waardoor ik samen met hem naar hun locatie kon rijden, waar mijn auto direct is gerepareerd. Zonder de ANWB had ik niet geweten wat ik had moeten doen. Kort: 1 ster. Twee weken na een reparatie en APK kreeg ik opnieuw motorstoring. Ik reed met moeite naar Nefkens Geldrop, maar de receptionist weigerde zelfs kort te kijken en stuurde mij weg, terwijl mijn auto bijna niet vooruit kwam. De ANWB heeft het uiteindelijk binnen een paar minuten opgelost. Heel slechte service en totaal geen begrip.

  • Aanbevelen? Nee
10

Supervriendelijke medewerkers

Ik had interesse in een 308SW en wilde graag een offerte. Kwam onaangekondigd en met een niet zo beste timing. Men was juist de showroom na een verbouwing weer met auto’s aan het vullen en ze hadden net een broodje kroket elkaar getrakteerd. De ontvangst van werkplaats tot verkopers was echter allerhartelijkst. En de verkoper liet zijn broodje koud worden om mij uitgebreid te woord te staan. Had echt niet gehoeven heb ik paar keer gezegd. Ik heb de afgelopen periode diverse garagebedrijven bezocht in zoektocht naar nieuwe benzineauto met genoeg vermogen, echter deze dealer steekt er met kennis en klantvriendelijkheid met kop en schouders boven uit.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeldzaam ******ige behandeling

In juni van dit jaar kocht ik een nagelnieuwe Citroen C3. Deze werd geleverd zonder de trekhaak waarvoor ik betaald en getekend had. Ook had de auto, die goed rijdt, een paar afwerking issues. Ik heb deze gemeld bij Nefkens Amersfoort in verschillende mails. Inmiddels is het bijna november: ik heb NOG STEEDS GEEN TREKHAAK (na een halfjaar!) en ook de afwerking issues zijn niet opgelost. STERKER NOG: OP MAILS EN TELEFOONTJES WORDT GEWOON NIET GEREAGEERD. Ik koop gemiddeld om de vier jaar een nieuwe auto maar zo zeldzaam ******IG als door NEFKENS Amersfoort ben ik echt nog nooit ergens behandeld. DUS: Koop geen Stellantis auto EN ZEKER NIET BIJ NEFKENS AMERSFOORT!!!

  • Aanbevelen? Nee
4

Matig

Als VIP-kaarthouder moest ik het vervangend vervoer zelf betalen, terwijl het ging om onderhoudskosten (ruim € 2000) in combinatie met een APK. Bij de APK was alles in orde. Het bovengenoemde onderhoud had betrekking op vervanging van onderdelen die uitgesteld konden worden (o.a. distributieriem, remmen, banden die nog 5-10.000 km mee zouden kunnen gaan). Op weg naar huis kreeg ik een melding van het TPMS: lage bandspanning. Bleek dat er na de bandenwissel geen reset van het TPMS was uitgevoerd. Probleem werd zonder hulp van Nefkens Zeist in mijn woonplaats opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
10

Professioneel, klantvriendelijk, prettig zaken doen en ook nog gezellig

Ik heb recent een occassion aangekocht bij de Nefkens vestiging in de autowijk in Eindhoven. Ik was blij verrast over het service niveau van sales agent Farid. Ik ben heel blij dat hij me een auto heeft verkocht en zal hem zeker aan anderenaanbevelen. Bedankt Farid. Ik hoop op vele fijne kns in mijn nieuwe bolide!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en klantgericht

Onlangs mijn "oude" Opel Corsa ingeruild voor een nieuwe Opel Corsa Yes. Deze na een goed en leuk gesprek ingeruild bij Tycho, welke aandacht voor me had! Bij aanschaf van een nieuwe auto zit er uiteraard een aflevertijd aan vast, maar dit geduld werd beloond ! Ook na de aflevering was er nog aandacht voor me, en werden er dingen opgelost, zoals het mijn inziens hoort. Kortom ben zeer tevreden, uiteraard ook over mijn nieuwe Opel Corsa Yes !

  • Aanbevelen? Ja
2

particulier is gevoelsmatig niet welkom

particulier is gevoelsmatig niet welkom

  • Aanbevelen? Nee
10

Super!

Fiat van nog geen 3 jaar kwam voor grote kosten te staan. Contact gehad met Fiat Nederland, na 6 weken wachten en meerdere keren bellen,kregen we te horen dat er niets vergoed werd. Toen naar Nefkens gebeld en contact gehad met Saskia. Wat een topper is dat. We voelde ons echt gehoord en na een uurtje belde ze terug dat het geregeld was met de garantie afdeling van Fiat. Hoe dan??? Waar Fiat Nederland het finaal laat afweten, heeft Saskia het gewoon opgelost! Ik was van plan om mijn onderhoud niet meer bij de dealer te doen maar na deze super ervaring blijf ik bij Nefkens! Super Bedankt Saskia! Jij snapt wat service betekent!

  • Aanbevelen? Ja
1

waardeloze zaak koop hier nooit een auto.!

Ik heb 31-01-2025 een Peugeot 2008 met garantie bij Nefkens in Tilburg gekocht. In juni 2025 terug geweest om dat de koppeling zwaar in te trappen was. Met 15 min kwam de adviseur van de receptie buiten tegen mij zeggen dat er niks mis mee was. Achteraf bleek dat er wel iets mis was bij een andere Peugeot garage. Vandaag 25-08-2025 Ging de auto niet van het slot dus had ik er al een nieuwe batterij in gedaan maar ook dat werkten niet. Dus ik vandaag naar Tilburg gereden met de vraag op ze even naar het slot konden kijken. De adviseur zei toen dat de sleutels opnieuw moesten uitgelezen worden en dat ik daar een afspraak voor moest maken. Dit was nu de tweede keer dat ik zomaar weg gestuurd word. Ik vind dat geen service dat ze niet even kijken waar het precies aan ligt. Ik ben toen naar een andere peugeot garage gegaan die mijn wel vriendelijk hielp. en het was binnen 2 min gebeurd. Het vertrouwen in Nefkens is bij mijn helemaal weg !!! De oplossing voor deze slechte service is de eerst keer een auto gekocht bij Nefkens in Tilburg maar ook de laatste keer En zal het onderhoud voortaan bij de garage laten doen die mijn vandaag wel meteen geholpen heeft. De sleutel was binnen 2 min opnieuw uitgelezen. Ik zal ook iedereen afraden om daar nog een auto te kopen . Slecht zeer Slecht. !! En geen service

  • Aanbevelen? Nee
2

Vreselijk service

Problemen met mij auto veel geld kwijt en het probleem nog niet verholpen moet alleen betalen hele slechte service alle problemen van de computer stoornis zeker niet opgelost moest toch alles betalen anders kreeg ik mijn sleutel niet terug nog steeds is het probleem niet opgelost nooit ga ik daar terug

  • Aanbevelen? Nee
1

********ij

Bestelbus van 2 jaar oud die een jaar geleden bij Nefkens gekocht was, binnen gebracht voor onderhoud, APK en een knak aan de onderzijde vooraan. Werd na de diagnose gebeld met de afkeurpunten en een kostenopgave van ruim € 1.500,00. Ook een dringend advies om de remschijven en blokken te vervangen. nog eens bijna € 900.00. De knak die erin zat konden ze niet horen en er zat nergens geen speling op volgens de monteurs. De knak was al hoorbaar na een halve meter gereden te hebben. Uiteraard geen toestemming gegevens voor deze reparaties. De bus opgehaald na verschillende keren bellen omdat ze hem niet klaar wilden zetten. Dus ze laten je ruim een halve dag wachten voor je je eigendom op kunt halen. Vervolgens moet je ook nog betalen voor een computer update waar je geen toestemming voor hebt gegeven. Ben vervolgens naar een andere garage gegaan en wat bleek, van de waslijst met afkeurpunten door Nefkens was werkelijk geen 1 punt ook maar terecht. Het erge van alles is dat de knak veroorzaakt werd door een kapotte fusee kogel. Dit was dus wel reden voor afkeur. Door Nefkens werd dit echter niet geconstateerd. Aangezien er een jaar garantie op de bus zat, krijg ik hierdoor het idee dat ze dit niet 'konden' vinden om ook onder de garantie uit te komen. Kortom...pure ********ij

  • Aanbevelen? Nee
10

Topservice OBC probleem kostenloos opgelost

Zorgen om niets, de OBC werd netjes voor garantie vervangen! Na alles negatieve publiciteit (o.m. in Kassa) over kapotte OBC's (On Board Charger) van Peugeot en andere Stellantis merken, sloeg ons de schrik om het hart toen de e208 van mijn vrouw thuis niet meer wilde bijladen. Proef op de som genomen bij een snellader, en het was meteen duidelijk dat de OBC kapot was. Met de bedragen die bij Kassa genoemd werden (tot wel 4.500 euro) in het achterhoofd, waren wij allerminst blij. Bovendien was onze Peugeot net 4 jaar en 2 maanden oud . . . dus ook de genoemde 4 jaar coulance-periode voorbij. Bij het eerste telefoontje met de Peugeot dealer in Eindhoven stelde de uiterst vriendelijke en ter zake kundige receptionist ons echter al meteen gerust. 'Laten we niet op de zaken vooruit lopen, komt u rustig langs, dan kijken we wat er precies aan de hand is en hoe we het op gaan lossen . . . " Afspraak was snel gemaakt en voordat we voor een weekje op vakantie gingen, hebben we de auto gebracht. Nog voordat we terug waren van vakantie kregen we bericht dat de auto gemaakt was. Kosten? Slechts 109,25 euro voor uitlezen storing en gebruik testapparatuur. De kosten voor de OBC van 1.759,30 ex. BTW en de de- en montage vielen onder verlengde garantie. Super opgelost door Stellantis en de Nefkens Eindhoven. Jammer dat deze positieve geluiden geen aandacht krijgen bij Kassa en op diverse auto blogs . . Wij zijn in ieder geval prima geholpen. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
2

Gevoel van oplichting

Tijdens het online aanmelden kon ik geen reparaties aanvinken voor in de winkelwagen deze waren vooraf al ingevuld sommige dingen hoeft voor mij niet bijvoorbeeld de airco checken , bij de Peugeot balie vertelde ze me dat dat nodig is , voor een basis onderhouds beurt kwam ik al snel op een totaal van 1000 euro , daarna toen ik thuis was kreeg ik een mail dat mijn remschijven voor en remblokken versleten waren kosten nog eens 650 euro plus nog tal van andere dingen , mijn auto was 2 weken geleden elders gekeurd en er waren geen gebreken de onvriendelijke man bij de balie vertelde mij bij apk testen ze alleen de werking en niet de dikte van de remblokken ? ik heb de reparatie niet doorlaten gaan en een afspraak gemaakt elders ,

  • Aanbevelen? Ja
2

Na aantal jaren van tevredenheid, nu bij opgaan in Nefkens ineens zeer teleurstellend

1. Zeer onpersoonlijk en opdringerig contact bij het maken van de telefonische afspraak 2. Voor mij nieuw en weinig geïnteresseerd baliepersoneel bij brengen van de auto 3. Zeer bureaucratische en procedurele communicatie over de afspraak en de werkzaamheden 4. Onterechte constatering dat ik zonder code (van 31 jaar geleden!) de radio niet meer zou kunnen gebruiken. Tenzij ik minimaal 50€ zou betalen om die voor me op te vragen. Is dus niet gecontroleerd, want blijkt het naderhand gewoon te doen 5. Ruitenwisservloeistof bijgevuld zonder de werking te controleren. Sproeier bleek naderhand niet te werken. Pompje kapot, of door monteur kapot gemaakt. 6. Net terug van APK en klein onderhoud aan onze andere auto bij Stam: een wereld van verschil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service!

Een mooie Renault Grande Scenic gekocht bij verkoper Tycho, ik woon best een stuk verderop en de auto als die warm was kreeg fluctuerend toerental. Dit doorgegeven aan Tycho van Nefkens en kon naar de dealer om dit te laten repareren op de kosten van Nefkens nu kunnen wij weer gerust op vakantie. Goed geholpen, goede aflevering en super nazorg!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte aflevering.

Alfa Romeo Tonale gekocht. Auto was slecht gepoetst en nagekeken bij aflevering. Vertrouwen ernstig beschaamd. Terug geweest met auto, geen enkele oplossing geboden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en netjes geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

goed bedrijf

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijkheid

Ik werd meteen geholpen bij mijn hulpvraag. Merkbaar was dat er een goede sfeer hing in het werkzame team. Behulpzaam, duidelijk en klantvriendelijk. Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
4

super klantonvriedelijk

super afstandelijk, te laat, niet volgens de afspraak, irritant rondlopende en receptie hinderende vips; geen stofzuigschoonmaak. Dacht dat dit wel genoeg is

  • Aanbevelen? Nee
10

Clientgericht ingesteld

Prima benadering client

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Klantvriendelijk en netjes op tijd .

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn contact

Erg dankbaar dat mijn Peugeot voor de onderhoudsbeurt zoals ook de vorige keren is gehaald en gebracht. Nagekeken, gepoetst en teruggebracht ziet hij er weer als nieuw uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne Service

Fijne ontvangst, leenauto stond klaar. Distributieriem zoals beloofd gemaakt onder de garantie. Ik hoop alleen dat jullie dit kortsluiten met Opel Nederland dat het daar weer netjes geregistreerd staat ,zo dat als ik er problemen mee zou krijgen dit weer onder hun of jullie garantie valt .

  • Aanbevelen? Ja
10

De onderhoudsbeurt en APK keuring van mijn auto verliep op rolletjes

Ik was vrij laat met de afspraak voor de APK keuring, maar mijn auto werd welwillend voor de verloopdatum ingepland. Vooraf kreeg ik een afspraakherinnering, op de dag zelf ging alles zoals gepland. Er was een leenfiets beschikbaar en al vroeg in de middag kon ik de auto weer ophalen. Geen vervelende verrassingen wat betreft de kosten. De bejegening door het personeel was heel vriendelijk. Kortom, goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 16 leden

- Nefkens Doorn | 9.4

- Nefkens Nijkerk | 9.4

- Nefkens Valkenswaard | 9.3

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 9.2

- Nefkens Tilburg | 9.1

- Nefkens Uden | 9.1

- Nefkens Eindhoven | Pietersbergweg | 9

- Nefkens Oirschot | 9

- Nefkens Zeist | 9

- Nefkens Baarn | 8.8

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.