Onderhoud gedaan volgens opgave uitvoering en prijs zeer tevreden

Uitstekend goede service

Nvt

Goed afgestemd bezoek aan mijn wegbreng/ ophaalmogelijkheden En nog wasbeurt erbij verzorgd Dank !

het personeel is altijd vriendelijk ook per telefoon

ik kom in deze garage al 10 jaar mijn volgende auto word toch weer een peugeot

Graag electrische fietsen als leenfiets aanschaffen

Leenfiets en electrisch aanschaffen, is klantvriendelijk

Ookal was ik hiervoor 2x niet goed geholpen ivm de nwe uitlaat, nu was het perfect en zeer correct

Geeft mij voldoende vertrouwen om ook de APK weer bij jullie straks aante vragen.

Service weer prima zoals altijd

Vriendelijke service. Ik kon gewoon werken in een van de kantoortjes terwijl mijn auto werd nagekeken. Ideaal!

Foutcodes gewist zonder mijn toestemming/opdracht

Ik ben afgelopen dinsdag hier geweest om de foutcodes van mijn Opel Corsa-e te laten uitlezen. Mijn eigen garage (Broekhuis), had pas weer tijd in oktober en hadden wij dus geadviseerd om dit hier te laten doen. Nu heb ik alleen een pdf-bestand ontvangen met de foutcodes, en zijn de foutcodes van mijn auto volledig gewist. Hierdoor kan mijn eigen garage het probleem niet meer achterhalen en oplossen. Het probleem wat ik had is lastig te reproduceren omdat ik daarvoor herhaaldelijk moet snelladen en dus een lange rit moet maken. Nu loopt mijn BOVAG-garantie in oktober af en nu kan het probleem dus niet meer voor die tijd opgelost worden. Ronduit schandalig!

Communicatie was niet mogelijk

1. Ik bracht mijn auto naar de garage voor een beurt en werd daar naar een andere locatie doorverwezen. Had gecommuniceerd moeten zijn. Was niet gebeurd. 2. Auto zou zsm klaar zijn. Ik zou er eerst op wachten, maar omdat ik vervoer geregeld had, ben ik naar huis gegaan. Om 10.15 gebracht. Daarna niets meer gehoord. 3. Vanaf 12 uur gebeld met Nefkens Nieuwegein. Omdat niemand de telefoon opnam, werd ik steeds doorverbonden met Nefkens Nederland. Die maakten een terugbelverzoek waar niet op werd gereageerd. 4. Om 14 uur maar weer gebeld en wederom doorgeschakeld naar Nefkens Nederland. Die boden aan een terugbelverzoek te maken. Toen ik daar wat schamper over deed, kreeg ik te horen dat ze niet met me in discussie wilden gaan, want daar hadden ze geen tijd voor. 5. Om 15.30 uur kreeg ik via de mail een link naar het diagnose rapport. Link was direct verlopen omdat de reparaties blijkbaar al waren uitgevoerd. 6. Direct naar de garage gereden, omdat de auto blijkbaar klaar was. De twee heren die daar zaten, maakten geen aanstalten om op te staan vanaf hun computer tijdens het gesprek. Ik heb gevraagd of ze met me wilden komen praten aan de balie of dat het de bedoeling was dat ik naar hun toe kwam. Nee, het was de bedoeling dat ik aan de balie bleef wachten tot nummer 3 kwam om me verder te helpen. 7. Nr. 3 kwam na weer 5 minuten wachten . Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat ze niet bereikbaar waren 'telefoon staat waarschijnlijk naar de andere locatie, maar daar is niemand, alleen de verkoop '. 8. Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat niet was gereageerd op het terugbelverzoek ' mevrouw, u zou eens moeten zien hoeveel mails hier binnenkomen . Daar kunnen we echt niet allemaal op reageren'. 9. Dat de beurt meer dan 5 uur in beslag nam ' o, maar we dachten dat u de auto wel langer kon missen' . Hoezo dan? 10. Diagnose rapport zou nog nagestuurd worden. Tot nu toe helaas alleen een rekening ontvangen.

correcte service

bruikleenauto was geen probleem(voor heen en weer rijden naar huis) en zonder kosten.

uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg. Zeer vriendelijk personeel. Snelle service.

Uitstekende ontvangst, begeleiding en reparatie

Receptie is sterk in klantvriendelijk en deskundigheid in ontvangst en begeleiding van de klant. Het onderhoud en de reparatie werden voortreffelijk uitgevoerd. Het proces van ontvangst van de klant tot teruggave van de auto verliep vloeiend

Kon heel snel een afspraak inplannen en werkzaamheden zijn gedaan in de afgesproken tijd. Top

was te laat voor de afspraak

ze hebben me toch kunnen helpen en de seizoenscheck meteen uitgevoerd

Stress

Ik heb niet goede ervaring gehad want ik haalde mijn auto op en koelvloeistof was helemaal leeg waardoor ik de volgende dag weer terug moest ik woon in Haarlem dus het is een eind rijden Ik heb van te voren telefonisch àlles besproken wat er moest gebeuren maar helaas is het toch mis gegaan

Wat een fijne klantvriendelijke ontvangst en goede service!

Ik ben nu drie keer daar geweest voor onderhoud of een klein probleempje met sleutel en Apple Car Play. Had gekozen om erop te wachten en heb met mn laptop daar heel rustig kunnen werken, met wifi en koffie erbij. Dan hoor en zie je veel en ik vond de werksfeer er super! De manier waarop ze met elkaar en met klanten omgaan zegt ook veel over de service en kwaliteit. Alle keren zeer tevreden!

Goede en persoonlijke service.

De diagnose van de servicebeurt werd prima gecommuniceerd en de werkzaamheden zelf na overleg goed uitgevoerd. Daarnaast was er persoonlijke service zoals bv. hulp bij het vinden van een parkeerplaats.

Klantvriendelijk en werkzaamheden aan auto worden altijd goed uitgevoerd.

Nefkens is klantvriendelijk en komt afspraken na. Altijd luisterend oor voor gestelde vragen en duidelijke uitleg over te verrichten werkzaamheden. Die altijd correct en binnen vastgestelde tijd worden uitgevoerd.

Zoals we gewend waren behandeld te worden.

Even wennen aan de nieuwe situatie.

Slecht

Tijdens de verkoop zat er een storing in deze zou verholpen zijn als ik hem ophaal. Februari gekocht in juli past verholpen.

doen wat er wordt gezegd.

Doen wat er wordt gezegd daardoor weet je van te voren wat er gaat gebeuren.;

snelle service

zo doorgaan

Ben niet tevreden

Ben niet tevreden. Het is onmogelijk om jullie telefonisch te bereiken. Ik had een afspraak om 9.00 uur voor alleen APK. Vertelde dat ik wel even het dorp in ging en zou wachten op telefoontje voor afmelding. Om 13.00 uur dacht ik ik ga maar even kijken en toen bleek dat er niet eens aan begonnen was. Toen na 5 minuten was de auto klaar (hoe kan dat) Op 7 Augustus moet ik voor onderhoudsbeurt na dat ik twee maanden er voor had gebeld voor een afspraak hiervoor met APK. Er was geen tijd. Nu moet ik vanuit Almere twee keer komen. Heb ook besloten na deze onderhoudsbeurt afscheid te nemen van Nefkens Baarn.

Geweldige ervaring

Zoals ik altijd gewend bent van deze garage, super service. Snelle afhandeling Gewoon weer tevreden.

Fijne mensen, goede service! Eerlijkheid en klantvriendelijkheid staan hier voorop!

Best beoordeeld uit 19 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.5