Communicatie was niet mogelijk
1. Ik bracht mijn auto naar de garage voor een beurt en werd daar naar een andere locatie doorverwezen. Had gecommuniceerd moeten zijn. Was niet gebeurd.
2. Auto zou zsm klaar zijn. Ik zou er eerst op wachten, maar omdat ik vervoer geregeld had, ben ik naar huis gegaan. Om 10.15 gebracht. Daarna niets meer gehoord.
3. Vanaf 12 uur gebeld met Nefkens Nieuwegein. Omdat niemand de telefoon opnam, werd ik steeds doorverbonden met Nefkens Nederland. Die maakten een terugbelverzoek waar niet op werd gereageerd.
4. Om 14 uur maar weer gebeld en wederom doorgeschakeld naar Nefkens Nederland. Die boden aan een terugbelverzoek te maken. Toen ik daar wat schamper over deed, kreeg ik te horen dat ze niet met me in discussie wilden gaan, want daar hadden ze geen tijd voor.
5. Om 15.30 uur kreeg ik via de mail een link naar het diagnose rapport. Link was direct verlopen omdat de reparaties blijkbaar al waren uitgevoerd.
6. Direct naar de garage gereden, omdat de auto blijkbaar klaar was. De twee heren die daar zaten, maakten geen aanstalten om op te staan vanaf hun computer tijdens het gesprek. Ik heb gevraagd of ze met me wilden komen praten aan de balie of dat het de bedoeling was dat ik naar hun toe kwam. Nee, het was de bedoeling dat ik aan de balie bleef wachten tot nummer 3 kwam om me verder te helpen.
7. Nr. 3 kwam na weer 5 minuten wachten . Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat ze niet bereikbaar waren 'telefoon staat waarschijnlijk naar de andere locatie, maar daar is niemand, alleen de verkoop '.
8. Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat niet was gereageerd op het terugbelverzoek ' mevrouw, u zou eens moeten zien hoeveel mails hier binnenkomen . Daar kunnen we echt niet allemaal op reageren'.
9. Dat de beurt meer dan 5 uur in beslag nam ' o, maar we dachten dat u de auto wel langer kon missen' . Hoezo dan?
10. Diagnose rapport zou nog nagestuurd worden. Tot nu toe helaas alleen een rekening ontvangen.