Supper geholpen en keurig op tijd afgerond

De service was prima en ook de kleine dingen zijn goed opgelost.

Prima vriendelijk ontvangen

Was mijn eerste keer in jullie garage ben erg goed en vriendelijk geholpen

Transparante service

Klantvriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar! Aan de voorkant al duidelijkheid zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij betaling. Zeer fijn!

altijd gezellig

Ik kom graag terug

Geen reparatie uitgevoerd

Heb 2 maanden geleden een peugeot3008 uit 2019 aangekocht bij Nefkens Amersfoort. Auto rijd goed echter binnen 6 weken eerste bezoek werkplaats remmen piepen. Echter beginnen ze nu weer te piepen. Reparatie wordt waarschijnlijk niet gedaan gezien het nieuwe blokken en schijven zijn. 2e bezoek afgelopen week kachel bijrijder doet het niet dit is niet eerder opgevallen daar het niet zo koud was tijdens onze auto ritten. Koelvloeistof stond wel heel dit hebben ze bijgevuld en het probleem zou opgelost kunnen zijn. DUS NIET. Je betaald er voor om de auto op 100 punten te laten controleren en 1 jaar spoticar en Bovag garantie. Volgens verkoper waarschijnlijk over het hoofd gezien het blijft mensen werk. Moest bellen als dit niet het geval zou zijn heb dit dus gedaan toen ik thuis was. Zou worden teruggebeld echter na 2 uur wachten nog niets vernomen. Terug gebeld kreeg wederom een telefoniste die vertelde dat het ong. 6 weken zou duren voor dat de reparatie kon worden uitgevoerd. Gezien het geen motorisch probleem was wat ze er tussendoor even konden gaan verhelpen ??? In Nijkerk kon het wel eerder nu maandag word het gerepareerd. Dus afwachten wat er nog gaat komen. Het is dat ik niet onder de motorkap heb gekeken toen wij de auto hebben opgehaald gezien wij het volste vertrouwen erin hadden. Tegendeel is gebleken. Dit gebeurt ons dus NOOIT MEER.

Slecht

Het is dat ik geen nul kan aangeven. Alles is ronduit slecht. Lange wachttijden Heb ik storing in mijn auto kom ik langs terwijl de storing er is hebben ze geen tijd dan maar een afspraak na 3 maanden. Dan vergeten ze er naar te kijken. Nieuwe afspraak gemaakt weer 2 maanden later hebben ze gekeken maar niks kunnen vinden omdat de storing er niet is (wat ik snap) zeggen ze doodleuk dat ik maar langs moet komen als de storing er weer is. Dat had ik toen toch meteen al gedaan.

Maken beloftes niet waar.

Afspraak gemaakt voor een reparatie. Bij binnenkomst gevraagd hoe lang het ongeveer zou duren, antwoord was 30 minuten. Na 50 minuten wachten maar eens gaan vragen. Auto nog niet klaar. Heeft bijna 1,5 uur geduurd. Mijn beklag gedaan aan de werkplaats balie maar ik kreeg niet het gevoel dat ik gehoord werd of dat mijn klacht serieus genomen werd. Ik kreeg simpelweg de naam van de werkplaats chef door.

netjes weer afgeleverd in keurige staat

uitstekend

Vriendelijk geholpen.

Niets aan te merken op de beurt, dat zal allemaal wel prima in orde zijn. Echter het probleem da de sleutel niet werkt bij het automatisch ver- en ontgrendelen konden ze (weer) niet oplossen. Gisteren na de beurt kwam ook een bug in het systeem terug die na de vorige beurt was opgelost. Het probleem dat je af en toe de muziek wel via het autosysteem kunt bedienen maar dat het geuid enz. alleen via de iPhone werkt. Storend.

Gewoon goed

Nvt

Prima geholpen

Vriendelijk, duidelijk en vlot

Auto voor bandenwissel en beurt. Aanbod om gebruik te maken van een werkplek, dat is nog eens service

Komen hun afspraak na en geven wat extra’s

Uitermate tevreden, vriendelijke mensen

Op basis navigatie niet goed opgelost

Wordt wegestuurd met draai deknop van de radio maar omhoog dan gaat de navigatie van zelf prarten

Netjes geholpen

klachten waren goed verholpen.

Prima en goed geadviseerd

Zie boven.

Uitmuntend

Teleurstellend

Mijn beoordeling heeft niet direct betrekking op het bezoek hoewel ik het jammer vond dat niet direct een relatie gelegd kon worden tussen de storingsmeldingen die ik van tijd tot tijd krijg en de update die is uitgevoerd. Mijn beoordeling is voor een groot deel ingegeven door het feit dat ik sinds ik ca 2 maanden geleden een auto bij Nefkens Valkenswaard heb aangeschaft nauwelijks tot geen reactie krijg op vragen die ik per mail stel. Zelfs in een mail waarin ik nadrukkelijk mijn teleurstelling uitspreek wordt blijkbaar geen aanleiding gezien om contact op te nemen. Al met al nog een teleurstellende ervaring die mij nog geen vertrouwen geeft!

Prima geholpen

Goede service, makkelijk online een afspraak maken, duidelijke communicatie.

Goede contact, prijzen te hoog en goed gewoon gemaakt werkzaamheden, problemem niet altijd goed gediagnosticeerd en opgelost basis op eigen ervaring. Meer over merk citroen hoef niet te vertellen. Kwaliteit 5 sterren Contact 5 sterren Prijzen 3 sterren Klantvriendelijkheid 4 sterren

it was good in general except a few things

- the car did not get washed and protection covers inside the car when I got ıt - Based on your advise, I requested to change Pedaalrubbers / matten but they did not.

Heel prettig

Vriendelijke medewerkers en prettige plekken om te wachten en werken

Snel en goed

Snel en goed

Dit keer prima ervaring, wel met een kanttekening

Contact was goed, efficiënt en klantvriendelijk (bij het halen en het brengen). De tenaamstelling van de factuur klopte niet en zou gecorrigeerd worden. Dat is nog niet gebeurd. Als dat gelijk geregeld en gedaan was dan zou ik 4 sterren geven. Ik heb de factuur nog steeds niet op de goede naam.