Filters

1

Oplichterij

Bestelbus van 2 jaar oud die een jaar geleden bij Nefkens gekocht was, binnen gebracht voor onderhoud, APK en een knak aan de onderzijde vooraan. Werd na de diagnose gebeld met de afkeurpunten en een kostenopgave van ruim € 1.500,00. Ook een dringend advies om de remschijven en blokken te vervangen. nog eens bijna € 900.00. De knak die erin zat konden ze niet horen en er zat nergens geen speling op volgens de monteurs. De knak was al hoorbaar na een halve meter gereden te hebben. Uiteraard geen toestemming gegevens voor deze reparaties. De bus opgehaald na verschillende keren bellen omdat ze hem niet klaar wilden zetten. Dus ze laten je ruim een halve dag wachten voor je je eigendom op kunt halen. Vervolgens moet je ook nog betalen voor een computer update waar je geen toestemming voor hebt gegeven. Ben vervolgens naar een andere garage gegaan en wat bleek, van de waslijst met afkeurpunten door Nefkens was werkelijk geen 1 punt ook maar terecht. Het erge van alles is dat de knak veroorzaakt werd door een kapotte fusee kogel. Dit was dus wel reden voor afkeur. Door Nefkens werd dit echter niet geconstateerd. Aangezien er een jaar garantie op de bus zat, krijg ik hierdoor het idee dat ze dit niet 'konden' vinden om ook onder de garantie uit te komen. Kortom...pure oplichterij

  • Aanbevelen? Nee
10

Topservice OBC probleem kostenloos opgelost

Zorgen om niets, de OBC werd netjes voor garantie vervangen! Na alles negatieve publiciteit (o.m. in Kassa) over kapotte OBC's (On Board Charger) van Peugeot en andere Stellantis merken, sloeg ons de schrik om het hart toen de e208 van mijn vrouw thuis niet meer wilde bijladen. Proef op de som genomen bij een snellader, en het was meteen duidelijk dat de OBC kapot was. Met de bedragen die bij Kassa genoemd werden (tot wel 4.500 euro) in het achterhoofd, waren wij allerminst blij. Bovendien was onze Peugeot net 4 jaar en 2 maanden oud . . . dus ook de genoemde 4 jaar coulance-periode voorbij. Bij het eerste telefoontje met de Peugeot dealer in Eindhoven stelde de uiterst vriendelijke en ter zake kundige receptionist ons echter al meteen gerust. 'Laten we niet op de zaken vooruit lopen, komt u rustig langs, dan kijken we wat er precies aan de hand is en hoe we het op gaan lossen . . . " Afspraak was snel gemaakt en voordat we voor een weekje op vakantie gingen, hebben we de auto gebracht. Nog voordat we terug waren van vakantie kregen we bericht dat de auto gemaakt was. Kosten? Slechts 109,25 euro voor uitlezen storing en gebruik testapparatuur. De kosten voor de OBC van 1.759,30 ex. BTW en de de- en montage vielen onder verlengde garantie. Super opgelost door Stellantis en de Nefkens Eindhoven. Jammer dat deze positieve geluiden geen aandacht krijgen bij Kassa en op diverse auto blogs . . Wij zijn in ieder geval prima geholpen. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
2

Gevoel van oplichting

Tijdens het online aanmelden kon ik geen reparaties aanvinken voor in de winkelwagen deze waren vooraf al ingevuld sommige dingen hoeft voor mij niet bijvoorbeeld de airco checken , bij de Peugeot balie vertelde ze me dat dat nodig is , voor een basis onderhouds beurt kwam ik al snel op een totaal van 1000 euro , daarna toen ik thuis was kreeg ik een mail dat mijn remschijven voor en remblokken versleten waren kosten nog eens 650 euro plus nog tal van andere dingen , mijn auto was 2 weken geleden elders gekeurd en er waren geen gebreken de onvriendelijke man bij de balie vertelde mij bij apk testen ze alleen de werking en niet de dikte van de remblokken ? ik heb de reparatie niet doorlaten gaan en een afspraak gemaakt elders ,

  • Aanbevelen? Ja
2

Na aantal jaren van tevredenheid, nu bij opgaan in Nefkens ineens zeer teleurstellend

1. Zeer onpersoonlijk en opdringerig contact bij het maken van de telefonische afspraak 2. Voor mij nieuw en weinig geïnteresseerd baliepersoneel bij brengen van de auto 3. Zeer bureaucratische en procedurele communicatie over de afspraak en de werkzaamheden 4. Onterechte constatering dat ik zonder code (van 31 jaar geleden!) de radio niet meer zou kunnen gebruiken. Tenzij ik minimaal 50€ zou betalen om die voor me op te vragen. Is dus niet gecontroleerd, want blijkt het naderhand gewoon te doen 5. Ruitenwisservloeistof bijgevuld zonder de werking te controleren. Sproeier bleek naderhand niet te werken. Pompje kapot, of door monteur kapot gemaakt. 6. Net terug van APK en klein onderhoud aan onze andere auto bij Stam: een wereld van verschil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service!

Een mooie Renault Grande Scenic gekocht bij verkoper Tycho, ik woon best een stuk verderop en de auto als die warm was kreeg fluctuerend toerental. Dit doorgegeven aan Tycho van Nefkens en kon naar de dealer om dit te laten repareren op de kosten van Nefkens nu kunnen wij weer gerust op vakantie. Goed geholpen, goede aflevering en super nazorg!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte aflevering.

Alfa Romeo Tonale gekocht. Auto was slecht gepoetst en nagekeken bij aflevering. Vertrouwen ernstig beschaamd. Terug geweest met auto, geen enkele oplossing geboden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en netjes geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

goed bedrijf

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijkheid

Ik werd meteen geholpen bij mijn hulpvraag. Merkbaar was dat er een goede sfeer hing in het werkzame team. Behulpzaam, duidelijk en klantvriendelijk. Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
4

super klantonvriedelijk

super afstandelijk, te laat, niet volgens de afspraak, irritant rondlopende en receptie hinderende vips; geen stofzuigschoonmaak. Dacht dat dit wel genoeg is

  • Aanbevelen? Nee
10

Clientgericht ingesteld

Prima benadering client

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Klantvriendelijk en netjes op tijd .

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn contact

Erg dankbaar dat mijn Peugeot voor de onderhoudsbeurt zoals ook de vorige keren is gehaald en gebracht. Nagekeken, gepoetst en teruggebracht ziet hij er weer als nieuw uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne Service

Fijne ontvangst, leenauto stond klaar. Distributieriem zoals beloofd gemaakt onder de garantie. Ik hoop alleen dat jullie dit kortsluiten met Opel Nederland dat het daar weer netjes geregistreerd staat ,zo dat als ik er problemen mee zou krijgen dit weer onder hun of jullie garantie valt .

  • Aanbevelen? Ja
10

De onderhoudsbeurt en APK keuring van mijn auto verliep op rolletjes

Ik was vrij laat met de afspraak voor de APK keuring, maar mijn auto werd welwillend voor de verloopdatum ingepland. Vooraf kreeg ik een afspraakherinnering, op de dag zelf ging alles zoals gepland. Er was een leenfiets beschikbaar en al vroeg in de middag kon ik de auto weer ophalen. Geen vervelende verrassingen wat betreft de kosten. De bejegening door het personeel was heel vriendelijk. Kortom, goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
6

("vaste")Klanten zouden m.i. wat meer service willen zien.

1) 2 maanden voor de APK-datum al geen mogelijkheid meer om auto aan te bieden. Was genoodzaakt om de APK en onderhoudsbeurt te splitsen. APK door ander bedrijf en onderhoudbeurt op later tijdstip (extra kosten !)laten uitvoeren. 2) Op maandagmorgen (0.8.30u) ruim 30 min moeten wachten voor inlevering auto(sleutels). Geen/geringe personeelsbezetting balie terwijl tig medewerkers (met Nefkens kleding!) in kantoor-/bureau ruimtes koffie zaten te drinken (08.30u !!) en het een komen en gaan was naar en van de koffiecorner.

  • Aanbevelen? Nee
10

HEEL ERG POSITIEF

Van alle kanten heb ik mijn 2e bezoek aan Nefkens Valkenswaard als heel positief ervaren. Vanaf eerste aanspreekpunt tot de technische medewerkers , allen waren zeer behulpzaam en niets was teveel. Auto weer in prima staat mee retour gekregen. graag tot een volgende keer weer.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service, factuur hoger dan verwacht

Ontvangst en service is goed. Moest wel 2 x vragen en controleren of alles was uitgevoerd. Factuur op basis van offerte was ongeveer 510 eur (voor een kleine beurt en VIP verlenging a 75 eur) bij afrekenen aan de bali wordt het 606 eur. Brandstof Wepp toevoeging en airo fresh Wepp staan extra op de rekening. Dit was ook nog eens overbodig omdat ik eerder al verteld heb dat ik enkel V-power tank en elke 6 maanden zelf een airco refresh doe. Omdat ik geen zin had in een discussie heb ik betaald en ben ik gegaan. Ik twijfel of ik terugkom.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goeie service

Goeie service, vriendelijk personeel Snel handelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, wel duur.

Prijs was wel duur. Maar alles was goed gedaan. Was wel verbaasd dat ik alle verbeteringen los van elkaar kreeg ipv in een keer zodat ik alles in 1 keer kon bepalen. Pluspunten voor het abonneeren op Tovenaar Tinus

  • Aanbevelen? Ja
6

redelijk

Redelijk klant vriendelijk. update navigatie werkte niet wel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldigeservice

Prima service ,airbag binnen 3dagen vervangen .Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld, fijn meegedacht, goede communicatie

Verder geen toevoegingen,

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct afgehandeld

x

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen!

Namen de tijd, goede hulp en zo snel mogelijk mijn auto gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 16 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.4

- Nefkens Doorn | 9.3

- Nefkens Uden | 9.3

- Nefkens Valkenswaard | 9.3

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 9.2

- Nefkens Tilburg | 9.2

- Nefkens Oirschot | 9.1

- Nefkens Eindhoven | Pietersbergweg | 8.8

- Nefkens Baarn | 8.6

- Nefkens Zeist | 8.6

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.