Alles netjes en zorgvuldig afgehandeld

Vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg bij de verrichte werkzaamheden

Super!

Snel en prima geholpen.

Probleem gediagnostiseerd en opgelost

Na diverse foutmeldingen bleek een elektronische regeling defect te zijn. Was een kostbare reparatie, maar probleem is adequaat opgelost.

APK op het laatst ingepland en kosteloze analyse storing

Vlak voor een gepland bezoek aan Nefkens Eindhoven vanwege haperen van de motor van onze Citroën Jumper kregen we het bericht dat de APK verlopen was. Dat kon gelukkig op het laatst nog in de planning meegenomen worden. Verder hadden we vanwege de storing gevraagd de bus uit te lezen via de OBD stekker. Dat kon bij geen enkele garage die we kennen, maar dus wel bij Nefkens. Helaas heeft dat uitlezen geen bruikbare diagnose opgeleverd. Daar stond tegenover dat er ook geen kosten voor gerekend werden. Erg tof hoor! Nefkens heeft ook geholpen met mogelijke vervolgacties.

Goede service en mijn auto werd schoon afgeleverd

Afspraak ging makkelijk en snel. Kreeg mijn auto gewassen en drooggemaakt terug

op de juiste manier geholpen.

Zeer goed geholpen, bij de jaarlijkse controle.

Goede en snelle service

Vriendelijke, goede en snelle service. Binnen enkele uren kon ik m’n auto weer ophalen.

Top duidelijk eerlijk en positief

Kwam voor apk , werd duidelijk verteld wat de kosten waren . En hoe het proces verliep met kosten en en herinnering via sms . Kon auto op tijd weer ophalen . Klant vriendelijk en duidelijk. . Super blij dit is Service . Gr Hennie

bandenwissel ging snel en er was goede koffie en wifi

Bandenwissel goed verlopen, maar jammer dat na een kwartier rijden de lampjes van de bandenspanning gingen branden en de banden niet op de juiste spanning bleken te zijn.

Ik ben keurig geholpen.

Keurig geholpen en nette leen/huurauto's meegekregen.

Mooi bedrijf, en klantvriendelijkheid.

snel en prima

Netjes, snel en prima

fantastisch

Goede service, goed mee gedacht en goede communicatie

Vriendelijke ontvangst, snelle bandenwissel ( van winter naar zomerbanden) , professioneel.

Alles goed gedaan

Servicebeurt w a s goed, alleen de prijs mag goedkoper. Verder een dikke acht

Prettig

Prettig

Goed maar vaag

Vriendelijke ontvangst en financiiele afhandeling. Vooraf werd aangegeven dat remolie mogelijk niet vervangen hoefde te worden. Dat bleek inderdaad niet te hoeven, maar in het rapport blijft de remolie op rood staan. Vaag dus.

Trekhaak met goede service

Ik had niet aan de nummerplaat gedacht, en ook werd voor de zekerheid de distributieriem gecheckt. Na de controle hiervan werd ook nog op de regeling hiervoor gewezen. Ook nog even een instructie gekregen over hoe de afneembare trekhaak te behandelen. Kortom, alles weer perfect voor elkaar, en kon weer met een goed gevoel naar huis.

Goede service, vriendelijk personeel, enkel de wachttijden zijn wat lang. Vaak moet ik 4 tot 6 weken wachten tot een beurt kan worden ingepland

Het was weer zoals het hoort

Geeft een vertrouwd gevoel.

Ik werd op tijd geholpen

De auto was op de aangegeven tijd klaar

Goed en netjes

Beurt uitgevoerd volgens afspraak. Vooraf contact gehad over extra opties. Wagen netjes gewassen en uitgezogen terug gekregen. Personeel altijd vriendelijk.

Heel. Goed

Dat is heel goed

Uitstekende service

Heerlijk kopje koffie tijdens het wachten. Zeer goede en vriendelijke service

Correct

Correcte behandeling en vriendelijke service

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.