Filters

5

matig

Als jarenlange klant bij ZAM, Herman & Herman werd ik bij de laatste controle erop gewezen dat ik meteen moest betalen. Dat waren de regels bij Nefkens. Een beetje meer klantvriendelijkheid en weten wat voor klant er voor je staat zou fijn zijn. Waarom meteen betalen verschuif je niet achter dat zijn de regels bij Nefkens. De volgende keer ga ik me serieus afvragen of ik nog de volgende beurt ga doen

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Nu was mijn bezoek aan Nefkens om een nieuwe autosleutel te laten maken. Dit was snel en goed geregeld door vriendelijke medewerker van de werkplaatsreceptie die hier moeite voor gedaan heeft ondanks volle agenda van de werkplaats. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
6

een slecht begin, maar een goed vervolg.

Ik had online een afspraak gemaakt, en bevestigd gekregen. Maar bij aankomst bleken ze hiervan terplaatse niet van op de hoogte te zijn. Positief is dat men mij toch er tussen wist te proppen, maar er moest dus eerst een nieuwe werkorder aangemaakt worden, en dat duurde vrij lang. Het werk zelf was keurig uitgevoerd, en was ook ruim op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Auto naar Nefkens gebracht vanwege een terugroep actie, vlot en professioneel geholpen. 'S middags de auto alweer kunnen ophalen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud auto

Een afspraak gemaakt met "wachten op", bij aankomst krijg ik te horen dat het niet in het systeem verwerkt was en dat de onderhoudsduur hierdoor langer kan duren. Gelukkig was mooi weer en ik heb een leenfiets kunnen krijgen van Nefkens Eindhoven. Auto is volgens de offerte onderhouden en gelukkig redelijk snel gereed gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en goede service

Goed geholpen en goede service

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed, jammer van de vuile vegen en etensresten in de auto..

Op de APK-keuring en het verversen van de olie geen opmerkingen. Ontvangst en gebruik fiets ook prima. Alleen jammer dat iemand zijn lunch had genuttigd in de auto en er restjes bladerdeeg op de voorstoelen lagen. Ook zaten er vegen van schoenen of iets dergelijks op de voorstoelen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Onderhouds beurt conform planning. Naar verwachting geleverd.

Alles goed vetlopen. Een aandachtpunt is wat mij betreft het digitale 'diagnostisch rapport'. Vergt kritisch lezen, anders wordt het verwarrend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Vlot en goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Moet wel wennen aan de mail die je krijg over de reparaties die uitgevoerd moesten worden. En er werd niet gebeld dat de auto klaar was . Moest zelf bellen om half 5 of mijn auto klaar was .

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service, alleen duurde het veel te lang

Onderhoud is allemaal prima verlopen, alleen duurde het in plaats van 1.5 a 2uur maar liefst 4uur. Dit omdat schijnbaar de auto ook de nieuwste software update krijgt. Opzich is dit geen probleem, maar het is wel fijn als ze dit communiceren. Tussentijds heb ik niks vernomen, ik heb zelf steeds moeten vragen wat de status was. Dat was het enige wat jammer was. De koffie was lekker ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte en snelle service

Correcte en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en snel uitgevoerd

Prima service, goede terugkoppeling en snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ga met een kapot cabrio dak van fiat 500 naar een professional

Nefkens garages hebben niet de specialisten in dienst voor een niet sluitend cabrio dak, zij zullen het alleen maar erger maken als ze het dak geforceerd sluiten. Ga meteen naar een cabrio dak specialist!

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijke ontvangst

Ik was blij verrast dat de reparatie zo snel kon worden uitgevoerd. Hopelijk zal e.e.a. leiden tot lekkageloze ritten. Koffie was goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle afspraak, auto weer helemaal in orde

  • Aanbevelen? Ja
6

vervangende auto slecht onderhoud goed

vervangende auto was in gerookt en niet schoon van binnen en niet afgetankt. Als je veel op de weg zit is het handig als een navigatie in zit. afspraak was goed auto was op de afgesproken tijd gereed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer perfect

Fijn om een tussenrapportage te krijgen alvorens over te gaan naar de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Minder

Werkzaamheden niets aan te merken, vlak voor aflevering beide over de busbaan, tijdens afgeven auto merkte ik een kleine schade op die er niet op zat toen ik hem meegaf medewerker van u heeft er foto van gemaakt,en zou het doorgeven, maar vervolgens hoor ik niets meer alleen aantal sterren vandaar 3, ik heb de schade gemeld bij de leasemaatschappij.

  • Aanbevelen? Nee
8

Gewoon goed

Netjes gemeld wat er gebeuren moest

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en correcte behandeling.

Klus snel geklaard

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

fijne ervaring voor de eerste keer een service beurt gedaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles prima!

Onderhoud prima! Plus nog extra, bv de auto wassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Even wennen na overname van citroengarage door Nefkens maar nu prima!

Voor mij was de digitale communicatie ivm de werkzaamheden even wennen maar gelukkig is er snel telefonisch contact mogelijk. Goede service en dik tevreden over het uitgevoerde werk.

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 19 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.5

- Nefkens Valkenswaard | 9.5

- Nefkens Uden | 9.4

- Nefkens Oirschot | 9.3

- Nefkens Tilburg | 9.3

- Nefkens Bunnik | 9

- Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan | 9

- Nefkens Amersfoort | 8.9

- Nefkens Baarn | 8.9

- Nefkens Doorn | 8.9

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.