Vandaag onze nieuwe auto opgehaald, alles perfect geregeld,duur Tim werd alle tijd genomen om alles uit te leggen. In een woord Top!!
Auto op maandag om 17 uur afgeleverd voor een onderhoudsbeurt. Deze dinsdag 17.30 uur weer ophalen, maar nu met een deuk en krassen in het portier. Deze zaten er nog niet in toen ik de auto afleverde, dus woensdag gebeld om te zoeken naar een oplossing. Ik krijg te horen dat er dinsdag om +-9 uur IN de werkplaats een foto van de auto is genomen waarop deze schade al zichtbaar is. Dit doet mij vermoeden dat de schade tijdens het verplaatsten NAAR de werkplaats een deuk en krassen heeft opgelopen. Krijg te horen dat er geen camera’s hangen in de of rondom de werkplaats (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt) en dat de foto laat zien dat de schade er al was. Dus (letterlijk telefonisch gezegd); is het jouw woord tegen het onze. Wat een simpel beurtje had moeten zijn is uitgelopen tot een zeer slechte ervaring, mede door de afhandeling hiervan. Update 1: een dag na dit bericht ben ik gebeld en is er een afspraak gemaakt om de schade te laten herstellen door Mulder van Mill. Ben door meneer aan de telefoon prettiger te woord gestaan dan door meneer bij de balie. Donderdag 23 oktober breng ik mijn auto weg en vrijdag 24 oktober zou de schade hersteld moeten zijn. Ik ben benieuwd naar de verdere afhandeling, zodra de schade hersteld is volgt update 2.
Originele beoordeling
Auto op maandag om 17 uur afgeleverd voor een onderhoudsbeurt. Deze dinsdag 17.30 uur weer ophalen, maar nu met een deuk en krassen in het portier. Deze zaten er nog niet in toen ik de auto afleverde, dus woensdag gebeld om te zoeken naar een oplossing. Ik krijg te horen dat er dinsdag om +-9 uur IN de werkplaats een foto van de auto is genomen waarop deze schade al zichtbaar is. Dit doet mij vermoeden dat de schade tijdens het verplaatsten NAAR de werkplaats een deuk en krassen heeft opgelopen. Krijg te horen dat er geen camera’s hangen in de of rondom de werkplaats (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt) en dat de foto laat zien dat de schade er al was. Dus (letterlijk telefonisch gezegd); is het jouw woord tegen het onze. Wat een simpel beurtje had moeten zijn is uitgelopen tot een zeer slechte ervaring, mede door de afhandeling hiervan.
Vorig jaar heeft mijn partner bij Dick een Peugeot 208 geleasd. Dit jaar was ik aan de beurt en weer terug naar Dick. Geweldige man met kennis en kunde en geeft je advies waar je wat aan hebt. Kortom Afgelopen vrijdag is mijn Peugeot E2008 naar alle tevredenheid afgeleverd. Met een schitterend bos bloemen! Dick bedankt weer! Groeten, J&Y
Ik kwam mijn nieuwe auto ophalen deze stond mooi te blinken en klaar voor vertrek. Namen ruim de tijd voor de aflevering en kreeg goed uitleg. Blij met de service van de verkoper
.
Originele beoordeling
Ik heb belangstelling voor een occasion op de site, hierop zaterdag gebeld ,de auto was als leenauto mee met een klant , ik zou maandag terug gebeld worden,helaas niet terug gebeld, zelf maar weer gebeld, auto was er nog niet eind vd week zou hij mij zeker bellen. Nu is t vrijdagavond na sluitingstijd dat is toch eind vd week en weer niet terug gebeld. Ik vind dit geen stijl al jaren tevreden klant in Gorinchem toevallig staat deze auto in Dordrecht en Dordrecht wil blijkbaar hun autos niet verkopen, want anders hou je je klant tevreden en dat ben ik zeer zeker niet . Ik vind als je een auto te koop aanbiedt dat deze er ook moet zijn , voor de overmacht dat deze met een klant mee is kan ik nog een klein beetje begrip opbrengen , maar tot 2 keer toe niet terug gebeld worden daar heb ik geen begrip voor. Blijkbaar wil Dordrecht niet verkopen,naar zijn er gelukkig genoeg garages waar ik mijn geld kwijt kan.
Vriendelijk. Bij zelf aansluiten trekhaak meteen geholpen, moest met wat sterke mannen kracht gebeuren
Goed contact en duidelijke informatie. Tevens goede uitleg; er werd hier genoeg tijd voor genomen. Echt goede service en zeer tevreden. Inmiddels rij ik al een paar weken met mijn nieuwe auto en deze bevalt enorm goed.
Ik kwam alleen maar even vragen of t mogelijk was dat mijn Fiat 500 uit 2024 ook een digitale kilometerteller had. Maar toen zag ik de Abarth e Turismo. Dick de verkoper was zo enthousiast erover dat we een dag later een proefrit hadden. Toen was ik om, hoor. Nogmaals Dick en Remco super bedankt voor jullie enorme inzet, service etc. Ik ben een heel blij mens met mijn Poison Blue Abarth.
Een mooi jong gebruikte DS4 aangekocht bij Mulder van Mill Sliedrecht. Jan WIllem was bijzonder behulpzaam. De verkoop en aankoop was correct en de aftersales is to nu toe prima! Fijn bedrijf om bij te kopen!
De bestelling van mijn nieuwe Peugeot liep alles behalve goed en heeft helaas 10 maanden geduurd. Mijn vorige garage zijn daar 6/7 maanden niet netjes mee omgegaan. Vanaf het moment dat van Mulder - van Mil in Rotterdam de verkoop heeft overgenomen verliep de communicatie meer dan gewenst. Zij hebben er alles aan gedaan om de levering zo goed mogelijk te laten verlopen en het kopen van een nieuwe weer een feestje te laten zijn. Dat was echt super fijn!
Ik kwam met mijn peugeot expert ( zonder afspraak!) met een defecte zekering op een onmogelijke plek. Men heeft dit gratis vervangen, GEWELDIG wat een service. Bedankt
Ga zo door.
Gaat goed, allen is onze ervaring dat het plannen en beschikbaar hebben voor het uitvoeren van onderhoud van de wagens, dat duurt best lang of er zijn geen onderdelen.
Ik heb bij Mulder Van Mill Dordrecht een occasion Fiat 500 gekocht. Ik ben geweldig geholpen door Remco van Haren en hij heeft ook de verzekering geregeld via Captive Finance. Ik ben een tevreden klant al jaren en dit is mijn 4e auto bij Mulder.
De corsa van m'n zoon is daar super snel gerepareerd moest een nieuwe pedaal set in hebben ze perfect gedaan en super snel Top team dank jullie wel
Een 3008 hybride4 bij Mulder Van Mill gekocht. Eigen auto 5008 voor goede prijs ingeruild. Contact met verkoper Remco van Haaren als zeer prettig ervaren. Auto had wel een probleempje met een accu maar werd prima opgelost, leenauto nieuwe demo 3008 werd thuis gebracht en eigen auto volgende dag weer gerepareerd teruggebracht. Voor een groot bedrijf als Mulder en van Mill krijg je service alsof het de kleine dealer om de hoek is.
Fijne garage waar de klant koning is Altijd een warm ontvangst met mensen die luisteren naar hun klanten en hen op de eerste plek zetten en zich ook klant laten voelen . Elke keer weer wat er ook is .zij blijven zich bewijzen en daar ben ik dankbaar voor ..super team waar hard gewerkt wordt en kwaliteit hoog in het vaandel staat zowel als de verkoop afdeling dan wel de werkplaats .hou vol mannen .dat leverd veel werk op zag ik wel. Mvg en veel dank ..opel insignia.(nieuweruit) jordy den.d
Bij ons bezoek aan de vestiging in Dordrecht zijn wij zeer vriendelijk geholpen door Remco van Haren. Deze verkoper nam ruim de tijd voor uitleg van de auto.
Mijn auto wilde vanwege een defecte accu niet starten. Na starthulp van de ANWB onderweg gegaan naar de dealer. Helaas was mijn oude merkdealer (uit Schiedam) er inmiddels mee gestopt en ook een andere Peugeot dealer in R’dam had helaas geen accu en geen tijd. Aangekomen bij Mulder Van Mill hebben ze mij prima geholpen! De nieuwe accu is bij een andere vestiging opgehaald en is dezelfde middag nog vervangen. Ze hebben zelfs aangeboden om mij (vanwege een externe afspraak) daarheen te rijden! Echt super!
Uitstekende service en persoonlijke aandacht — ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop en kan deze autodealer van harte aanbevelen!
Mijn Opel Adam gebracht voor een servicebeurt bij Mulder van Mill Rotterdam. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door de beide dames achter de receptie. Ruim op tijd werd ik gebeld dat de auto klaar was en kon ik deze einde van de dag weer ophalen. Tot mijn verrassing stond de auto keurig uitgezogen en gewassen weer klaar. Tot service! Ik kom zeker terug.
Bij mijn leaseauto werd op zaterdag door de wegenwacht van de ANWB vastgesteld dat de accu was overleden. Vanwege afspraken tussen de leasemaatschappij en ANWB mocht de monteur de accu niet vervangen en moest de auto op de maandag erna met een takelwagen naar de dealer (uw bedrijf dus) worden gebracht. Ik heb maandag ochtend direct gebeld om dit aan uw medewerkers te melden, ik kreeg te verstaan dat de auto eerst gebracht moest zijn dan ingepland wordt en dan door deskundige een diagnose moest worden gesteld. Mijn opmerking dat de diagnose al door de wegenwacht was gedaan werd niet aangenomen. De auto heeft vervolgens tot vrijdag in de wacht gestaan en tot mijn verbazing kreeg ik na een telefoontje van mijn kant te horen dat op vrijdag uw deskundige had vastgesteld dat de accu moest worden vervangen, helaas is deze accu niet op voorraad en moet worden besteld vertelde de meneer, enigszins wanhopig vroeg ik de man of dit nog ging lukken voor het weekend nou ik zou een telefoontje krijgen….. om 17:00 uur maar naar de vestiging gereden en de mevrouw beaamde dat de accu was vervangen en we de auto mee mochten nemen. Ik snap dat het druk en zelfs erg druk is maar om je dan zo te verbijten in je eigen procedures en de deskundige mening van een collega van de wegenwacht volledig negeert en de klant dus een hele week laat wachten voor een klusje van misschien een kwartier vind ik bizar slechte service.
Geachte heer Bolijn, Hartelijk dank voor uw heldere toelichting. Vervelend om te vernemen dat uw ervaring met onze werkplaats niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. Het is begrijpelijk dat het uitvallen van uw auto al vervelend genoeg is, en dat het extra teleurstellend is wanneer de afhandeling vervolgens als onnodig vertraagd wordt ervaren. Dat u daarnaast zelf het initiatief heeft moeten nemen om duidelijkheid te verkrijgen, heeft de teleurstelling terecht vergroot. Inmiddels is er contact met u opgenomen om de situatie persoonlijk te bespreken. Het wordt gewaardeerd dat u ondanks deze ervaring bereid bent om ons opnieuw het vertrouwen te geven. Tot slot willen wij u bedanken voor uw waardevolle feedback, want dat draagt bij aan het verbeteren van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Eva
I brought my car Opel Crossland 2019 to maintenance on , and then they said that i need to replace the motor belt (distributieriem), and i was charged for that, while it was well known that this is a defect from the motor Puretech 1.2. You should not charge for this repair. it's well published in all the news!!! I should be refunded for the repair that i paid and the garage is very aware of that and even then made me pay. My car is form 14/10/2019. I can not trust this garage for having a safe car check! Really disappointing.
Hele fijne hulp en een goed gesprek bij de verkoop. Fijne, uitgebreide uitleg bij het ophalen! Auto zag er piekfijn uit en is volgens afspraak afgeleverd.
Prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto vanaf begin tot het einde echt een aanrader prima service ik ga hier zeker terug komen hier weten ze waar het om gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.