uitstekend

Het afscheid van mijn vader was zeer goed geregeld. Vooraf was het een prettig contact met de uitvaartverzorger die ons op zeer goede wijze heeft begeleid.

Een warm en menselijke begeleiding.

Vanaf het eerste telefoontje bij het overlijden en het laatste persoonlijke gesprek met de uitvaartverzorger een geweldige ervaring.

Henk heeft ons heel prettig begeleid

Wij zagen het overlijden van Rina aankomen, maar toen het zover was, viel het erg zwaar. Tijdens het contact met Henk voelden wij ons direct op ons gemak; de manier waarop hij alles heeft uitgelegd en mogelijkheden voor de uitvaart aandroeg waar wij niet eens aan dachten, gaf ons een bijzonder goed gevoel. Door deze manier van begeleiden hebben wij de uitvaart helemaal kunnen doen zoals wij én Rina het gewild zou hebben. Daar kwam nog bij dat de ontvangst in het uitvaartcentrum van Monuta Magis erg hartelijk en warm was in een huiselijke omgeving. Henk is voor ons de juiste man op de juiste plaats geweest.

Nu wat minder in het verleden goed

Ik heb 3x met monuta te maken gehad. 2x was alles perfect, de laastste keer hadden wij een uitvaardbegeleider die te weinig communiceerde en niet ontzorgde.

We voelden ons erg gehoord.

Ondanks de verdrietige omstandigheden hebben we al onze wensen kunnen laten uitvoeren. We voelden ons erg gehoord. De intieme setting bij het afscheidshuis, het contact met de verzorgsters, het meedenken en adviseren. De uitvaart is precies geworden hoe we het voor ogen hadden. Het kon niet beter. We kijken er heel erg goed op terug. Het is tenslotte het laatste wat we voor haar en ons konden laten doen.

Positief, er werd met ons meegedacht.

Wij hebben het als heel positief ervaren. Er werd meegedacht met onze wensen, en er werden voorstellen gedaan, waar wij zelf niet aan dachten, dat vonden wij heel fijn. Het is precies gegaan zoals wij het graag wilden. Ook het persoonlijke contact vonden wij erg fijn.

Fijn geregeld

Netjes en goed geregeld

Behulpzaam, vertrouwd, compassievol: een uitvaartverzorger uit duizenden!

Er komt ontzettend veel op jou af wanneer een geliefde komt te overlijden, en wat ben je dan dankbaar als je iemand zoals Jolanda van Monuta Weber hebt die je in zulke moeilijke tijden kunt helpen en begeleiden. Zij maakte het proces van het regelen van de uitvaart van mijn vader behapbaar, begrijpelijk, en makkelijk. Zij zorgde ervoor dat al onze en zijn laatste wensen werden vervuld en zodoende verliep alles soepel en hebben wij hem een mooie afscheidsdienst kunnen geven. Jolanda is bij elke stap betrokken, geeft advies en denkt mee, daarbij rekeninghoudend met de situatie en wensen van de nabestaanden. Zij is warm, compassievol, communicatief, en een duidelijk ervaren expert op het gebied van de uitvaartverzorging. Wij hebben niets anders dan lof voor de mensen van Monuta Weber en bevelen hen dan ook van harte aan! Bedankt voor alles.

Kundig geholpen

Zowel de uitvaartverzorger als de woorddienstbegeleider verstaan hun vak. Nemen de tijd voor je, en reageren snel.

Een goed en super snel geholpen met het overlijden van mijn vrouwtje

Ik wil ideeën aan raden voor zo uitvaart verzekering goede mensen en goede uitleg over wat er allemaal gaat gebeuren

Vertrouwd, authentiek en Martha gaf ons vertrouwen gedurende het proces.

Je moeder verliezen is altijd onverwachts, heftig en ineens kom je in een stroomversnelling terecht en ga je alle kanten op. Er zijn emoties, er moeten snel keuzes gemaakt worden en Martha gaf ons heel erg het vertrouwen dat we op onze intuïtie mochten vertrouwen en heeft ons authentiek laten zijn. Voelde vertrouwd, open en we konden onszelf zijn. Bedankt Martha, je bent een toppertje!

Heel erg prettig samengewerkt met Martha.

Hele leuke, open en eerlijke vrouw die veel kennis van zaken heeft en ook goed door kan pakken. Heel erg tevreden met wat ze allemaal voor ons gedaan heeft. Ik hoop uiteraard niet dat ik haar diensten snel weer nodig heb, maar mocht ik weer geconfronteerd worden met een overlijden in mijn familie, dan zou ik haar meteen weer bellen om alles te regelen.

troostend

ik heb nergens achteraan hoeven te zitten.alles paste naadloos en waar nodig werd er direct geanticipeerd op onvoorziene omstandigheden. wij als achterblijvers konden onze eigen ideeën inbrengen en er was persoonlijke aandacht voor iedere nabestaande het voelde als de warme nabijheid van familie , zeer troostend.

Vertrouwen dat het afscheid goed geregeld wordt.

Ik ben zeer tevreden. Ik waardeer het fijne contact, het meedenken, de betrokkenheid, het snelle regelen en de goede zorgen zeer.

Is erg goed

Ik zou daar weer zo bij monuta doen

Vriendelijke, hartelijke en geduldige begeleiding naar een mooie locatie voor een afscheid

De vriendelijke, hartelijke en geduldige begeleiding van Monuta door Guido Waltmans zorgde ervoor dat we als gezin samen hetzelfde wilden voor onze overleden vader. We ervoeren steun en hulp met het uitzoeken van de vele details van tot en met de crematielocatie. De communicatie was aangenaam en helder en de tijd werd genomen om alles na te gaan, zodat we op geen enkel moment voor verrassingen kwamen te staan. Complimenten voor alles en dank voor het bezoek na afloop!

Verliep soepel

Contact met Eline verliep soepel. Voldoende warm maar ook duidelijk en concreet. Alles werd voortvarend afgehandeld en er was regelmatig app of telefonisch contact om te checken hoe het ging.

Professioneel, vol warmte met aandacht voor detail

Het begint met communiceren. Luisteren naar. Verwachtingen afstemmen. Afscheid van een overleden dierbare kan maar één keer. Alles moet kloppen. Medewerkster Wendy van Monuta was voor ons een baken van rust in woelige emoties. Haar respectvolle bejegening van de overledene raakte ons. Maar ook de empathie van haar en haar collega's voor ons, de nabestaanden. Het beeld van de erehaag die ze vormden is gegrift in ons hart. De mensen van Monuta zullen zeggen: 'Dit is ons werk', maar voor ons betekent het zoveel meer.

Korrekte afhandeling, erg betrokken en hartelijk.

Geweldige begeleiding van Tijn

De geweldige begeleiding in die moeilijke dagen met name van Tijn Poelmann zullen wij nooit vergeten.

“Een warm bad”

De zorg van Ellen rondom het afscheid van mijn man was hartverwarmend. Je merkt dat zij dit werk met haar hart doet. Het contact met haar voelde erg vertrouwd. Zij denkt mee en heeft een groot empatisch vermogen. Mede dankzij haar inzet is het afscheid van mijn dierbare man goed en mooi geweest conform onze en zijn eigen wensen. Ik en mijn gezin zijn daar erg dankbaar voor!

Zeer fijn persoon als uitvaartverzorger. Alles top geregeld.

Dit was de 2de keer dat we gebruik hebben gemaakt van de diensten van Berny. Zeer tevreden. Duidelijk, meelevend., meedenkend en goede overdracht. Ook collega Carola als zeer fijn ervaren

Hele fijne uitvaartverzorger

Martha begeleide ons heel fijn, en haalde praktische zorgen bij ons weg. Ze kon ons goed duidelijkheid bieden, en nam ons stapje voor stapje mee in het regelen van de uitvaart. We konden haar alles vragen en ze nam de tijd voor ons. Martha is een warme, lieve en empathische vrouw. We zijn heel blij met haar geweest!

Perfect geregeld

Zeer zorgzaam en menselijk opgevangen en begeleiding gehad tijdens en na het afscheid, heel vrij gelaten in het nemen van keuzes en het nemen van beslissingen op alle vlakken, perfect

ze hebben mij van alle kanten geholpen op een beleefd sympatieke manier veel steun aan gehad en nog

Best beoordeeld uit 102 leden

- Monuta De Bruijn Den Haag | 9.8