Top geregeld

Lieve uitvaartverzorgster denkt goed mee kwa wensen en mogelijkheden. Neemt veel uit handen

Met steun van Monuta een waarde uitvaart

Dank Monuta voor jullie steun en het organiseren van de begrfainis van mijn moeder. Dank ook aan Mevr, Huijbens, voor haar uitstekende en persoonlijke touch.

Supper

Het was allemaal goed geregeld

Monuta, prima geregeld dankzij de juiste uitvaartverzorger!

Tevreden over Monuta = tevreden over uitvaartverzorger => prettige persoon in de omgang, goed kunnen luisteren, alles eraan doen om je te ontzorgen of te helpen met oplossingen aan te reiken ingeval van lastige zaken, mooi afscheid/zaken goed geregeld en alles zoals afgesproken, geen verrassingen. Kortom Kees Budding is perfect visitekaartje voor Monuta!

alles perfect geregeld

de score spreekt voor zichzelf

Gewoon goed die kelly

Warme persoonlijkheid

Ondanks de situatie erg goed opgepakt en uitgevoerd. Kortom, aanbevelings waardig.

Een uitvaart begeleider van deze tijd.

Een uitvaart begeleider zoals het moet

Goede dienstverlening

Gemoedelijk , professioneel en altijd bereikbaar , we hebben hoofdzakelijk te doen gehad met Klaasje en dat liep heel goed

Goede oprechte begeleiding

Van het eerste telefoontje tot de laastste minuut niets dan lof over de begeleiding, uitleg, keuzes en beslissingen die genomen zijn. Onze uitvaartverzorger stond goed open voor onze gedachtengang en keuzes en voelde goed de sfeer aan. Kortom wij bevelen deze onderneming dan ook zeer aan

Goede dienstverlening

Hebben goede ervaringen met jack den heijer voelt als een warm bad

Er is goed voor mij en mijn familie gezorgd.

Ondanks dat het een verdrietige dag was, heeft de uitvaartverzorgster er alles aan gedaan om er een prachtig afscheid van te maken. Ze heeft overal aan gedacht en geregeld. Ik ben haar zeer dankbaar.

Echt goed verzorgd

In een moeilijke periode word je door Monuta echt goed geholpen je word als het ware aan de hand genomen om alle stappen te doorlopen .Uitvaartbegeleider Bo deed ons huisbezoek dat was fijn.Joost Evers heeft ons met heel veel onderwerpen geholpen en heeft echt meegedacht over de uitvaart en deze ook op een hele mooie manier begeleid.Onze dank is ook groot naar hem.

Goed en op de juiste manier geregeld.

Er was een juiste mix van zakelijk en persoonlijk contact. Serieus, maar ook ruimte voor een persoonlijke, lichtere toets.

Alles was uitstekend geregeld.

Zowel de uitleg als de uitvoering van de begrafenis (en zaken eromheen) zijn als zeer bevredigend door ons allen ervaren.

De begeleiding hebben we ervaren als respectvol en zeer deskundig.

Wij hadden van tevoren geen keuzes gemaakt over hoe de uitvaart vorm te geven. Met hulp van uitvaartbegeleider Wilko Eijkelenkamp, die op persoonlijke en professionele wijze meedacht met ons, is het in alle opzichten een mooi afscheid geworden Ook de inbreng van Irma Wagenvoort, de uitvaartspreekster, was heel waardevol. We kijken terug op een fijn afscheidsproces van onze 96 jarige moeder.

Heel fijn

Helpen en denken mee waar nodig. Monuta is 100% aan te raden.

Zorgen werden helemaal overgenomen

Als ze allemaal zo zijn als haar hebben jullie een fantastisch team waar jullie trots op mogen zijn.En ook haar collega die ons ook heel goed heeft bijgestaan heel veel dank daarvoor.

Betrokken, vriendelijk en deskundig

De rol van de uitvaartleider is enorm belangrijk. Hij(in ons geval) regelt een groot aantal praktische zaken. Maar daarnaast helpt hij de uitvaart goed georganiseerd te krijgen. Chris Bogaers deed beide voortreffelijk. Wij kijken met voldoening terug op een mooie, warme ceremonie waarin hij zijn rol perfect inpaste. Dank!

Heel aangenaam in de communicatie en heel meelevend en begripvol.

Martino heeft ons geweldig geholpen. Martino had een luisterend oor en adviseerde ons heel prettig. Hij was open in de communicatie en transparant in de kosten. Alle kosten waren ons bekend vóórdat de uitvaart van onze moeder plaatsvond. Martino is een prettige persoonlijkheid en heel erg betrouwbaar.

Een prima verzorgde uitvaart

Ondanks het verdriet van het overlijden van mijn vrouw is de uitvaart naar mijn wensen uitstekend geregeld. De uitvaartondernemer heeft uitstekend naar mijn wensen geluisterd en deze prima uitgevoerd. Hij dacht mee over het geheel en is heeft zich prima van zijn taak voldaan.

Ken andere uitvaartverzorgers niet maar Stephan Othene is receptvol en een prima begeleider om een uitvaart te begeleiden. Hij komt zijn afspraken na, regelt alles, is op de dag van de uitvaart onzichtigbaar aanwezig en dat is helemaal prima.

Profesioneel

Onze uitvaartverzorger hield rekening met onze wensen en dacht daarover ook mee.

De begeleiding en verzorging was uitstekend.

begin tot einde van de begeleiding was top.

Waardevolle uitvaart

Correct met respect en kalmte uitgevoerd, zeer tevreden. Heldere communicatie. Dank

Over Monuta Uitvaart