enorm goed.

de uitvaart voldeed in alle opzichten aan onze wensen.

Zoals de sterren al aangaven: uitstekend.

Erg fijn en goed geholpen, er is ons op een prettige manier veel werkzaamheden uit handen genomen.

André zorgt voor alles

Met een warm gevoel denk ik terug aan de crematie. Zonder zorgen en precies zoals ik het wilde heb ik afscheid kunnen nemen van mijn vader en dat allemaal dankzij André. Bij hem voelt alles echt aan, zijn warmte en oprechtheid gaf mij net die steun die ik nodig had tijdens deze moeilijke periode. Zijn professionalisme zorgde voor een heel mooie ceremonie die precies de essentie van mijn vader liet zien. Heel erg bedankt André.

Duidelijke rustige vriendelijke man

Buitengewoon goed

Zeer respectvol

Zowel de uitvaartverzorgers als de persoon die de gesprekken met ons voerde waren zeer attent, vriendelijk rn behulpzaam.

zeggen wat je gaat doen, doen wat je hebt (toe)gezegd

Vorige maand overleed mijn vader. Onverwachts? Eigenlijk niet. En toch was het dat wel. Wat je dan wil, is iemand die kan meedenken, maar ook voor je denken, als het even niet meer gaat. Die zegt, stuur maar door en het dan oplost, zonder ook maar te knipperen met zijn ogen. Die het juiste woord weet op dat ene moment. Kortom, die de uitvaart regelde op de manier die wij wilden.

Nemen al de tijd voor je

Ik werd gelijktijdig rustig in mijn verdriet

Een topper

Ze was echt een topper geen andere woorden voor

Wij zij zeer tevreden hoe alles is verlopen.

Ontzorgen en ontlasten

In zulke moeilijke tijden is een goede steun nodig. Ik heb het vanaf het begin tot eind als zeer aangenaam ervaren!

De rust die de uitvaartverzorger bracht in een turbulente week

Fijne begeleiding in het hele proces, waardoor het afscheid van onze vader dierbaar en waardevol is geworden

Proffesioneel, waardig en dienstbaar

Heb de begeleiding van Monuta als zeer prettig ervaren. Speciale dank gaat uit naar Alfred, onze uitvaart begeleider. De man verstaat zijn vak.

Uitstekend verzorgd

Heel erg lieve mensen die heel meelevend zijn.

Goed verzorgd.

Mijn ervaring met monuta

Het was een hele fijne gesprek en ook een hele fijne afscheid van mijn vrouw en mama. Het was heel goed geregeld allemaal en ook fijn om contact met mevr. Gouka te hebben geha

Prima geregeld zoals wij wilden

Goed geregeld daardoir natuurlijk verlopen

Zeer persoonlijke benadering

Warm

Had het niet beter kunnen treffen, en alles is zo mooi verlopen als we hadden gewild n zoals

Kan het niet omschrijven, zo goed is Monique Maurik met het contact wat we hadden, hoe ze overal mee omging en hoe alles is geregeld en verlopen.

Heel tevreden

Alles rond de uitvaart was goed en netjes geregeld.

fijne samenwerking tussen familie en uitvaartverzorger

na het overlijden van onze oom waar wij mantelzorgers voor waren heeft de uitvaartverzorger in de dagen tussen overlijden en uitvaart de zaken voor ons heel goed geregeld en uitgevoerd. met veel gevoel is een voor ons verdrietig afscheid toch iets heel moois geworden om dankbaar op terug te kijken

Goed geadviseerd en goed geregeld

Alles goed geirganiseerd

Heel goed

Zou ik zeker aan aanraden .goed geregeld van begin tot het eind.

Fantastisch

Zeer goed bij mijn vader top geregeld bij mijn moeder ook echt top

Prettig mens

Ze is van de week nog op de koffie geweest gewoon heel prettig

Alles goed verzorgd

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.