Vertrouwd, authentiek en Martha gaf ons vertrouwen gedurende het proces.

Je moeder verliezen is altijd onverwachts, heftig en ineens kom je in een stroomversnelling terecht en ga je alle kanten op. Er zijn emoties, er moeten snel keuzes gemaakt worden en Martha gaf ons heel erg het vertrouwen dat we op onze intuïtie mochten vertrouwen en heeft ons authentiek laten zijn. Voelde vertrouwd, open en we konden onszelf zijn. Bedankt Martha, je bent een toppertje!

Heel erg prettig samengewerkt met Martha.

Hele leuke, open en eerlijke vrouw die veel kennis van zaken heeft en ook goed door kan pakken. Heel erg tevreden met wat ze allemaal voor ons gedaan heeft. Ik hoop uiteraard niet dat ik haar diensten snel weer nodig heb, maar mocht ik weer geconfronteerd worden met een overlijden in mijn familie, dan zou ik haar meteen weer bellen om alles te regelen.

Hele fijne uitvaartverzorger

Martha begeleide ons heel fijn, en haalde praktische zorgen bij ons weg. Ze kon ons goed duidelijkheid bieden, en nam ons stapje voor stapje mee in het regelen van de uitvaart. We konden haar alles vragen en ze nam de tijd voor ons. Martha is een warme, lieve en empathische vrouw. We zijn heel blij met haar geweest!

Professioneel, vriendelijk en luisterend oor

Martha kwam op de dag van overlijden langs en heeft ervoor gezorgd dat onze moeder thuis opgebaard kon worden. Al onze wensen goed doorgenomen. Contact via bellen of app, alles kon. Enige aandachtspuntje was dat we niet op de hoogte waren vd soort aansluiting in de aula om de powerpoint te tonen. Gelukkig hadden we extra laptop mee waardoor het mogelijk was. Daardoor toch nog goedgekomen. Wij zouden Martha zeker aanbevelen.

Prima geregeld

Behulpzaam en aardig

Alles goed geregeld zoals we hebben besproken en hoe wij het wilden.

Duidelijke communicatie, fijn dat je gelijk langs kon komen na dat we gebeld hebben. We hadden dingen besproken die gedurende de periode wat veranderden en daarin kon dat allemaal veranderd en aangepast worden. Je luisterde goed naar onze wensen.

Vanaf het moment van overlijden van mijn vriendin tot ver na de begrafenis heeft Martha de Vries mij en mijn beide dochters door deze moeilijke beginperiode op een fantastische en begripvolle wijze begeleid. Ze was (en is) een grote steun en toeverlaat voor ons geweest bij het regelen van alle zaken rondom de begrafenis. wij zijn dan ook veel dank aan Martha verschuldigd!

Ik gun iedereen een Martha in een week van rouw, verdriet en afscheid

Wat heb ik Martha als steun ervaren in de week van overlijden van mijn man Joost (46) en vader van onze 3 jongens. We hadden zelf al veel geregeld en vastgelegd, Martha pakte dat zonder moeite verder op. Ze voelde haarfijn aan waar bij ons behoefte aan was en wat we juist niet wilden. Warm, daadkrachtig, duidelijk en met liefde heeft ze ons geholpen. In een uitvaatsweek komt er veel op je af. Ook zaken waar je niet over na wil denken of niet mee bezig wil zijn. Dat werd ons uit handen genomen. Ik heb er bewondering voor hoe Martha haar werk uitvoerd. Persoonlijk, warm en met aandacht voor de nabestaanden. Bij moeilijke keuzes gaf ze mij het vertrouwen dat ik het goede koos.

Meelevend en behulpzaam

Organnisatie zit goed in elkaar

Een hele rustige, daadkrachtige en empathische Uitvaartverzorger.

Prettig persoon die de mogelijkheden uiteenzet, meedenkt en duidelijk kennis van zaken heeft. Ze reageert snel en adequaat op vragen.

Ik ben goed geholpen.

Martha heeft me super goed geholpen met de crematie. Het is alleen jammer dat de opname verdwenen is maar dat moet ik een plekje geven. Vriendelijke groet Danielle Verwindt.

Zeer betrokken en ervaren

Tijdens het eerste contact al een heel betrokken gevoel ervaren. Tijdens de rest van de gesprekken en begeleiding altijd zeer prettig ervaren en zeer betrokken, tijdens het eind gesprek ook nog goed mee gedacht over de afhandeling van diverse zaken.

Mooie herinnering

Martha heeft ons bijgestaan rondom het overlijden van mijn man en onze vader. Al voor het overlijden is zij meerdere keren op bezoek geweest om over zijn wensen te praten en ons morele steun te verlenen. Wij kijken met een bijzonder dankbaar gevoel terug op de periode na het overlijden waarin Martha ons uitstekend heeft ondersteund. Het zat hem ook vooral in die kleine dingen die voor ons het verschil maakten: de respectvolle manier waarop mijn man het huis verliet en de wijk uit werd gereden; het feit dat Martha het mogelijk maakte dat mijn man toch in de buurt opgebaard kon liggen waardoor wij gemakkelijk bij hem op bezoek konden. Voor elk probleem had Martha een oplossing waardoor ons veel zorg uit handen werd genomen en wij ons konden concentreren op de inhoud van de dienst en het omgaan met het verlies. Wij zullen ons de dag van de uitvaartdienst en de begrafenis als heel mooi blijven herinneren. Alles verliep soepel omdat Martha alles onder controle had. Zonder Martha hadden we dit niet kunnen doen.

Persoonlijke begeleiding en afhandeling van het programma was top

Wij zijn tevreden

Heel mooi

Martha heeft ons van begin tot eind heel goed en mooi begeleid. Er was haar geen wens te gek en ze kwam zelf ook met ideeën aan waarvan wie niet wisten dat dat een optie was. Dit maakte het tot een heel mooi afscheid van mijn moeder, mooier had niet gekund.

Super fijne ervarig

Een hele fijne vriendelijk en rustig persoon die met je meedenkt over zaken waar je al vroeg mee moet dealen. Geeft goed advies en geeft ook duidelijk aan wat je beter anders kan doen. Er is eigenlijk geen nee te koop. Erg fijn

Zeer fijne begeleiding, hartelijk maar wel to the point

Wij hebben Martha als een erg fijn persoon ervaren en zij heeft ons prima begeleid.

Waardevolle uitvaart

Correct met respect en kalmte uitgevoerd, zeer tevreden. Heldere communicatie. Dank

Mooi dat er iemand is die goed helpt zodat je niets kan vergeten.

In een hectische periode waar heel veel gedaan moet worden binnen een korte tijd is het fijn dat er iemand is die je goed helpt. Ook na de begrafenis heb je nog geholpen, heel fijn.

positief!

Na het overlijden van mijn moeder heeft Martha mij prima begeleid want er komt toch wel veel op je af. Ze is heel professioneel en betrokken waarbij zij het overzicht bewaarde. Ze staat open voor eigen inbreng, alles is bespreekbaar. Ik ben zeer tevreden over de uitvaart. Ik zou Martha zeker aanbevelen voor fijne uitvaart.

Overlijden Echtgenoot

Het overlijden van je echtgenoot is natuurlijk het zwaarste wat er is. Gelukkig kon Martha van uitvaartverzorging Monuta mij helpen met een mooi afscheid.En heeft ze samen met ons (Kinderen en ik) een dankbaar eervol en warme crematie verzorgd . Ook de nazorg was geweldig . Ik ben je zeer dankbaar

Vakkundig, praktisch en hartverwarmend

Na het plotselinge overlijden van mijn moeder stond Martha in een hectische en verdrietige week vanaf het begin tot de uitvaart, en daarna, voor ons klaar. Dag en nacht. Martha voelde goed aan wat wij nodig hadden en met haar persoonlijkheid en inlevingsvermogen gaf ze ons rust en ruimte om een mooi afscheid voor onze moeder en oma voor te bereiden. Wij gunnen elke familie de begeleiding van Martha. ❤️

Persoonlijk, empathisch en betrokken

Ongeacht de omstandigheden, hebben wij het werken met Martha als erg prettig ervaren. Ze begreep ons ontzettend goed en wist continu het juiste te doen. Erg fijn om mee te werken!

Goede menselijke en duidelijke begeleiding

Goed contact vanaf eerste dag. Gaf vertrouwen. Martha heeft ons van dag tot dag geholpen om een mooi afscheid voor mijn man - en de vader van mijn dochter - voor te bereiden. Zo hadden we ruim de tijd om na te denken over de invulling van toespraken, de foto’s en de muziek. De samenwerking gaf ons over-all een goed gevoel.

Tilbarten 57

9084 CC Goutum