Super fijne ervarig

Een hele fijne vriendelijk en rustig persoon die met je meedenkt over zaken waar je al vroeg mee moet dealen. Geeft goed advies en geeft ook duidelijk aan wat je beter anders kan doen. Er is eigenlijk geen nee te koop. Erg fijn

Zeer fijne begeleiding, hartelijk maar wel to the point

Wij hebben Martha als een erg fijn persoon ervaren en zij heeft ons prima begeleid.

Waardevolle uitvaart

Correct met respect en kalmte uitgevoerd, zeer tevreden. Heldere communicatie. Dank

Mooi dat er iemand is die goed helpt zodat je niets kan vergeten.

In een hectische periode waar heel veel gedaan moet worden binnen een korte tijd is het fijn dat er iemand is die je goed helpt. Ook na de begrafenis heb je nog geholpen, heel fijn.

positief!

Na het overlijden van mijn moeder heeft Martha mij prima begeleid want er komt toch wel veel op je af. Ze is heel professioneel en betrokken waarbij zij het overzicht bewaarde. Ze staat open voor eigen inbreng, alles is bespreekbaar. Ik ben zeer tevreden over de uitvaart. Ik zou Martha zeker aanbevelen voor fijne uitvaart.

Overlijden Echtgenoot

Het overlijden van je echtgenoot is natuurlijk het zwaarste wat er is. Gelukkig kon Martha van uitvaartverzorging Monuta mij helpen met een mooi afscheid.En heeft ze samen met ons (Kinderen en ik) een dankbaar eervol en warme crematie verzorgd . Ook de nazorg was geweldig . Ik ben je zeer dankbaar

Vakkundig, praktisch en hartverwarmend

Na het plotselinge overlijden van mijn moeder stond Martha in een hectische en verdrietige week vanaf het begin tot de uitvaart, en daarna, voor ons klaar. Dag en nacht. Martha voelde goed aan wat wij nodig hadden en met haar persoonlijkheid en inlevingsvermogen gaf ze ons rust en ruimte om een mooi afscheid voor onze moeder en oma voor te bereiden. Wij gunnen elke familie de begeleiding van Martha. ❤️

Persoonlijk, empathisch en betrokken

Ongeacht de omstandigheden, hebben wij het werken met Martha als erg prettig ervaren. Ze begreep ons ontzettend goed en wist continu het juiste te doen. Erg fijn om mee te werken!

Goede menselijke en duidelijke begeleiding

Goed contact vanaf eerste dag. Gaf vertrouwen. Martha heeft ons van dag tot dag geholpen om een mooi afscheid voor mijn man - en de vader van mijn dochter - voor te bereiden. Zo hadden we ruim de tijd om na te denken over de invulling van toespraken, de foto’s en de muziek. De samenwerking gaf ons over-all een goed gevoel.

Ik ben superblij dat martha er was om ons te helpen

In een complexe situatie qua familie perikelen heeft martha ons er perfect doorheen geloodsd. Met raad en daad bijgestaan, goed bereikbaar voor vragen tussendoor. Op de bijeenkomst voor de crematie was ze heel professioneel en invoelend waardoor wij terugkijken op een waardig afscheid. Ook in de maanden erna bleef ze behulpzaam. Dank daarvoor!

Meelevend vriendelijk

Na het overlijden van me oma heeft Martha ons goed geholpen met alles te regelen, Het was een hele mooie uitvaart.

Vriendelijk en zeer meelevend

Na het overlijden van onze (schoon) moeder heeft Martha ons zeer goed geholpen. Ze was dagelijks voor ons bereikbaar wat mede erg prettig was omdat wij geen van alleen in de omgeving wonen. Ze heeft alles goed, snel en deskundig geregeld. Dit gaf ons veel rust. Toen bleek dat er een fout op de linten stond heeft zij dit heel snel kunnen laten corrigeren. Kortom, wij bevelen Martha zeker aan.

Menselijk, duidelijk en behulpzaam

Toen mijn oma overleed hadden we al goede ervaringen met Monuta door de persoonlijke en duidelijke aanpak en om die reden hebben we bij net overlijden van mijn vader Martha ingeschakeld. Ze heeft ons praktisch dagelijks stap voor stap geholpen met alles wat er op je af komt in zo’n week voorafgaand aan het overlijden, zodat alles wat je moet regelen niet te overweldigend wordt. Ze is eerlijk in haar advies, respectvol naar de overledene, pakt zaken op als je er zelf even niet aan toekomt of niet uitkomt, en biedt ook een luisterend oor. Je ziet dat Martha echt passie heeft voor haar vak! Ik kan haar echt aan iedereen aanraden!

Deskundig advies en oog voor detail

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Martha de Vries voor de uitstekende diensten die zij heeft verleend tijdens een moeilijke tijd voor onze familie. Vanaf het allereerste contact tot de laatste details van de uitvaartceremonie was Martha buitengewoon professioneel, begripvol en ondersteunend. Ze toonde grote empathie en zorgzaamheid bij het begeleiden van ons en ze nam de tijd om naar onze wensen te luisteren. Hierdoor verliep alles soepel en voelden wij ons omringd door zorg en steun. Mede door Martha’s deskundig advies en oog voor detail kunnen wij terugkijken op een mooi en waardig afscheid. Ik kan Martha dan ook zonder enige aarzeling aanbevelen.

Geruststellend

Een geliefde verliezen is onuitsprekelijk moeilijk, maar desondanks moeten op dezelfde dag nog veel zakelijke dingen geregeld worden. Dat geeft een heel onwerkelijk contrast, dat Martha goed weet te overbruggen. Ze is werkelijk geïnteresseerd in mensen en leeft zich zodanig in de situatie in dat ze in staat is optimale hulp te bieden waar nodig. We willen haar beslist aanbevelen.

Deskundig en meelevend

Door het plotselinge overlijden van mijn schoonzus, moest er van alles geregeld worden. Martha heeft ons door dit hele proces zeer goed begeleid. Ook de nazorg vroeg de nodige aandacht en ook hierin hebben we veel steun van haar gehad. Martha is kundig, weet van aanpakken en is meelevend. Martha bedankt voor de goede begeleiding, je spontaniteit en kundigheid!

Vriendelijk, meelevend, professioneel

Marta is vriendelijk, meelevend en weet waarover ze praat. Ze heeft ons zeer goed door de moeilijke tijd geloodst Door haar ondersteuning hebben we een hele mooie afscheidsdienst gehad.

Een praktische instelling gecombineerd met een warme persoonlijkheid.

Martha heeft vanaf het eerste contact moment elke dag voor ons klaar gestaan in de begeleiding naar de dag van de uitvaart. Alles stap voor stap en in alle rust. Dankzij Martha kunnen wij terugkijken op een warm afscheid.

Oprecht, geduldig en duidelijk

Ons contact met Martha begon met ups and downs. Dit lag voornamelijk aan ons en het onverwachte overlijden van onze vader. Je zit ineens in zo'n rollercoaster waar je niet in wilt zitten. Martha bleef geduldig, soms wat zakelijk maar vooral duidelijk, dit moest ook wel bij ons. De oprechtheid in haar gezicht wannneer ze met onze moeder sprak gaf ons een heel goed gevoel. Na een avond waar ze echt de tijd voor ons nam, waarbij heerlijk gekletst en geregeld werd met af en toe een grapje tussendoor, eindigde de avond met een dikke knuffel, dit was echt heel fijn. Haar mooie woorden tijdens de dienst, het contact na de tijd, de professionaliteit maar vooral haar menselijkheid en behulpzaamheid hebben ervoor gezorgd dat wij onze vader het afscheid hebben kunnen geven wat we wilden. Martha ontzettend bedankt voor alles, vooral voor je geduld.

Alles uitstekend geregeld en nauw betrokken bij ons.

Martha is van af het eerste uur heel betrokken geweest bij ons gezin, en heeft duidelijke aan gegeven wat er moest gebeuren. Terwijl wij nog nooit zoiets eerder hadden meegemaakt. Ze leeft met je mee en heeft het beste met ons voor we ervaarden haar als een familielid dat meeleeft. Iemand die als vriendin meehelpt in deze tijd van verdriet. we zijn dankbaar voor haar hulp bij het afscheidt van mijn vrouw en moeder van onze kinderen. Dank je wel Martha.

Respect

Martha heeft alles heel goed geregeld en stond ook klaar als er iets niet helemaal goed ging. Ze heeft passie voor haar werk. Ze komt ook voor je op en is eerlijk in haar mening. Heel fijn dat zij ons begeleid heeft.

Een oprecht en begripvolle vrouw

Martha is vanaf dag één heel erg betrokken geweest in de familie. Een vrouw die haar werk doet met liefde,. Ze denkt mee met de familie. Martha is oprecht en heeft het beste met je voor. Door alle verdriet heen hebben wij heel veel met Martha mogen lachen. Wij zijn haar enorm dankbaar voor haar werk en de geduld die ze heeft gehad om haar werk goed en juist uit te voeren! Bedankt voor je professionaliteit en de vriendschap die wij met haar hebben kunnen vormen.

heel naturel, eerlijk, empatisch en toch zakelijk

bovenstaand dekt de lading

Alles was snel en goed geregeld

Na het verlies van onze dochter kwam er heel wat op ons af. Martha heeft alles goed en snel kunnen handelen wat betreft het vervoer in een vw busje. Dit hadden wij niet verwacht, maar Martha kreeg het wel voorelkaar. Verder heeft ze alles goed geregeld , en hebben we wel diepe respect van wat ze allemaal doet.

Zeer betrokken

Martha haar warme persoonlijkheid in combinatie met een ‘can do’ mentaliteit hebben de dagen in aanloop naar het definitieve afscheid van onze vader, verlicht. Iets waar we haar enorm dankbaar voor zijn; Martha zorgt voor en ontzorgt de nabestaanden in een periode van diepe rouw.

Over Monuta Uitvaart