Rustpunt tijdens hectische periode

Door André de Bruijn van Monuta ontstond er rust tijdens een hectische periode. Zijn heldere en vriendelijke ondersteuning maakte dat wij ons konden focussen op het afscheid. Alle stappen die genomen moesten worden waren duidelijk net als het kostenplaatje. We hebben hierdoor op een prettige manier afscheid kunnen nemen.

Persoonlijk, empatisch en respectvol

Samen met Andre de Bruin hebben wij op een hele warme en respectvolle manier afscheid genomen van onze moeder.

Heel fijn

André de bruin heeft ons ontzettend fijn geholpen. Dank je wel!

Duidelijk

Respectvolle benadering

André zorgt voor alles

Met een warm gevoel denk ik terug aan de crematie. Zonder zorgen en precies zoals ik het wilde heb ik afscheid kunnen nemen van mijn vader en dat allemaal dankzij André. Bij hem voelt alles echt aan, zijn warmte en oprechtheid gaf mij net die steun die ik nodig had tijdens deze moeilijke periode. Zijn professionalisme zorgde voor een heel mooie ceremonie die precies de essentie van mijn vader liet zien. Heel erg bedankt André.

Zorgeloos alles geregeld

André is een zeer aimabel persoon en geeft het gevoel dat alles in orde komt. Duidelijk uitleg en kostenraming, wat een stuk rust geeft. Hij is zeer betrokken, empatisch en straalt vertrouwen uit. Het regelen van de uitvaart wordt professioneel aangepakt en is fijn verlopen. Ook de aangeboden cosmetische verzorging was een pré en zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Wij kijken met een goed gevoel terug op de uitvaart. Al met al een enorme aanbeveling waard. Marcello & Liane.

Het afscheid van mijn lieve vrouw was waardig en buitengewoon goed georganiseerd.

André de Bruijn is empatisch, analytisch en kan met gevoel voor de situatie een waardig afscheid organiseren. Zijn suggesties waren behulpzaam maar nimmer was er het idee dat hij deze wilde 'opleggen'. Zijn geduld was eindeloos. Ik ben Monuta en André specifiek bijzonder dankbaar voor de hulp en ondersteuning bij het organiseren van het afscheid van de liefde van mijn leven.

Alles wat je wenst bij een uitvaart.

Zeer betrokken en zaken deskundig. Hij voelde goed aan wat onze wensen waren.

Betrokken, professioneel

Dankzij Andre hebben wij op een waardige wijze afscheid van onze moeder kunnen nemen. Andre is behulpzaam en ondersteunt waar nodig. Geeft goede adviezen en neemt zijn werk serieus.

De ervaring van Monuta geeft steun.

Vanaf het eerste contact na overlijden van mijn moeder tot en met de nazorg (belangstelling nabestaanden), goede gesprekken en hulp gekregen.

Vriendelijke, integere, behulpzame uitvaartbegeleider

Uitvaartbegeleider André de Bruin was zeer vriendelijk en betrokken, maar niet overheersend. Wist alles in goede banen te leiden. Luisterde goed naar onze wensen en reageerde altijd snel op vragen die hem via e-mail en whatsapp werden gesteld.

Uitstekende ervaring.

Bij de uitvaart van mijn moeder een beroep gedaan op Andre na al een positieve ervaring met Andre te hebben gehad. Mijn ervaring is dat deze man ons veel uit handen heeft genomen, ook mijn zijn deskundigheid, empathie en voorstellen is hij van grote waarde voor ons geweest. Waarvoor dank.

al onze wensen zijn gedaan

ik zal jullie zeker aanbevelen

Het was gewoon helemaal af.

Duidelijkheid met een hart!

André de Bruin is een aardige vent die in het gesprek met je onderzoekt wat bij de overledene ne de nabestaanden past. Wij als familie waren erg blij met de uitvaart en de dienstverlening er om heen.

Het voelde als ondersteuning door een goede vriend.

Wat een prettige ervaring om de ondersteuning van een uitvaartverzorger als André te mogen hebben in deze heftige periode en voor mij totaal onbekende situatie. Zijn kordate, maar warme en begripvolle begeleiding was geweldig vanaf het eerste telefonische contact tot aan het recente afsluitende gesprek, met een wijntje erbij. Vooral ook zijn emotievolle optreden en woorden tijdens de uitvaart zelf waren bijzonder. Het voelde als ondersteuning door een goede vriend.

Top service, meer dan uitstekend

We zijn ontzettend goed begeleid door Andre. Hele fijne man, legde alles goed uit, was zeer proactief en attent. Helemaal top.

Betrouwbaar,Betrokkenheid en Goede Service. We zijn heel goed geholpen .

uitstekend!!!

kort maar krachtig: Andre de Bruijn heeft ons al 3 keer bijgestaan. dit is zo'n ontzettende lieve goeie man. echt een mensenmens!

André adviseert, regelt als een professioneel, maar zijn betrokkenheid voelt als een familielid.

Vanwege de uitstekende ervaringen met André bij een eerdere uitvaart, was de keuze niet moeilijk. De door ons gewenste natuurbegrafenis was echter niet standaard en ook de locatie was helemaal nieuw voor André. Toch was alles qua wensen en mogelijkheden in de basis geregeld in één ochtend. Verder verliep de communicatie en planning uitstekend in de aanloop naar en tijdens de prachtige uitvaart. Het voelde gewoon aan alsof hij bij de familie hoorde, maar was ondertussen volledig "in control". Een geweldige ervaring.

Prima!

Niet alleen het eerste contact, maar de overige contacten met Monuta waren prima. Er werd veel zorg aan ons/mij besteed, de informatie was prima, ook de catering was prima. Zelfs de nazorg w.b. de rouwkaarten, de bedankkaarten was prima. kan alleen maar schrijven: prima gedaan, persoonlijk. Dank, dank hiervoor.

Bijzonder tevreden

Het gesprek met de adviseur was heel prettig. Er werd meegedacht en geadviseerd zonder druk te leggen. Hele sympathieke man die alles heel goed aanvoelt en de juiste toon weet te treffen en ook alles tot in de puntjes heeft verzorgd. Niets dan lof!

zeer warm, betrokken en persoonlijk

Andre heeft de hele uitvaart van a tot z ontzettend goed aan ons uitgelegd. Alle wensen zijn mogelijk en ook heeft hij enorm geholpen met het maken van de juiste keuzes. Een fantastisch draaiboek heeft hij gemaakt, waardoor wij stap voor stap naar de dag toe konden leven. Het heeft ons heel erg geholpen, dit grote verlies, dragelijker te laten zijn. Heel respectvol, betrokken, warm, liefdevol, begrip voor alles en hij heeft enorm veel kennis. Er waren een paar honderd mensen aanwezig bij de uitvaart en iedereen sprak later nog over hoe geweldig het afscheid was en zo goed verzorgd door Andre. Wij zijn hem enorm dankbaar.

hele fijne ervaring met betrokken en professionele uitvaarder

De cerenonie was heel goed geregeld,was fijn en intiem. Precies zoals wij het in gedachten hadden en belangrijker nog : zoals mijn echtgenoot/onze vader het gewild zou hebben. De aanwezige waren zeer onder de indruk en verbaasd dat het zo ook kan!

Zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Zeer plezierig, informatief en ondersteunend.

Over Monuta Uitvaart