Voor de tweede maal gebruik gemaakt van de diensten van Monuta vdr Togt Ondanks de verdrietige omstandigheden, een warm bad. De heer Andre de Bruijn heeft ons beide keren fantastisch begeleid in het hele proces van afscheid nemen. Veel zorg uit handen genomen, zorgzaam, liefdevol,... in een woord....hartverwarmend, ik kan niemand anders bedenken die dit werk zo vol liefde uitvoert. Hij voelde als familie. De hele firma Monuta is uitstekend in de dienstverlening, maar de heer Andre de Bruijn is als vertegenwoordiger uniek, een hele grote pluim hij is goud waard, en voor mij zeer waardevol en een absoluut grote steun geweest

Respectvol en warm

We hebben André de Bruijn, als familie, als zeer betrokken, respectvol en warm ervaren. De wensen van mijn vader stonden voorop en André dacht mee in mogelijkheden. Het vriendelijke laagdrempelige contact is ontzettend fijn in zo een verdrietige periode. Hij nam ons veel uit handen waardoor de tijd er ook was voor het verdriet en de rouw maar ook was er hierdoor tijd om op onze persoonlijke manier afscheid te kunnen nemen. Ook na de uitvaart is André zeer betrokken en is er mogelijkheid tot hulp vragen.

Echt heel erg tevreden

Met liefde en geduld een mooi afscheid met hele goede begeleiding

Alles heel mooi verzorgd

Ten eerste 5 en half jaar geleden heeft de heer de bruin ook de uitvaart verzorgt van mijn moeder en zij lag opgebaard op de statenlaan was ook heel mooi en goed verzorgt .En op 15 september j.l van mijn vader was ook heel goed verzorgt en vooral waar hij lag opgebaart was echt heel gemoedelijk en ook rustgevend. En de dienst was ook mooi geregeld.

In twee woorden: begrepen en ontzorgd

Helemaal OK

Persoonlijk, warm, accuraat, snel

Ik heb de begeleiding van onze uitvaartverzorger zeer op prijs gesteld. Alles vond, ondanks het vele verdriet, plaats in een warme persoonlijke en harmonieuze sfeer. Onze wensen wist hij op een goede manier te vertolken en honoreren. Iedere betrokkene had zo zijn eigen inbreng. Ook dacht hij mee met wellicht praktisch onuitvoerbare zeer specifieke wensen om deze uiteindelijk toch mogelijk te maken. Daarnaast was hij accuraat, snel en kwam uitstekend na wat was afgesproken. Kortom, een aanrader!

Geweldig en fijn

Zeer tevreden over hoe André de uitvaart begeleide. Hij respecteert de wensen van de nabestaanden en stuurt hier en daar bij. André is een lief en gevoelig mens en door zijn begeleiding wordt het geheel een stuk dragelijker gemaakt.

Onbeschrijfelijk fijn!

Het meedenken en meevoelen met ons en de hele uitvaart, dat heeft André zo prachtig weten neer te zetten. Alles is gegaan zoals het zou moeten zijn. Ik heb achteraf niks waarvan ik nu denk dat het anders had gemoeten. De benadering en begeleiding is de gehele aanloop naar de uitvaart fantastisch geweest.

Uitvaart met een goed gevoel !

Goed en met geduld naar de wensen betreft de uitvaart geluisterd en met veel passie en gevoel ons begeleid. Wij kijken er tevreden en dankbaar op terug. André is een topper !

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.