Heel fijn

Helpen en denken mee waar nodig. Monuta is 100% aan te raden.

Zeer betrokken persoon, niets is te veel.

Bijna alles is mogelijk, binnen het redelijke. Ze ontzorgen 100%. Ze kunnen alles voor je doen, wij hebben gekozen om het zelf te doen, met Jan als coach. Was een waarde volle uitvaart, waar wij het allemaal zelf hebben gedaan met Jan als coach aan de zijlijn. Konden we op terug vallen mocht het nodig zijn. Zeer tevreden

100% tevreden

Zoals ik al schreef het is prima verlopen en naar mijn wens .

zeer goed

goede dienstverlening

De rust die de uitvaartverzorger bracht in een turbulente week

Fijne begeleiding in het hele proces, waardoor het afscheid van onze vader dierbaar en waardevol is geworden

Heel erg fijn, we voelde ons erg gesteund.

Wij hebben na het overlijden van onze vader contact opgenomen met Monuta, omdat wij hier goede ervaring hebben gehad na het overlijden van mijn schoonvader. Het toeval wil dat we dezelfde begeleider kregen als bij mijn schoonvader. Tammo. Wat een geweldig persoon. Ook hebben we ongelofelijk veel steun gehad van de dames die ons hebben geholpen bij de laatste zorg. Dank je wel, zij hebben ons ongelofelijk geholpen, in deze zeer roerige periode.

Fantastisch vanaf moment van melden tot het eind gesprek. Wordt veel geregeld waardoor je ontlast word van vele dingen. Duidelijkheid in dingen die je zou kunnen doen voor crematie of begrafenis. Goed overleg en zoals je het wil zo eordt het geaan. Ze luisteren goed wat de wensen zijn. Als iets niet haalbaar zou zijn eordt dat ook gemeld

Zeer goed uitstekend geregeld.

Ik heb eens eerder contact gehad voor mijn broer,ook dat was prima geregeld.Ben dan ook uitstekend tevreden met de afwikkeling van mijn vrouw.

Zie voorgaande

Prima geregeld

Prima geregeld

heel goed verzorgd

alles was heel goed

Monuta uitvaart heeft volledig aan mijn verwachting voldaan.

Mijn ervaring met Monuta was heel goed daarom zal ik Monuta zeker aanbevelen bij mensen die een uitvaart verzekeringen zoeken.

meedenken zorg bij de mensen weg nemen luisterend oor

top begeleid

Geel goed geholpen

Mijn ervaring met monuta was echt super De uitvaartverzorger die wij hadden voelde niet als iemand van monuta, maar meer als een goede vriend die hielp met alles regelen Echt een super ervaring gehad

Dhr. Arnoud Redder heeft ons fantastisch bijgestaan en zorgvuldig geïnformeerd over de mogelijkheden met betrekking tot de verzorging, van a tot z en nog extra. Een geweldig, lieve, begane, professionele man.

De verzorging en begeleiding was heel goed. Ook de uitvaartverzorger leverde heel goed werk en dacht goed met ons mee. De spreekster was ook zeer goed.

Zeer correcte en persoonlijke zorg van Monuta

Wij zijn zeer tevreden over Monuta. Alle medewerkers waar wij contact mee hebben gehad dachten met ons mee en waren er voor ons om te ontzorgen en te verzorgen. Een medewerker van Monuta heeft zelfs meegeholpen met postzegels plakken en de post voor ons weggebracht zodat het nog op tijd was. Wat een service!

Zeer tevreden.

Goede ervaring.

Alles Super geregeld

Alles kon naar wens geregeld worden Duidelijke afspraken Zeer goed en vakkundig personeel

Uit stekend

Ik heb mijn vader op 13 maar 2016 verloren en mijn moeder erg kort geleden 3 oktober 2023 maar bij alle 2 ouders zijn mijn zussen en broertjes zeer tevreden met monuta en ik natuurlijk. Ik raad mensen aan om ook deze uitvaart te nemen omdat wij zeer tevreden zijn kc vroom.

Uitstekende begeleiding!

Begeleiding van Monuta in de persoon van de heer Edward Hardenberg werkt en is zeer vertroostend. In een paar kenwoorden: Heel empathisch Voelde veilig Zeer goede communicatie Wensen van de familie voorop Liefdevol Passie Vakman

Zeer goede ondersteuning en begeleiding

Helaas 2 overledenen gehad in zeer korte tijd achter elkaar in onze familie maar dankzij alle goede zorgen zijn wij erg ontzorgd dankzij de zeer bekwame medewerkers van Monuta. Onze dank is enorm groot

De uitvaartverzorger heeft vanaf het begin mijn zorgen over genomen en uitstekend uitgevoerd. Als het dan toch een keer zover is dat je er gebruik van moet maken, dan kan je dat uitstekend bij Monuta doen.

zeer tevreden

Vanaf melding van overlijden tot uitvaart ontzettend goed geregeld!

Over Monuta Uitvaart