Heb een goed gevoel er aan overgehouden goed verzorgd

• Uitvaartverzorger Edward Hardenberg

In onze Molukse cultuur regelen wij zelf veel. De hulp die Monuta ons biedt is geweldig. Ze denken heel goed mee, maar laten ons eerst zelf ons ding doen, omdat ze daar respect voor hebben. Als ze zien dat we een beetje mee worstelen dan worden er direct goede adviezen gegeven die we ook aannemen. Je hebt niet het gevoel dat je er alleen voor staat in zo’n verdrietige periode. We kunnen te allen tijde hun bellen en anders worden we zsm teruggebeld. Dit geldt ook in de afhandeling van de overledene. Onze dank gaat vooral naar de uitvaartverzorger Edward Hardenberg en zijn team die ons daarin ondersteunen. In 1 woord geweldig.

Zeer goede begeleiding

Ondanks de moeilijke tijd, heel dankbaar voor de goede begeleiding bij het afscheid van mijn moeder. Dankzij Jan Memelink, is alles zo verlopen als wij het in gedachten hadden.

• Uitvaartverzorger Edward Hardenberg

Goede ervaringen en erg begripvolle mensen Mijn dank daarvoor

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.