Fraaie rustgevende locatie, met vergezicht over het landschap

Behulpzame vriendelijke medewerkers, en een locatie om echt tot rust te komen. Aangename begeleiding van begin tot einde van de ceremonie.

Zie hier onder

Professioneel en ons als familie goed begeleid met veel respect en er werd geluisterd naar ons.

Van begin tot eind warmte en betrokkenheid gevoeld

Wij zijn ontzettend warm en goed ontvangen door alle mensen van Monuta. Van begin tot het eind hebben we warmte en betrokkenheid gevoeld Alles is precies verlopen zoals onze vrouw/moeder/oma en wij hadden gewild,

Alles was naar wens

Netjes verzorgd

Zorgvuldig, klantvriendelijk en goede locatie

Tevreden

De uitvaart verzorger bas van monuta heeft alles zo geweldig goed geregeld en gedaan dat hij van ons een dikke 10 krijgt ook de anderen die geholpen hebben hebben het geweldig gedaan, ook voor hun een dikke 10!!

Een liefdevolle warme begeleiding...

Dankbaar zijn wij voor de liefdevolle warme en respectvolle begeleiding van Tijn na het overlijden van mijn broer, zoon en vriend. Ook bedanken wij Juliette en Henk voor de liefdevolle verzorging. In de zeer emotionele tijd na het overlijden was Tijn het kompas in deze rollercoaster.. Rustig doch leidend, wat je dan ook nodig hebt om samen een waardig afscheid te kunnen vormgeven. Tijn, dank je wel voor het meedenken, het luisteren en vooral zien van de mensen om je heen.

Empathisch, professioneel en efficiënt in een moeilijke periode

Goede procesbegeleiding, veel werk uit handen genomen, familie kan zich concentreren op draaiboek van de uitvaart. Verder empathisch en persoonlijk. Uitvaart begeleiding heeft ook erg goed meegedacht. Nazorg was/is ook goed.

Vredig in het paviljoen

Waardig zoals onze moeder het gewild had.

Een fantastische dienstverlening met nog een beetje extra.

De overledene had bijzondere persoonlijke wensen. Monuta kon hier in zijn geheel aan voldoen en meer. Daardoor was het een zeer persoonlijk en prachtig afscheid waar we zeer tevreden op terug kunnen kijken.

Uitstekende begeleiding met respect voor een ieder.

Isabelle heeft de begeleiding van de zorg rondom het overlijden van mijn schoonzus op een zeer respectvolle en warme wijze begeleid. Haar snelheid van werken en nauwkeurigheid zijn van een hoog niveau.

Als verliep volgens onze planning Lief betrokken professioneel Mooie dag

Mooi

Mooie lokatie en inrichting.

De uitvaart van mijn vader is tot in de puntjes verzorgd, we hadden het niet beter kunnen wensen. Bram Heijnens, enorm bedankt, je bent een topper !

De behandeling was zeer goed.

crematie plechtigheid voldeed aan onze verwachtingen.

Gemaakte afspraken werden nagekomen. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Catering was goed.

Een geweldige begeleiding

Onze ervaring met Leonie Dijkstra. Leonie heeft de puntjes op de i gezet, zij heeft het meer dan perfect gemaakt, van een verdrietige periode, heeft zij ook iets moois gemaakt met haar kennis, en ideeën en mogelijkheden qua uitvaart. Leonie nogmaals dank.

bescheiden, leidend, troostend, vriendelijk

Mijn ervaring is positief. Ik heb geen vergelijking met andere uitvaart organisaties, maar dat was ook niet nodig. Dit voelde goed. John die vanaf zijn vakantie verblijf mij bij stond en op afstand regelde dat ik in contact kwam met Richard. Voor Richard was niets hem teveel, geen vraag was te gek. Hij was er gewoon voor ons en dat voelde zo fijn.

Aardige spontane meelevende man

Ik ben met mijn vragen en wensen goed geholpen

Top uitvaart verzorger

Wij hadden een geweldige uitvaartverzorger die ik iedereen gun in deze moeilijke tijd

Het was een eervolle uitvaart

Mij vader is overleden hij kreeg echt een eervolle met hele mooie herinneringen Aan mij vader en opa dankzij Monuta uitvaart Ook voor onze zoon die beperkingen heeft hoe ze daar ook mee omgegaan zijn kaars aansteken met ons allen knopje erop draaien om de kist te sluiten heel waardevol ook voor zijn verwerking van zijn opa echt top Ik ben super tevreden met Monuta

Alles perfect geregeld

Alles omtrent de crematie van mijn man was perfect geregeld. De waardige manier waarop met de overledene wordt omgegaan maar ook de omgang met de nabestaanden, de ontvangst en begeleiding tijdens de opbaring, het verloop van de ceremonie, de nazorg...alles perfect! Alleen maar Lof en respect voor alle medewerkers van Monuta.

Topverzorging.

Wij zijn zeer goed geholpen met het verzorgen van de uitvaart van onze moeder. Er werd overal aan gedacht en vooral goed voor ons gezorgd, aandacht voor de nabestaanden vonden wij ook belangrijk.

Monuta verdient alle lof en waardering .

Voornamelijk ben ik bijzonder goed begeleid geweest door Mv Ovaa , uitvaart verzorgster , die me stap voor stap alles goed uitlegde zodat ik ondanks mijn verdriet alles goed begreep . Ik kreeg veel steun van haar en ik voelde haar warme betrokkenheid , het deed me goed . Als ik 11 punten haar kon geven ipv 10 , zal ik het zeker doen . De uitvaart begeleiding , uitvaart verzorging en uitvaartdienst waren gewoon bijzonder goed .

Zeer goed contact met uitvaart verzorging

Best beoordeeld uit 102 leden

- Monuta De Bruijn Den Haag | 9.8