Echt betrokken, deskundig en ontzorgt

Echt betrokken, deskundig en ontzorgt

Prima geregeld

Behulpzaam en aardig

Alles goed geregeld zoals we hebben besproken en hoe wij het wilden.

Duidelijke communicatie, fijn dat je gelijk langs kon komen na dat we gebeld hebben. We hadden dingen besproken die gedurende de periode wat veranderden en daarin kon dat allemaal veranderd en aangepast worden. Je luisterde goed naar onze wensen.

Waardig afscheid en dankbaarheid

Wij hebben Monuta ervaren als een fijne, warme, betrokken en professionele uitvaartorganisatie. Wij kijken terug met een traan en dankbaarheid.

Prima verzorging van de uitvaart van mijn echtgenote.

De begeleiding en de verzorging waren tijdens de crematieplechtigheid prima verzorgd.

Ben zeer tevreden

Snel ter plekke, rustig, geeft emotie uitingen de gelegenheid, maakt duidelijk afspraken en luistert naar de wensen.

Professioneel, gepast, en mee bewegend met ons eigen initiatief.

Super fijne ervaring. Begripvol en mee denken waar wij zelf initiatief kunnen hebben etc. Erg respectvolle en fijne uitvaart hierdoor.

Warm en persoonlijk

Het afscheid van mijn man werd door de warme en persoonlijke begeleiding van Vincent een heel fijn afdcheid, Het geeft een fijn gevoel om op hem terug te kunnen vallen als dat nodig is. Vincent nogmaals heel veel dank voor je superfijne begeleiding..

Hele fijne ervaring.

Vincent heeft de uitvaart van mijn vader (60) begeleid. Hij was heel vriendelijk en toonde medeleven. Mijn gezin en ik voelde ons op het gemak bij hem. Het was fijn en hij heeft gezorgd voor een mooi en waardig afscheid.

Fijne topservice

Voor de 3e keer binnen 2,5 jaar André de Bruijn van Monuta ingeschakeld voor uitvaarten. Monuta levert prima service, André is fijn, snel en empathisch, ontzorgd en voelt precies aan wat nodig is. Uitvaart was precies wat we bedacht hadden.

Het geeft je de nodige rust

Als je voelt dat alles in goede handen is geeft je dat de nodige rust. Bedankt daarvoor

Super goed

Zeer goede begeleiding en afstemming van wensen cliënt.

Professioneel en betrokken

Zoals verwacht zijn de mensen van Monuta betrokken en zeer kundig. Absoluut noodzakelijk in een tijd van groot verlies.

Professionals

Toen was het stil.... We wisten niet wat te zeggen, wat te doen, hoe te reageren, hoe in beweging te komen. Het nieuws dat Tamara, mijn vrouw, ons mama, onze dochter, ons nichtje, overleden was, overviel ons als een donderslag bij heldere hemel. En dan? Wat dan? Tijn Poelman, van Monuta Magis, was er voor ons. Vele gesprekken, foto's, verhalen, ideeën, gevoelens kwamen op tafel. Samen lukte het ons om het mooiste afscheid te bewerkstelligen wat in onze kracht zat. Dank je wel, Tijn, dat je er voor ons én Tamara was. Familie Kramer-Freriks

Geweldig!

Vanaf het moment van overlijden van mijn vriendin tot ver na de begrafenis heeft Martha de Vries mij en mijn beide dochters door deze moeilijke beginperiode op een fantastische en begripvolle wijze begeleid. Ze was (en is) een grote steun en toeverlaat voor ons geweest bij het regelen van alle zaken rondom de begrafenis. wij zijn dan ook veel dank aan Martha verschuldigd!

Fijne ervaring met monuta

Zeer fijne begeleiding voor tijdens en na de uitvaart

Van begin tot na crematie uitstekend begeleid.

Zo fijn om samen de invulling van de crematie van mijn moeder te zien onstaan door er samen over te praten. De interesse die word getoond van de overlede persoon. De vraag hoe het met ons was. Onze uitvaartverzorger sabina heeft echt een compliment verdient.

Beter gaat niet

Het was een super organsatie, wij zijn overweldigd, moier als in Duitsland

Uitvaart correct en respectvol voorbereid en begeleid.

De uitvaartverzorgster heeft haar werk perfect gedaan, respectvol en meelevend. Het inzicht in de financiële kant van een uitvaart, iets waar je je op dat moment niet mee bezig wilt houden, liet nogal wat te wensen over.

Betrokken en respectvol

Geweldig fijne medewerkers die alle tijd voor je nemen Zowel bij het uitzoeken van het graf als bij het afscheid nemen, de begrafenis en de samenkomst. Wij vonden het prachtig dat er bij de begrafenis gebruik werd gemaakt van de platte koets en dat de klok werd geluid. Heel stijlvol en ontroerend. Ook administratief wordt alles keurig geregeld. Echt geweldig dat iedereen die daar werkt zo betrokken is en met name Roel met echt engelengeduld bij het uirzoeken van een graf.

Vriendelijkheid van personeel en de goede service

waardig afscheid

Op deze plaats heb ik op een waardige fijne manier afscheid kunnen nemen van mijn allerliefste moeder

Jan Kruit heeft een prachtige passende uitvaart voor onze moeder geregekd

Meelevende man die ons op een moeilijke en oververwacht moment, zo steunde en adviseerde in keuzes mbt de uitvaart van onze moeder. Alles was bespreekbaar en met vragen konden we bij hem terecht. Fijn dat we een draaiboek krgen zodat we precies wisten hoe de uitvaart er uit zou gaan zien. Wij konden haar hierdoor " loslaten". De 24 uurskamer in het uitvaart centrum was voor ons enorm fijn zodat wij altijd even naar ons moeder toe konden. Het is allemaal gegaan zoals we het voor ogen hadden en zoals onze moeder het zou hebben gewild. Zelfs het " kroketje" waar zij zo dol op was hebben we niet vergeten, na het einde van de dienst Jan en collega's bedankt dat jullie er voor ons zijn geweest!

Alles geheel naar wens uitgevoerd

Uitmuntend alles zeer naar wens verlopen en zeer respectvol alle lof monuta en Jill

Geruststellend

Er moet opeens veel geregeld worden en daarmee zijn wij goed begeleid. Er was zeer veel mogelijk. Heel persoonlijk.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.