Ik ben zeer tevreden, een zeer empatische begeleiding en alles in de puntjes verzorgd

Menselijk warm en respectvol

Vanaf de 1e seconde een fantastische begeleiding gehad, deze mensen weten weten wat ze doen. Wat een bijzonder beroep. De warme uitstraling van het gebouw, de 24 uurs kamer maakt dat je je op je gemak voelt en niets is te veel voor de medewerkers. In het bijzonder Ruud en Dirk, jullie zijn toppers. Bedankt voor de goede zorgen.

Fijne warme en duidelijke vrouw die heel goed inspeelt op de situatie.

Mede door Leonie kijk ik terug op een mooi afscheid van mijn vader. Ik was erg gespannen maar ze heeft ons door de dag heen geholpen. Ik zou haar zeker aanbevelen.

warm&liefdevol

Marja is fantastisch persoon, liefdevol en begripvol. Ze neemt overal de tijd voor en luistert naar je. Toen we kennis maakte de volgende ochtend na het overlijden van mijn vader waren onze zorgen om de uitvaart gelijk verdwenen. Ze heeft de uitvaart van mijn vader perfect en helemaal zoals wij zijn verzorgd. We kijken er heel fijn op terug hoe alles geregeld was.

Begrip- en liefdevolle verzorging een perfecte onvergetelijke uitvaart

Tot in details zeer goed verzorgde uitvaart. Begripvolle en geduldige uitvaartverzorger Ron wist alles in goede banen te leiden. Verloor nooit zijn geduld. Muziek en foto's waren op elkaar afgestemd. Het was fijn te horen van genodigden dat ze nooit zo'n mooie uitvaart hadden meegemaakt. Dank daarvoor.

Prima uitvaartorganisatie met ervaren mensen.

Nemen veel uit handen wat prettig is op die momenten

rust en ontzorgen .

Wij hebben het als prettig en warm ervaren . zeer goede verzorging van de dames die de overledene verzorgt hebben . Nadya dacht met ons mee ,vakkundig meelevend .

Zeer betrokken en bekwame, professionle mensen.

Geweldige begeleiding van een zeer warm betrokken persoon.

Op het regelen met de verzekeringsuitkering na was alles goed geregeld

Zie hierboven !!

Persoonlijk, empatisch en respectvol

Samen met Andre de Bruin hebben wij op een hele warme en respectvolle manier afscheid genomen van onze moeder.

Goed verzorgd

Zeer vriendelijk en behulpzaam in alle opzichten!

Uiterst vriendelijk, en zeer voortvarend, contact. Zeer grote bereidheid om te helpen, zowel voor als na de crematie.

Heel goed begeleid

Door onverwachts overlijden van mijn man was het in een woord geweldig om op professioneel gebied geholpen en begeleid te zijn met de begrafenis. Hartelijk dank

Gewoon goed geregeld!

Door de goede begeleiding werd een moeilijk afscheid iets makkelijker.

Het was als een warm bad, korte lijntjes en alle wensen zijn vervuld

Jaqueline Reijers en alle begeleiders die hebben geholpen , waren zeer behulpzaam en meelevend . En ook op gepaste afstand waardoor wij op onze eigen traditionele wijze afscheid hebben kunnen nemen. Alles is perfect gegaan volgens de wensen van mijn dochter Dankbaar dat het afscheid zo mooi was.

Netjes, goed geregeld en expertise

Na het plotselinge overlijden van mijn vader heeft Monuta ons vanaf het eerste moment uitstekend bijgestaan met raad en daad. Een hele goede uitvaartverzorger met hart voor zijn werk. We kijken er met warme gevoelens op terug.

Heel fijn

Lieve en attente dame

Prachtig

Mooie uitvaart en goede service

Was naar tevredenheid

priemma

meelevend, persoonlijk en professioneel

Er gaat veel langs je heen in die dagen, maar ze hebben ons echt op een hele fijne manier geholpen en er bij betrokken. Ze kwamen dagelijks even langs om te kijken hoe het met de overledenen was en ook met mij en de kinderen alle lof

Een vriendelijke en betrokken medewerkster v Monuta met oog vd mens en de nazorg

Alles is prima verlopen en alles was goed verzorgd en geregeld. Marja is prettig in de omgang en benaderbaar.komt haar afspraken na en nam ons veel zorg uit handen. Ook de nazorg was fijn.

Prima contact, betrokken en meedenkend.

Leonie heeft zich op een correcte wijze ingezet en heeft duidelijk meegedacht in de vormgeving van het afscheid. Prima gedaan! Dat er door MONUTA met een aannamebedrag wordt gewerkt is belachelijk en niet correct. Gelet op de eenvoud, de bijzondere kleine groep en het reeds bestaande protocol is het niet nodig om hier zo'n hoog bedrag voor te vragen. Ik hoop dat Monuta dit oppakt en in de toekomst ook uitvaarten op maat gaat verzorgen. Dit zou voor menig persoon erg wenselijk zijn.

Warm, persoonlijk, begrijpt goed wat onze wensen waren. Snelle reactie en duidelijk.

Corina heeft ons heel goed begeleid. Ze begreep onze wensen, reageerde snel. Wist de juiste locatie (lambertuskerk) te vinden en geen wens was haar vreemd. In zo'n moeilijke tijd is een goede en duidelijke begeleiding belangrijk en dat heeft Corina waargemaakt. Ook eerlijk over mogelijkheden en kosten die hieraan verbonden zijn.

Goed georganiseerd

Goede begeleiding en advies en een luisterend oor, zeer tevreden.

Over Monuta Uitvaart