Altijd prima in orde

Sinds 1989 huur ik er indien nodig. In al die jaren alleen maar zeer tevreden. Vriendelijke mensen, nette auto’s.

• Medewerkers

Vriendelijke mensen en goede service.

Ik ben snel geholpen. Personeel stelt zich flexibel, hulpvaardig en meedenkend op. Ik kom een volgende keer zeker weer terug.

• Deskundigheid N.v.t.

Top geregeld

Snel, accuraat en prettig geholpen, keurige Bus , faire huurprijs . Een aanrader voor als je eens een busje wil huren .

Heel goed

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met u

• Medewerkers

Alles geleverd conform afspraak, mooie schone auto en vruendelijk personeel.

Auto op tijd gereed, schone auto en aardig en eerlijk personeel.

Fijne verhuurder, mooie wagens

Fijne communicatie van te voren en op de ophaaldag. Mooie, goed uitgeruste verhuiswagen meegekregen. Allemaal top!

Top geregeld

Super makkelijk geregeld en toppie service

Prima geregeld, soepel met ophalen en afleveren

Prima geregeld, soepel met ophalen en afleveren

Friendly and quick

Everything was as agreed, staff communicating in English. They delivered on what they promised.

goede service

goede prijs-kwaliteit

Goede service en prijs

Had op het laatste moment voor een opdracht pech met de bus. Heb vaker een bus van INQAR gehuurd en ook dit keer weer een goede service en hebben ze een bus geregeld ondanks dat het kort dag was. Ook prettig van INQAR is dat ze een bus hadden zonder hun eigen logo-reclame. Zeer tevreden.

perfect

Van een perfecte service tot aflevering is alle tot in de puntjes geregeld. Benzine pas op tijd geleverd, berijders verklaring netjes op tijd klaar en dat alles met een frisse lach.

• Medewerkers

Snel geregeld, behulpzaam, en zelfs de huurauto eerder op kunnen halen!

prettig

• Deskundigheid N.v.t.

Top service

Nette auto die op zeer korte termijn gehuurd kon worden, vriendelijke medewerker en snelle en correcte afhandeling. Zeker een aanrader!

• Medewerkers

Super prijs kwaliteit verhouding, genoten tijdens het Paasweekend

Een auto huren bij INQAR Ad Melissant is naar mijn mening een stuk goedkoper dan bij menig ander verhuurbedrijf. Vandaar dat ik de prijs-kwaliteit verhouding vijf sterren heb gegegeven. Wij hebben de auto gehuurd voor twee dagen tijdens het Paasweekend. We kwamen de auto wat eerder ophalen dan afgesproken, en brachten de auto ook weer iets later terug. Dit alles was geen enkel probleem. De auto was helemaal schoon. Dat kon ook niet anders want er stond pas 15km op de teller. Hele fijne automaat, waar we Zaandam, Volendam en Edam mee verkend hebben. Bedankt en hopelijk tot ziens voor short lease. Ps. Het is mogelijk om met de fiets te komen en deze op het terrein te plaatsen. Wel zo makkelijk.

Goeden betrouw

Betrouwbaar

Goed geholpen

Duidelijke uitleg

Duidelijk, behulpzaam en vriendelijk

Alleszins klaar, uitleg was duidelijk en de auto zeer goed! Ik werd zeer vriendelijk geholpen en ik kon de auto op ieder tijdstip terug brengen, ditmaal het gebruik relaxer.

Everything was nice

It was very easy to get the car from the company, bring it back, and the van was also great. The people working on the rental place were also very nice and friendly! I have no complaints about the service. The website could have some improvements though, since it had some issues in google chrome, but that didn't affect the service provided in any way.

• Medewerkers

Werkelijk niets op aan te merken.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• Medewerkers

Zoals altijd niets aan te merken

Zoals altijd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en alles was simpel te regelen

Gewoon goed

Busje op zondag gehuurd, pin apparaat deed het niet voor de borg. Geen probleem we sturen u wel een factuur. Laadbak auto was wel zeer zanderig van vorige huurder , dus hele bankstel zat vol zand na transport ,dus half puntje aftrek. Tip: zelf aftanken na gebruik want door Jonk laten tanken is niet goedkoop ( er zit een Tamoil in de buurt voor bodemprijzen) 16 euro diesel voor 94 gereden km is aan de prijs. Half puntje aftrek.

Prima geregeld.

Enige minpuntje was dat ik toch iets duurder uit was omdat de auto die ik wilde niet aanwezig was, maar daar kunnen hun niks aan doen. Voor de rest erg vriendelijk en behulpzaam geholpen, mijn rijbewijs lag daar nog, is ook netjes opgelost.

Flexibel en goed materiaal

Makkelijk reserveren Snelle reactie Goede overdracht Goed en net materiaal Flexibel in terug breng tijd Aanrader

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.