Goede service, snelle afhandeling

Goede service, snelle afhandeling!

• Medewerkers

Zeer vriendelijke mensen Die altijd mee denken Wil je een auto wisselen is dat nooit een probleem .

Goede auto's

Ik moest een auto huren voor 1 dag en werd mij een middenklasse aangeboden. Heb borg betaald en werd vanaf daar alles mee verrekend en de na een paar uur na dat ik de auto Ingeleverd had krijg ik de rest van de borg weer op mijn rekening gestort. Top service!

• Medewerkers

Ik raad iedereen inqar aan ze zijn duidelijk en afspraak is afspraak en geen o.kijken nasr betaling deze klopt altijd

Correct

Ik had een wagen gehuurd met laadklep en helaas een sluithaakje van de hydrauliekbak afgereden. Haast niks maar toch de deksel sluit niet meer volledig. Is op een nette wijze verrekend. Verder prima en wat je normaal verwacht van een autoverhuurbedrijf.

Goed.

Zoals hier boven is beschreven.

• Service N.v.t.

Meedenkend en erg goed

Wij hadden in eerste instantie een andere bus gereserveerd maar omdat het eigenlijk snel moest was die bewuste bus niet meer beschikbaar toen hebben wij een grotere bus mee gekregen voor dezelfde prijs als de wat kleinere bus! Top service en ze denken mee! Wij raden zeker aan om daar uw voertuig/bus te huren.

Fijne bestelbus

Ik had een automaat busje geleend voor het verhuizen van mijn spullen. Het overhandigen en terugbrengen van het busje ging ook soepel. De prijs/kwaliteit is eerlijk en beter dan vele andere autoverhuurders. Ik vond het wel jammer dat ze niet hadden gevraagd of ik mijn eigen risico wilde verlagen bij de balie (dit wilde ik niet) en in plaats daarvan automatisch dat hadden berekend in het contract. Uiteraard moet een klant altijd dubbel checken, maar ik vind het wel zo netjes om extra kosten te vermelden voordat een klant betaalt.

• Medewerkers

Super auto & super service!

Ik huurde de super voordelige reclameauto. Een hele leuke sportieve Hyundai i10 die heerlijk reed. Er was even wat onduidelijkheid bij mij omdat ik wel een reserveringsaanvraag had gedaan, maar geen bevestiging had gekregen. Na een belletje werd duidelijk dat de auto voor me klaar stond. De borg werd na het inleveren van de auto ter plekke al teruggestort. Na afloop werd ik ook nog eens naar het station gebracht. Een super fijn adres! (Locatie Meppel) Voor herhaling vatbaar!

Heel snel kan regelen

InQAR Dallinga top bedrijf

super geholpen

Zeer vriendelijke medewerkers!

Zeer vriendelijke medewerkers! en top geregeld alles, als wij weer een auto nodig hebben, dan gaan wij zeker naar Adrie Jonk in Zaandam!

• Medewerkers

Snelle service, plezierig contact, betrouwbaar.

Zeer klantvriendelijke medewerkers, goede afspraken mee te maken. Niet duur.

• Medewerkers

Prima wagen, prima service!

Prima wagen, prima service!

toegankelijk, klantvriendelijk en efficiënt

toegankelijk, klantvriendelijk en efficiënt

Zeer positief

Snelle spontane service

Geweldige service

Bus gehuurd en zelfs iets eerder kunnen ophalen. Zeer goed geholpen en perfecte service.

Per-fec-te service en auto's

Al jaren huur ik 2 a 3 keer per jaar een auto bij Adri Jonk, en ben nog nooit teleurgesteld!

Correct en snel

Zeer goed geholpen, mooie bestelbus, de automaat was een plus. Ophalen en afhandeling zeer correct en snel. Meedenkend.

Strak

Netjes en snel voor elkaar. Top auto en erg vriendelijk

• Medewerkers

Was ieder bedrijf maar zo!

• Medewerkers

Goede service en berekenen een eerlijke prijs door. Snelle afhandeling en klantvriendelijk.

• Medewerkers

Topbus en alles soepeltjes geregeld!

Ik heb voor één dag een extra verhoogde bus gehuurd om een kunstwerk in te vervoeren. De bus reed als een trein. Voelde me zeer zeker zo'n stukje hoger te zitten. De service was uitstekend.

• Medewerkers

Snel geregeld en goede service

Bestelbus stond op tijd klaar. Zag er prima uit, in mijn ogen een luxe uitvoering. Naar volle tevredenheid een dag in gereden.

slechte ervaring

We hadden een polo gereserveerd echter stond er een ford voor ons klaar. Daarnaast was de auto zowel binnen als buiten erg smerig. Zaterdags hebben we hem direct aan de buitenkant gewassen maar binnen in de auto was het een varkensstal, zo smerig. Maandag direct gebeld en de reactie was dat ze de auto's niet controleerde voordat deze weer werd verhuurd. Hoe dan? Wat is de service ....... Dan moesten ze ipv 8.00 uur al om 7.30 aanwezig zijn om alle auto's te controleren...... We hadden de auto voor 9 dagen gereserveerd maar hebben hem direct na het weekend weer terug gebracht.

• Medewerkers

Beste Rose, Dank je voor je review. Wij hebben inderdaad een Ford Fiesta ST-line met verschillende opties ingezet ipv de niet teruggekomen Polo (R-line). Beide sportieve compacxte auto's in dezelfde klasse. U heeft via de website ook kunnen zien dat we een vergelijkbare auto konden inzetten indien noodzakelijk. Bij het ophalen gaf u ook wel duidelijk aan dat u een Polo had verwacht, maar dat kon helaas niet geregeld worden. Wat betreft het schoonmaken, dat auto was vrijdagnacht neergezet door de vorige klant en zaterdag morgen waren de matten blijkbaar niet gestofzuigd door de zaterdagkracht die de auto uitgaf. Dat is niet goed en dat heb ik hem ook gezegd. Maar om het een varkensstal te noemen? Misschien moet u een keer eens langs bij een boerderij? Dat gebouw waar ze varkens (in plakjes) in de koeling bewaren is geen stal. Dat heet een supermarkt. en ja als dat de benchmark is. Wat betreft de buitenkant, ik moet van u aannemen dat u de auto heeft gewassen maar maandagmorgen was de auto niet schoner terug dan dat u de auto meekreeg. dat is met regenachtig weer ook niet zo gek trouwens. Toch grappig dat u de auto wel gewoon meeneemt en dan niet tegen mijn (nieuwe) zaterdag-collega zegt dat de auto erg vies is. Dan had hij vast wel even de stofzuiger gepakt en het probleem opgelost. Maar dan rijdt u het hele weekend in die "varkensstal" en belt maandagochtend mijn andere collega, dat jullie perse een polo willen en pas nadat hij zegt dat wisselen niet mogelijk is, komt u met het verhaal dat de auto niet schoon was. Daarnaast komt u pas in de loop van de maandagmorgen de auto terugbrengen, waarschijnlijk omdat u ondertussen ergens de gewilde Polo heeft kunnen huren? Mijn collega heeft toen ook nog alleen het voordeliger weekendtarief berekend en dus niets voor de maandag en heeft zeker niet gezegd dat we de auto's niet controleren. Geen idee hoe u daarbij komt.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.